Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквания

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквания

    Вече има яснота за Траялния шампионат през 2019.

    Състезанията ще бъдат 6:

    1. Ямбол 4х4 Екстрийм - 20-21 април
    2. Лазарово
    4х4 Екстрийм - 18-19 май
    3. Бабово
    4х4 Екстрийм - 08-09 юни
    4. Самоков 4х4 Екстрийм- 06-07 юли
    4. Павликени
    4х4 Екстрийм - 14-15 септември
    5. Севлиево
    4х4 Екстрийм - 05-06 октомври

    През 2019 ръководството ще е:

    Председател е Илиян Илиев.
    Членове на комисията Траял към сдружението от клубове са : Борислав Борисов и Денислав Димитров

    Представител на всеки от клубовете организатори ще учатва в комися, която ще се грижи за организране на състезанията - трасета, администрация, връзка със състезателите.

    За генералното класиране ще се взимат под внимание и 6-те кръга.

    Схема за точките за генерално класиране:

    1 място - 30 точки
    2 място - 25 точки
    3 място - 21 точки
    4 място - 18 точки
    5 място - 16 точки
    6 място - 15 точки
    7 място - 14 точки
    8 място - 13 точки
    9 място - 12 точки
    10 място - 11 точки
    11 място - 10 точки
    12 място - 9 точки
    13 място - 8 точки
    14 място - 7 точки
    15 място - 6 точки
    16 място - 5 точки
    17 място - 4 точки
    18 място - 3 точки
    19 място - 2 точки
    всички след 19-то по 1 точка

    За участие в класирането на веригата екипажите трябва да участват в отделните състезания с един и същ пилот. Навигаторът може да е различен. Автомобилът също може да е различен, но този автомобил не може да участва в състезанията от веригата с друг екипаж.

    На всички състезания няма да се допуска един и същи член на екипаж или автомобил да минава по едно и също трасе два пъти!

    Правилника и техническите изисквания не са окончателни и може да търпят промени.
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

  • #2
    От: Траялен шампионат 2019

    Технически изисквания
    към машините
    участващи в състезание по офроуд
    част от Траялен шампионат „4х4 Екстрийм”
    клас Стандартен
    версия от 17.02.2019 г.
    Клас Стандартен
    –Предназначен е за стандартни джипове.

    Изисквания за

    1. Гуми

    Диаметърът на гумите се ограничава до 85 см включително, измерен по хоризонталния диаметър.

    2. Окачване
    Машините в този клас могат да бъдат подобрявани, но изискването е да са с оригиналния за модела тип окачване (ресьорно, пружинно- трилинково с панхард, пружинно с А-рамо и т.н.)
    Машините в този клас трябва да са със серийните за модела мостове.
    Не се допуска използването на coilover и airshocks.

    3. Рама, купе
    Машините в този клас трябва да бъдат със серийната рама, серийната кабина, серийните врати, серийната за модела маска, серийния преден капак и серийните калници.
    Не се допускат съществени промени по купето и рамата(изрязване на твърдия таван, скъсяване на купето, изместване на мостовете, скъсяване на рамата, премахване на стандартните калници за модела, местене на радиатора отзад и т.н.). Трябва да са запазени оригиналните габарити на джипа. Машините трябва да имат предна и задна броня.
    Местата за буксиране и вдигане на джипа трябва да са маркирани в червено или оранжево.

    4. Управление
    Не се допуска използване на фул-хидро или допълнителна хидро асистенция.

    5. Безопасност
    Машините трябва да отговарят на следните точки.

    1. Изисква се минимум дъга за безопасност зад екипажа, адекватно изработена за автомобила. Препоръчва се наличие на 6-точкова клетка за безопасност. Дъгата трябва да е хваната на 4 точки и се препоръчва да има поне един диагонал. Минималните изисквания за защитна дъга са показани на картинката:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rollcage.png
Прегледи:7
Размер:87.6 КБ
ID:5736801

    2. Изисква се наличието на стандартни 3- точкови колани. Седалките и коланите могат да бъдат стандартните за модела.

    3. Машината трябва да има работеща крачна спирачна система и трябва да има работеща ръчна спирачка.

