Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с вентила за високото налягане!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с вентила за високото налягане!

    На Фронтерата преди година забелязах омасляване на капачката за високото налягане - очевидно вентила изпускаше. Климатика продължаваше да работи, но вчера реших да не си правя повече експерименти и отидох да ми го сменят и напълнят системата отново /бяха останали 150 грама от 650/. Новите вентили които имаха не задържаха и накрая сложиха старият ми вентил от ниското налягане на високото и един от друга кола със същата форма. Уж всичко се получи, но днес отвивам пак капачката на високото и изсъска - капнах вода и гледам пуска малки мехурчета през 4 секунди. Утре ще ходя пак да ми сменят вентила с друг, но си мисля, че няма да помогне и сигурно имам наранено легло на вентила. Питането ми е ако завия къс болт /М8х1х6/ с медна дихтунга вместо капачката дали ще успее да задържи изтичането на фреона? Надеждата ми е, че вентила все пак поема голямото налягане и такъв болт би трябвало да се справи с малките мехурчета или налягането в двата обема ще се изравни рано или късно и тогава и болта ще изтърве?! Мерси!

    П.П. Пропуснах да напиша другия вариант - да си търся парчето тръба с вентила от някоя морга!
    Последно редактирано от Edo; 13-06-19, 20:55.
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    От: Проблем с вентила за високото налягане!

    Уплътняването с дихтунга ще издържи и 500 атмосфери.Друг е въпроса дали резбата ще издържи такова стягане, че да се смачка дихтунгата.Опитай с алуминиева или с тефлонова.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с вентила за високото налягане!

      Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
      Уплътняването с дихтунга ще издържи и 500 атмосфери.Друг е въпроса дали резбата ще издържи такова стягане, че да се смачка дихтунгата.Опитай с алуминиева или с тефлонова.
      Болта ще хване 6 витки от резбата, но наистина няма да мога да го стягам много - все пак е в алуминий! Идеята за по-мека дихтунга е добра, но нямам такава под ръка, само медни ли, месингови ли?!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с вентила за високото налягане!

        Сложи тефлон ,не се иска много стягане.

        На мойте коли винаги изпуска при развиване на пластмасовата капачка,вкл и на чисто нова кола.Виж балончетата не е ок.

        В понеделник ми казаха че в ITT продават осигурител за резби,в малки разфасовки,взех най слабия,син ,8 лв.малка тубичка,имат още по здрави при които се развиват само с нагряване ,та можеш и да уплатниш със такъв,лошо е само да не откъсне фланеца от тръбата някой ден ако пълниш

        Ако много я оплескаш,сваляш тръбата и заваряваш (насаждаш) друг фланец от каква да е кола и си ок.

        Друго което се сещам е че,датчика за ниско и високо представляват нещо като капачка за вентил за гума,имат уплътнение от гума само.

        Та вместо мед или алуминий,може масло устойчива гумена шайба или нещо такова,там и на ръка може да стягаш.

        Дори на пластмасовата капачка сложи гумена шайба и стегни ,капни осигурител за резба и пластмасовата шапка ще държи.

        На ниското налягането е никакво при работа,в покой май беше 4-5 бара.
        Последно редактирано от Roninn; 13-06-19, 22:13.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 г.
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с вентила за високото налягане!

          Баш резбоусигурително лепило е решението.
          Става и така нареченият течен тефлон за ВиК.
          П.п. говоря за вентила, към тръбата, а не за самата ”игличка”
          Последно редактирано от dedoKoko; 13-06-19, 22:26.
          Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с вентила за високото налягане!

            Сега гледах в Евроболт имат някакви конусни пробки М8х1, 8мм високи - може би така ще стане най-здраво, да си уплътни директно в алуминия?! Само дето върха на иглата е на 6мм под началото на резбата и ако не е стегнал дотогава конуса, може да я натиска!
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с вентила за високото налягане!

              Конусна пробка в обикновена резба е сигурен начин за пре§баване и на двете резби.Лепило за резби, течен тефлонов уплътнител, обикновена тефлонова лента, алуминиева шайба, тефлонова шайба, О пръстен всичко друго, но не и конусна пробка.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с вентила за високото налягане!

                Купих си днес и конусни пробки и обикновени и алуминиеви дихтунги! Много разчитах на конусната, но тя наистина няма да свърши работа - почва да затяга още на 1/3 от хода, а на 2/3 вече ще осуче и тръбата, а резултат никакъв - пак си изпуска по резбата. Ходих пак да ми сменят вентила, но и там ударих на камък - не можаха да намерят подходящ и пак си ми сложиха моя, според тях тези мехурчета не са фреон защото не са мазни и зелени /сложиха ми оцветител/ и предложиха да покарам две седмици и тогава вече да гледам дали ще омазни тръбичката. Разгледах доколкото можах вътрешността на леглото на вентила и не видях нищо нередно, сега се опитвам да намеря нови оригинални вентили отнякъде, но нещо не се получава?! Сигурно ще пробвам и пробка с О-пръстен, че не вярвам да уплътни добре с алуминиева дихтунга.
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с вентила за високото налягане!

                  Моя грешка,реших че питането е за ниското За високото има налягане ,15 бара горе долу.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 г.
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с вентила за високото налягане!

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2019-06-15-10-13-29-555_com.android.chrome.jpg
Прегледи:1
Размер:54.8 КБ
ID:5816108
                    Игличка като за гуми ама малко по голяма и ги има .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с вентила за високото налягане!

                      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                      Игличка като за гуми ама малко по голяма и ги има .
                      Те ги има - в сервиза ми извадиха същата кутия, но нищо не пасна! Формата на вентила е друга и това явно има значение, разчитах да намеря в нета какъв е оригиналния модел за да знам какво да търся, но йок! Както и да е, сложих пробка с алуминиева дихтунга и след първия час каране с климатик всичко е сухо:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1674[1].jpg
Прегледи:1
Размер:323.1 КБ
ID:5816121
                      Отдясно се вижда какво представлява пробката отвътре. Иначе конусната не е повредила резбата, може би защото я навих само на 2/3.
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                      Зареждам...
                      X