Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КЛАСИРАНЕ "БИСТРИЦА ТРОФИ" 2006

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КЛАСИРАНЕ "БИСТРИЦА ТРОФИ" 2006

    НАЦИОНАЛЕН ШАМПИОНАТ ОФРОУД
    “БИСТРИЦА ТРОФИ 2006”
    14 – 15 Октомври
    V – ти кръг

    Класиране “ Състезателен” клас

    1. Мирослав Николов/Петър Кръшков – МВ G 3.2 85
    2. Пламен Тенев/Пламен Русев – Nissan Patrol 78
    3. Пламен Йоцов/Траян Траянов – Toyota Land Cruiser 76
    4. Красимир Илиев/Иван Маринов – МВ G 280 75
    5. Янчо Терзиев/Митъо Ангелов – МВ G 3.6 71
    6. Ивайло Върбанов/Георги Антов – Toyota Land Cruiser 67
    7. Младен Павлов/Никола Желязков – Nissan Patrol 62
    8. Вера Лагадова/ Борислав Борисов– Toyota Land Cruiser 50
    9. Красимир Найденов/Истилян Маринов – Toyota Land Cruiser 47
    10. Павлин Димитров/Николай Петков – Suzuki Samurai 38
    11. Петър Цанов/Ивайло Цанов – Cherokee 11


    Класиране “ Хоби ” клас

    1. Галиян Господинов/Кирил Панайотов – Nissan Patrol 62
    2. Веско Петков/Венелин Градев – Nissan Patrol 61
    3. Андрей Христов/Йосиф Лагадов – МВ G 280 57
    4.Иван Иванов/Иван Дянков– Nissan Patrol 56
    5. Димитър Здравков/Елена Здравкова – Toyota Land Cruiser 55
    6. Тенъо Папанов/Дончо Цанев– Suzuki Samurai 48
    7. Живко Гочев/Ноколай Николаев– Suzuki Samurai 36
    8. Димитър Димитров/Георги Санков – ГАЗ 24 30
    9. Иван Попов/В. Христов – Suzuki Vitara 28
    10. Станислав Кирилов/Анета Стоядинова – Toyota Land Cruiser 27
    11. Светозар Узунов/Мартин Сарачинов – ГАЗ 69 26
    12. Павел Любенов/Димитев Конев – PUCH 20
    13. Aлександър Стоянов/Златко Златев– Nissan Patrol 20
    14. Владимир Саврииски/Венцислав Конакчииски – Лада Нива 20
    15. Христо Ламбрев/Цветозар Ламбрев– Toyota Land Cruiser 19



    Уважаеми Колеги,

    Като Отбор и Организатор на състезанието, решихме да изчакаме няколко дни за публикуване на резултатите и през този период да чуем Вашето мнение. Оказа се обаче, че дори в последствие почти никой не пожела да разбере защо точно е получил такова класиране. Оказа се че е по-лесно просто да обидиш някого и да подхвърляш интриги.
    Тъй като е форум, ще си позволим за първи и последен път да изкажем мнението си.
    Гадно е да си СЪСТЕЗАТЕЛ и НЯКОЙ да те прецака!!!!!!!! Нито един организатор, особено когато е и състезател няма моралното право да се пробва да се изявява като ГОСПОД БОГ и да пренарежда позициите. Класирането трябва да е резултат от уменията на състезателите и конкретната им реализация на всяко състезание. Ето защо, се опитахме да бъдем ОБЕКТИВНИ и СТРИКТНО да спазваме РЕГЛАМЕНТА. Всички знаем неговите недостатъци и бъдещите организатори трябва да поправят неговите грешки.

    Сега да Ви обясня:
    1. Времето не бе удължено за НЯКОГО и не е СВОЕВОЛИЕ на Оганизатора.
    - ОФИЦИАЛНО обявеното време е 18.30 а не 18.00.
    - Всички автомобили от двата класа преминаха СЕ2 за доста по дълго време от предвиденото.
    - Последният стартирал в Хоби клас е ущетен спрямо пъвия от Състезателен клас с 120 мин.
    - Грешка от наша страна беше единственно, че допуснахме Краси Найденов да влезе в траяла на Железница – това отне 31мин. Ние не сме задължени да проверяваме техническата изправност на автомобилите по време на етапите. Това се прави на старта – виж РЕГЛАМЕНТА. За помощ от публиката екипажът бе дисквалифициран.
    - Иване, не сме удължили времето заради Тенев. Той финишира на СЕ3 в 18.37, като преди това чака 21 мин ВИЕ да излезете от траяла. Всички други са излезли за 7 до 13 мин. Тенев финишира на СЕ2 в 16:27 а стартира а стартира на СЕ 3 в 17:25 – дали не чака 1 час?
    - Всичко това, като добавим и последното изречение в РЕГЛАМЕНТА – за тези които са го прочели, СЪДЪЙСКИЯТ екип и Организаторите сме убедени, че решението за удължаване на времето е обективно, а не преднамерено.

    2. За ЕУФОРИЯТА около Митко и Ели. Аз незнам колко те са ни обидени, но Ние много сме им обидени. Ако бяха дошли заедно да погледнем резултатите и дори само да поговорим – сигурни сме, че нямаше да има такива реплики!!!!!!!!!!!!!
    Ето и техния случай:
    - СЕ1 – нямат наказания, класират се според времето за което са преминали – Пето място и 16 точки;
    - СЕ2 – ПОЗДРАВЛЕНИЯ, ПЕРФЕКТНИ СА, БРАВО НА ЕЛИ. Само техния екипаж няма наказания и са на Първо място – 25 точки
    - СЕ3 – Седмо място и 14 точки.
    - Едва ли Митко и Ели или някой друг ще си помисли, че сме толерирали някой който преди това очевадно ни е наказал !!!!!!!!!!!!!!

    А ЗАЩО НЕ СА В ТРОЙКАТА? – ЗАРАДИ РЕГЛАМЕНТА. Един от парадоксите е че този регламент, в този му вид, допуска тези 25 точки да се разпределят и точки да бъдат получавани от екипажи дори в случаи когато имат само: старт, финал и нито едно СР по трасето. Това се случи не само на нашето състезание , аналогични случаи има на ВСИЧКИ минали до тук състезания. Някой ако иска можем да му посочим тези примери, но сега неискме да спрягаме имената на колегите.
    Повече обяснеия няма да даваме. Имаше почти два часа преди преди старта на втори ден за коментарии и контестации. Който е искал можеше поне да ни попита за разяснения. Който попита – разбра, пък и всеки може да сбърка – дори компютъра.
    А сега , който смята да ни се извини за неправилно подхвърлените реплики, моля –
    ИЗБОРЪТ Е ВАШ!

    DESO TUNING

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

Зареждам...
X