    4. Екипажът трябва да има адекватни каски– няма да се допускат следните видове каски: строителни, велосипедни, кожени, военни и др. по преценка на организаторите.

    5. Препоръчва се при наличие на еърбег, той да се изключва.

    6. Здраво закрепени – акумулатори, резервоари и помощно оборудване: пътеки, джакове, котви и др.

    7. Машината трябва да е оборудвана с колан(въже) за осигуряване с дължина минимум 6 м.

    Коментар


    • #3
      От: Траялен шампионат 2019

      Технически изисквания
      към машините
      участващи в състезание по офроуд
      част от Траялен шампионат „4х4 Екстрийм”
      клас Модифициран

      версия от 17.02.2019 г.
      Клас Модифициран
      – Предназначен е за модифицирани джипове.

      Изисквания за

      1. Гуми
      Диаметърът на гумите се ограничава до 94 см включително, измерен по хоризонталния диаметър.

      2. Рама, купе

      Машините в този клас могат да бъдат модифицирани,но трябва да имат рама и фабрично купе или оригиналната самоносеща конструкция. Минималната дължина на купето заедно с рамата трябва да бъде не по-малка от разстоянието между предния и задния мост, а минималната ширина не по-малка от разстоянието между вътрешната част на гумите от една ос. Виж илюстрацията:



      Не се допускат машини със завиващ заден мост.
      Местата за буксиране и вдигане на джипа трябва да са маркирани в червено или оранжево.

      3. Безопасност

      Машините трябва да отговарят на следните точки.

      1. Да имат адекватна клетка за безопасност – Няма да се допускат видимо лошо изработени клетки. Няма да се допускат клетки изработени от винкел, тънки тръби (с диаметър под 30 мм.) и други несвойствени материали.
      Клетките трябва да имат един диагонал или X от типа показани на картинките:



      Горната част на клетката трябва да е усилена. Примери за такова усилване са показани на следните картинки:




      Препоръчва се клетките да са изработени от безшевни тръби с минимум по един диагонал в три взаимно-перпендикулярни равнини и да сa с минимален брой заварки.

      2. Да имат спортна седалка минимум за пилота – позволени са и седалки тип „дълбоко рекаро“.

      3. Да имат 3-точков спортен колан (Y – тип) или колан от по-висок клас минимум за пилота – коланът трябва да минава и през двете рамена. 3-точкови серийни колани от лек автомобил не се допускат.

      4. Машината трябва да има работеща крачна спирачна система и трябва да има работеща ръчна спирачка.

      5. Екипажът трябва да има адекватни каски – няма да се допускат следните видове каски: строителни, велосипедни, кожени, военни и др. по преценка на организаторите.

      6. Колите без фабрични врати (да не е нарушена цялостта на вратата) трябва да имат страничен диагонал, успореден на тялото(седалката), който да предпазва тялото и краката. Той се изработва от тръби с диаметър не по-малък от 30 мм. Препоръчва се страничният диагонал да минава на нивото на раменете и коленете.

      7. При изнесен отзад радиатор, купето трябва да е отделено от него с преграда(метал, автомоб.стъкло, поликарбонат, лексан и т.н.).

      8. Резервоарът и екипажът трябва да бъдат отделени с негорима преграда/кутия.

      9. Когато тръбопроводите на охладителната система минават незащитени с кутия през купето не се разрешава използването на меки връзки и маркучи.

      10. Когато тръбопроводите на горивната система минават през купето не се разрешава използването на меки връзки и маркучи.
      11. Наличие на ключ маса. При изключване тя трябва изключва акумулатора и да гаси двигателя. Тя трябва да е достъпна и от двете места в автомобила.

      12. Здраво закрепени – акумулатори, резервоари и помощно оборудване: пътеки, джакове, котви и др.

      13. Машината трябва да е оборудвана с колан(въже) за осигуряване с дължина минимум 6м.

      Коментар


      • #4
        От: Траялен шампионат 2019

        Технически изисквания
        към машините
        участващи в състезание по офроуд
        част от Траялен шампионат „4х4 Екстрийм”
        клас Прототип

        версия от 11.12.2016 г.
        Клас Прототип
        – Предназначен е за протитипи.

