Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

    Здравейте, както винаги за заинтересованите отново ще прдставим информация и репортаж от състезанията MASTER TRIAL 4x4 за 2009 в Испания. Тази година сме решили да акцентираме върху два основни кръга един през Май и вторият през есента. За сметка на това състезанията ще бъдат по обширни и ще вклюяват тридневна надпревара в три основни категории / Триал-Екстрем, Триал- Модифицирани и Триал- Прототипи. Във всеки един от класовете са лимитирани по 15 участника.

    Ако има желаещи от България, да присъстват на състезанието, имаме възможност да осигурим транспорт от летището в Мадрид до мястото на състезанието и обратно / около 200км/, също така материал за къмпинга за около 6-8 човека и разбира се БЪЛГАРСКА СКАРА
    В следващите постове ще Ви запозная конкретно с някои от отборите.
    Поздрави Иво

  • #2
    До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

    В уеб сайта на easyjet.com има самолетни билети за 6 май Софиа-Мадрид -47,99 евро + летищни такси и за 11май Мадрид -София 75,99 евро + летищни такси, ако има мераклии могат да разгледат и други възможности за полети във сайта. Ако има накой който вместо в къмпига да иска хотел- цените са около 50 евро за двойна стая и хотелите са на 1км от трасето и на 500м от зоната за къмпинг и боксовете на отборите.
    Както Ви обещах ще направя представяне на някои от отборите, ето и първият.
    Отбор OCM Mercedes Sherpa-Proto
    Пилот- Амадор маркадо
    Ко-пилот- синът му Карлос Алберто Маркадо- Само 12 годишен
    Кордова/ Южна Испания
    Шаси и мостове- Унимог 411, мотор Тойота 4,2- 6 цилиндров, пълно хидравлично управление/ двоинодействащ цилиндър/ с урбитрол и усилени помпи на хидравликата и спирачната система/ също хидравлична- не серво/,индивидуални спирачки на всяко колело, двойна спирачна система, гуми- Mikey Thompson 46x19,5x16,5", джанти - двоен бедлок.



    Коментар


    • #3
      До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

      Давайте и другите,не пишем просто за да не спамим темата,но това не значи,че не я следим с голям интерес.Чакаме с нетърпение!
      Сузуки Самурай-старт от скрапа
      0885192667

      Коментар


      • #4
        До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

        Ето и още един от участниците.

        Мануел Муньос - Алкасирас/ Южна Испания/
        Jeep Willys Proto- Edil Vidiana Proto moto Sport
        Мотор от Корвет- V8 - 350 коня
        Трансферна кутия- Atlas II 3,8 / 1
        Скоростна кутия- ТН - 400 / автоматична/
        Индивидуална спирачна система на всяко колело с ел. клапани
        Мостове- Унимог- 404
        Пълно хидравлично управление с урбитрол, хидравлична бутилка и успоредна кормилна щанга с унибали.
        Индивидуална хидравлична помпа за спирачната система / с хидро бост/
        Джанти - 16.5"- двоен бедлок
        Гуми- Super Swamper Booger 44x19,5x16,5"


        Коментар


        • #5
          До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

          Какво стана със състезанието?Къде ни е дългоочаквания репортаж.....http://forum.offroad-bulgaria.com/im...cons/icon9.gif
          Сузуки Самурай-старт от скрапа
          0885192667

          Коментар


          • #6
            До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

            състезанието тече в момента спокойно ще имате страшен репортаж
            от колегата ,,zzlatev,,който всички много добре познавате.
            поздрави

            Коментар


            • #7
              До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

              Вчера Иво ми изпрати един линк с няколко подбрани момента.Ще чакаме и подробния репортаж скоро.
              Информацията е,че тази година нивото е надскочило себе си,стигнало е и до емисиите на официалните национални медии.Отзивите са отлични.
              http://www.youtube.com/watch?v=mamhBpM-alA

              Коментар


              • #8
                До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

                Още малко снимки в аванс.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #9
                  До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

                  Колеги, днес се прибрах от Испания. Видях нечовешки неща там, но ще имам нужда от малко време за подробна статия, така че моля, потърпете ден два.
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • #10
                    До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

                    Съжалявам за забавянето, но имам проблем с нета вкъщи. Иначе съм приготвил повче от 40 снимки и подробен разказ.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • #11
                      До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

                      Чакаме с нетърпение снимките и разказа.
                      УАЗ 31512-Тото

                      Коментар


                      • #12
                        До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

