Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Багер и багерист...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Багер, и багерист...

    Просто нямам думи
    0887632135-Краси

    Коментар


    • #32
      До: Багер, и багерист...

      Здравейте, бих искал да ви подскажа малко, това което виждаме е рекламен трик на либхер, най-сложната демонстрация която съм виждал до този момент!!! велико е и повече от невероятно!!! какво е всъщност?
      верижен багер с усилена хидравлика плюс хидравличен захват монтиран на шасито който държи бабера към кулата. багер съсдаден специално за демонстрацията, но и багериста е минал едно невероятно обучение... както и да е, сами виждате колко е лесен захвата на стрелата към кулата, с плоча като бърза връзка! но механична и много здрава! най-невероятното е смелоста на този човек да прави това който никой преди него не е правил и невероятното му умение като оператор оператор!!!
      а извън темата за невероятния подвиг извършен от този човек бих изкал да изтъкна и невероятниоте възможности на крачещите багери! поздрави на всички и прилагам едни от любимите ми клипове
      Последния е мой

      Коментар


      • #33
        До: Багер, и багерист...

        а ето и обещаните клипове първо мензи мук
        http://www.youtube.com/watch?v=4jy-N...eature=related
        худиг
        http://www.youtube.com/watch?v=ypcfc-XIMl8
        и моя клип
        http://www.youtube.com/watch?v=UK6wSPORrsE
        поздрави:
        Цецо Борисов

        Коментар


        • #34
          До: Багер, и багерист...

          Абе тия багери за какво ли не ги използват хората.

          http://vbox7.com/play:52a9de2a

          Коментар


          • #35
            До: Багер, и багерист...

            ами като няма какво да правиш само глупости ти минават през главата и като се почнат във фургона едни приказки и хвалби кой аз ли бе ти ако знаеш аз какво правя с багера и се излиза палиш и почват демонстациите точно от такива демонстрации колко обърнати машини има а това е добре за производителите като реклама

            Коментар


            • #36
              До: Багер, и багерист...

              Наистина пред компютъра тия багери се управляват лесно ама на яве никак не е така.
              Натовариха ме с една задача да закупя такъв комбиниран багер като този на клипа на колегата mr.borisov с кибрита.

              Ходих оглеждах и се спрях на няколко машини и реших да ги пробвам нали викам си да имам лично впечатление.Като ми ги демострираха професиомалисти изглеждаше като чели кофата на машината е продължение на ръцете на багериста.

              Ама като опитах аз леле ма ле тоя багер подивя като бик на родео имах усещането че е като див кон сега хванат от прерията,мяташе кофа като обезумял само дето не се изправи на задни крака и не ме хвърли на земята с обезумели от ужас очи.

              Между другото коя марка от тези комбинирани багери като на клипа с кибрита е номер едно ако мога така да се изразя, като най приемлив компромис между цена на машината цена на резервни части и обслужване и технически параметри.

              Ходих и при Киров те продават Камаматцу ,При Евромаркет те имат Хидромек,Също и при Кейс и JCB всеки си хвали стоката и съм затруднен в избора. може ли някой от вас който отдавна ползва такава машина де ми помогне със съвет на коя марка и кой модел да заложа.

              Извинявам се за отклонението от темата и предварително благодаря .
              Последно редактирано от Николай Колев; 28-06-09, 00:15. Причина: редакция
              Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
              Място и хора към които да принадлежи ...

              Коментар


              • #37
                До: Багер, и багерист...

                От специалист в тази област зная че турските - мисля Хидромек са доста добро копие на оригинала - качествени и здрави. При копирането на технологията турците са ползвали просто и здраво като принцип.
                Или пък съотносимо спрямо цената на по-скъпите оригинали. Склонен съм да му вярвам. Той твърди че и при тези машини е започнало влагането на еднодневни или блокови елементи.
                Успех при избора.

                Коментар


                • #38
                  До: Багер, и багерист...