        Изисквания за:

        1. Гуми
        Диаметърът на гумите не е ограничен.

        2. Рама, купе, носеща конструкция

        Машините в този клас могат да бъдат модифицирани свободно.
        Местата за буксиране и вдигане на джипа трябва да са маркирани в червено или оранжево.

        3. Безопасност

        Машините трябва да отговарят на следните точки.

        1. Да имат адекватна клетка за безопасност – Няма да се допускат видимо лошо изработени клетки. Няма да се допускат клетки изработени от винкел, тънки тръби (с диаметър под 30 мм.) и други несвойствени материали.
        Клетките трябва да имат един диагонал или X от типа показани на картинките:


        Горната част на клетката трябва да е усилена. Примери за такова усилване са показани на следните картинки:



        Препоръчва се клетките да са изработени от безшевни тръби с минимум по един диагонал в три взаимно-перпендикулярни равнини и да сa с минимален брой заварки.

        2. Да имат спортна седалка минимум за пилота – позволени са и седалки тип „дълбоко рекаро“.

        3. Да имат 3-точков спортен колан (Y – тип) или колан от по-висок клас минимум за пилота – коланът трябва да минава и през двете рамена. 3-точкови серийни колани от лек автомобил не се допускат.

        4. Машината трябва да има работеща крачна спирачна система и трябва да има работеща ръчна спирачка.

        5. Екипажът трябва да има адекватни каски – няма да се допускат следните видове каски: строителни, велосипедни, кожени, военни и др. по преценка на организаторите.

        6. Колите с тръбна конструкция и колите без фабрични врати (да не е нарушена цялостта на вратата) трябва да имат страничен диагонал, успореден на тялото(седалката), който да предпазва тялото и краката. Той се изработва от тръби с диаметър не по-малък от 30 мм. Препоръчва се страничният диагонал да минава на нивото на раменете и коленете.

        7. Колите с тръбна конструкция трябва да имат стабилен здрав под. Трябва да имат странични панели, които да пазят тялото. Панелите се монтират между страничния диагонал и пода. Позволява се те да са изработени и от щанцована, стоманена решетка с дебелина минимум 3мм и максимална големина на отворите 20мм x 20мм. Препоръчителна дебелина на панелите: 2 мм за стомана или 3 мм за алуминий.

        8. Колите с тръбна конструкция и колите без твърд таван трябва да имат защитен панел на тавана, който да покрива цялата кабина. Защитният панел се закрепва с помощта на минимум 6 болта с дебелина минимум 8 мм, с якост минимум 8,8. Ако панелът е заварен, то това трябва да е с поне 6 шева с минимална дължина 50 мм всеки. Позволява се той да се изработи и от щанцована, стоманена решетка с дебелина минимум 3мм и максимална големина на отворите 20мм х 20мм. Препоръчителна дебелина на панелите: 2 мм за стомана или 3 мм алуминий.

        9. При изнесен отзад радиатор, купето трябва да е отделено от него с преграда(метал, автомоб.стъкло, поликарбонат, лексан и т.н.).

        10. Резервоарът и екипажът трябва да бъдат отделени с негорима преграда/кутия.

        11. Когато тръбопроводите на охладителната система минават незащитени с кутия през купето не се разрешава използването на меки връзки и маркучи.

        12. Когато тръбопроводите на горивната система минават през купето не се разрешава използването на меки връзки и маркучи.

        13. Наличие на ключ маса. При изключване тя трябва изключва акумулатора и да гаси двигателя. Тя трябва да е достъпна и от двете места в автомобила.

        14. Здраво закрепени – акумулатори, резервоари и помощно оборудване: пътеки, джакове, котви и др.

        15. Машината трябва да е оборудвана с колан(въже) за осигуряване с дължина минимум 6м.

        Коментар


        • #5
          От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

          Техническиизисквания
          към машините
          участващив състезание по офроуд
          частот Траялен шампионат „4х4 Екстрийм”
          клас Отворен

          версия 17.02.2019
          Единствените технически ограничения за този клас са


          1. Да е 4Х4

          2. Да е до 3.5 тона

          Подкласове–има два подкласа
          до85 см
          над85 см.

