Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шкода Мадара 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Шкода Мадара 4x4

    Срещата ми с такава Шкода 4х4 е била военната версия с ремонтна работилница отзад.Като надеждност сравнена със ЗиЛ-а е по-добре,обаче работилниците напрактика са нови- по 20-30 000 км защото се изкарват от парковете само в краен случай или до мястото на занятия.В Офроуд аспект-на леко наклонена мокра поляна си буксува,факт е и че гумите са стандартните за асфалт.Ако има страничен наклон се опитва постоянно да се свлича по него.За в кал не съм виждал някой да има смелост да я вкара.В Ирак по време на марша създаваха доста по-малко проблеми от ЗиЛовете,единственото което ми направи впечатление е че избиха гарнитурите на предните колела.Имаше даже идея да се свалят фургоните и да се насади каросерия,за да се ползват за патрулни.Мисля че не е лош камион,обаче за соц.времето когато друга по-добра алтернатива е нямало.

    Коментар


    • #62
      До: Шкода Мадара 4x4

      Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
      Срещата ми с такава Шкода 4х4 е била военната версия с ремонтна работилница отзад.Като надеждност сравнена със ЗиЛ-а е по-добре,обаче работилниците напрактика са нови- по 20-30 000 км защото се изкарват от парковете само в краен случай или до мястото на занятия.В Офроуд аспект-на леко наклонена мокра поляна си буксува,факт е и че гумите са стандартните за асфалт.Ако има страничен наклон се опитва постоянно да се свлича по него.За в кал не съм виждал някой да има смелост да я вкара.В Ирак по време на марша създаваха доста по-малко проблеми от ЗиЛовете,единственото което ми направи впечатление е че избиха гарнитурите на предните колела.Имаше даже идея да се свалят фургоните и да се насади каросерия,за да се ползват за патрулни.Мисля че не е лош камион,обаче за соц.времето когато друга по-добра алтернатива е нямало.
      Боже мили до Ирак ли са стигнали.Добре че там е равно и не вали дъжд.Щехте да видите как се върти уместо
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • #63
        До: Шкода Мадара 4x4

        Първоначално публикуван от stanimir.k1973 Преглед на мнение
        Явно си от тези които търсят на работата лекото и на хляба мекото,а и всеки може да кара нов автомобил.Номера е да накараш старата техника да те слуша да се чуства жива и потребна с една дума да и дадеш живот.Но не си единствения които мисли така,наскоро разговарях с един колега (младо момче) кара Актрус,хвалеше ми се че спуска Витиня по инерция компютъра изписва 149 км скорост на движение при което излизало някаква грешка на дисплея,даже същият ден беше гръмнал предна лява гума но тогава карал малко по полека и успял да овладе камиона.Та тои ми разправя че неще и да чуе за Шкода,понежи бил карал една цял месец след което решил че ще кара само нови камиони и напуснал.Аз като ги видя такива камикадзета им правя път и гледам да съм по далеч от тях.За мен това не са колеги а някакви малоумници които решили да се доказват на света,вижте ме кои съм как карам 40-тона композиция със 150 км.Тази вечер се прибрах от Пловдив с Ман-а товар -12 тона,но никаде не си позволих да прехвърля повече от 90км и то по равното въпреки перфектните му спирачки, ретардер,моторна и електричката на ремаркето
        Те така се кара камион над 90 си убиец или самоубиец се тая ако недай Боже стане беля.Поздрави и не се карайте койе по добър шофьорпо добър е живияоцелелияНашия занаят е с единия крак у затвора а с другия в гробаи требе да правиш баланс за да оцелееш.
        К мирной жизни не пригоден.
        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

