Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложение за правилник за Трофи шампионат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

    Здравейте,
    Може ли някой компетентен да ми отговори на въпроса. За клас стандарт изискването за диагонал на арката може ли да бъде изпълнено с разглобяем диагонал за да не се лишаваме от местата отзад през останалото време извън състезанията.
    Благодаря предварително

    Коментар


    • #62
      От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

      Ето го и временното класиране в трофито за всички класове. Ако, има пропуски или неточности, моля сигнализирайте, за да ги оправим.
      Standart L
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Standart L.jpg
Прегледи:1
Размер:339.6 КБ
ID:5820998
      Standart H
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Standart H.jpg
Прегледи:1
Размер:113.9 КБ
ID:5820999
      Standart +
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Standart +.jpg
Прегледи:1
Размер:361.5 КБ
ID:5821000
      Modificiran
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Modificiran.jpg
Прегледи:1
Размер:407.7 КБ
ID:5821001
      Proto
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Proto.jpg
Прегледи:1
Размер:409.9 КБ
ID:5821002
      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd
      Kia Sportage 2.0td
      SSang Yong Kyron 2.0xdi

      Коментар


      • #63
        Това е крайното годишно класиране в България Трофи Чалъндж:
        Genaralno Klasirane Trophy 2019.xls
        Последно редактирано от atanas_93; 19-11-19, 15:56.
        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd
        Kia Sportage 2.0td
        SSang Yong Kyron 2.0xdi

        Коментар


        • #64
          И ето какво предстои през следващия сезон.
          Ясни са датите за състезанията в класовете Крос кънтри рали и Трофи:
          Kalendar 2020.pdf

          Правилници:
          Specialen Pravilnik Kros Kyntri Rali 2020.pdf
          Specialen Pravilnik Trofi 2020.pdf

          Лицензиране Крос кънтри рали и Трофи:
          Licengirane Trofi, Kros Kyntri Rali.pdf

          Ако, има нещо неясно, питайте.
          П.П.Извинявам се за латиницата в прикачените файлове, но форума не харесва в случая кирилица. Излизат само въпросителни.
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от atanas_93; 22-11-19, 23:31.
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd
          Kia Sportage 2.0td
          SSang Yong Kyron 2.0xdi

          Коментар


          • #65
            Насе, в правилника пише, че всички джипове, с изключение на прототипите трябва да имат застраховки.
            Моя патрол няма номера, няма номер на рама, обаче отговаря за модифициран. На кой номер трябва да се сключи застраховката аджеба?

            Това с лицензите доколкото разбирам е само, ако искаме да участваме в официалния (държавния) шампионат нали?
            Като нямам такива мераци-може да се кара и без лиценз?
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #66
              Първоначално публикуван от kosata_ktm Преглед на мнение
              От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

              Здравейте,
              Може ли някой компетентен да ми отговори на въпроса. За клас стандарт изискването за диагонал на арката може ли да бъде изпълнено с разглобяем диагонал за да не се лишаваме от местата отзад през останалото време извън състезанията.
              Благодаря предварително
              Мерило при тълкуване на мерките за безопасност са правилниците на FIA.
              Във всички класове в офроуда, диагоналът или хиксът на арката, могат да бъдат разглобяеми, при положение че са изпълнени по изискванията на приложение J чл. 283 на FIA.

              https://www.fia.com/file/100553/download/20710

              Коментар


              • #67
                Такаааа дойде време да видим тия от федерацията как ще ни скубят ...На страницата им няма Трофи дисциплина .Няма календар и ЦЕНИ за клубове които искат да участват в шампианата .....Нямат нищо общо със Трофи а искат да лапад едни пари ....
                ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                Коментар


                • #68
                  Здравейте на всички,аз имам едно предложение и искам да го споделя с вас.Може ли да се направи така че всеки екипаж да има един и същи стартов номер за цялата година.Аз мисля че така ще олекне малко и за организаторите и за екипажа.Като да се спази номерацита както следва прототип 100 ,модифициран 200,стандарт 300 или както там се разберете.
                  Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