          Безопасност
          Машините трябва да отговарят на следните точки:

          1. Изисква се наличието минимум на стандартни 3- точкови колани.

          2. Екипажът трябва да има адекватни каски– няма да се допускат следните видове каски: строителни, велосипедни, кожени, военни и др. по преценка на организаторите.

          3. Машините без твърд(метален) покрив – ако нямат фабрична арка срещу преобръщане (ГАЗ-69, УАЗ-469, Willis и т.н.) ще трябва да бъдат допълнително снабдени с такава.

          4. Препоръчва се при наличие на еърбег, той да се изключва.

          5. Здраво закрепени – акумулатори, резервоари и помощно оборудване: пътеки, джакове, котви и др.

          6. Машината трябва да е оборудвана с колан(въже) за осигуряване с дължина минимум 6 м.

          7. Машината трябва да има работеща крачна спирачна система и трябва да има работеща ръчна спирачка.
          Последно редактирано от Стоян Францов; 17-02-19, 10:09.

          Коментар


          • #6
            От: Траялен шампионат 2019

            Правилник
            за провеждане на състезание по офроуд
            част от Траялен шампионат „4х4 Екстрийм”

            версия от 17.02.2019г.

            1.Участие:
            Състезанието е между високо проходими автомобили с две оси и маса до 3т. Автомобилите трябва да отговарят на техническите изисквания,които са описани в отделен документ и се прилагат към правилника. Състезанието се провежда по отворено трасе разделено на екстремни зони с препятствия. Право на участие имат всички заплатили таксата за участие, с изключение на видимо употребилите алкохол или упойващи вещества. За целта преди старта на всяка зона всички участници задължително преминават през проба за алкохол в дъха. Употребата на упойващи вещества се определя визуално от съдиите. Ако у съдията възникне съмнение за употреба на упойващи вещества състезателят ще бъде проверен с полеви тест.
            До старт се допускат само автомобили отговарящи на техническите изисквания.За да стартират автомобилите трябва да са със залепен стикер за технически преглед, залепени стартови номера и стикери на спонсорите. Всички екипажи задължително трябва да носят адекватни каски. Състезателите нямат право да ползват вериги или автомобилите да са оборудвани с тракове. Водачите ще могат да имат и помощник(навигатор), който да ги насочва през зоните. Участието на лица под 18год. става след писменот осъгласие на техен родител( настойник).

            2.Класове
            Състезанието се провежда в три основни класа: Стандартен, Модифициран и Прототип, участващис точки за Шампионата и един допълнителен: Отворен-без участие с точки за Шампионата.

            3.Начинна оценяване на екипажите
            Трасето за класовете Стандарт, Модифициран и Прототип е отворено и се състои от отделни зони. Зоните се отварят и се затварят по няколко едновременно. Екипажите в отделните класове се разделят на групи и преминават определените им зони по жребий, като важи принципът на ротацията – първият стартирал в първата зона, на следващата става последен, вторият първи, третият втории т.н. При повикване и неявяване на екипажа на входа на зоната до 5 минути, той губи правото си да стартира в зоната. Екипажът може да поиска 15 мин. отсрочка за стартиране в зоната. При използване на такава отсрочка екипажът може да пропусне редът си на стартиране и получава наказание от 200 наказателни точки при стартиране взоната. След изтичане на отсрочката, ако епипажът не е готов да стартира - машината трябва да е на старта на зоната, той губи правото си да стартира в зоната и тогава не му се начислява наказанието от 200 точки.
            За всяка зона отговарят полеви съдии. Всяка зона има вход, изход и врати.
            Контролното време за преминаване на зона е 12мин. Нестартиране в зона се наказва с 700 наказателни точки.

            Вход–екипажът и автомобилът могат да влязатв зоната само през нейния вход.
            Навигаторът може да е извън автомобила при влизанев зоната. Състезателите могат да ползват лебедки, крикове, пътеки, котви, които трябва да са част от оборудването на автомобила или да бъдат внесени от навигатора в зоната, веднага след пускане на времето и преди навлизане на автомобила в зоната.