        Коментар


        • #64
          До: Шкода Мадара 4x4

          Първоначално публикуван от stanimir.k1973 Преглед на мнение
          Номера е да накараш старата техника да те слуша да се чуства жива и потребна с една дума да и дадеш живот.
          Преди десетина години решихме да поттегнем и пуснем в движение служебния бордови Камаз (камиона беше на няма 100 000 км) стоял няколко години на сухо и топло поради липса на работа и шофьор и да си караме с него на къси дистанций необходимите ни матеряли на нас и някои наши клиенти. Решихме че поради слабия интензитет на работата няма да му назначаваме шофьор а ще го караме двама колеги които имаме всички категорий и сме работили тая работа. Започна се едно двумесечно приключение при което го разглобихме и сглобихме почти целия навсякъде заменяхме всичко необходимо с ново от Автокам накрая и аз се уплаших от сумата която достигнахме. Накрая дойде заветния ден в който на мен се падна честа да направя първия курс София Благоевград и обратно . На следващата сутрин запалих камиона и той с адски пушек заработи на три - четири цилиндъра и не искаше да се изфорсира нещо през ноща тихо беше умряло в ГНПто след още няколко дни ремонти накрая направих курса до Благоевград. Вече десетина години с много ремонти експлоатираме въпросния Камаз и съм сигурен че ако навремето го бяхме продали за скрап и додали парите които отидоха за ремонт щяхме да си купиме един напълно приличен 10 тонен камион. Та толкова за "даването на живот" на старата техника.
          Първоначално публикуван от stanimir.k1973 Преглед на мнение
          кара Актрус,хвалеше ми се че спуска Витиня по инерция компютъра изписва 149 км скорост на движение при което излизало някаква грешка на дисплея
          Няма сила която да ме накара да пускам по инерция товарен камион дори и празен .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #65
            До: Шкода Мадара 4x4

            Напротив във чепеларе има шкода мадара 4x4 кара трупи варви като за световно

            Коментар


            • #66
              От: До: Шкода Мадара 4x4

              Здравейте. Има ли някой, който разбира и от шкода европа? Интерисува ме конкретно за съединител с два диска. Благодаря.

              Коментар


              • #67
                Взех миналото лято една мадара 4х4 1990 или 91ва година да я ползвам за дърводобив. Бързо я разкарах, тя дори ме отказа от този бизнес. Като цяло не е за тая работа защото е тежка, тежка и е предницата в следствие на големия мотор и потъва здраво. Моята беше с гуми ромбойдки 12.00Р20 почти нови и едвам копаеше, блокажа не ми помагаше. Иначе е яка 286 коня е според разбирачи и върви еднакво празна и натоварена с 10 кубика бук или дъб. Товарил съм я и с 8 тона чували цимент дърпа добре, но пътуването с нея на асфалт е ужас, а в гората двоен ужас добре че седалките са на пружини че как друса ще си потрошим главите в тавана.Трансмисията е много бавна няма смисъл да тръгваш от 1ва аз винаги си тръгвах на 2ра.За дървотоварене още не е подходяща защото борда и е много високо на 1,30м и товаренето е трудно, моята е била песекарка. За 7 месеца как беше у мен може би след всеки курс дърва имаше по нещо за ремонт. Газта ми засяда, прегрява поне 10 пъти на равен път до обекта,не задържаше въздуха ако не работи 20тина минути после я чакам да вдига, кормилния прът играеше насам натам та му заварвахме едни винкелчета да го държат, че иначе щеше да ме смачка по време на движение сигурно имах и други повреди но не мога се сетя сега. Иначе никога не съм имал проблеми с паленето като е по студено, и като за камион такъв клас не гореше много нито в гората нито на пътя. Дадох я бартер на едни циганета за едно CLK 200 и малко пари което кара сега сина ми и те още си карат дърва с нея казват че са доволни. Иначе я взех за 4500 лв лятото на 2019 не знам много ли са или малко чувал съм и двете версии от разбирачи.
                Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
                Terrano 3.0di,330i E46 и евридейката 316i 1.9 E46

                Коментар


                • #68
                  На мой приятел баща му беше главен конструктор на Мадара Шумен много години . От него знам че модела 4 х 4 не е специално разработен като камион с повишена проходимост а да се разтовари задния мост при автовлаковете които редовно смилаха диферинциала .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #69
                    4х4





                    А това е Мойта 4х2 на асфалт с 22+тона:



                    0887284106-Митко
                    http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                    http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                    Зареждам...
                    X