Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JCB 4CX SITEMASTER

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • JCB 4CX SITEMASTER

    Колеги, необходимо ми е ръководства за експлоатация на тази машина. По-специално и на първо време някой ако знае какви и колко са маслата в двигателя, трансмисията, и хидравликата ще съм благодарен! Филтрите също

    машината е JCB 4CX Sitemaster
    2006 год.
    двигател-JCB 444
    мощност - 100к.с.
    трансмисия - Powershift полуавтоматична; 4 напред и 4 назад скорости

    Предварително благодаря
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  • #2
    От: JCB 4CX SITEMASTER

    Сега порових без особено старание. В хидравликата е 104 или повече литра масло, останалото беше по няколко галона.

    Коментар


    • #3
      От: JCB 4CX SITEMASTER

      и на мен ми трябва ръководство че нещо бараката ми създава проблеми,ако има нещо даже може да ми звъннеш 0898425031,карам 3-ки и 4-ки от доста време,но така и колкото и машини да обиколих не се сетих да си прибера поне еднож ръководство,а там има много полезна информация.

      Коментар


      • #4
        От: JCB 4CX SITEMASTER

        имай на предвид,че маслата в скоростната кутия,диференциала и крайните предавки са РАЗЛИЧНИ.в казанчето за спирачната система се налива от хидравличното масло,споко така е дадено от завода производител,спирачните дискове са вътре в кожуха на диференциала и трябва да го следиш да не започне да "грее",в по-новите кутии има и 5-та скорост която се включва автоматично в зависимост от оборотите на скоростната кутия,просто го имай в предвид.ама и на мен ми трябва ръководство че не мога да се сетя една подробност за диференциала,а там я има писана.

        Коментар


        • #5
          От: JCB 4CX SITEMASTER

          Колеги здравейтте наскоро си купих багер jsb 3 cx-4 и искам да му сменя маслата и филтрите могали да се справя сам или трябва да викам хора от сервиэа благодаря ви

          Коментар


          • #6
            От: JCB 4CX SITEMASTER

            Колеги, имам една 3-ка и ми създава проблеми ск. кутия. Спука маслоохладителя и вкара вода в кутията,маслото се пресече и няма скорости. Двата маркуча които влизат в охладителя ги свързвам с тръбичка, /да избегна охладителя/ сменям маслото една проба и дотам, пак пресечено масло.
            Питането ми е, остава ли масло в помпата или някъде другаде в кутията след източване и при наливане на ново да се пресича?филтъра също го сменям.
            Възможно ли е от някъде другаде да влиза вода, или да се направят няколко промивки?
            Последно редактирано от Николай Колев-64; 21-10-15, 04:42. Причина: допълнение
            ТЛК-120 Николай Колев
            0898521295

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X