Обява

Свий
Няма добавени обяви.

По-евтина алтернатива на "Дакар"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • По-евтина алтернатива на "Дакар"

    Здравейте, свързаха се с мен от едно унгарско 4х4 списание с молба да популяризираме една тяхна инициатива - първо издание на оф-роуд рали от Будапеща до Мали. Ще ви предложа кратко инфо, както и сайта им за повече

    НОВА, ПО-ЕВТИНА АЛТЕРАНТИВА НА РАЛИ “ДАКАР” СТАРТИРА ОТ БУДАПЕЩА НА 26 ДЕКЕМВРИ - Budapest-Bamako Rally

    Budapest-Bamako (B2) е едно нискобюджетно автомобилно приключение, което също като рали “Дакар” ще прекоси Сахара. Участниците ще пропътуват две седмици, докато достигнат крайната цел – столицата на република Мали.
    Официалната церемония за старта на първото такова рали ще се състои в столицата на Унгария Будапеща на 26 декември 2005 г.
    Състезателите ще прекосят 8 държави, като общото разстояние, което ще изминат, е 7632 км за 15 дни през Сахара и Атлантическия бряг на Мароко и Мавритания. След кратка почивка в столицата на Мавритания, те ще се върнат обратно към сърцето на Африка по посока Мали (Мали е най-голямата западноафриканска държава с богата история и спиращи дъха забележителности. Кметът на Мали ще очаква да посрещне участниците в Бамако на 9 януари 2006 г.
    "Това е пътуване за ентусиазиарни аматьори и професионални приключенци, споделя Золтан Дулай, съорганизатор на събитието. “ Ние им предлагаме нещо средно между Сannonball Run и Dakar".

    Има състезателна и туристическа категория, като при втората не е важно да бъдеш най-бърз, а просто да успееш да финишираш. Очакват се участници от Унгария, Полша, Швейцария, Индия, САЩ и Коста Рика.
    Такста е €350 (US $455) на човек в туристическата категория и €1,000 (US $1,300) за отбор от състезателната категория.

    Дължина: 4,770 miles (7632 km)
    Брой участници: максимум 200 отбора
    Категории: състезателна и туристическа
    Средни маршрути на ден: 504km
    Най-дълга отсечка: Венеция – Марсилия – 1120 km
    Най-кратка отсечка: Кита – Бамако – 180 km
    Държави, през които ще преминава ралито: Унгария, Словения, Италия, Испания, Франция, Мароко, Мавритания, Мали.

    За повече информация: http://www.BudapestBamako.org/en
    [url=www.offroadbg.net][img]http://forum.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic12_1.gif[/img][/url]

  • #2
    Разгледах условията за състезанието-преход и констатирах, че звучи примамливо, но всъщност ти трябват минимум още около 2000 евро за да се самофинансираш през тези дни
    На нас за тази година ще ни дойде много още едно приключение в чужда страна, та ще го пропуснем, освен това ще видим какви ще са отзивите за него и догодина и там ще отидем да покараме ако си струва.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      Жоро,това не е за мотори май!700км на ден май са множко?
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • #4
        Ще има Гълъбине. Прочетох условията внимателно. Лошото е, че отново предимство в тези дълги преходи ще имат мотоциклети - бързаци, като КТМ Адвенчър, БМВ Дакар, Хонда XR 650 и други подобни, развиващи с лекота по 140-160 км/ч.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          чета и си мисля, колко лесно би било човек да отиде на едно такова състезание, слагаш на страна едни 5 - 6 х. евро, някоя кредитна карта за недай си боже и тръгваш, а после на каде. дори и в туристическия клас с по 500км средно на ден ще е яко бързане и торшене, после цяла нощ ремонти и сутринта пак, ами ако потрошиш нещо по сериозно, как ще си прибереш возилото и навигатора от средата на пустинята до българия ...