            Врата– това е мислената линия между 2 колчета поставени на определени места в зоната.Вратата има посока на преминаване(вход-изход). Едното колче е маркирано и то определя посоката на вратата. На входа маркираното колче се намира отляво на автомобила. Всяка непремината врата носи по 100 наказателни точки. Ширината на вратата трябва да минимум 3м. За премината(взета) се смята врата премината от целия джип при движение напред в указаната на вратата посока, като накрая колчетата на вратата не са съборени на земята или счупени. Всяко преминаване на врата в грешната посока води до наказание от 100 точки. Вътре в зоната може да се заобикалят(пропускат) врати.

            Изход на зоната – Изходът на зоната е обозначен. Във всяка зона на екипажите се засича времето за преминаване. Целият екипаж, автомобилът и цялото оборудване трябва да преминат през изхода на зоната за да се спре времето и зоната да се отбележи като успешно премината. При просрочване на контролното времеполевият съдия изважда автомобила от зоната и изчислява натрупаните наказания. Същото важи и при излизане на автомобила извън зоната с две колела едновременно (гумите да излязат изцяло извън лентата), като времето за преминаване в този случай е равно на контролното време. По време на преминаването на всяка зона, за всяка грешка съдията начислява наказателни точки. Състезателите могат да ползват оборудването внесено при влизането в зоната(точка Вход). Не се допуска внасянето на помощни средства отвън след влизане на автомобила в зоната. Не се допуска използването на повече от две пътеки, като максималната им дължина е 1,5м. Навигаторът има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота. При движение на автомобила през зоната хората седнали вътре трябва да са със закопчани предпазни колани и поставени и закопчани каски.
            Изключение прави преминаването на(над) опасни водни препятствия. При преминаване на(над) опасни водни препятствия участниците трябва да разкопчаят коланите си, ако съдията ги инструктира за това. Ако седалката и колана на навигатора в класове Прототип и Модифициран не са спортни, той няма право да седи вътре в джипа. Навигаторът извън автомобила също трябва да е споставена и закопчана каска. Не се разрешава използването на земекопни инструменти, както и умишлената промяна на препятствията. Навигаторът може да балансира автомобила в движение само посредством колан(въже) завързан за него. Балансирането в движение чрез стъпването на степенки, висенето отврати и прозорци се наказва.
            Клатенето/бутането/дърпането на автомобила без колан се наказва. Автомобилът може да бъде повдиган само с крик(джек). Не се позволява повдигане и клатене
            наджипа с пътеки. Не се позволява подлаганеи наместване на пътеки, ако има движение на гумитена джипа.
            Полевите съдии нямат право да навигират екипажа. Функцията на полевия съдия в зоната е единствено да отразява случващото се в зоната.
            Екипажът няма право да се движи по трасето с ненавито въже на лебедката, въже на лебедката прибрано в купето или влачещ се колан. Съдията трябва да спре движението на екипажа, но не и времето, до прибиранена въжето или колана.
            Въжето може да бъде навито на лебедката или на специални куки на бронята на автомобила.

            клас Отворен
            Трасето на
            клас Отворен е тип затворено и двата дни, като всеки Организатор на съответното състезание определя времето за преминаване. Всеки Организатор решава, дали в затвореното трасе ще има разположени врати, които ще носят наказателни точки на екипажите, или ще се кара само за време, в което ще е включено времето за преминаване на препятствията.

            За да се сформира и администрира клас Отворен, трябва да има минимум пет екипажа. Оценяването на клас отворен е – всяка секунда се приравнява на 1 точка, всяко съборено колче или скъсана лента се наказва с 60 точки, грубите наказания се наказват с 300 точки (тези от 100 точни за другите класове), ако има екстремни зони със заобикаляне всяка заобиколена се наказва с 300 точки. Нестартирал състезател в клас Отворен получава 700 точки наказание, максимално време и всички наказания за екстремни зони.

            Движението между зоните и в района около тях става със скорост не по-висока от
            20км/ч.

            Класирането на екипажите е по сбора на на казателните точки, с които всеки екипаж е преминал зоните.

