Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Климатика грее!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Edo
    отговори
    Измих вчера с маркуча с вряла вода колкото има достъп без да разглобявам нищо - мързеливо, но дали ще има ефект?! Интеркулера съвсем го бях забравил, та ако ще се прави като хората трябва да падне бая разхвърляне! На място при студен мотор не го прави, поработи десетина минути без да включва втора скорост - явно трябва да си е жега, уикенда ще пробвам дали има някакъв ефект от това миене, че за шест години съвместен живот там не е пипано!

    Остави коментар:


  • dragozow
    отговори
    Нещо подобно имах със старата кола, ламелите на радиатора на климатика бяха изядени от водоструйки и камъни и не се охлаждаше добре. В движение е окей, на място вдига 15 - 20 бара и клапана го изключва и включва. След две миенета на радиатор малко се подобри, но проблема остана. Аз обичам да решавам проблемите малко кардинално и след смяна на радиатора с нов всичко заспа.

    Остави коментар:


  • stefsab
    отговори
    От 2-3 г. има фреон R134A на пазара у нас от незнаен производител/доставчик с некоректна зависимост темп. на изпарение/налягане. С него някои климатични системи дават "странични ефекти". Провери твоя фреон!

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    Виж къде кондензира. Ако филтър-дехидратора е студен/хладен, смени първо него.

    Миенето между кондензатора и о радиатора на мотора никой не го отменя.

    Ако климатикаджията ти измери наляганията и е в час, много хубаво ще си проличи дали е ТРВ - ниското налягане ще над норма, но в тоя случай климатика и ще изстудява по-малко (при малка разлика между високо и ниско, температурата на изпарение се повишава). Същите признаци се случват когато има заминала гарнитура на компресора, но тогава след изключване на климатика наляганията се изравняват бързо, придружени с характерен звук от компресора.

    Изобщо, човек наясно с климатици (за съжаление са малко) много бързо би се ориентирал какво е. При последния проблем с мой климатик се наложи сам да си стана такъв. КЛиматикаджията до последно твърдеше че не е компресор, а аз бях сигурен че е, особено след като смених целия вътрешен радиатор, барабар с ТРВ-то.

    Остави коментар:


  • Edo
    отговори
    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Задръстен с муи и боклуци кондензатор?
    Абе и за това мислих - отпред е чист, но между двата радиатора може и да има нещо...

    Остави коментар:


  • Edo
    отговори
    Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
    Датчик , ама друг път. ТРВ-то си заминава и вдига налягане. Лошото е че е на криво място в таблото и се стига трудно . Също толкова трудно и се намира...
    Демек, ако не искам да ми поискат пари като за още една Фронтера в сервиз, да си помогна сам и да го сменя, като ползвам сервиза само за източване/пълнене на системата? Друг вариант да усиля радиото, че да не чувам рева на перките?!

    Остави коментар:


  • Пенчо
    отговори
    Задръстен с муи и боклуци кондензатор?

    Остави коментар:


  • brum
    коментира - отговор
    Прочетох и разбрах...

    https://www.climamarket.bg/%D0%BA%D0...%80%D0%B2.html

  • brum
    коментира - отговор
    ТРВ предполагам е термо регулиращ вентил. Каква му е целта в автомобила?

    Питам защото ползвам такова на изхода на бойлера да държи водата на 42 градуса и не мога да си обясня какво прави в колата, пък и е любопитно.

  • novatech
    отговори
    Датчик , ама друг път. ТРВ-то си заминава и вдига налягане. Лошото е че е на криво място в таблото и се стига трудно . Също толкова трудно и се намира...

    Остави коментар:


  • FiveFinger
    отговори
    Датчика който ти управлява климатика. Подобно поведение имах на Фронтера А. Този датчик само оригинален, заместител не става.

    Остави коментар:


  • Edo
    започна тема Климатика грее!

    Климатика грее!

    На дизел Фронтера Б 2003 от миналата година се появи проблем с климатика - при спиране на място след движение /например на светофар/ след няколко секунди се включват перките на втора скорост и работят докато не тръгна отново. Първо се прояви в Гърция и го свързах с големите жеги там, но вече си го прави редовно и тук. Миналата година ходих да ми сменят вентилите и да допълват системата, но файда йок! Някой имал ли е подобен проблем да ме насочи накъде да копам - някакъв датчик?! Мерси!

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

Зареждам...
X