Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Козлодуѝ 4Х4 15.06.2019 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Козлодуѝ 4Х4 15.06.2019 г.

    Здравейте колеги. Имам удоволствието да ви съобщя, че за поредна година ще се проведе Козлодуй 4х4. Датата на състезанието ще е 15 юни 2019г..

    Тази година ще се постараем да направим малко по-тежко трасе, тъй като миналата година малко ви подценихе и ме разбихте с времена. Правилника ще е същия като миналата година, ако има корекции ще са минимални и ще има информация предварително.

    Записване за участие -до 9.00 часа на 15.06.2019 г./ Събота /.
    За въпроси или записвате в състезнието моля пишете в темата или ни потърсете по телефона:
    Николай 0888 428 928
    Иван 0894 768 666
    Детелин 0887 402 099

    Правилник:


    1. УЧАСТИЕ
      1.1. Състезанието е между високо проходими автомобили 4x4 с две оси и максимална допустима маса до 3500 килограма .
      1.2. Състезанието се провежда по маркирано трасе с естествени и изкуствени препятствия.
      1.3. Право на участие имат всички правоспособни водачи с изключение на употребилите алкохол или упойващи вещества .
      1.4. Автомобилът трябва да бъде оборудван с предпазни колани(поне двуточкови) и пожарогасител.
      1.5. Участник под 18г. трябва да бъде придружен от родител, който да даде писмено разрешение за участие на лицето в състезанието.
      1.6. За участие в състезанието е желателно екипажът да даде предварителна заявка за улеснение на организатора.

      2. БЕЗОПАСНОСТ
      2.1. Автомобил неотговарящ на изискванията по т.1 не се допуска до старт.
      2.2. Водачът на автомобила няма право да разкопчава колана по време на състезанието.

      3. СЪСТЕЗАНИЕ
      3.1. Състезанието се провежда в отворено трасе.
      3.2. Трасето е разделено на зони, които са обособени върху естествени и/или изкуствени препятствия.
      3.3. Всяка зона има входна врата, контролни врати и изходна врата.
      3.4. Контролна врата се счита за премината при преминаване на целия автомобил през контролната врата в определената посока на движение. Посоката за преминаване е такава че червеното колче трябва да е от лявата страна на автомобила, а синьото от дясната.
      3.5. Преминаването на контролните врати става в определен от номерацията им ред. Първо се преминава вратата с най-малък номер. Движението между вратите е по избрана от състезателя траектория.
      3.6. Максималното време за преминаване на всяка зона е 15минути.
      3.7. При повреда на автомобила или прекратяване на участието си, състезателя трябва да уведоми съдията.
      3.8. Съдията има право да прекрати участието на даден екипаж за неспазване на правилата или не спортсменско поведение.
      3.9. Организаторът не носи отговорност за повреда на автомобил по време на състезанието.
      3.10. След финиширане или прекратяване състезателите трябва да изтеглят автомобилите от трасето, за да не пречат на състезанието и останалите участници.
      3.11. Ремонти могат да се извършат само на определените за целта места, които са извън състезателното трасе.

      4. ОЦЕНЯВАНЕ
      4.1. Състезателите се стремят да преминат през цялата зона без дасъборят колче или скъсат лента. За съборено колче се смята колче което лежи на земята с минимум 2 точки от дължината си или 2 колела от един мост са преминали от различни негови страни(автомобилът е преминал над колчето).
      4.2. Оценяването на екипажите ще бъде с наказателни точки , като всеки екипаж стартира с 0 точки.
      4.3. Времето ще се измерва от съдия, с точност до секунда.
      4.4. Зоната се счита за не премината при:
      4.4.1. Участникът се отказва, по каквато и да е причина.
      4.4.2. Автомобилът не може да завърши зоната на собствен ход


    4.4.3. При изтичане на максималното време за преминаване.
    4.4.4. Излизане от зоната с повече от две колела спрямо мислената линия между 2 колчета и лентата между тях. Наказанието не се прилага при пропускане/заобикаляне на врата за което има съответното наказание в т.4.6.9.

    4.5. Зоната се счита за премината при преминаване на входна врата, всички контролни врати и излизане през изходна врата.
    4.6. На състезателите се начисляват наказателни точки.
    4.6.1. За време - 1 секунда – 1 точка.
    4.6.2. Съборено на колче от поредната врата – 100 точки.
    4.6.4. Скъсване на ограничителна лента – 50 точки.
    4.6.7. Не завършване на секция – начислява се максимално време без допълнителни наказания натрупани по време на секцията.
    4.6.8. Не стартиране на секция – начислява се максимално време +300 точки. При непременаване на поне 1 врата от трасето екипажът получава наказание за Не стартиране на секция.
    4.6.9. Пропускане/ заобикаляне на врата – 300 точки.
    4.6.11. Незакопчан предпазен колан по време на движение – 100 точки.

    4.7. Крайното класиране се определя въз основа на събраните точки. Победител е състезателя с най-малък брой наказателни точки.
    4.8. Критерии за определяне на класиране при равен брой точки:
    4.8.1. Брой на преминатите зони с 0 наказателни точки. При ново равенство - брой на преминатите зони с 1 наказателна точка и така нататък.
    4.8.2. Общо време за преминаване на всички зони.
    4.8.3. Диаметър на гумите (предимство има по-малкия)

    5. ЗАБЕЛЕЖКА
    5.1. Организаторът запазва правото си на промени.
    Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
    Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
    Toyota Avensis 2.0 16V 128к.с., ГИ, 1998г. - Продава се!
    Телефон - в профила!

  • #2
    От: Козлодуѝ 4Х4 15.06.2019 г.