                  Коментар


                  • #69
                    Моите уважения към всички организатори и вложените емоции и разходи, но кое точно ще "олекне" на организаторите? Да не би да имаш предвид, че като се "натовари" Тодор Христов да отпечатва номерата и се раздадат на Кърджали ще изкарат чак до ноември за Русе, или пък няма изобщо да се отпечатват, защото ще се знаят кой с какъв номер участва още в началото на годината?! Нали поради тази причина всеки организатор, както и ти, желае сериозно отношение от всички нас като участници да се запишем доста преди самото състезание - да се изчислят приблизително стикерите, пътните книги, местата за настаняване и брифинг, и т.н. Ако си го обмислил в детайли ще моля да ги споделиш, за да има тема за размисъл.
                    П.П. Не съм организатор, но съм споделял нееднократно част от общата тежест при организацията на състезания, та затова си позволявам да изкажа мнението си.
                    Красивите думи невинаги са истина, а истинските - невинаги красиви!
                    0887 301 726

                    Коментар


                    • nenireklama
                      nenireklama коментира
                      Редактиране на коментар
                      Много се радвам че има интерес на моето предложение.На много състезания по света се ползва този начин. Аз мисля че ще олекне на организаторите по следните начини:
                      1.Един организатор трябва да подготви стартови номера в повечето случай на предположения(ако са много ги изхвърляш,ако са малко тичаш по нощите и се молиш да ти направят допълнителни)
                      2.Ако един екипаж има спонсори (дай боже на всички) и е залепил стикери почти винаги стартовия номер е закрил по някаква част от от вашата реклама.
                      3.Самите състезатели мога да си подготвят и рекламни материали със тяхните спонсори(тениска със спонсорите и номера им.) Ти сам казваш че се изисква да се потвърди участие за да се подготвят нужните номера.Да ще има потвърждение за участие но ще се намалят материалите които се поръчват по някакво предложение.
                      Последно редактирано от nenireklama; 02-12-19, 21:09.

                  • #70
                    Ето в Малайзия всеки има един и същи стартов номер на всички участия
                    Прикачени файлове
                    Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

                    Коментар


                    • #71
                      Правилника за 2020 година е приет. Промени могат да се правят евентуално за 2021г.

                      Коментар


                      • #72
                        Здравейте, имам един въпрос относно относно правелника и по-точно за клас СТАНДАРТ + , ако спазим всички изисквания трябва да участвам именно в Стандарт + , но нямам клетка - до сега сме карали с предпезна арка спрямо изискванията , а същевременно не бих желал да правя клетка защото джипа се ползва ежедневно.
                        Джипа е със двигател който се вгражда стандартно , но не и точно в този модел. Моля за мнение от компетентните органи.

                        П.С. Не искам да заобикалям правелник , а да знам ще има ли клас в който мога да карам.
                        SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
                        Nissan Patrol Y60

                        Коментар


                        • #73
                          Първоначално публикуван от penev_dch Преглед на мнение
                          Здравейте, имам един въпрос относно относно правелника и по-точно за клас СТАНДАРТ + , ако спазим всички изисквания трябва да участвам именно в Стандарт + , но нямам клетка - до сега сме карали с предпезна арка спрямо изискванията , а същевременно не бих желал да правя клетка защото джипа се ползва ежедневно.
                          Джипа е със двигател който се вгражда стандартно , но не и точно в този модел. Моля за мнение от компетентните органи.

