Сега се замислям: при положение, че руснаците са имали такива концепции - защо са правили тези еквилибристики с двата двигателя в БТР-60!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Защо са два двигателя в БТР-60?
Свий
X
-
До: "Объект 279"
Защото някой е гепил всички мотори от БМВ от моргите.
В един БТР се вози едно мотострелково отделение. В един взвод има три. В една рота има 9 БТРа. В батальона има три роти, но 23 БТРа, не 18. В полка има три батальона, и вече около 100 БТРа, ако е чисто мотострелкови.
В дивизията има три МСП, а освен това щабни подразделения, едно - друго - 400 БТРа.
Колко има в 300 дивизии? А с резервите на армиите? На фронтовете? На военните окръзи? На пе..стите - съюзници?
Да беше организирал производството за своя сметка - щеше да има за всички танкови дизели.Последно редактирано от Станислав_; 01-12-07, 16:18.
-
До: "Объект 279"
Нещо не ти хващам идеята. Ако нужните машини са толкова - нека да са толкова.Да са имали проблеми с производството - не е чудно. Но от това, че слагат по два двигателя на всеки, не виждам как облекчават положението.Последно редактирано от davc; 01-12-07, 10:27.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
До: "Объект 279"
В БТР-60 има един ГАЗ-49 А и един ГАЗ-49 Б. С ляво и дясно въртене и обърнати агрегати. ГАЗ-49 е и 53 и не помня какви още модификации, десетина. Масов двигател с усвоено производство и поддръжка, който струва стотинки. А подходящ дизел тогава просто не са имали. Така че това е принудително решение. После като срамежливо искане на прошка от войниците някой е измислил че това увеличава живучестта при поражение. Понеже той наистина върви само с единия мотор. Но си остава бензинов ковчег.
БТР-70 и следващите са дизелови разбира се. В края на 80-те у нас бяха завършени работите, и започнаха изпитанията на модификации с поне три различни дизела и няколко компоновки. А после всичко рухна.
Коментар
-
До: "Объект 279"
Да, точно за тези еквилибристики става въпрос.
Та чуденето ми беше: след като са имали идеи за сдвоени двигатели, а явно са и експериментирали с тях, защо не са реализирали подобна идея на въпросния БТР.
Пък когато са успяли да направят по-подходящ дизел, така и така са го сложили.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
До: "Объект 279"
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеДа, точно за тези еквилибристики става въпрос.
Та чуденето ми беше: след като са имали идеи за сдвоени двигатели, а явно са и експериментирали с тях, защо не са реализирали подобна идея на въпросния БТР.
Пък когато са успяли да направят по-подходящ дизел, така и така са го сложили.
Стефан го написа:
Масов двигател с усвоено производство и поддръжка, който струва стотинки
Ама наистина никой не чете какво са написали преди него
Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: "Объект 279"
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеЗначи: каквото - такова. Нещо не ми се връзва с представата за високите руски стандарти по отношение на военната техника.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: "Объект 279"
Не само. Има изисквания за полеви ремонт, войскови, тилови и те са брутални. Заводските ремонти се допускат само за малък процент повредена в боя, или служила колкото там години и е предписано техника. С изтекъл ресурс. Сложните агрегати искат специализирано оборудване, значи са необслужваеми във войските, и нямат право на живот в армията. Не интересуват никого.
Въпросът с количеството няма как да се обсъжда. То е каквото трябва да бъде, не повече и не по-малко. И се определя не от белетристиката, а от огневите възможности на въоръжението в текущия момент. За 2 000 километра фронт ти трябват пет милиона лъка. Или 50 000 БТРа. Примерно. И естествено когато някой дрънка с мечовете пред вратата ти, няма време да се чака съвършенното оръжие, което ще бъде произведено някога си. Каквото има и работи - това е. Но трябва да го има веднага.
А това са много години.
Коментар
-
До: "Объект 279"
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеМасов двигател с усвоено производство и поддръжка, който струва стотинки.
Коментар
-
До: Защо са два двигателя в БТР-60?
г.Заволжье, перед г.Нижний Новгород, если въезжаеш со стороны Ивановской областиСамо недей приятелю да търсиш отдел "Сбыт"-а, а търси някакъв пич с промаслена ватенке, и говори с него. За една-две каси водка ще ти назначи среща на определено място до ограда, и ще каже с какъв цвят боя ще е оцапан твоя.....Само недей да взимаш тези дето ще фърчат през ограда оцапани с други цветове, да не влизаш в излишни конфликти
Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Защо са два двигателя в БТР-60?
Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнениег.Заволжье, перед г.Нижний Новгород, если въезжаеш со стороны Ивановской областиСамо недей приятелю да търсиш отдел "Сбыт"-а, а търси някакъв пич с промаслена ватенке, и говори с него. За една-две каси водка ще ти назначи среща на определено място до ограда, и ще каже с какъв цвят боя ще е оцапан твоя.....Само недей да взимаш тези дето ще фърчат през ограда оцапани с други цветове, да не влизаш в излишни конфликти
Коментар
-
До: Защо са два двигателя в БТР-60?
И у нас бяха под път и над път. После стана петролната криза през 70-те, и дизелизираха газките. Свалиха им тия двигатели и наслагаха дизели ВАМО. Каква е била файдата не знам, до средата на 80-те никой не мислеше за парите. Но на тия камиони вече и посмъртно не можеше да се изпълни никаква норма.
Коментар
-
До: Защо са два двигателя в БТР-60?
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеСега се замислям: при положение, че руснаците са имали такива концепции - защо са правили тези еквилибристики с двата двигателя в БТР-60!
двухмоторная схема применялась и на гусеничной технике.
СУ-76 выпускалась на ГАЗе.называлась "голожопый Фердинанд".
у меня отец на них некоторое время служил.не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!
Коментар
-
До: Защо са два двигателя в БТР-60?
)))) Пехота придумала? Или сами самоходчики?
))
Кстати, похоже пушка актуальна по сей день кое где.
До конца у нас в армии была по меньшей мере одна штука в каждом месте где была хоть какая артиллерия. На них и вводили в дела молодняк, из них выполняли учебные стрельбы с новобранцами и проверяли тактические приемы.
А сами пушки, огромное количество, когда-то передали Ирану, вместе со всеми наличностями снарядов. Когда воевали с Ираком очень быстро затребовали еще снарядов. Тогда им и впарили обе линии по выпуску тех боеприпасов. В начале 80-х вроде.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар