Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Да но не си оставен без избор. Преценяваш трудноста на зоната и ако решиш че е непреодолима за теб или че ще счупиш нещо не влизаш. Прекратяваш за деня и продължаваш следващият ден. Принципа на "Нека най-добрият победи". А е възможно да потрошиш машината и от грешна преценка на дадена зона...все в този ред на мисли.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

      Напротив, оставен си без избор. Ако следващата зона е много трудна и виждаш, че ще се счупиш, а следващите са по-леки(за твоята машина, за повредата, която имаш и т.н.) реално нямаш възможност да я заобиколиш и да се пробваш в някоя по-възможна за преминаване. Трябва да прекратиш участието си! Това ли е изборът?
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
        Напротив, оставен си без избор. Ако следващата зона е много трудна и виждаш, че ще се счупиш, а следващите са по-леки(за твоята машина, за повредата, която имаш и т.н.) реално нямаш възможност да я заобиколиш и да се пробваш в някоя по-възможна за преминаване. Трябва да прекратиш участието си! Това ли е изборът?
        Жоро, не мислиш ли, че трябва да дадем думата на участвалите в състезанието..?!! Нека те да кажат виждат ли разлика и в какво се състои тя...

        Коментар


        • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

          Тя думата им е дадена отдавна. Нека кажат. Аз казвам моето виждане.
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
            Да се прибереш от разходка на ход, със здрава машина е също толкова важно, колкото и да запазиш машината си здрава до края на едно състезание. Това най-много си личи по дългите и тежки състезания, като Дакар, Рейнфорест и т.н , но важи за всички видове офроуд. Та в този ред на мисли, когато на разходка счупиш полуоска, започне да ти грее двигателя, откаже ти хидравликата и т.н. не продължаваш да се завираш по най-дълбоките дерета ами започваш да си избираш най-лекия възможен път за преминаване( това се отнася и за състезанията). Това въобще не е лека задача и невинаги е възможно. Тоест способността правилно да си прецениш възможностите и да стигнеш до вкъщи(финала) трябва да се развива, а не да се обявява за "сметкаджийство". Това е моето мнение за заобикалянето на препятствия и екстремни зони .....

            Относно, разходките в гората и карането на състезания има съществена разлика.В гората караш за удоволствие и не те интересуват наказанията, използуваш помощни средства такива с каквито разполагаш и помощ от приятели.На състезателното трасе влизаш подготвен с позволени и определени за ползване помощни средство /ако не разполагаш с лични такива, взимаш на заем от колега/, като целта на мероприятието е да преминеш през дадения екстрем и да покажеш екипна работа с навигатора, не разчиташ на помощ от приятели.Като участник в състезания от такъв тип винаги съм карал без да заобикалям или пропускам препятствия.Все пак организаторите полагат усилия и влагат средства, за да ги направят и смятам, че е проява на неуважение към тях заобикалянето на препятствия.Никога не съм си смятал точките и винаги съм карал до край.Това беше и логиката, която е водещ фактор при определянето на правилата. Влизаш и караш. Прав си, че от математиката не може да се бяга, но сметките при нас бяха прости.

            Коментар


            • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

              В началото на тази година на Русенското състезание разделихме траяла от трофито и ралито. Правилника, който сътворих, начина на организация на трасето беше абсолютно същия като при вас на феста. Все едно състезанията са братя, или са от една верига. Със старт, финал и 6 екстрема(зони) за преминаване. И кой до където стигне. Бай Матьо се постара трасето да е с висока степен на трудност. За двата дена от 15 машини само Илиан от Разград успя да премине трасето в редовното време и то втория ден, защото първия се обърна. И знаете ли какви бяха коментарите на състезателите и поуките за мен след това- " А бе, друго си е да видиш финала. Като състезател оставаш леко неудоволетворен като те извадят от трасето поради изтичане на контролното време, а имаш още 4 зони за преминаване, но вече никой не ти дава шанс да се пробваш нататък, защото, такива са правилата". А и аз, като вас, само исках колкото се може по- прости правила и да няма тънки сметки. Да не говорим за публиката, която се беше заложила на последните три екстрема, видя само един джип за цял ден. Повярвайте ми на Жоро Василев и Стоян системата работи в пъти по добре. Казвам ви го от личен опит. Тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=161468 може да видите коментарите на състезателите от първо лице, единствено число.
              Последно редактирано от atanas_93; 03-06-13, 23:14.
              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd
              Kia Sportage 2.0td
              SSang Yong Kyron 2.0xdi
              Jeep Grand Cherokee WК 3.0crd

              Коментар


              • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                Въобще идеята за състезанието по траял в Суходол, която се роди доста преди идеята за фестивала, бе да се направи едно състезание с по-различни и прости правила и с по-различен формат, в което да се наблегне на купона за състезатели и публика! Веригата е факт, както и правилата по които се провежда! Нито един от нас е имал, нито има, нито ще има намерение, състезанието в Суходол да се конкурира със състезанията от веригата! Тя си се развива успешно, следователно това което се прави там е правилно и работи, и още повече - приема се от участниците. Мисля, че в тази посока коментара е излишен. До тук единствения проблем при нас, който виждам аз е балансирането на трасето и точното определяне на времето за преминаването му - неща които са отчетени и ще бъдат прецизирани много фино следващия път. Другото което бихме искали да отличава суходолското състезание е формата или по-точно форматите, защото имаме намерение те да са различни всеки път. Може би е и тук мястото да анонсирам идеята за следващата година (която можеше да е формата още на първото състезание, ако не ми беше хрумнала толкова късно), а именно състезанието да е по-двойки - отборно! Влизат два джипа от един отбор в трасето и се засича времето на последния излязъл от него. Идеята е да се поощри екипната работа - джиповете ще се осигуряват един друг (както и екипажите им), като по този начин броя на лебедките, пътеките, джековете и ръцете ще са х2. Повредата на лебедката на единия джип няма да го изкара от играта (както се случва обикновено), защото ще може да ползва лебедката на другия джип в отбора. Ще е възможно двама навигатори (а защо не и един пилот) да асистират на една машина, което означава двойно по-добро осигуряване в страничните наклони (вместо в една точка, в две), още един комплект пътеки, които ще могат да се ползват и минимум още един чифт ръце които да ги поставят и т.н. Правилното подбиране на съотборник пък ще даде възможност за компенсирането на недостатъци на машините и липсата на някои персонални умения! Такъв формат ще изтика на преден план и изграждането на правилна отборна стратегия, защото тя ще е решаваща в случая и т.н. и т.н. - въобще ще стане шоу, каквато е и основната ни цел! Пак повтарям - нямаме за цел да се конкурираме нито с Лазарово, нито със Сливен, нито със Зверино, нито с когото и да е, нито искаме да си ги мерим, кой разбира повече от тоя спорт! Лично аз нямам и не мога да имам никакви претенции в тази посока! Твърдя, че имам нестандартни идеи и искам да ги използвам в посока - да се предложи разнообразие на състезатели и публика, и да се популяризира спорта извън кръга на твърдите фенове - толкоз! Веригата "Екстрийм 4х4" си е верига - със своя правилник и формат, с амбициите да се превърне в шампионат, а ние правим фестивал и нещата респективно трябва да са фестивални! За догодина замисляме да има и трофи, защото е срамота Люлин планина да ние до задниците и да не се възползваме от нея, като и за това състезание имам нестандартна идея за формата! И тук намеренията ни са същите - да стане шоу, а не да си ги мерим с трофи веригата! Нещо повече - за мен е абсолютно логично в организацията на отделните компоненти на фестивала да участват и най-добрите "дизайнери" на трасета и екстреми от отделните състезания и вериги в страната и смятам да работим в тази посока, защото аз съм абсолютно против всякакво противопоставяне и безсмислена конкуренция! Фестивала е съвсем отделна ниша, имаща по-скоро презентационен характер. Глупаво е това да не се използва от останалите организатори и от екипажите, най-малкото заради присъствието на фестивала, на фирми и хора, които са склонни да рекламират в този спорт и да го спонсорират, а няма по-добър начин да привлечеш вниманието върху себе си, освен с работата и представянето си! Разберете - фестивала може само да бъде от полза на всички занимаващи се с офроуд в България и това е замисъла му. Надявам се това да се проумее колкото се може по-бързо и от колкото се може повече хора!

                П.П. Към изложението според мен, е задължително всеки един организатор на състезание в България, да подходи сериозно и да се подготви - разпъвайки една шатра в която да презентира това което прави, чрез видео и печатни материали, мърчандайзинг и прочее - привличайки публика и спонсори за ивента си! Ние не само, че нямаме против това, а и ще се радваме ако се случи! Така се случват нещата по белия свят, а не с делене на "наши" и "ваши"! На мен във втори БГ парламент не ми се участва, а и не се занимаваме с футбол, че да се делим на агитки. В крайна сметка сме една шепа хора...

                Поздрави
                Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 04-06-13, 07:37.

                Коментар


                • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                  Едно офтопик вмъкване само.
                  Като за първи път, всичко беше общо взето добре.
                  Организацията, избраното място, забавленията, скарите и т.н.
                  Забележките ми са три:
                  Първо- сериозно трябва да се помисли за рекламата и оповестяването на фестивала (имаше какво да се желае в тази насока).
                  Второ- малко разхвърляни по терена бяха различните състезания. Може би стартовите линии, трябва да са по-близо една до друга- горе на поляната.
                  Трето и последно- за догодина подгответе указателни табели към мястото- на околовръстното и вътре в Суходол,зазвой по завой. Познат ми се оплака че 20 минути се въртял, докато накрая видял и се залепил зад наш джип, за да дойде.

                  Марто, казах ти го там, и ще повторя- браво за идеята и осъществяването и.
                  Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                  Коментар


                  • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                    С мнението на Мартин по-горе съм абсолютно съгласен. Това каране по двойки ще е изключително атрактивно, ако се осъществи.
                    Не забравяйте, че на един фестивал трябва да има и леко, траялно трасе тип "Хоби" или "Ентусиаст", където да могат повече хора със стандартни джипки да се пуснат и за десетина минути да преминат трасето без да си потрошат "детевозите". И всички ще са доволни. Всеки ще намери на фестивала това, което му харесва.....
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      С мнението на Мартин по-горе съм абсолютно съгласен. Това каране по двойки ще е изключително атрактивно, ако се осъществи.
                      Не забравяйте, че на един фестивал трябва да има и леко, траялно трасе тип "Хоби" или "Ентусиаст", където да могат повече хора със стандартни джипки да се пуснат и за десетина минути да преминат трасето без да си потрошат "детевозите". И всички ще са доволни. Всеки ще намери на фестивала това, което му харесва.....
                      Ми затуй си добре дошъл да помагаш за догодина, пък както се разбрахме на феста - аз с удоволствие ще помогна с каквото мога на веригата...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                      Зареждам...
                      X