Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Жълти газови дюзи Валтек, 1 ом - диаметър на жикльорите според мощността на цилиндър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    ГЛАВА 2. ГЛАВНОЕ ОКНО:
    2.1 ГЛАВНОЕ ОКНО

    Каждый раз при запуске программы появляется главный экран.
    2.3 ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ КЛАВИШИ
    Клавиши, которые находятся на экране слева, позволяют осуществлять функции про-
    граммы. Их можно активировать как при помощи мыши, так и при помощи функциональ-
    ных клавиш на клавиатуре компьютера с соответствующими названиями F1-F10.
    Выполняемые функции:
    F1 КОНФИГУРАЦИЯ МАШИНЫ: открывает страницу, которая дает доступ к информации
    о характеристиках автомобиля, а также о характеристиках газового оборудования, уста-
    новленного в машине;
    F2 ВИЗУАЛИЗАЦИЯ: открывает страницу, которая позволяет видеть на экране все ос-
    новные данные, необходимые для работы газовой системы;
    F3 ДИАГНОСТИКА: открывает страницу, которая позволяет видеть сообщения системы
    об ошибках;
    F4 АВТОМАТИЧЕСКАЯ КАЛИБРОВКА: начинает процедуру автоматической калибровки
    машины;

    F5 ИЗМЕНИТЬ КАЛИБРОВКУ: это меню позволяет изменять калибровку в блоке управ-
    ления;
    F6 СОХРАНИТЬ ДЕЙСТВУЮЩУЮ КОНФИГУРАЦИЮ: меню, которое позволяет сохра-
    нить действующую конфигурацию машины;
    F7 ЗАГРУЗИТЬ НОВУЮ КОНФИГУРАЦИЮ: меню, которое позволяет загрузить в блок
    управления существующую конфигурацию;
    F8 ПРОГРАММИРОВАНИЕ БЛОКА КОНТРОЛЯ: меню, которое позволяет обновить вер-
    сию программного обеспечения блока управления;
    F9 Обновить карты и МАП: меню, которое позволяет обновить версию топливных карт и
    MAP сенсора;
    F10 ВЫХОД: завершает программу.
    3.4 АВТОМАТИЧЕСКАЯ КАЛИБРОВКА
    Эта процедура позволяет
    осуществлять калибровку
    топливных карт автомобиля,
    когда ее необходимо про-
    вести быстро, таким обра-
    зом, добившись хороших
    ходовых качеств.
    Чтобы приступить к калиб-
    ровке автомобиля, темпера-
    тура О/Ж должна быть вы-
    ше 50˚С. Если вы начнете
    эту процедуру без выполне-
    ния этого условия, то на эк-
    ране появится сообщение, о
    невозможности калибровки
    из-за слишком низкой температуры.
    Если температура выше 50˚С, нажмите Start (запуск) для того, чтобы начать про-
    цесс автоматической калибровки. Программа потребует, чтобы количество оборо-
    тов двигателя в минуту было стабильным около – 3000.
    Программное обеспечение автоматически управляет переключением с бензина
    на газ, чтобы систематизировать два инжектора и получить правильную карту
    смеси. Во время этих непрерывных переключений с бензина на газ важно держать
    педаль газа неподвижно, чтобы избежать неустойчивости системы и увеличения
    времени, необходимого для создания топливной карты автомобиля.
    Как только будет составлена правильная топливная карта, программа сама осу-
    ществит проверочные тесты.
    Если эти тесты пройдут удачно, на экране появляется сообщение «Процесс ав-
    томатической калибровки завершен корректно».
    Внимание! Выйдите из программы, используя клавишу “EXIT” – выход; таким
    образом, данные калибровки будут корректно записаны в блок управления.
    Выйдите из программы правильно, это исключит зависание программы.

    Коментар


    • #32
      Благодаря за подсказката! Предполагам, че това упътване е пак за Ланди-Ренцо, защото поляците, не споменават нищо за 3000 оборота. Автокалибровката при STAG 300 се прави на празен ход/ниски обороти.
      Последно редактирано от коко келеша; 18-03-20, 14:19.
      Искам винаги да съм най-бързия, дори и на паркинга!
      Колин Макрий