                  Колега,

                  За да ти се отговори еднозначно (или малкозначно поне) ще трябва още малко инфо. Освен това - не е само марката - има и разлика между моделите и в спецификацията/опциите.

                  1) За багер ли ще ползваш машината основно или за товарач. Някои комбинирани машини са добри като багери, но не стават за товарачи.
                  При багерите с различни гуми - повечето са с малък размер предни гуми и когато работят като товарач се окопават, особено на по-меко. От тях като товарачи са доста добри Терекс (Фермек) и Волво. Машините с еднакви гуми пък са много големи и по-неманеврени (нищо че завиват и двата моста).
                  Като багер - повечето машини работят добре, но има малки разлики в хидравличната система, които правят машините различни, само, че ти трябва добър багерист да ги усети и да ги използва. Освен това - някои модели копаят по-плитко.

                  2) Често ли ще се налага да се използват вилици например: там има големи разлики заради липсата на паралелно движение на стрелата при някои модели.

                  3) Имате ли намерени да слагате нещо прикачно отпред (метачка, роторен снегорин, фреза за ревизионни шахти) или отзад (чук, трамбовка, шнек).

                  Коментар


                  • #39
                    До: Багер и багерист...

                    Здравейте,по-често ще го ползвам с различни приставки свредел ,хидрочук или роторен снегорин
                    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                    Място и хора към които да принадлежи ...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Багер и багерист...

                      Привет,
                      След като товарачната работа не е толкова важна и искаш да ползваш сменни приспособления (особено отпред) - моя съвет е да вземеш машина със зъбна помпа на хидравликата (без регулируем дебит) - такива са JCB (ако не се лъжа), Хидромек, НюХоланд (не съм сигурен за Кейс но те трябва да са едно и също с НюХоланд) и Терекс/Фермек.
                      От тези JCB и Терекс са по-реномирани като марка (Терекс е и с по-големи предни гуми и честно казано е моя фаворит за машина от изброените - не съм чул лошо нещо за него досега) - от дилърите нямам преки впечатления - за JCB са Терра България, за Терекс имаш избор между Роланд Трейдинг и Група Лагер (мнооого големи са в Сърбия и бивша Югославия).
                      Кейс/Ню Холанд са доста популярни, а и имаш доста избор откъде да си купуваш части и поддръжка, а Хидромек е най-евтин и за добро или лошо го поддържа евромаркет и/или хора които са били техни служители.
                      Задължително избери модел с по-голяма мощност и ръчна кутия. Управлението на тази система е по-просто и позволява монтаж на допълнителна помпа, както и лесна подмяна (при нужда) на фабричната помпа с друга с по-голям дебит или със сандвич помпа.
                      Имай предвид, че фабрично никоя комбинирка не е пригодена за сменни приспособления отпред - почти никой не ги поръчва на склад с бързосменна плоча и никой няма фабрична допълнителна хидравлика отпред. За роторен снегорин - ще можеш да ползваш машината само при малко сняг и то при пресен снеговалеж - до 20-30 см. Причината е, че за да имаш достатъчно поток за хидромотора на ротора - оборотите на двигателя ще са високи и скоростта твърде висока (около 5-6 км/ч), а за работа в дълбок и плътен сняг се искат около 0,5-0,8 км/ч което е постижимо само с хидростатична трансмисия, която се монтира при скандинавски комбинирки от по-горен теглови клас (9-10т), които са в съвсем друга ценова гама (приблизително х2). В същото време - цената на ротора с хидромотор ще дойде около 8-9000 евро, ако ще ти се рентира - мога да ти доставя и да ти го инсталирам, както и всякакви други приставки, за които някога ще си помислиш.
                      Успех при избора - ако имаш въпроси - обади се на 0889625957 (Владо).

                      Коментар


                      • #41
                        До: Багер и багерист...

