Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

    Да започна от тук-

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    Току що се прибирам! Много як офроуд и трите дни! Трофито беше сеч - трасето и за трите класа беше супер,но.... Гърци и турци за пореден път ни изнесоха урок! Не как се кара (никой не може да надскочи собствената си некомпетентност), не и как се подготвя офроуд машина. Показаха ни нагледно защо ни бият - защото са задружни и си помагат в трасето без оглед на класиране и т.н. - за тях феърплея и другарската взаимопомощ са на първо място и чак тогава е състезанието! Ако щете вярвайте - тръбарката вървеше в комплект със един Самурай и двата дни, ако и да бе в състояние да спечели състезанието без особен зор! Кога ли ще доживея, да видя български екипажи да карат така..?!!!
    Марто малко ме изпревари-това като професионален семкаджия ми се наби в очите и трите прекрасни иначе състезателни дни,разбирателство и взаимопомощ на гърци и турци и липсата на това между нашите екипажи.Чуждите екипажи си помагаха при екстремите изчакваха се да премине и другия техен екипаж и чак тогава продължаваха напред по трасето,дори и днес на затворения кръг го направиха.Затова и няма наш екипаж напред в класирането.
    Радвам се че,потренирах скално катерене и смазах гласните си струни да разгонвам компетентната публика далеч от въжета на лебедки,вадещи се дънери и камъни на последния екстрийм вчера и че,всичко мина без инциденти при толкова много хора струпани там.
    Другото от което останах очарован е че,природата на Кърджали наистина предлага уникални условия за направата на Трофи трасета,за Рали не мога да дам мнения,там ще кажат самите участници.
    И последно въпреки всичко искрено съжалявам за техническите проблеми на нашите момчета в Трофи Експерт и Браво за раздаването на Колето от Шумен днес на затворения кръг-направи едно прекрасно шоу за публиката,макар че за пореден път уби Франко.
    Последно редактирано от Валентин Исаев; 02-03-15, 23:28.
    Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
    Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
    0885 660 613

  • #2
    От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

    За ралито - цитирам Върбанов (караше Хюндая на Тодор): - Втория ден вече търсих лоста на раздатката...

    Коментар


    • #3
      От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

      Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
      ...разбирателство и взаимопомощ на гърци и турци и липсата на това между нашите екипажи ...
      Вальо , с това твое и на Марто твърдение , малко не съм съгласен ... През първият и втория ден нашият екипаж имаше технически проблеми / първия ден две кълбета през таван / , и всеки път когато спирахме за нещо по трасето ВСИЧКИ български екипажи спираха и ни предлагаха помощ . По същият начин аз помогнах с упътване за трасето на всички български машини които се бяха объркали и не можеха да намерят трака , а ни бяха преки конкуренти . Със сигурност ако бяхме стигнали до някой екстрем и там имаше българи , щяхме да да си помагаме за да го минем по лесно - пример състезанието в Пловдив миналата година ... Колкото до това че няма българи в челното класиране , причината е че машините не са добре подготвени . Единствената машина която е конкурентно способна на чуждите бегачки е тази на Близнаците , но те имаха малшанс втория ден ... Така че съвсем закономерно и напълно заслужено на стълбичката стъпиха чужденци .
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #4
        От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
        Вальо , с това твое и на Марто твърдение , малко не съм съгласен ... През първият и втория ден нашият екипаж имаше технически проблеми / първия ден две кълбета през таван / , и всеки път когато спирахме за нещо по трасето ВСИЧКИ български екипажи спираха и ни предлагаха помощ . По същият начин аз помогнах с упътване за трасето на всички български машини които се бяха объркали и не можеха да намерят трака , а ни бяха преки конкуренти . Със сигурност ако бяхме стигнали до някой екстрем и там имаше българи , щяхме да да си помагаме за да го минем по лесно - пример състезанието в Пловдив миналата година ... Колкото до това че няма българи в челното класиране , причината е че машините не са добре подготвени . Единствената машина която е конкурентно способна на чуждите бегачки е тази на Близнаците , но те имаха малшанс втория ден ... Така че съвсем закономерно и напълно заслужено на стълбичката стъпиха чужденци .
        Живко, ясно е, че при инцидент всеки ще помогне. Става дума, че онези работят буквално като екип. На моменти дори имах (и не само аз) чувството, че това направо си е стратегия някаква. От страни като ги гледаш, са като добре сработена машина - взаимодействието на екипажите им започва на секундата - без никакви приказки (все едно на всички са им навързани интеркомите...). При нас такова нещо аз не съм видял.

