Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От фургон на самосвал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: От фургон на самосвал

    С бутилка отпред на коша се слага затапена едностранно тръба отгоре на бутилката от долната страна на тръбата се прави планка с две уши на които се вдига коша при сгъната бутилка тръбата е върху бутилката , а маркуча на бутилката си е отдолу , а с ел. помпа спокойно може да се вдигат и 20 тона това зависи от мошността на ел. помпата и скоростта на вдигане на коша , при добре изчислен хидравличен цилиндър .
    ГАЗ69А 1.9TDI тел.0888550671 Дако Бяла Слатина

    Коментар


    • #17
      От: От фургон на самосвал

      Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
      А с какъв диаметър на цилиндъра - ф200мм или 250мм?
      Идея си нямам. Моите функции бяха търговски.

      Коментар


      • #18
        От: От фургон на самосвал

        ".. с ел. помпа спокойно може да се вдигат и 20 тона това зависи от мошността на ел. помпата и скоростта на вдигане на коша , при добре изчислен хидравличен цилиндър .[/QUOTE]..."

        Да така е. То и хидравличните преси работят с ел. помпи, НО тук става въпрос за хидравлика- ел.помпа от падащ борд! Така, че при цилиндър с диаметър ф90-100мм. не очаквай да повдигнеш 1.5 -2т. при леген с тези размери..

        Коментар


        • #19
          От: От фургон на самосвал

          Първоначално публикуван от aptt Преглед на мнение
          Моя е дълга база, но дали електрическата помпа ще го вдига.
          Колко къса е тая къса база колега?
          Дай някакви метри или милиметри...

          Самосвален кош и фургон стоят по различен начин на шасито - най-вече по отношение на задния навес.
          При самосвал се гледа да е по -къс, т.е. самосвалния кош да лагерува възможно най-близо до задния мост.
          Иначе ще се случат две неща:
          - като се вдигне коща ще огъне шасито - може и да го скъса след Н-цикъла
          - като вдигне коша ще отлепя предницата - та даже може и да я вдигне във въздуха...


          По принцип - на всяко шаси производителя предписва минимално и максимално разстояние на центъра на тежестта на каросерията от зания мост.

          Ако я сложиш твърде напред - товариш предницата и плащаш шенкели и ресьори.
          Отделно - като си празен дупето играе...

          Като я сложиш по назад - предницата става една лекаааа...
          А по наклон направо караш на задни само...

          Отделно са проблемите със спирането...

          За самосвал това разстояние се смята при спуснат кош и при вдигнат кош.
          Предполага се че трябва да можеш да потеглиш с вдигнат кош, а в този случай центъра на тежестта на каросерията идва доста по назад.

          Оттам именно идва и разликата в позиционирането на едната и другата каросерия.

          Една фабрична каросерия за този модел (да разбирам че е 3,5т общо тегло) ще е 5-6000 лв
          Централен цилиндър - електро-хидравлика.
          Ти колко по-малко си си приготвил, че искаш да се хвърлиш в това приключение...
          Особено след като ще трябва да се реже шаси отзад...


          ПП. При толкова къс кош - цилиндър отпред е загуба на съществено пространство. На него ще му трябват поне едно 30-40 сантиметра зад кабината поне.

          Ако фургона ти в момента е 4 м - най-вероятно междуосието ти е 3,5 - 3,6 м, което автоматично те праща в самосвал 3-3,5м макс.

          При централен телескопичен цилиндър под кабината се решава проблема за малкият ход при използването на електрическа помпа (която вдига налягане но е с малък дебит)
          Освен това се печелят ценни кг защото това решение е по-леко...
          Последно редактирано от vlageo; 10-12-12, 02:05.

          Коментар


          • #20
            От: От фургон на самосвал

            В БМД Добрич произвеждат самосвални кошове и правят доста реконструкции, може би те ще ви помогнат : http://www.bmd-dobrich.com/bg/produc...B0%D0%BB%D0%B8

            Коментар


            • #21
              От: От фургон на самосвал

              Да изтупам малко темата. До тук съм монтирал долно шаси, горно и кош с размери 3,50 на 2м. Имам разстояние между коша и кабината около 45 50 см. достатъчно място за цилиндъра и люлката от долу под него.
              Сега ми предстои монтиране на помпата и бутилката и ми трябва един електро хидравличен клапан на 12 в, но си нямам на идея от къде и от какво може да стане.
              По добре късно от колкото никога .
              Нула89781нула019