                        забравих да спомена - от изброените марки - само JCB и Хидромек са с паралелна връзка на товарачната стрела (т.е. ъгъла на товарачната кофа остава постоянен при вдигане и спускане на стрелата) - при JCB обаче пивотите са по-малко и системата изглежда по-яка, но очевидно е и по-тежка и по-натоварена.
                        И при Терекс, и при Ню Холанд/Кейс - корекцията в ъгъла на товарачната кофа при вдигане и спускане на стрелата се прави от краен изключвател с няколко положения и поради това кофата запазва само относителна хоризонталност. При работа с кофа не е проблем - обаче при работа с вилици, особено при спускане на стрелата - багериста може да си изпусне товара ако не направи корекция на ъгъла принудително.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Багер и багерист...

                          Здравейте, отностно питането на колегата за хидробура и комбинираните багери мисля да споделя и своето мнение
                          Кризата ни донесе и някои хубави неща редом с безпаричието... пазара се наводни с механизация, втора ръка но каква!!! от както jcb преди 64 години полагат основите на така наречения комбиниран багер или багер товарач идеята се е усъвършенствала и запазила. Раборил съм с цалата гама CX от 1 до 4 CX вклчително и 3CX Super на чук но несъм закачал хидробур. това говор за период от около 3.5г. последно което карах беше 3-ка 97г. значи изкарах с него последните да кажем 6м с 8ч. в 6 дни е седмицата. Ами проблем нени даде! Във фирмата бяха 9 броя и те така. модели до 2004г мисля. Зрави и издържат на натопварване, но главно по-старите! Работих на рампа с нова 3ка и толкова беше недоклатена... довърших рампата с 2cx която си беше правена за такива работи ! Като цяло сега всички производители предлагат вс една и съща стока! JCB намят вариянт за по-дълга стрела и за годините променят само интериора и плаващия ной при тях сев води екстра? JCB си е класика, доказана в здравина и качество! Case, здравина и качесто с опция за серво и стандартен raid control! Cat-яката работа стига да не е от новите дрънгели работих с такъв 443 без телскоп и при натоварени палетни вилици волана умря??? единствено ми хареса седалката а от старите хвалби съм чувал! Komatsu wb - голямото име на големите машони правени в ЯПОНИЯ не в италия Виждате ги много по пътищата нали! Гаранция 5г? Сега работя с 97-5 серия и какво да кажа... за окло 900ч се смениха доста неща-повечето дефектни, но късмет.Разбирасе за сметка на киров. Техните модели вече фабрично са с плаваш нож, а има и със серво, да неговорим че стрелата е 6.5м. е кофата на товарача е по-плитка от на другите проиводители. А за прикачен инвентар киров сваля кожи...
                          За ню холанд незма нищо ослен че мостовете му не бах азагубили съосие след 700ч. говорим за 115b Terex се доказаха и мисля че са добър избор. ВСИЧКИ БАГЕРИ ИМАТ ПРИКАЧЕН ИНВЕНТАР, ТРЯБВА САМО ДА СЕ ИЗВЕДЕ ЛИНИЯ АКО НЯМА ВЕЧЕ ТАКАВА И ЗАПОЧВАТЕ!!! JCB имат набор от 500броя прикачки !!! важното за хидробура е объща посоката на въртене от кабината не от външни кранове!!! За лицензи като хидромек... немисля че ще се докажат. Купи си нещо от ранга на JCB 4CX, слагаш хидробура и действаш. а за хидрибура кактои за багера си купи някой около 2000ч от Германия или Англия. Успех.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Багер и багерист...

                            сериозен опит си натрупал колега...
                            искам да коригирам за прикачния инвентар - всички комбинирани багери имат линия за прикачен инвентар на багерната стрела, обаче линията е само еднодействаща (става за чук, но не за щипка), но не и отпред на товарачката.
                            Там има само линия за отваряне и затваряне на кофата, която има много малък дебит. някои екземпляри имат линия за ръчна хидравлика, която маже да се ползва отпред, но тя също дава малки дебити (за голяма метачка например не става, за ротор пък - изобщо).
                            Проблема с CAT443 (да остане без серво под товар) ми е познат от друга марка - не знаех, че се появява и при тях...