    До състезанието остават по-малко от 2 седмици. Всички са добре дошли!
    Премахнах няколко излишни точки от правилника и качвам надявам се последна версия:

    Записване за участие -до 9.00 часа на 15.06.2019 г./ Събота /.
    За въпроси или записвате в състезнието моля пишете в темата или ни потърсете по телефона:
    Николай 0888 428 928
    Иван 0894 768 666
    Детелин 0887 402 099

    Правилник:

    1. УЧАСТИЕ
      1.1. Състезанието е между високо проходими автомобили 4x4 с две оси и максимална допустима маса до 3500 килограма .
      1.2. Състезанието се провежда по маркирано трасе с естествени и изкуствени препятствия.
      1.3. Право на участие имат всички правоспособни водачи с изключение на употребилите алкохол или упойващи вещества .
      1.4. Автомобилът трябва да бъде оборудван с предпазни колани(поне двуточкови) и пожарогасител.
      1.5. Участник под 18г. трябва да бъде придружен от родител, който да даде писмено разрешение за участие на лицето в състезанието.
      1.6. За участие в състезанието е желателно екипажът да даде предварителна заявка за улеснение на организатора.
    2. БЕЗОПАСНОСТ
      2.1. Автомобил неотговарящ на изискванията по т.1 не се допуска до старт.
      2.2. Водачът на автомобила няма право да разкопчава колана по време на състезанието.
    3. СЪСТЕЗАНИЕ
      3.1. Състезанието се провежда в отворено трасе.
      3.2. Трасето е разделено на зони, които са обособени върху естествени и/или изкуствени препятствия.
      3.3. Всяка зона има входна врата, контролни врати и изходна врата.
      3.4. Контролна врата се счита за премината при преминаване на целия автомобил през контролната врата в определената посока на движение.
      3.6. Максималното време за преминаване на всяка зона е 15 минути.
      3.7. При повреда на автомобила или прекратяване на участието си, състезателя трябва да уведоми съдията.
      3.8. Съдията има право да прекрати участието на даден екипаж за неспазване на правилата или не спортсменско поведение.
      3.9. Организаторът не носи отговорност за повреда на автомобил по време на състезанието.
      3.10. След финиширане или прекратяване състезателите трябва да изтеглят автомобилите от трасето, за да не пречат на състезанието и останалите участници.
      3.11. Ремонти могат да се извършат само на определените за целта места, които са извън състезателното трасе.
    4. ОЦЕНЯВАНЕ
      4.1. Състезателите се стремят да преминат през цялата зона без дасъборят колче или скъсат лента. За съборено колче се смята колче което лежи на земята с минимум 2 точки от дължината си или 2 колела от един мост са преминали от различни негови страни(автомобилът е преминал над колчето).
      4.2. Оценяването на екипажите ще бъде с наказателни точки , като всеки екипаж стартира с 0 точки.
      4.3. Времето ще се измерва от съдия, с точност до секунда.
      4.4. Зоната се счита за не премината при:
      4.4.1. Участникът се отказва, по каквато и да е причина.
      4.4.2. Автомобилът не може да завърши зоната на собствен ход
    5. 3. При изтичане на максималното време за преминаване.
      4.4.4. Излизане от зоната с повече от две колела спрямо мислената линия между 2 колчета и лентата между тях. Наказанието не се прилага при пропускане/заобикаляне на врата за което има съответното наказание в т.4.6.9.
      4.5. Зоната се счита за премината при преминаване на входна врата, всички контролни врати и излизане през изходна врата.
      4.6. На състезателите се начисляват наказателни точки:
      4.6.1. За време - 1 секунда – 1 точка.
      4.6.2. Съборено на колче от поредната врата – 100 точки.
      4.6.4. Скъсване на ограничителна лента – 50 точки.
      4.6.7. Не завършване на секция – начислява се максимално време без допълнителни наказания натрупани по време на секцията.
      4.6.8. Не стартиране на секция – начислява се максимално време +300 точки. При непременаване на поне 1 врата от трасето екипажът получава наказание за Не стартиране на секция.
      4.6.9. Пропускане/ заобикаляне на врата – 300 точки.

    4.6.10. Незакопчан предпазен колан по време на движение – 100 точки.
    4.7. Крайното класиране се определя въз основа на събраните точки. Победител е състезателя с най-малък брой наказателни точки.
    4.8. Критерии за определяне на класиране при равен брой точки:
    4.8.1. Брой на преминатите зони без наказателни точки за нарушения.
    4.8.2. Диаметър на гумите (предимство има по-малкия)


    1. ЗАБЕЛЕЖКА:
      5.1. Организаторът запазва правото си на промени.
    Последно редактирано от Иван Жоров; 02-06-19, 13:52.
    Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
    Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
    Toyota Avensis 2.0 16V 128к.с., ГИ, 1998г. - Продава се!
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • #3
      От: Козлодуѝ 4Х4 15.06.2019 г.

      На същото место ли ще бъде където миналата година?

      Коментар


      • #4
        От: Козлодуѝ 4Х4 15.06.2019 г.

        Първоначално публикуван от търся Преглед на мнение
        На същото место ли ще бъде където миналата година?
        Да. Града е малко разкопан и при нужда не се притеснавайте да ни търсите по телефона за помощ.
        Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
        Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
        Toyota Avensis 2.0 16V 128к.с., ГИ, 1998г. - Продава се!
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #5
          От: Козлодуѝ 4Х4 15.06.2019 г.

          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          Да. Града е малко разкопан и при нужда не се притеснавайте да ни търсите по телефона за помощ.
          Разбира се миналата година бях за първи път, не знаех къде е и тогава звънях

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

          Зареждам...
          X