Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

    ХМ... Тази тема, защо така ми прилича на реклама, на автосервиз.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • #17
      От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
      ХМ... Тази тема, защо така ми прилича на реклама, на автосервиз.
      Човека работи в чужбина, не е реклама.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #18
        От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

        Не е реклама приятелю,това е далеч от България .Тук е за тея хора включително и мен само,където бяхме слушали колко е Камион Мана и т.н има интерестни неща да се научат и видят.
        Мартин Димитров
        УАЗ

        Коментар


        • #19
          От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

          Ясно - явно само така ми прилича.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #20
            От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

            На мен пък ми бие на тотална антиреклама... ама пък и пазарът ни си е нищожен... Любопитни са ми естествено подробностите около дефектите и щетите, но ми е интересно и как е при конкурентите - Волво, Скания Даф, Ивеко, Рено...
            SUZUKI V-STROM 1000
            Jeep Cherokee 2.5CRD
            TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
            о889 525 о74 - Владо

            Коментар


            • #21
              От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

              Всички нови камиони страдат от едни и същи проблеми: АДБЛУ, електроинсталации, комънрейл, по-сложен ремонт на климатичната система и т.н.

              Коментар


              • #22
                От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                Преди няколко месеца ни докараха актрос 2012 Евро 5... Купен нов в БГ и каран само в една фирма(поддържат си ги сами-масла нааклатки и т. н.) на 700к км. Дойде със спукано ботало, беше омазал коляновия вал(основни и биелни лагери) в последствие се оказа че вала има и пукнатина, в мотора имаше някво подобие на масло(по скоро грес...) дойде новия вал правихме тунел на блока втулки на биелите и.... Почнах е да мием всичко и опа - разпределителния вал с накъртени гърбици(нещо нормално но след милиона) понасъбрахме го и се за гледах в дехидрататора... Беше боядисан в цвета на шасито... поизтърках малко хартиената табелка и ВОАЛА цифричките бяха 07/12... Яд ме е че не проверих и маслени ф-р.
                За протичането от ангренажа... Тази година сигурно ми минаха 10 ивекота... Тоя курсор няма гарнитура там ма*ичка му... Последния даже пратих капака за шлайф(бяха го понаяли мишките).
                А за останалите марки... Аз си ги нареждам така:
                1 Волво
                2 Скания
                3 Мерцедес
                4...... Незнам от тук нареждам всичко останало макар че то реното си е волво(може би и затова вече имам съмнения и за Волвото...) като разбира се само ивекото е на последно място.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                  Имаше една тема "на изчезване ли са истинските автомобили"...та така
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                    При камионите сметката е друга - за 700К км, тоя камион е спестил от гориво парите за чисто нов мотор, спрямо по-старите модели. Като е умен чорбаджията, продава преди тия километри, и със спестените пари от гориво на парк от десет камиона, купува два чисто нови камиона.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                      Вече имаме няколко случая на пичове с mp3-ки на милион милион и сто( толкова карат безпроблемно ако има що годе няква поддръжка) си правят пълен ПРОФИЛАКТИЧЕН основен ремонт ей така, щото си горно са по-прости от "тарикатите" дето ходят ги правят/влачат по пътищата. Днеска например събирах автовоз с нови части... ама на един цилиндър... Та не ми се говори.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                        Много си е хубава темата да се съпостави различната техника .
                        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                        Имаше една тема "на изчезване ли са истинските автомобили"...та така
                        Вчера мернах един Мерцедес 1632 като моя дето карах на времето . Влачеше едно тежко ремарке с поне 35 тонен верижен багер отгоре . На тоя МАН какво има под кабината никой не знае По документи е шестак 360 кс и вероятно има турбо щото го чувам като му настъпя газта Ама е проектиран и произведен преди счетоводителите да се намесят . Сериозно към колегата от това поколение камиони с кран около 36 - 40 метрични тона и 3 водещи моста има ли още останали на запад ? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0029.jpg
Прегледи:4
Размер:125.0 КБ
ID:5772610
                        Последно редактирано от sek.1; 17-11-17, 05:46.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                          Ако въпроса е за мен,честно казано две три каски съм мернал (Мерцедеси 4х4 самосвали) имат си всичко тея свързано с тежко товарния транспорт.Ама това в моето село.
                          Сега с тея нови системи на 4х4 за тях вече стари ,ще видим кога ще дойдат на мода в Бг.
                          Hydro drive и прочие ,когато бях в Русе началниците само говореха колко важно е било при смяна на пр.на дискове с мост(Hydro drive)всичко да се почисти добре и т.н
                          Тук сефте видях за кво иде реч,като за начало една щайга специлизиран инструмент и т.нНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20161109_173321.jpg
Прегледи:1
Размер:670.0 КБ
ID:5772644Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20161109_173341.jpg
Прегледи:1
Размер:731.4 КБ
ID:5772645Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20161109_173643.jpg
Прегледи:1
Размер:530.6 КБ
ID:5772646
                          Мартин Димитров
                          УАЗ

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                            Много ще ми е интересно (а и полезно разбира се) ако споделиш още снимки и информация за хидродрайв-а. Може и на лично но мисля че ще е интересно за всички.

                            П. П. Вече имаме клиенти с такива боклуци даже на единия не работи, но им отказваме за момента...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                              Такова още по нашите земи не съм виждал .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                                Мн ми е интересно, какви са интервалите за смяна на масло на новите камиони?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                                Зареждам...
                                X