      Коментар


      • petyo413
        petyo413 коментира
        Редактиране на коментар
        Точно така на Ланди Ренцо е. Това е част от упътване за настройка на техен фирмен софтуер за оторизирани от тях фирми на руския пазар. 100 % или едно към едно е преведено от идентична инструкция на английски. Има ги и двете свободно в нета. Като софтуера и хардуера са поне от 10
        години със съответните времеви ъпдейти. Според мен трябва доста коректно да си зададеш всички необходими данни по тип ГИ и автомобил - ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ КЛАВИШИ:F1 КОНФИГУРАЦИЯ МАШИНЫ: чак след това да изпълниш F4 АВТОМАТИЧЕСКАЯ КАЛИБРОВКА. И след като видиш F3 ДИАГНОСТИКА ти вече да изпълниш ако е необходимо твои корекции по F5 ИЗМЕНИТЬ КАЛИБРОВКУ и F8 ПРОГРАММИРОВАНИЕ БЛОКА КОНТРОЛЯ. Или :
        ГЛАВА 4. ОСНОВНЫЕ УСТАНОВКИ
        4.1 ПЕРВОНАЧАЛЬНОЕ ПРОГРАММИРОВАНИЕ
        Как только блок контроля LANDI RENZO OMEGAS присоединен, необходимо
        провести первоначальное программирование, которое обеспечит программу дан-
        ными, необходимыми для распознавания определенных параметров машины, ко-
        торая подлежит калибровке.
        Этими параметрами являются:
        - тип горючего (установить с отключенным зажиганием);
        - объем двигателя (мощность);
        - тип RPM сигнала (установить с отключенным зажиганием);
        - количество цилиндров (установить с отключенным зажиганием);
        - тип зажигания (установить с отключенным зажиганием) ;
        - предельное количество оборотов в минуту при переключении;
        - температура воды при переключении.
        При открытии программы все эти значения устанавливаются по умолчанию, но
        их необходимо настроить для того, чтобы они подходили к машине, которая под-
        лежит калибровке.
        Затем переходите к АВТОМАТИЧЕСКОЙ КАЛИБРОВКЕ (пункт 3.4).
        В том случае, если присоединение блока управления проблематично, возможно,
        что в блоке контроля отсутствует какая-либо из версий программного обеспече-
        ния. Это программное обеспечение необходимо загрузить, следуя процедуре, ко-
        торая описана в пункте 3.8 «ПРОГРАММИРОВАНИЕ БЛОКА КОНТРОЛЯ».
        Последно редактирано от petyo413; 18-03-20, 14:59.

    • #33
      Това за 50 градуса температура на водата и 3000 оборота в минута на ДВГ може и да е изискване на конкретният софтуер на Ланди Ренцо. Според мен трябва да пише за същите или идентични изисквания за настройките на твоя софтуер STAG 300.
      Също така много коректно трябва да изпълниш F1 КОНФИГУРАЦИЯ МАШИНЫ , а именно: има изисквания при много дълги маркучи от дюзите/рейката до всмукателните колектори за едни времена на предварително впръскване на порция газ за компенсиране на дължината на маркуча. Това предварително/изпреварващо впръскване му се дават характеристики за настройка колко милисекунди и проценти от нормалното впръскване. Също има и настройки за количеството газ подавано при отпускане на педала на газта и ако ти глъхне мотора под какви обороти да не глъхне и да му се подаде определено количество порция газ и кога и т.н. и т.н. И все такива доста неща, с които трябва според мен добре да си запознат. Или трябва да се запознаеш добре и подробно със самите ръководства за установка и настройка на конкретната система ГИ. И ми се струва, че всичко ще бъде наред.

      Успех!
      Лек ден!

      Коментар


      • #34
        Благодаря!
        Искам винаги да съм най-бързия, дори и на паркинга!
        Колин Макрий

        Коментар


        • #35
          Трябва да имаш впредвид, че при заминала/ленива сонда, ГИ изписва много глупости. Това съм го играл. Сондата станала мудна. Един път изкарва грешка при 70кПа, друг път при 90кПа, трети път при 100кПа, все път различно, та ми изяде нервичките. След нова сонда набързо се оправиха нещата и спря да показва глупости.

          Коментар


          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря, ще потърся начин за проверка на сондата.

          • venkabg
            venkabg коментира
            Редактиране на коментар
            Не е ли свързана към газовата? Обикновено е и можеш да си я гледкаш как работи. Има функция осцилоскоп. По-ниският клас компютри нямат тази екстра.

          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            Да, вярно, че има графика в долния край на екрана.

        • #36
          На някои уредби ламбда сондата е свързана, но служи само за моноиторинг и практически не оказва влияние на работата и. На други има тикче, с което да я изключиш.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #37
            Моята уредба е от тия с чавките, но не съм пробвал какво ще се случи при изключена сонда.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-4А.jpg
Прегледи:84
Размер:90.4 КБ
ID:6577351
            Искам винаги да съм най-бързия, дори и на паркинга!
            Колин Макрий

            Коментар


            • #38
              Да попитам отново по-знаещите - в един от прозорците на програмата:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-12А1.jpg
Прегледи:49
Размер:78.5 КБ
ID:6582820

              трябва да се попълни опорното значение за напрежението на ламбда сондата. При работа на бензин е 0.45V. И при работа на газ ли трябва да е същото или ...?
              Искам винаги да съм най-бързия, дори и на паркинга!
              Колин Макрий

              Коментар


              • #39
                Здравейте!
                Опорното напрежение си е опорно напрежение, независимо от вида гориво. Значи, да.

                Лек и спорен ден!

                Коментар


                • #40
                  Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                  Здравейте!
                  Опорното напрежение си е опорно напрежение, независимо от вида гориво. Значи, да.

                  Лек и спорен ден!
                  Благодаря!
                  Искам винаги да съм най-бързия, дори и на паркинга!
                  Колин Макрий

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 4,660 в 18:02 на 07-04-20.

                  Зареждам...
                  X