          чудя се дали е възможно изобщо човек, който не е професионален офроуд състезател със съответните спонсори и организация зад гърба си да финишира

          имам огромно желание някой ден да отида на такова мероприятие и да участвам, но главата ми изобщо не го побира, как може да стане това и колко ли ще струва
          drive alive

          Коментар


          • #6
            Трябва ти минимум още един мотор за донор. Да не говорим че никой от нас не е в състояние(трениран) да измине 500км средно на ден, да не говорим за 1120км. Аз от морето до София по асфалта ми се разгонва фамилията за един ден, а я си представете този маршрут 3 пъти и то офроад.

            Коментар


            • #7
              аз имах предвид с 4х4, с мотор даже не ми се мисли
              drive alive

              Коментар


              • #8
                Аз пък си мисля, че офроудът е сведен до минимум и е най-вече в Африка, пък и при итуристическия клас (който иска там де) не е нужно да си като Петерханзел. Но наистина, не е толкова евтино, колкото изглежда. Чарът му е, че носи носталгия от най-ранните години на "Дакар", където асистенцията не била стада камиони с всичко необходимо и не е имало десетки хеликоптери, които да ти се мотата около главата.

                Коментар


                • #9
                  така е идеята е страхотна, преживяването едвали може да се сравни с друго, но какво се прави, когато в средата на пустинята се строши скоростната кутия и зъбните колела се разсипат по пясъка
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от go go go
                    така е идеята е страхотна, преживяването едвали може да се сравни с друго, но какво се прави, когато в средата на пустинята се строши скоростната кутия и зъбните колела се разсипат по пясъка
                    Можеш да поставиш нов рекорд по прекосяване на Сахара... пеша

                    Коментар


                    • #11
                      може от останките да си сглоби друго превозно средство

                      Коментар


                      • #12
                        Във връзка с първите години на Дакар ..някой каза та се сетих...Свалих един филм който в скоро време ще го споделя и с вас....казва се "On any Sunday" - The motorcycle Documentary та там имаше един агент американец, който отиде в Испания за едно 6 дневно състезание дето ми събра очите...самото състезание първо беше уникално направо караха като отвързани нон стоп...на всичкото отгоре всичко по мототра се маркира за да не го сменяш освен гуми там и такива консумативи....Ако някой ти подаде и едно ключе дори ( да ти го подаде в ръката те дисквалифицират....накрая има тестове за шум абе мега яко състезание в което си абсолютно сам))!!!!!аааа и има контроли незнам си там колко в които ако закъснееш дори на една с повече от минута нямаш панс за златен медал...!!!! Парични награди нямаше!!!! Само за чест и за слава а тоя олиго беше дошъл от Америка)) тва се случва 70- и някоя година!!! Направо ме смаяха
                        [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

                        Коментар


                        • #13
                          те и сега се правят тия състезания
                          тва са сикс дейс
                          тая година ще е в словакия
                          isde се казват събират се хора от цял сват и класирането е по държави
                          дайте да направим един отбор и да идем
                          само че за тая година сме изтървали срока за записване а и таксите са скъпички
                          но нали има министерство на спорта или няма
                          трябва да се намерят и лееко да се включи и някой и друг спонсор
                          ще дойде и тва време
                          само че тази година поне ни е близо
                          до година кой знай може и в бразилия да е

                          Коментар


                          • #14
                            Re: По-евтина алтернатива на "Дакар"

                            Първоначално публикуван от Sofia
                            Мали е най-голямата западноафриканска държава с богата история и спиращи дъха забележителности.
                            богата е и на "спиращи дъха" болести

                            а иначе за прекосяване на пустинята с малко късмет може и със стандартен джип /даже е за предпочитане, защото са по-надеждни/... да не говорим, че Париж-Дакар е минаван успешно и с ... Ролс-Ройлс със подходящи гуми /само!/

                            участниците в Париж-Дакар не ползват дори и лебедка /поне аз не съм видял участник с лебедка/...

                            дългите етапи са скоростни, а не траял... по-вероятно е да се обърнеш или да катастрофираш, отколкото да заседнеш някъде...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              Е каква лебедка, за кво да я хванеш?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X