Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Третиране на огледала против замърсяване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Третиране на огледала против замърсяване

    Карах чужда кола днес (основно по „Струма“) и почти нищо не виждах в замърсените огледала, като пристигнах първо ги изтрих с мокри кърпички със спирт, а после още по-старателно със спрей за стъкла - от чисти по-чисти! Тръгнах обратно и след двайсетина километра, за мое учудване, огледалата в дъжда станаха също толкова мръсни като първоначално, явно имат уникалната способност да задържат калта от водата по пътищата, нещо което не съм виждал на моята или други коли, които съм карал.

    Въпросът е, има ли нещо, което би помогнало в случая?

  • #2
    А каква е колата, че и аз такова нещо не съм виждал.

    Коментар


    • #3
      Деу Леганца, което си е по същество ГМ/Шевролет, та интересно би било дали други представители от ГМ групата страдат от тоя проблем.

      Коментар


      • #4
        Основното е аеродинамиката на огледалата. Едни събират боклуци, други - не.

        Иначе никой не е забранил да ползваш вакса за автомобилни стъкла и върху огледалата.

        Коментар


        • #5
          и аз за пръв път чувам, то на Москвича не се зацапваха така, моите на Субаруто се запотяват/мокрят много лесно в движение в дъжд, но нагревателите ме спасяват. Това с ваксата е идейно, ще го пробвам
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #6
            Тук пак аеродинамиката се намесва. С каква скорост се движеше Москвичът (когато не беше в състояние на ремонт) и с каква що-годе актуално Субару, карано от нормален субарист?

            Отделно че когато бяха Москвичите, движението зад друга кола която да вдига кал и сол от пътя с 80км/ч беше почти невиждано. Просто нямаше толкова коли и нямаше толкова колони по пътищата.

            Ясно е, че при достатъчна скорост всички повърхности обърнати назад ще станат на кочина.

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Нормален субарист

            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              не съм чак толкова древен все пак, московеца беше 21412, поддържаше си съвсем прилични скорости а и трафик не е като да нямаше, все пак го карах до 96-та година......не разбирам от аеродинамика, но френския му дизайнер явно е разбирал, защото москала, макар и хечбек, не зацапваше задното стъкло, дори и чистачка нямаше там. а, сетих се и още нещо, огледалото беше само едно, сигурно и това е помагало за доброто обдухване ))))

          • #7
            Бях приятно изненадан от Субаруто - при скорост 80-90- км/ч задното стъкло беше прашно, но не и кално - дъжда заваля по средата на пътя. Явно са го мислили това. За разлика от Рав-чето, ама то е нормално там...
            Препоръчвам антидъжд, или омекотител Ленор - ефекта е учудващ...

            Коментар


            • #8
              Споделял съм в този форумЪт как номерът на малката ми джипка изобщо не се цапа при никакви условия. Което не е така при Гранд Черокито и при предишни автомобили, които съм имал:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:KJ.png
Прегледи:204
Размер:532.6 КБ
ID:6712023
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #9
                Има някакво прозрачно фолио за целта,не съм се занимавал с глупости обаче и нямам личен опит,не пречи да се пробва
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #10
                  Аз съм пробвал. Понеже съм инвалид и ми е трудно примерно да си забърша огледалата ми се е налагало да опитвам всякакви простотии. Преди продаваха китайците едни по Голям и се изразяваха по огледалото. Имаха ефект около месец (до като минеш но автомивка, нарастваха ги четките и не се виждаше и без дъжд) Сега пробвам едни по малки уж нано технологии, ама и те ще се окажат макро глупост. Ще видим не го карам често. На времето Нисан са има ли кола с 9 чистачки,2 на фаровете,2 на предно стъкло, 2 на огледалата 2 на предни странични стъкла и една на задно стъкло. Май това е за мене...😉

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Тук пак аеродинамиката се намесва. С каква скорост се движеше Москвичът (когато не беше в състояние на ремонт)

                    Отделно че когато бяха Москвичите, движението зад друга кола която да вдига кал и сол от пътя с 80км/ч беше почти невиждано. Просто нямаше толкова коли и нямаше толкова колони по пътищата.

                    Ясно е, че при достатъчна скорост всички повърхности обърнати назад ще станат на кочина.
                    Връщаш ме в спомени за отминали времена. С Москвича (412) си се движех доста "спортно" и отсечка от 200км. преминавах за 2ч. и 10мин,. ,а днес същата отсечка с автомобил с двойно по голяма мощност ми трябват 2ч и 20-30 мин. (ограничения и натоварено движение). Аеродинамиката на Москвича е известна (тухла четворка),но през 1993г. карах и подобна "тухла" (Волво 360 2.0л.), която при обложен дъжд (и 100тина км в.ч.) задното стъкло даже не се мокреше! Този шведски сандък не можеше да изцапа джама, -а Голфчето (2) не се виждаше чисто!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X