Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Мерцедес Атего 1523

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Мерцедес Атего 1523

    Колеги от скоро съм собственик на АТЕГО 230 коня.Проблема ми е следния-пали когато реши,няма значение дали е топъл или студен.Когато не пали пръскам малко старт спрей и запалва , а понякога запалва безпроблем дори и да е стоял 24 часа или не запалва след 5 мин престой.Смених филтъра,клапаните на филтърното тяло , но проблема остава.На стардиагнозата не излизат никакви грешки.Предния собственик каза че дюзите били рециклирани точно преди да го взема.Помагайте !! Благодаря предварително!!!

  • #2
    От: Проблем с Мерцедес Атего 1523

    И тия ли кютуци вземат въздух в ГНП ?
    ...Просто е. Няколко закона във физиката обясняват, как действа позната ни Вселена. Четете трудовете на Newton, Tramp, Einstein и няма да пиете топла бира!

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с Мерцедес Атего 1523

      Ако е комънрейл,виж клапана за виско налягане на рейката.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с Мерцедес Атего 1523

        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
        Ако е комънрейл,виж клапана за виско налягане на рейката.
        На камион не съм си пробвал Стардиагнозата,но на леки коли га записва клапана ако няма налягане.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с Мерцедес Атего 1523

          Би трябвало да е 4 или 6 цилиндрова помпа дюза този камион. От написаното бих казал да се следи ниво на моторното масло да не се покачва! Може да изпуска гориво в маслото. Да се монтира прозрачен маркуч на обратното гориво и да се гледа нафтата за оцветяване в черно което пак са уплътнения на дюзите в главата на мотора. И от двата проблема може да смуче въздух и да не пали. Имал съм няколко случая преди години с проблеми в инсталацията в дясно на кабината към шасито при този модел. Също и няколко проблема с прецакан компютър, но ги ремонтораха което ме навежда на мисълта за студена спойка.
          Не помня как беше реализиран инжектора(подкачващата помпа) при този мотор...при пробив между него и помпите пак няма да запалиш.

          Повтаряното до болка:
          -гасиш го с муцуната нагоре ако не пали ок.
          -гасиш го с муцуната надолу ако пали всеки път наистина би трябвало да е въдух.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с Мерцедес Атего 1523

            То въпроса е...едно към гьоторе... Атего 1523 има и чисто ново, има и на над 20 години... Две генерации са, първата е с помпа-дюза( т.нар щек помпа-тръбичка-дюза), втората е с комън рейл.
            Отделно, едните са шестцилиндрови за тази мощност и имат варианти от Евро 2 до Евро 5(даже май до EEV), другите са четирицилиндрови Евро 6.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с Мерцедес Атего 1523

              Колега , атегото синя пътна помощ ли е?

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

              Зареждам...
              X