                            Коментар


                            • #44
                              До: Багер и багерист...

                              Така защото имам да кажем малко опит със стоителна техника та метла и друг прикачен инвентар отпред се слага на компактните челни товарачи на багер товарачите не им се сваля предната кофа само някой модели на jsb се откача иначе на фадромичките им се поставя валяк метли ножици вилици гребла роторен снегорин бетонобъркачка и каквото ти дойде на ум дори багерна уредба

                              Коментар


                              • #45
                                До: Багер и багерист...

                                на всичко маже да се сложи всичко - стига да ти трябва и да се рентира. По-лесно е обаче да се монтира хидравлично приспособление ако помпата е зъбна и с просто управление...
                                малките фадроми и бобкати фабрично са предвидени за сменни приспособлания отпред включително с допълнителна хидравлика.
                                при комбинирките обаче - това е рядкост фабрично - иначе има опция бързосменик отпред при почти всички марки, за да могат да си сменят кофите, обаче няма хидравлични линии.
                                причината е най-вече заради това, че тези машини имат особен пазар - популярни са основно на юг, където почвите са твърди, както и при новоразвиващи се пазари като нашия, където концепцията за сменните прис пособления тепърва прокарва.
                                в старата европа - която е основния пазар за комбинирки - купуват основно или малки багери, или малки товарачи, затова производителите не си правят труда да оскъпяват машините с хидравлика отпред. за пример - в Холандия през 2007 са се продали по-малко от десет комбинирани машини, а в България се продадоха около 700 бр., от друга страна - там се продават повече от 500 малки багера и повече от 500 малки товарача, докато при нас имаше по-малко от 50 малки багера и по-малко от 30 малки товарача. (тази година тук ще се прродадат около 100 бр. ото всички малки машини обща, а там спада ще е около 30% най-много).
                                Комбинираните машини се продават основно защото хората на пазари като нашия не знаят каква работа ще им излезе утре, а на развит пазар - такава бизнес концепция направо те убива. Освен това - понеже те са ни риба ни рак (при общо тегло от 7 т и 90 к.с. - товарача е по-слаб от 4т малък товарач, а багерната стрела е като на 5т багер, а с вилици работи като мотокар 1,5т) в дългосрочна перспектива не са рентабилни в строителството (освен за ремонтни работи където са супер...) и дори пазара в българия го показва - през миналата година повече от половината комбинирки бяха с равни предни и задни гуми (като JCB 4x) щото иначе просто не вършат достатъчно работа като товарач.
                                В скандинавия например се ползват комбинирани машини от доста по-висок клас - от типа на Ланен (Финландия), Худиг (Швеция) и Хидрема (Дания). Тези машини са едновременно пълноценни товарачи и пълноценни багери с по 120 к.с. двигател, хидростатични трансмисии и 1,3-1,5 м3 кофа и нямат никакъв проблем със сменните приспособления, нито отпред, нито отзад, (със съвсем малко добавка могат да ти гледат и децата...) но цената ими е два пъти на JCB 3X... Само,че понеже цената на оператора там също е пъти по-висока от тукашната - на хората име е по-евтино да си купят една скъпа машина и да плащат само за един оператор, отколкото да си купят и багерче и малък товарач и да имат двама оператори. Освен това - там има много оператори собственици (нещо което тук започна, но не свърши добре...) и този тип машина наистина има смисъл.
                                Интересно е обаче, че в България доста хора са се набалбакали с комбинирки, а вече имат нужда и от други инструменти за тях освен кофа и започват да се търсят варианти за универсализирането им чрез прикачно оборудване и отпред...
                                Затова ако колегата търси многофункционалност е хубаво да мисли предварително и за този вариант...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X