Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Махагонова моторница

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Махагонова моторница

    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
    То и мадамите са за малко пари , дори и екстри имат , но някои предпочитат да се женят , хем скъпо , хем ги няма всички екстри.
    А съвременната пластична хирургия предлага повече екстри от колкото има за Голф 3 Само пари да имаш да "чипосваш" някоя мадама . Накрая може да се окаже че е по ефтино да имаш яхта от тежък клас и футболен отбор в А група
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #32
      От: Махагонова моторница

      Има си истински неща на тоя свят. Успех пожелавам на колегата и ще следим темата.
      Снимката е от нетя, иначе списанието го имам вкъщи. Мадамата я знаете коя е.



      Коментар


      • #33
        От: Махагонова моторница

        Момци, айде да попривършите с офтопика. През много-далечната вече 1972-ра, нашето семейство, построи втория български катамаран след този построен в МЕИ - Атлант. Естествено с доста по-скромни размери и само в гребен вариант (4Х2м). За съжаление, след неколкократни пререкания с охраната на Панчарево и Искъро, се наложи да го пенсионираме набързо. По този повод, и аз все още не съм се отказал от идеята за някакъв самострой. Както едно време У. Уилис е направил околосветско пътешествие с яхтата "Възрастта не е пречка", на 75-годишна възраст, така и аз още не съм загубил надежда.
        Искам винаги да съм най-бързия, дори и на паркинга!
        Колин Макрий

        Коментар


        • #34
          От: Махагонова моторница

          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
          То и мадамите са за малко пари , дори и екстри имат , но някои предпочитат да се женят , хем скъпо , хем ги няма всички екстри. Не му убивай мерака на човека , най-сложното го е направил. След време ще може да се похвали , че е построил лодка от дърво. Аз в седми клас бях решил да си правя яхта , с която да избягам в Америка от комунистите. Дори бях набелязал от къде да си открадна дървен материал. А наздраве!
          А убивам,от 5 мои изречения да се откаже не вярвам,шапка му свалям,че е почнал даже пък и много е направено.

          От тук вече и сложното и скьпото и всичките въпросителни - че ще я завърши ясно,колко ще тежи,кой мотор,колко ще върви и колкое е здраво това са въпроси с неизвестни отговори.
          Готовите лодки са сметнати вече,на тая сметките тепърва и почват пък всяка грешка в тях е едни пари,време и нерви.

          Следя с интерес
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #35
            От: Махагонова моторница

            Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
            Мадамата я знаете коя е.



            Не я знам коя е?

            Коментар


            • #36
              От: Махагонова моторница

              Няма как да се откажа, особено щом и обшивката е поръчана и до седмица и половина я започвам. Ще пускам снимки. Съвети приемам всякакви.


              Коментар


              • #37
                От: Махагонова моторница

                Как ще я правиш обшивката , първия слой по дължина , втория на 45гр. спрямо първия , третия на 90гр. спрямо втория , четвъртия по дължина?

                Коментар


                • #38
                  От: Махагонова моторница

                  Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
                  Не я знам коя е?
                  Баба Лили.
                  Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
                  Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Махагонова моторница

                    Преди много години бъдещият ми тъст направи дървена лодка в Севлиево. Една нощ я закараха с камион до Созопол, щото запречваха целия път. Оказа се, че е 12 БРТ, но я регистриха 10, щото повече не даваха. Имаше каюта с 4 койки, платна и мотор Lamborghini. Изгни и потъна в Ропотамо, под Лъвската глава, щото намаше кой да я калафати. Два тона оловен кил отидоха на дъното. Името й беше Пилигрим.
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • #40
                      От: Махагонова моторница

                      Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
                      Не я знам коя е?
                      Мислех, че си по-възрастен.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #41
                        От: Махагонова моторница

                        Първи и трети слой 45 градуса, втори 90 градуса спрямо първи и трети и четвърти по дължина на лодката. Поне така гледах из нета.


                        Коментар


                        • #42
                          От: Махагонова моторница

                          Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                          Преди много години бъдещият ми тъст направи дървена лодка в Севлиево. Една нощ я закараха с камион до Созопол, щото запречваха целия път. Оказа се, че е 12 БРТ, но я регистриха 10, щото повече не даваха. Имаше каюта с 4 койки, платна и мотор Lamborghini. Изгни и потъна в Ропотамо, под Лъвската глава, щото намаше кой да я калафати. Два тона оловен кил отидоха на дъното. Името й беше Пилигрим.
                          3 ръце лак всеки сезон и на колесар завита 7-8 месеца в годината ше издържи,пластиката или алиминия е друга бира,но с дьрвото трябва любов,а аз я виждам в снимките горе.

                          Платна и кил лесно,там и да объркаш най-много да е по-бавна от това което си очаквал с едни 10-15%.

                          Тука мотор ше я бута,колко трябват,масичка па хладилниче за бирата,после една хондичка генератор е там в ъгъла ма поне бучи я 2-3 батерийки и инвьртьрче........и то ако е сметната,че ако не е и без бирите вместо 35 прави 9 възла.

                          Като знам какво трябва да има такава лодка за да е сигурна за плаване с тия бензинови мотори и ми става лошо като си помисля.От друга страна обаче да го създадеш от нищото,да го направиш как на теб ти харесва,да си я лакира- как ти си знаеш,да я подкараш на изгрев слънце........ееееебаси кефа.Няма по-красиво нещо от дьрвото ма и пък няма по-капризно,всеки луд с номера си.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #43
                            От: Махагонова моторница

                            Това начинание заслужава уважение, телефона ми е в подписа, бих се радвал да се видим на по кафе и да помогна с каквото мога .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • #44
                              От: Махагонова моторница

                              Първоначално публикуван от Phill4684 Преглед на мнение
                              Първи и трети слой 45 градуса, втори 90 градуса спрямо първи и трети и четвърти по дължина на лодката. Поне така гледах из нета.
                              По-важното е как е по проект. Защото аз за 12-метрова ретро яхта видях 1и 4 по дължина и двата междинни кръстосани на по 90 градуса помежду си и на 45 градуса спрямо 1и4. Самата обшивка беше от 3мм фурнир, покрит със стъклоплат..
                              Искам винаги да съм най-бързия, дори и на паркинга!
                              Колин Макрий

                              Коментар


                              • #45
                                От: Махагонова моторница

                                Първоначално публикуван от Phill4684 Преглед на мнение
                                Първи и трети слой 45 градуса, втори 90 градуса спрямо първи и трети и четвърти по дължина на лодката. Поне така гледах из нета.
                                Първия слой е много важен , с него трябва да "хванеш" формата на лодката. Трябва да знаеш каква е последователността точно за тази лодка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                                Зареждам...
                                X