                        И така, както обещах, ето и малко повече информация. Състезанието се състоя в град Навалморал де ла Мата в провинция Екстремадура на около 200 километра от Мадрид за втора поредна година. То беше организирано от Иво с помоща на ентусиастите от местния МотоКлуб. Трасетата бяха две, едното състезателно, разположено на 2 километра от града, и второто, демонстрационно, почти в центъра на Навалморал, до арената за корида. То беше с изкуствени препятствия, предназначено за нощния етап с основна цел шоу за зрителите. Състезанието се провеждаше по възпритетите тук правила, които ще поясня накратко.
                        Автомобилите са разделени на 3 класа. Първия е т.нар. „подобрен”, в който влизат автомобили със запазена линия на оригиналната каросерия и гуми до 38,5”. Втория клас е на т.нар „прототипи”, при които ограничения няма, но е забранено да се ползват лебедки и стълбички при преминаването на препятствията. Най-интересен за мен беше третия клас, „екстремен”, където освен липсата на ограничения вече са позволени и лебедки и използването на стълбички. Именно в този клас кара и нашия сънародник Иво. Съответно за трите класа имаше подготвени и отделни трасета. Ние бихме ги нарекли отделни екстреми. Всеки от тях е с дължина от няколкостотин метра, ограден с ленти и маркиран с цвят – зелено за прототипите, жълто за подобрените и червено за екстрема. Иво и неговия украински навигатор Андрей са хората, които определяха къде и как ще се точкува екстрема. В зависимост от конфигурацията му се поставят 4 контролни точки. Ако достигнеш първата, взимаш 50 точки, втората 100, третата 150 и със завършването на участъка точките стават 200. Аз имах удоволствието да помагам при това маркиране и като се казва”окото ми се уплаши”. През някои от екстремите аз и пеша не можех да премина, а трябваше от там да се прекара джип! Иво ме успокои, че и по-трудни траяли са правени, пък и най-зъбатата зона е специално мислена за лебедка и стълбички. В някои екстреми джипа можеше да премине по 70-80 градусовия 3-5 метров наклон само с лебедка. Вижте снимките, това ясно личи.Тук е момента, да кажа, че навигаторите са важни колкото пилотите, водят колите с точност до сантиметри, мъкнат стълбички и въжета на лебедки, често при страничен наклон придържат джипа с въже през покрива и след края на зоната душа не им остава. Освен всичко, жълтите и зелените зони имат контролно време за преминаване от 15 минути, а червените 40. Състезанието стартира в определен час и състезателите се пръскат по зоните. В нашия случай те бяха общо 14 и зрителите имаха богат избор къде и как да гледат, защото по едно време на трасетата имаше едновременно по 8-10 машини. Този начин на провеждане на траял е изключително зрелищен и удобен и за зрители, и за организатори, защото гарантира зреблище нон стоп за първите и лесен времеви контрол и организация за вторите. Всяка от зоните си имаше поне по двама съдии, с предварително отпечатани и раздадени книжа, които бдяха за бутнати колчета, скъсани ленти и всякакви други нарушения. Аз, като „журналист” от България от една страна и част от екипа на Иво от друга, имах невероятния шанс да бъда допускан вътре в трасетата на метри от машините.
                        Вечерта, по тъмно, на демонстрационния терен до арента се спретна още едно страхотно шоу, което докара стотици местни фенове до екстаз. Връх беше демонстразията на Иво по влизане и излизане от 3 метрови трапове.
                        И през двата дни на състезанието местните и национални медии здраво снимаха и в испанските вестници и по Телевизия 3 се появиха обширни репортажи от събитието. Лошо беше само това, че заради настъпилата и усещаща се сериозно в Испания икономическа криза много от предварително заявилите участие не дойдоха. На човек често му се налага в тези тежки времена да помисли три пъти, преди да реши дали да предприеме 1000-1500 километрово пътуване с джип на платформа. То струва доста пари и напоследък е дало тласък на едно странно делена на испанските оффроудъри, които имат Северен и Южен шампионат и от известно време страната няма единен Шампион. Пък и в някои среди, най вече в Мадрид, има доста силна завист за това, че един българин, които демонстративно кара с българсокото знаме до името си на капака на автомобила, мачка всички наред в повечето състезания.
                        Но като цяло тези проблеми не се отразиха на страхотния купон за участници и публика в Навалморал де ла Мата. Иво ще постне допълнително класирането, че аз тръгнах преди официалното награждаване. Знам само, че след тежка бораб той е краен победител. Насладете се и Вие на част от това шоу, но преди това искам да изкажа огромната си благодарност на Иво, за безупречното му домакинство и голямо сърце и на Петър, познат тук като Zenit, който ме транспортира и се грижи да стигна и да се прибера от там.
                        Ето това е основния конкурент на Иво, с двигател 1,6 от балено, някога е бил Самурай-

                        по обясними причини любимия ми автомобил


                        маскиран Унимог с койловери с променлива дължина и корав андалуски шофьор с 12 годишен навигатор


                        вижте издрания камък и скъсания аспух, а този е прототип няма лебедка или стълбичка, само газ до дупка, с напомпани до край койловери
                        тези втория ден се обърнаха, но без последици нито за тях, нито за колата
                        4 метров отвес, минава се само на лебедка


                        Иво го нагази алергията и затова караше с маска против полена и праха


                        най-добрия от прототипите
                        когато скъсаш полуоска в екстрема, те евакуират така



                        на фона на останалите, един почти заводски Нисан






                        един малко подобрен Самурай, такива има и у нас

                        катерен по стълбите



                        нощни страсти



                        навигатора е 12 годишен, син на шофьора
                        Иво в по-плиткия трап
                        най-странния участник, поне според мен, очука се като стара консерва и едвам мина 3 зони. Но има огромен мерак и не жали Черокито.

                        Това е от мен, дано Ви харесва.
                        Последно редактирано от zzlatev; 22-05-09, 21:26.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • #13
                          До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

                          Искам да благодаря на Златев за помощта, която ни оказа по време на състезанието и спомогна за представянето ни и за първото място.
                          Ето малко снимки и от мен.







                          Коментар


                          • #14
                            До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009



                            Коментар


                            • #15
                              До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009

                              какви машини.Ех Ех.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X