            Наказателни точки (без клас Отворен) се начисляват за:
            Нестартиране в зона - 700т.
            Непреминаване на целия джип през врата – 100т.
            Грубо държане, реплики към полеви съдия -100т.
            Сваляне на каска или движение с незакопчана каска – 100т.
            Използване на лебедка без успокоител на въжето –100т.
            Докосване с ръка, крак или тяло на опънато въже на лебедка (1) – 100т.
            Балансиране, клатене/бутане/дърпане на джипа безколан(въже) – 100т.
            Увиванена колана за балансиране около тялото или ръката– 100т.
            Незакопчан предпазен колан по време на движение(2) – 100т.
            Умишлено променяне на трасето (3) – 100т.
            Ползване на лебедка (4) – 50т.
            Ползване на стълба( пътека, трупче, подпора) (5) –10т.
            Ползванена крик( джек) (6) – 10т.
            Събореноили счупено колче (7) – 10т.
            Настъпване (скъсване) на лента (8 ) – 10т.
            Време за преминаване на зона (9) – 6т/мин; 1т/10 сек.
            Легенда:
            (1)може да се „работи“ с опънато въже н алебедка само чрез колан с дължина минимум 2м.
            (2)предпазният колан може да бъде разкопчан при опасно водно препятствие, ако съдията
            инструктира екипажа за това
            (3)Екипажът няма право на мести/променя елементи от трасето
            (4) За всеки цикъл
            закачване-теглене-откачване” на куката
            (5)За всеки цикъл „поставяне-преминаване-вдигане” на стълбата
            (6)За всеки цикъл „поставяне-вдигане-спусканедо земята” на крика
            (7)За „съборено” се счита колче, което лежи на земята минимум на 2 точки отдължината си
            (8 )За всяко колело настъпило лентата
            (9)Времето за преминаване на трасето ще се закръглява до 10 секунди по математическото
            правило(напр. 12’24” се закръглява на 12мин и 20сек, а 12’25” се закръглява на 12мин и 30
            сек)

            4.Ползване на асистенция.
            Асистираща машина.
            Екипажите не могат да ползват асистираща машина по време на преминаване през зоната. Асистиращите машини могат да бъдат ползвани само за стационарни опорни точки при самоизвличане. След изтичане на контролното време или след отказване на екипажа асистиращата машина може да извади състезателната машина извън зоната. При обръщане, ако екипажът не може да изправи машината сам, той следва да се откаже и асистиращата машина ще го евакуира от трасето.

            Помощ от публиката.
            Помощ от публиката не може да се използва. При обръщане публиката може да изправи автомобила след поискване от полевиясъдия или екипажа. Това е равносилно на отказване на екипажа.

            5.Дисквалификация при:
            Ползванена оборудване внесено отвън.
            Промянана препятствията чрез използване на земекопни инструменти и рязане надървета.
            Дисквалификацията важи само за съответната зона и екипажът се наказа с 700 наказателни точки.
            Грубо неспазване на правилата и непристойно поведение – по решение на главния съдия.Движение между зоните и в района около тях със скорост по-високa от 20км/ч., което застрашава живота и здравето на публиката и участниците – по решение на главния съдия - Дисквалификациите по тази точка важат за цялото състезание.


            6.Класиране:
            За всеки етап: класирането се извършва по броя на на казателите точките начислени на екипажа след преминаване на зоните. Подреждането е по възходящ ред на точките. Официалните резултати се обявяват от организатора на предвидените за това места, спрямо предварително обявената програма от организатора.
            При допуснати грешки, организаторите имат право да променят обявеното етапно класиране преди старта на следващия етап.
            Главното класиране: се извършва след сумиране на резултатите на екипажите от отделните етапи(дни).
            Ако два екипажа спорят за призовите места(от първо до трето) и имат равен брой точки се измерва диаметъра на гумите на двете машини. Предимство в класирането получава екипажът състезавал се с гуми с по-малък диаметър.
            Главното класиране се обявява от организатора по време на награждаването, след като са обявени етапните резултати и са разгледани всички възражения.