                          П.С. Не искам да заобикалям правелник , а да знам ще има ли клас в който мога да карам.
                          2020г изискванията към клетката в Стандарт плюс са занижени за да се спазват. За добро или за лошо времето ще покаже. Клетката е в графа безопастност, което я прави споделена отговорност между организатор и състезател. С други думи, като не искате таванчето да ви мачка главите, направете си таванчето здраво. Изискванията на правилника за клетката в Стандарт плюс са предна арка, основна арка и задни опори захванати на общо 6 точки към купето. Усилки, ролбарове, диагонали и хиксове са пожелателни а не задължителни. Общо взето клетка на 6 точки не пречи джипа да се ползва ежедневно. Джип Вранглер от завода излиза с подобна.

                          Стандартен двигател означава че двигателя заводски фабрично и серийно се вгражда в модела. Например имаш Гранд Чероки 1993 до 1998 - 2.5tdi. Можеш да му сложиш двигател 5.9 и да караш в Стандарт защото двигателя стандартно се монтира в този модел автомобил и е homologated as Production Variant (VP). Същото е и с окачването. Порше Кайен на въздушни възглавници може да кара в клас Стандарт с пружини защото модела се произвежда и с пружини.

                          Коментар


                          • #74
                            Не, че нещо, но който е писал тези правила-как си мисли, че ще се осъществява контрол?
                            За клетката-ясно.
                            Ама за видове окачвания, кой двигател кога и в кой точно модел е слаган-надали на всяко състезание има експерти по всички марки които се карат.
                            А неспазен правилник от самия организатор е лошо нещо.

                            Когато съм мислил пшравилниците за моите състезания винаги съм се съобразявал с това дали мога да осъществя контрол на всички изисквания. Ако се съмнявам, че не мога-промням каквото трябва, но винаги искам да съм сигурен, че ще мога адекватно да преценя джипа и да видя дали отговаря на изискванията.

                            Вярно-моите състезания си бяха по-близки до селски кушии, а на големите състезания е по-различно, но пак казвам-надали ще се намерят експерти по всички марки и модели.

                            Кой ще ме разбере, ако съм напипал двигателя на джипката, но само електронно? Външно двигателя си е стандартен...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #75
                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Не, че нещо, но който е писал тези правила-как си мисли, че ще се осъществява контрол?
                              За клетката-ясно.
                              Ама за видове окачвания, кой двигател кога и в кой точно модел е слаган-надали на всяко състезание има експерти по всички марки които се карат.
                              А неспазен правилник от самия организатор е лошо нещо.

                              Когато съм мислил пшравилниците за моите състезания винаги съм се съобразявал с това дали мога да осъществя контрол на всички изисквания. Ако се съмнявам, че не мога-промням каквото трябва, но винаги искам да съм сигурен, че ще мога адекватно да преценя джипа и да видя дали отговаря на изискванията.

                              Вярно-моите състезания си бяха по-близки до селски кушии, а на големите състезания е по-различно, но пак казвам-надали ще се намерят експерти по всички марки и модели.

                              Кой ще ме разбере, ако съм напипал двигателя на джипката, но само електронно? Външно двигателя си е стандартен...
                              Аз ще осъществя контрол. С очите си, мисля да го осъществя. Ако мислиш че има друг начин за осъществяване, не се притеснявай да го споделиш.
                              Няма кой да разбере че си напипал двигателя само електронно, за това в Крос-кънтри Т2 , Трофи Стандарт и Трофи Стандарт Плюс, Чип-тунингът (софтуерен или хардуерен) е разрешен. Пипай си го спокойно.

                              Коментар


                              • Кольо
                                Кольо коментира
                                Редактиране на коментар
                                Бааа, ще пипам. Само давам пример.

                                А за начините за контрол-това казвам,ч е не може да се познават всички модификации на всички марки. Ти познаваш американците да речем, но за дайхатсу или митсубиши в час ли си? С всичките им там дреболийки... Щото винаги може да се намери някой "доброже
                                лател" и да намери неразрешена от правилника интервенция. И може да последва скандал.

                                Само хипотетично де, почти съм сигурен, че няма да се стигне до такава ситуация.
                                А и да се стигне..........

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                            Зареждам...
                            X