Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тема за спорни ситуации в Трофи шампионата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Тема за спорни ситуации в Трофи шампионата.

    Кинекс нещо се съмняваш във възможностите на ладата ,на пилота и навигатора. точките бяха 200 по 10 минути както казваш не прави 3,46 часа колкото ни беше времето явно ти куца математиката и тая същата лада с 20 умрели кончета и препускаш навигатор който пита пилота си накъде да кара, нашляпа 10 сериозни подготвени джипки 2 ден на нова черна ..... така че Трофито е МОТОРЕН СПОРТ ,ако не можеш да си го обясниш ползвай чичко Гугъл........ И не умаловажай усилията на хората които ти слагат по някой лев в джоба от време на време

    Коментар


    • #62
      От: Тема за спорни ситуации в Трофи шампионата.

      По въпроса за спирането или неспирането на времената при тапи в екстремите.
      Ще предложа за догодина да има "бонус време",което да се приспада от времето на екипаж ,помогнал,извадил колега от SS-а.Например вадиш със твоята лебедка джип останал без такава и накрая съдията на екстрема си отбелязва.След това решават колко време да ти се приспадне.Какво ще кажете?
      Чавдар Владимиров
      0887/912075
      Ленд Ровър Диско 1
      Самуад в проект

      Коментар


      • #63
        От: Тема за спорни ситуации в Трофи шампионата.

        Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
        По въпроса за спирането или неспирането на времената при тапи в екстремите.
        Ще предложа за догодина да има "бонус време",което да се приспада от времето на екипаж ,помогнал,извадил колега от SS-а.Например вадиш със твоята лебедка джип останал без такава и накрая съдията на екстрема си отбелязва.След това решават колко време да ти се приспадне.Какво ще кажете?
        супер предложение ,по тази причина загубихме около час и половина 1 ден на Нова Черна

        Коментар


        • #64
          От: Тема за спорни ситуации в Трофи шампионата.

          Много добра идея стига да я приемат.
          Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

          Коментар


          • #65
            От: Тема за спорни ситуации в Трофи шампионата.

            Точно по темата. При джип с проблем в екстрем често се налага асистенция(ако има изобщо). Тогава по принцип екипажа трябва да отнесе 2ч. наказание за не преминаването на екстрема и още 2ч. за асистенцията. Става прекалено. При тази ситуация има един момент в който ако няма наказание за асистенция някой примерно без лебедка ще се набие в екстрема и ще го затапи, което пак си е проблем. Смятам, че при асистенция за изваждане от екстрем(който съответно не се признава) трябва да има по-адекватно наказание от тези прекалени 2ч., примерно да 30мин., но все пак да има наказание за да няма злоупотреби с влизане в екстрема за проба.
            Като цяло правилника е добър и по мое мнение работи.
            Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
            Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • #66
              От: Тема за спорни ситуации в Трофи шампионата.

              Тогава пък ще започнете да се карате кой да извади бедстващия...

              Или пък някой е започнал да го вади, но къса въже(примерно), дръпва се, и го доизважда друг екипаж. На кого ще се начисли бонуса?
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #67
                От: Тема за спорни ситуации в Трофи шампионата.

                Първоначално публикуван от skalata70 Преглед на мнение
                Кинекс нещо се съмняваш във възможностите на ладата ,на пилота и навигатора. точките бяха 200 по 10 минути както казваш не прави 3,46 часа колкото ни беше времето явно ти куца математиката и тая същата лада с 20 умрели кончета и препускаш навигатор който пита пилота си накъде да кара, нашляпа 10 сериозни подготвени джипки 2 ден на нова черна ..... така че Трофито е МОТОРЕН СПОРТ ,ако не можеш да си го обясниш ползвай чичко Гугъл........ И не умаловажай усилията на хората които ти слагат по някой лев в джоба от време на време
                Съгласен съм!

                Коментар


                • #68
                  От: Тема за спорни ситуации в Трофи шампионата.

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Тогава пък ще започнете да се карате кой да извади бедстващия...

                  Или пък някой е започнал да го вади, но къса въже(примерно), дръпва се, и го доизважда друг екипаж. На кого ще се начисли бонуса?
                  Идеята за бонус време в екстрема звучи много красиво , но е много погрешна - в крайна сметка ние на състезание ли сме или селска кушия !? Пример - аз съм с механична лебедка и се договарям с екипаж с по слаба лебедка да го влача през всичките екстреми за което получавам бонус за всеки екстрем , накрая може да се окаже че имам по добро време от тези които са карали на макс ... Не става така , всеки е отишъл да се състезава и да печели , руснаците казват на автомобила който оказва поддръжка на основния екипаж техничка , щом някой иска да го играе такъв няма проблем , но да му се дава бонус за това не звучи сериозно ... Организатора трябва да разполага с адекватна машина за евакуиране на останали автомобили в трасето , тя е и затварящата кола . По време на състезанието помощ къде да е в трасето може да окаже само друг екипаж ( трябва да е от същия клас и да е в състезателен режим , иначе се води публика , макар че това не е уточнено в правилника и е пропуск ) и си остава за негова сметка ...
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                  Зареждам...
                  X