        Коментар


        • #5
          От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          Живко, ясно е, че при инцидент всеки ще помогне. Става дума, че онези работят буквално като екип. На моменти дори имах (и не само аз) чувството, че това направо си е стратегия някаква. От страни като ги гледаш, са като добре сработена машина - взаимодействието на екипажите им започва на секундата - без никакви приказки (все едно на всички са им навързани интеркомите...). При нас такова нещо аз не съм видял.
          Не говорех за техническите проблеми и преобръщането , прекалено малко бяхме и много бързо се потрошихме за видиш че българите си помагат . А иначе примери както казах много - Сърбия , Пловдив , Варна , Нови Искър , навсякъде е имало български екипажи които играят тактически отборно и се движат заедно по трасето и в екстремите . Между другото на последния екстрем със скалите в неделя всички екипажи които видях го преминаваха по единично , а имаше възможност този който го е качил вече да помогне на този от долу ...
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • #6
            От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
            Не говорех за техническите проблеми и преобръщането , прекалено малко бяхме и много бързо се потрошихме за видиш че българите си помагат . А иначе примери както казах много - Сърбия , Пловдив , Варна , Нови Искър , навсякъде е имало български екипажи които играят тактически отборно и се движат заедно по трасето и в екстремите . Между другото на последния екстрем със скалите в неделя всички екипажи които видях го преминаваха по единично , а имаше възможност този който го е качил вече да помогне на този от долу ...
            Живко,точно на тоя екстрийм бяха поне три двойки,които се изчакваха и помагаха,дори им правих забележка да издърпат автомобила,но те отговаряха че изчакват другия екипаж и хукваха надолу да му помагат,без да визирам "шпионите" от публиката,които с моя развален гръцки развеселявах,помагаха на всички,като ги упътваха къде да вържат лебедката и от къде да минат.
            Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
            Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
            0885 660 613

            Коментар


            • #7
              От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

              Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
              ......... днес на затворения кръг-направи едно прекрасно шоу за публиката,макар че за пореден път уби Франко.
              Не съм го убил бе, само малко е осакатен, ама ще му мине, не му е за пръв път да се скъса шарнира на А-рамото отзад.
              Ама ще го мисля, и ще го направя по-здраво, по мой си тертип.

              Относно помощта която си оказват-мисля, че това е защото са чужденци, и така се чувстват по-комфортно. Може би, ако бяха на състезание у тях си нямаше да се изчакват и да си помагат чак толкова.
              Но взаимопомощта си е факт, и това е много хубаво нещо.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Не съм го убил бе, само малко е осакатен, ама ще му мине, не му е за пръв път да се скъса шарнира на А-рамото отзад.
                Ама ще го мисля, и ще го направя по-здраво, по мой си тертип.

                Относно помощта която си оказват-мисля, че това е защото са чужденци, и така се чувстват по-комфортно. Може би, ако бяха на състезание у тях си нямаше да се изчакват и да си помагат чак толкова.
                Но взаимопомощта си е факт, и това е много хубаво нещо.
                Кольо, това което най-се набиваше на очи, бе тяхната сработеност! Ще дам пример от затвореното трасе даже: - Има грък седнал на гумите и драпащ с "крачета", навигаторът му опънал въжето на лебедката и се чеше по каската къде и как да го закачи/върже. От зад на скорост идва друг грък. Онези в движение преценяват обстановката (като не виждат навигатора от пред заради екстрема. Спират веднага, като навигатора изхвърча в движение с въжето, виква само на пилота на заседналия сджип и започва да го закача. През това време пилота си свирва на навигатора и му дава знак да прибира въжето. След това минаха един по един, като първия преминал изчака другия да премине - все едно гледаш някой бокс на F1 - такава сработеност и координация. Това означава че го правят постоянно, иначе няма друго обяснение..?!

                Коментар


                • #9
                  От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

                  Сработеност в чуждите екипажи има но то е защото техните състезания са за отбори а не за индивидуалисти.На Гръцкото и Румънското състезание където съм присъствал състезанията им бяха за отбори. Забелязали ли сте в техните редици да има дразнители аз защото не съм. Няма да споменавам кои са дразнителите на отминалото състезание защото всички ги видяхме.
                  Знаете ли кога ще съм солидарен с човек който се постоянно си вири носа и се има за голямата работа-НИКОГА. Промяна на мисленето ни трябва като нация.
                  Видях на тапата през първия ден поведението на нашите екипажи. Гледаха сеира на другите. Екипажите с по-слабо подготвени автомобили умишлено блокираха пътя на останалите. Когато например повредиш единия мост или си по-бавен би следвало да освободиш трасето на другите.
                  Има си писани и неписани правила. 90% от участващите не си знаеха правилника. Докато не се спазват ще е така. Това ще кажа за участниците.
                  Към организатора единствената ми критика е слабаите брифинги с участниците. Беше една неконтролирана говорилня.
                  P.S. Организатора да накаже човека прехвърлящ пътната книга от записките в печатен вариант с поне 5л спиртни питиета и да ги изконсумира от наше име.
                  Последно редактирано от banjo; 04-03-15, 09:01.
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #10
                    От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

