От: Легендата F-14 Tomcat
Точно така - че на "форумно ниво" да си имаме представа кое какво е. Иначе не си прав, техните книги и статии са енциклопедични и най-важното, смлени на общодостъпен език - не сме длъжни да сме летци или авиоинженери всички. Кои капацитети според теб трябва да гледаме ? Някой руски блог, онлайн статии от информационни сайтове ?
На тези хора книгите са писани, като са ползвали колосално количество техническа, специализирана литература - има я отпечатана в края . И евала, че са вложили такъв труд.
Въпросът в случая е следния - имаме Жигули. То минава еволюция - 1500, 1500s, 2105, 2104, 2107 .... но без значение да ли е с два или четири фара - квадратни или кръгли, с 4 или 5 степенна кутия, с 1200 или 1300, 1500, 1600 кубика мотор... то си остава Жигули. И най-главното - при всички еволюции може да се ползва само за това, за което е заложено като първоначална конструкция - да вози 4+1 хора с 80-100 километра в час. И Жигулито никога няма да стане Ферари и да се движи с 250+ километра, нито ван, за да товари 1-2 тона и носи 8 души.
Е у нас има изключения
Същото е и при F-16 например. Разликата между първият и последния вариант е космическа, възможностите също, но той си остава изстребител. Не става нито стратосферен бомбер, нито щурмови самолет.
Така и самолетите с изменяем ъгъл на стеловидност са създадени според определени изисквания във времето - и между Ту-22М и Ту-22М3 разликите са в системи, авионика, оръжие .... но не и в концепцията.
Сибирски, защо намесваш Ту-22 в разговора ? Той не е с именяем ъгъл, не го ли знаеше ? Или всяко нещо с името "Ту" го слагаш под един знаменател ?
Първоначално публикуван от дядо владо
Преглед на мнение
На тези хора книгите са писани, като са ползвали колосално количество техническа, специализирана литература - има я отпечатана в края . И евала, че са вложили такъв труд.
Въпросът в случая е следния - имаме Жигули. То минава еволюция - 1500, 1500s, 2105, 2104, 2107 .... но без значение да ли е с два или четири фара - квадратни или кръгли, с 4 или 5 степенна кутия, с 1200 или 1300, 1500, 1600 кубика мотор... то си остава Жигули. И най-главното - при всички еволюции може да се ползва само за това, за което е заложено като първоначална конструкция - да вози 4+1 хора с 80-100 километра в час. И Жигулито никога няма да стане Ферари и да се движи с 250+ километра, нито ван, за да товари 1-2 тона и носи 8 души.
Е у нас има изключения

Същото е и при F-16 например. Разликата между първият и последния вариант е космическа, възможностите също, но той си остава изстребител. Не става нито стратосферен бомбер, нито щурмови самолет.
Така и самолетите с изменяем ъгъл на стеловидност са създадени според определени изисквания във времето - и между Ту-22М и Ту-22М3 разликите са в системи, авионика, оръжие .... но не и в концепцията.
Сибирски, защо намесваш Ту-22 в разговора ? Той не е с именяем ъгъл, не го ли знаеше ? Или всяко нещо с името "Ту" го слагаш под един знаменател ?
Коментар