            7.Възражения(контестации):
            Възражения се подават в писмен вид до 30 минути след обявяването на етапните класирания при Главния съдия, срещу внесена такса от 50 ( петдесет) лева. Единствено снимки и видео клипове се приемат, като доказателствен материал в подкрепа или срещу на тезата на подалия възражение. Контестациите се разглеждат от тричленна комисия всъстав: Главния съдия, Организатор и Представител на състезателите, определен от състезателите на първия брифинг насъстезанието. Ще има определени по един представител от трите основни класа, като за дадена контестация в един клас,ще се произнася състезател от друг клас,за да няма конфликт на интереси.
            8.Всеки Организатор се задължава даназначи Главен съдия за съответното състезание, който да разпределя,контролира и координира съдиите по зоните. Главния съдия трябва да направи обучение и брифинг на съдиите преди самото състезание. За всички казуси, неясноти, въпроси и разяснения,състезателите и съдиите се обръщат към него.
            Последно редактирано от Стоян Францов; 17-02-19, 09:15.

            Коментар


            • #7
              От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

              С тези ръчни спирачки се оляхте...

              Имам и нещо за казване относно начина на вкарване на помощните средства в зоната, но нека да видим накъде ще тръгне дискусията, че започна да ми писва все да съм недоволния мрънкач.
              А мрънкам за важни неща.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

                А какво против ръчната спирачка имаш?
                По мои наблюдения, а мога да твърдя, че съм присъствал на повече състезания от теб ръчната е много необходима особено ако работи разделно на двете колелета.
                Последно редактирано от ДСВ; 18-02-19, 09:21.
                ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                0896 846 246

                Коментар


                • #9
                  От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

                  Ръчната спирачка я има от 2 години. Сега ще е за трета. Кой с какво се е олял?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

                    Само текста в синьо е нов.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

                      Ръчната трябва да я има.
                      Георги Донев, 0889 437 687
                      Nissan Patrol Y60

                      Коментар


                      • #12
                        От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        С тези ръчни спирачки се оляхте...
                        Аз лично,имах проблем в състезателен режим със спирачките.
                        Ако зоната беше стръмна,гарантирам че нямаше да се размина без инцидент.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

                          Да бе, знам, че я има от две години, но нали е в червено...
                          Според мен е безсмислено това изискване, ама щом сте го наложили...
                          Когато се изправя обърнат джип някой щял да се пресегне и да дръпне ръчната, та джипа да не тръгне по баира.
                          Същия този дето ще дърпа ръчната спирачка със съвсем същия успех може да бутне скоростния лост да влезе на някоя предавка. На която и да влезе-все ще свърши работа.
                          При това със скоростния лост е много по-сигурно. Защото с повреда в кутията не може да се кара, ама със скъсано жило, или пробита тръбичка-може.

                          Ама както си знаете.

                          Илияне, проблем със спирачките е имал всеки който се занимава с офроуд.
                          Аз съм се прибирал без никаква спирачка, с откачен шарнир на А-рамото, само на задно, от Котел до Шумен. По тъмно, завой след завой, и мъгла.
                          Доста хард беше...
                          Отделно по трофитата съм оставал без спирачки, но вече се бях изучил-нося си в инструмента една затапена тръбичка, и я навивам вместо тапа. Така все пак остават някакви спирачки.
                          Емине-Ком една трета отъ трасето със спирачка само на едно колело, като обратния път по асфалт от Берковица до Шумен-същото.

                          Та може и така и инак, ама пак ще ме обвините, че съм философ и мрънкало, та спирам.
                          Какъвто правилник направите-по това ще се кара, но според мен има излишно пресилени неща.

                          Успешен сезон на всички!
                          Последно редактирано от Кольо; 18-02-19, 20:32.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

                            Благодаря за добрите пожелания Коле !
                            Очаквам да се видим на старта в Ямбол.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2019 - информация, правилник, технически изисквани

                              Точно за Ямбол няма да мога.
                              Че Април е най-натоварения месец в земеделието, а още отсега ми пуши главата.
                              Ама знае ли човек, ако онзи-Главния Агроном каже, че не може да се работи по полето-значи е време за офроуд
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                              Зареждам...
                              X