Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛАДА + ВАНКЕЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЛАДА + ВАНКЕЛ

    http://cp_www.tripod.com/rotary/pg07.htm лелелееее аз съм без коментар. Ще е хубаво някой по-просветен по темата да разясни как са стоели нещата с това същество.Не че няма информация просто ми е интересно тук някога имало ли е такАвА колА и въобще някой чувал ли ги е... паднах на глава като го прочетох

  • #2
    От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

    Ами както си го пише в сайта - имаше ги. Дори през 90те години можеха да се поръчат от завода ако му се занимаваше на човек. Серийно производство мисля че никога не е имало. Дали има в България докарани такива - не знам.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

      Веднъж ми показваха няква червена кора, и казваха че била ванкелова. Така и не дочакахме собственика, не видях какво има вътре.
      Май последното място където ценят тия мотори е в щатите, чел съм че ги слагат на кроулерите. Там може и да е оправдано.
      А иначе конструкции на ротационни двигатели бол, само че те видимо никога вече няма да станат масови.

      Коментар


      • #4
        От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

        ако искаш да ти покажа... ама не руски, а японски ванкел

        Коментар


        • #5
          От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

          В момента има един модел в серийно производство с роторен двигател. Можеш да отидеш в магазина и да си го купиш, а на пазара за втора ръка стотици оферти:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2009-Mazda-RX-8-GT_120.jpg
Прегледи:1
Размер:36.7 КБ
ID:5196018
          Mazda RX 8 - освен роторния двигател доста интересни са и задните врати .

          Предходния модел също беше с роторен двигател. Доби допълнителна известност покрай сериите "Бързи и яростни":
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Mazda_RX7.jpg
Прегледи:1
Размер:17.0 КБ
ID:5196019
          Георги Гатев

          Коментар


          • #6
            От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

            Ладата с роторен двигател е разработвана по поръчка на КГБ и едно от условията е било да не се отличава на външен вид от стандартна 2105. Използването на сток изпускателната система е ограничило мощността на двигателя на около 200 конски сили. Използвани са само от тези ведомства и не са пускана в масово призводство.

            Коментар


            • #7
              От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

              доколкото знам тази лада е ванкелова:
              LZ1NDI
              DR650SE K8

              Коментар


              • #8
                От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

                След като NSU фалира и бива купено от Ауди (които тогава още не са фалирали и купени от Фолксваген), там роторни двигатели вече не се правят. Както е писал Георги-trimata, обаче в Мазда през цялото време си поддържат по един "RX" в гамата.
                А за роторните Лади и аз знам това, което казва FLI FREE - че били само за КГБ и личната охрана на "първите държавни мъже". Ма сега като се замисля не ми звучи много логично. Това, което може да се каже категорично и със сигурност, е че те никога не са били серийни, и също така, в България не са припарвали.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #9
                  От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

                  В Германия има частен музей на този тип двигатели, чийто собственик е дилър на Мазда и колекционер на всичко, което се задвижва от Ванкел-ов двигател.
                  В колекцията му има Лада комби с надпис "Милиция", а също така и лодка с такъв двигател.
                  Излишно е да споменаваме и за NSU, за която се счита, че именно последния луксозен модел на марката с такъв двигател е причина за фалита, поради недоверие към непознатия принцип на работа.
                  Познавачите обаче твърдят, че иначе автомобила е бил много добър и сега е доста скъп, поради уникалноста си и е колекционерска рядкост.
                  Life is too short to drive dull cars!

                  Fight global warming !
                  ... turn on your A/С !

                  Коментар


                  • #10
                    От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

                    клипа ме уби върховен е

                    Коментар


                    • #11
                      От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

                      Преди време бях чел в " За рулем " за поръчковите лади с ванкелов двигател.

                      Действително, инфото съвпада точно с изложеното от уважаемия FLY_FREE - ВАЗ 2105 отвън и ванкелов двигател вътре - вълк в овча кожа...
                      Никога не съм чувал или виждал такова нещо - инак мнението на очевидци беше от несвързани думи - потресени бяха.

                      Инак, олега от форума, тук, в Пловдив, беше захванал един проект по реставрирането на RX7 - не знам какво стана, и докъде я е докарал..

                      Стояне, драсни един ред, бе, човеко..

                      Коментар


                      • #12
                        От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

                        Апропо ... RX-7 - преди започването на серийното производство/по памет над 2 000 000 екз./ многоуважаваните от мен японски инженери имат 19 патентовани подобрения върху концепцията на Ванкел!
                        Спомням си статия от вестник "Авто-Мото" от соц. време.
                        Life is too short to drive dull cars!

                        Fight global warming !
                        ... turn on your A/С !

                        Коментар


                        • #13
                          От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

                          Това което аз зная по въпроса е, че Ванкеловия двигател се оказва крайпътен камък за автомобилиопризводството. След изобретяването му от Ванкел, се оказва, че слабата част на този двигател са сегментите. Двигателя започва да се разработва пъроначално от Волво. След дълги и неуспешни опити, максималния преход който Шведите постигат е нещо от сорта на 5 000 км. След което сегментите се разпадат и мотора приключва своя житейски път. В последствие разработката е продаена на Мерцедес. След дълги опити и разработки, Мерцедес достигат значително по-дълъг ресурс за мотора. 20 000км. Но това отново не се оказва достатъчно за производство в сериен мащаб. На свой ред Мазда купува разработките и успява да сътвори керамични сегменти, които вече се оказват подходящи за разработка на мотора и пускането му в серийно произвоство. До колкото съм запознат, тайната на керамичните сегменти използвани от Мазда, се пази ревностно и до днес и никой освен инженерите от Мазда, не знаят формулата за производство.

                          Мой приятел имаше такава МХ 7. Интересна машина. Купето се беше разпаднало от ръжда, мотора работеше безотказно. Интересното при него, беше, че го даваха практически неразрушим, при спазване на елементарни правила. Имаше нивомер за охладителната течност и датчик на маслото, които сигнализираха веднага с ужасяващ звук в купето, тип аларма, при проблем с течностите. Същата аларма се включваше при преминаване на максимално допустимите обороти.

                          Предимството на този двигател идва от факта, че всичко се върти в една посока през цялото време и по този начин износването е в пъти по налко.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

                            Сигурно грешката ти е механична - Ако на приятеля ти Маздата е "МХ", то тя си е била с тривиален бутален двигател. Роторните са "RХ"!
                            Не само Волво и Мерцедес са опитвали с този двигател, общо взето, края на шейсетте и началото на седемдесетте, всеки сериозен автомобилостроител е експериментирал по въпроса. "Сяца" ги петролната криза. Интересно е да се отбележи, че по това време и тук (мисля че в МЕИ-то) се е работило върху усъвършенстването на този двигател. Понеже тогава той е бил новост в световен мащаб, а ние сме работили успоредно със всички останали - то нашият си е бил "на световно равнище".
                            Все пак не Волво са първите, които го вграждат. В края на краищата, по времето когато Ванкел го конструира, той (Ванкел) е служител в конструкторския отдел на NSU. Също така, освен Мазда, NSU са единствените, които серийно са произвеждали автомобили с такъв двигател
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • #15
                              От: ЛАДА + ВАНКЕЛ

                              Мда, небезизвестния модел Ro80, а после, и Мазда..

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X