                    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                    Вальо , с това твое и на Марто твърдение , малко не съм съгласен ... През първият и втория ден нашият екипаж имаше технически проблеми / първия ден две кълбета през таван / , и всеки път когато спирахме за нещо по трасето ВСИЧКИ български екипажи спираха и ни предлагаха помощ . По същият начин аз помогнах с упътване за трасето на всички български машини които се бяха объркали и не можеха да намерят трака , а ни бяха преки конкуренти . Със сигурност ако бяхме стигнали до някой екстрем и там имаше българи , щяхме да да си помагаме за да го минем по лесно - пример състезанието в Пловдив миналата година ... Колкото до това че няма българи в челното класиране , причината е че машините не са добре подготвени . Единствената машина която е конкурентно способна на чуждите бегачки е тази на Близнаците , но те имаха малшанс втория ден ... Така че съвсем закономерно и напълно заслужено на стълбичката стъпиха чужденци .
                    Бакалов , моето скромно мнение е , че Вранглера на близнаците не е това за което се говори и по никакъв начин не е конкурентно способна на който и да бил автомобил в България. И двата дена приключиха на моите екстреми. Първия ден им бяха загрели двете бензинови помпи и стояха да изстинат за да продължат. Прехвалената лебедка също беше загряла и я заливаха с вода. Втория ден се наклонили но не са минали като вас през таван и напълнили двигателя с масло.
                    ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                    ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                    0896 846 246

                    Коментар


                    • #11
                      От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

                      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                      Живко, ясно е, че при инцидент всеки ще помогне. Става дума, че онези работят буквално като екип. На моменти дори имах (и не само аз) чувството, че това направо си е стратегия някаква. От страни като ги гледаш, са като добре сработена машина - взаимодействието на екипажите им започва на секундата - без никакви приказки (все едно на всички са им навързани интеркомите...). При нас такова нещо аз не съм видял.
                      Напълно е прав Марто. Бях на състезанието и това ми направи голямо впечетление. Работят в екип и не ги грижа за класирането (така да се каже). Поне така изглежда. Турците също си помагаха. Но гърците с много подготвени машини. Направо ми скриха шапката...

                      Коментар


                      • #12
                        От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

                        На победителя и шампион от миналата година, някой заглеждал ли му е Вранглера - един почти стоков 4 литров джип - евридейка..?!! Човека с него ходи и се прибира от състезанията на ход, и си го кара като "лична кола" през останалото време. Та айде да спрем да се оправдаваме с техниката. Близнаците си признават грешките както и, че има да учат още много в трофито. Гръцкия Вранглер със същия мотор имаше същия проблем втория ден - прибраха се по мръкнало. Двигателя гореше масло още първия ден. Аз им дадох половин туба (около 3 кила) и на втория ден сутринта го наляхме почти всичкото. После на щеката - пак няма никой. Този двигател в тези условия си иска сух картер и това е. Колата от както е построена, това е едва второто и състезание - ще има и други неща да си покажат рогата, но ще се оправят. И Близнаците, ако не им мине мерака ще се научат... Питам се тогава какво ще правят останалите...?!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

                          Първоначално публикуван от shaprtooth Преглед на мнение
                          Напълно е прав Марто. Бях на състезанието и това ми направи голямо впечетление. Работят в екип и не ги грижа за класирането (така да се каже). Поне така изглежда. Турците също си помагаха. Но гърците с много подготвени машини. Направо ми скриха шапката...
                          В тежкото трофи трябва да завършиш за да имаш челно класиране. Там не е нужно да се бърза на екстремите, защото всяка грешка води или до повреда или до обръщане. Като си помагат си гарантират добро класиране. От снимките и клиповете ми направи впечатление, че гръцката тръбарка през цялото време помага на един сив Самурай и третия ден ги видях един до друг на затвореното трасе в първа серия - явно и Самурая и тръбарката бяха в челото.

                          Коментар


                          • #14
                            От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

                            Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
                            Втория ден се наклонили но не са минали като вас през таван и напълнили двигателя с масло.
                            За пореден път се доказва,че V-образният двигател става само за рали.При страничен наклон много по лесно изтича маслото от картера към колекторите.

                            Коментар


                            • #15
                              От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015"-КОМЕНТАРИ

                              Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
                              Бакалов , моето скромно мнение е , че Вранглера на близнаците не е това за което се говори и по никакъв начин не е конкурентно способна на който и да бил автомобил в България. И двата дена приключиха на моите екстреми. Първия ден им бяха загрели двете бензинови помпи и стояха да изстинат за да продължат. Прехвалената лебедка също беше загряла и я заливаха с вода. Втория ден се наклонили но не са минали като вас през таван и напълнили двигателя с масло.
                              Още на състезанието усетих че злобееш и ти казах моето мнение за такива като тебе.Приемам критики само от състезатели карали в трасето по екстремите.
                              Голям мъж си направи си една спортна джипка и заповядай на старта.Но това едва ли ще се случи.Започвай да мислиш по този въпрос че нямаш много време.
                              Ако някога си имал джип с две бензинови помпи щеше да знаеш че няма как да загреят и двете.
                              От ''прехвалената лебедка'' съм много доволен моя е вината че е прекалено бърза и още допускам грешки при работа с нея.
                              Забравил си че минахме на ход последния екстрем от ден първи.А тук пишеш че сме приключили.Започвам да се чудя дали съм бил там....
                              Разликата че от тук на там аз само ще подобрявам моята кола а ти винаги ще си обикновен кибик.
                              Не заблуждавай хората от форума с грешна информация.
                              Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 04-03-15, 10:58.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                              Зареждам...
                              X