Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения


  • Във връзка с разговора горе за Камаз-крана позачетох малко при руснаците какво пишат. Най-вероятно зелената кабина е с КС 4572 или нататък. Както се знае отдавна - за 30-40 години вече имат десетки модификации кранови установки, произвеждани в знайни и N-ски заводи Русия, Украйна , Беларус и т.н. Монтирани са и чуждо производство, като и такива доста са внасяни в България. Основно югославски AD-180, гедерейски ADK-100, /такива май бяха по Шкоди и Европи/, Круп, някви английски, китайски и разбира се Бумар. Тия със стрелата назад са точно Бумар 16-тонни



    Иначе още един Бумар, според руснака на служба в "Лифттранс" София.




    Коментар


    • Колко е останало от москвича е друга тема!

      За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
      0878 79 20 61 Борис

      Коментар


      • Блока е Москвич ! Прави ги смешни евала на чичака , с карираната ризка и цигарите в джобчето срещу пъпчивите хлапета с модерни коли за по един куфар пари .
        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Я раздуй малко за блока, дето го ползват като опаковка.

        • DBRS
          DBRS коментира
          Редактиране на коментар
          Kirim, на тия години, ако още не си разбрал, че същественото на ДВГ с ризи и турбо не е блока, мноо си зле. В игнора си вече заедно с други пятикласници.

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Уеуе добрилчо как се възпали.Кофти опит да навлезеш при двигателите, но продължавай със специализацията по вирусология

      • Деветдесетте години на миналия век в бургаско се наблюдаваше същия модел Москвич с двигател от Мазерати (според слуховете). Много собственици на вносни возила бяха доста озадачени - дават цялата газ, а мускала е като залепен за задния прозорец...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        Коментар


        • New hope
          New hope коментира
          Редактиране на коментар
          Поморийския Москвич е точно както е казал колегата с двигател Мазерати 2,5 турбо.

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          От всичко написано от ittsо, единственото вярно е че Москвича бил с двигател от Мазерати (ама туй според слуховете )


          Иначе Москвича още си го има, деведесетте години може да се е наблюдавал с 412 двигател, проекта е от този век.
          Двигателят не е 2.5 турбо, а 2.8 битурбо.Много собственици на вносни возила, че и някои моторетки може да са били озадачени, че дават газ, а мускала заминава в далечината.

        • Тропчо
          Тропчо коментира
          Редактиране на коментар
          Подобна смяна на двигателя не изисква ли малко намеса по трансмисията и окачването? Отделно, като гледам на клипа как вири предницата, направо ми замирисва на минимум задно задвижване... Освен ламарините и фаровете, има ли нещо москвичово по тая кола?

      • Нормално е да не се помни, още по- нормално е и да да не се знае
        https://m.dnevnik.bg/print/arhiv_par...i_shte_pobedi/
        Колегата Станю обаче би трябвало да знае кой вносител е попържал, да е в час и с фордовия дизелов мотор, нашенската коруба на пикапа и ... .
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Аз бях две години в сервиза 1986 - 1988 година и септември 1988 влязох в казармата . Тогава почнахме гаранционно и след гаранционното обслужване на Москвич 2141 Алеко . Роман мога да напиша с проблемите на модела . След 1990 вноса на руските автомобили се пое от частни фирми повечето от които бяха на пирамидален принцип все на видни другари и въобще нямаха сервиз а в най добрия случай договор за сервизно обслужване с някой по голям сервиз . Сервиз Москвич след като го купи Синит стана сервиз Деу и повечето колеги останаха да работят там . Тогава моделите на Деу бяха много здрави Рейсър си беше Опел Кадет ; Есперото копие на Вектра и в сервиза според колегите се работеше много леко . Москвичи с фордовия дизел по едно време внесе една фирма за таксита и това което съм запомнил за тях е че руснаците пак не бяха уцелили правилните тампони и вътре беше шамарена фабрика от шум и вибрации . Модела странно защо беше кръстен на княз Юрий Долгорукий и се бъзикахме че монтьорите трябва да са с бая дълги ръце да успяват някак си да закрепят в движение това руско чудо .

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          Москвич 2141 Алеко с ладовия двигател си бяха съветската сглобка и бяха доста редки тук, ловешките като моя бяха Москвич 21412. Февруари 1990г. го купих за 12 500, след няколко месеца хладилниците станаха по толкова пари. В сервиз Москвич ходих гаранционно да ми регулират едната врата и със сълзящо спирачно маркуче. За маркучето казаха че нямат и ако искам, да го паркирам до другите десетки такива на плаца да чака части , а вратата чичото я млатна два пъти с един чук и каза: абе момче, карай си колата така, Мерцедес няма да стане.

          А като се сетя, че го взех с разхлабени гайки на джантите - как не се очистих някъде, не знам.

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Някъде средата на 1989 година тъста нещо му прещраква и продава Форд Таунус спорт и си купува чисто ново Алеко от Мототехника . Отива от Мототехника директно в КАТ да го регистрира . Там на каналите един от инспекторите излизайки от канала го пита човек ти какво работиш ? Тъста му обяснява че е машинен инженер . Човека го сваля в канала и му показва току що изпусналия преден десен амортисьор . След като си регистрира колата отива направо в сервиз Москвич а там дежурната реплика на приемчика реди я на двора кога руснаците ще пратят резервни части никой не знае . Естествено човека пред алтернативата да остане без кола неизвестно колко време решава както винаги сам да се оправя . Прибира се в квартала а там приятелите го чакат да почерпи за новата кола . Тогава казва на най добрия му Гьоро ако още един път в тоя живот чавка ми изпие мозъка да си купя руска кола вземи една лопата претрепи ме и ме зарови зад блока . На другия ден напряга всички връзки които има оказва се че в Мототехника Русе имат два предни амортисьора изпращат му ги от там приятели и сменя изпусналия .

      • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:177354098_3850001948402452_8415039269280153432_n.jpg
Прегледи:65
Размер:370.8 КБ
ID:6747843
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Нормална гледка по софийските улици .

      Активност за темата

      Свий

      Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

      Зареждам...
      X