              Коментар


              • #22
                От: От фургон на самосвал

                Такъв клапан може да търсиш по повечето комбинирани багер-товарачи, западно производство, както и при други строителни машини(валяци и пр.) Повечето такава техника е на 12V. В комбинираните багер-товарачи, такива клапани се ползват за команди които се изпълняват с бутони, като удължаване на стрелата за изкопи, отваряне/затваряне на коша на челния товарач("фадромата"), отключване/заключване на изместването на цялата багерна уредба по ширината на трактора, допълнителни команди за приставки като чук, щипки и пр. Във валяците за включване на вибрацията.
                Но аз лично те съветвам да ползваш механичен разпределител, по-сигурно и удобно се управлява самосвалната уредба с него. Електрическия има само две крайни положения и не можеш да контролираш скоростта на вдигане и (най-вече) на сваляне на коша. Пък и механичен можеш да намериш още по-лесно - има ги във всеки мотокар, стар трактор и пр.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  Ще ползвам темата на колегата, за да си изясня някой въпроси по събирането на части за направата на самосвална уредба. Камиончето е Дукато 1,9ТД с двойна кабина и алуминиева каросерия с размери 2,70х2,00м. с полезен товар 1700кг. На лято съм решил да направя коша да се вдига само назад. Техническото изпълнение не ме притеснява изобщо, съвсем наясно съм какво трябва да направя. Ще почвам от сега да събирам части по хидравликата, в която посока са ми и въпросите. Ясни са няколко работещи схеми на повдигане на коша. Най разпространената и най лесната за изпълнение е с един многосекционен телескопичен цилиндър(които за сметка на това са скъпи). Останалите може би ще излязат по евтини, но пък ще има по голяма заигравка по отделните елементи. Та съм се спрял на първия вариант и ме интересува мога ли да се използва крик от ГАЗ-ка самосвал (големичък ми се вижда). Гледах помпата е НШ-32. Каква друга мога да ползвам, мисля да я куплирам със стартер, който според братушките трябва да е над 2kW. С какви обороти трябва да е той, за да работи помпата добре, с редуктор ли да бъде и т.н? За помпите четох да не са рециклирани, там как стои въпроса?

                  П.п. не намирам други теми свързани с това и ще се радвам да се включат хора които са го правили това упражнение (защото знам, че има, но не мога да намеря мнения)Благодаря!
                  "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                  Коментар


                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Цилиндър гледай от по-малки камиончета, отдавна се навъдиха много западни малки самосвали, които вече са по морги и частите им из интернет. От такъв можеш да вземеш и останалите необходими неща. Ако ли не, можеш да вземеш директно помпата с мотора от падащ борд на бусче(то пак си е все едно стартер и помпа), ако изпадне изгодно.
                    Добре е за тоя товар хубаво да ги сметнеш нещата, повечето самосвали, дори и малките имат си имат допълнително(казва се спомагателно) шаси.

                    ПП: Хвърлих едно око, има в мобилето обява на софийска фирма, която се занимава точно с тези неща, а продават и само части. Можеш най-малкото да минеш да погледнеш за какво става въпрос. Просто маркираш бус-самосвал, и отмяташ да се търсят само части.
                    Последно редактирано от cecoa1; 02-02-20, 21:01.

                  • petkov_bb
                    petkov_bb коментира
                    Редактиране на коментар
                    Куплирането на помпа със стартер става,но професионално изпълнените за целта "стартери" са със съчмени лагери и директно зацепване.

                • #24
                  Спомагателно шаси, напречното укрепване, дъно, канат и т.н. там всичко е ясно и ще бъде направено както трябва. Гледах как на едно транзитче му помогнаха на ръка в началото, за да почне да вдига(може и да е било претоварено или хидравликата да не е била в ред). Направи ми впечатление, че много тъничко му беше цилиндърчето. Изгодните предложения по моргите за фабрична хидравлична станция обикновено са 24V. Ос..рат се от цени особено за лекотоварните. Първо ще мисля, за хидравличния цилиндър, че е скъп пък за другото ще видя.
                  "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                  Коментар


                  • petkov_bb
                    petkov_bb коментира
                    Редактиране на коментар
                    Навремето когато се занимавах активно с хидравлични системи си изработих станция на 24в.със "стартер-помпа" от падащ борд на товарен камион и от години седи зарязана на тавана на гаража. Мислех да Я ползвам при пресата и цилиндрите които ползвам в ремонта,но ръчната хидравлична помпа и пневматичната позволяват плавен контрол,а за постигане на същият ефект "при хидравликата" трябва ръчен разпределител -както ВИ каза Ceco.
                    Дебита на тези помпи е ограничен, но без проблем създават налягане от 220 ат. . За епизодично ползване в самосвална система има логика (един акумулатор в повече не е проблем ,даже може да помогне при определени обстоятелства),но за натоварена работа решенията са известни.
                    Преди години видях на бус Мерцедес монтирано кранче и се захранваше с такава станция. Ползвано е от монтажници на мантинели, даже имаше малък външен компресор.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                Зареждам...
                X