Брато, редим ти – ако имаш паркетен джип – тва е изгъзица. С него можеш да караш само по паркета и баламатума. За да те уважават пичовете трява да го правиш.
Да се направи джипа на всъдеход е як тунинг. Току така не става, требе си комплексно. Аз по тва съм много светнат, слушай тука кво ти редим.
Първо, трява да почнеш да му викаш не джип, а ЖИП. Тва е най-първата работа по пътя към реалния жип.
Второ, без лебедка – заникъде. Ако не се уредиш, вържи отпред герана от селския кладенец барабар с дръжката и веригата. Кофата я окачи отзад. И коловете от кладенеца вържи на жипа, нали там сандтракове.
На целата муцуна тури фарове, прожектори и фенерчета Маглайт, и непременно – ролбар. Най-добре от релси, да можеш да отнасяш боровете. Още една релса ше завариш на задната броня, и ше набиваш спирачките начесто – сякви тъпанари с жигулита много гот му отиват отзад на жипа.
Колелата колкото по-големи и широки – толко по-убаво. Идеално – колела от Беларус, задните разбира се. Освен резервното колело отзад, на капака на мотора трява да шибнеш колело от КРАЗ или Урал. И на капака трява за завариш тръби, да зима въздух от 3 метра, горе е по-екологичен. И перископ най-малко 2 метра висок.
Отстрани трява да закачиш права лопата, сапьорна, крива, кюмурджийска, брадва и пожарна кука. И вила, демек да събираш шумата в гората от пътя.
На покрива ше вържеш надута лодка, и в нея ше туриш повече сякви сандъци, вързопи, бохчи, денкове, туби, и непременно 20 литров алуминиев бидон, мож да го гепиш от доячките.
Хубаво изглеждат жиповете с откъснати врати.
Целата тая красота трява начесто да я цапаш и рядко да я миеш че сички да скиват че минава як мъжага. Ако у градо нема кал, сеа има много фирми – мажат тунингова кал на всъдеходите, за дребни стотинки.
За балъците по жипа трява да туриш надписи сякви там – офроуд експрес, 4х4, кинг оф дезърт. Ако жипа е японски – надпис „От Япония – на собствен ход!”. Надписите ше ги туриш с пирон или с тухла, с тухла е по-яко, тва сеа много движи.
Ей така като тунинговаш и най-паркетното джипче, то реално ще стане жип и ще къса пустините и тръните на двора кат пале черга.
Пичове, кой кво още ше ме светне да го докарам? Помогнете на братото с паркетния джип!
Креатива е тук:
http://voffka.com/archives/2005_01.html
Да се направи джипа на всъдеход е як тунинг. Току така не става, требе си комплексно. Аз по тва съм много светнат, слушай тука кво ти редим.
Първо, трява да почнеш да му викаш не джип, а ЖИП. Тва е най-първата работа по пътя към реалния жип.
Второ, без лебедка – заникъде. Ако не се уредиш, вържи отпред герана от селския кладенец барабар с дръжката и веригата. Кофата я окачи отзад. И коловете от кладенеца вържи на жипа, нали там сандтракове.
На целата муцуна тури фарове, прожектори и фенерчета Маглайт, и непременно – ролбар. Най-добре от релси, да можеш да отнасяш боровете. Още една релса ше завариш на задната броня, и ше набиваш спирачките начесто – сякви тъпанари с жигулита много гот му отиват отзад на жипа.
Колелата колкото по-големи и широки – толко по-убаво. Идеално – колела от Беларус, задните разбира се. Освен резервното колело отзад, на капака на мотора трява да шибнеш колело от КРАЗ или Урал. И на капака трява за завариш тръби, да зима въздух от 3 метра, горе е по-екологичен. И перископ най-малко 2 метра висок.
Отстрани трява да закачиш права лопата, сапьорна, крива, кюмурджийска, брадва и пожарна кука. И вила, демек да събираш шумата в гората от пътя.
На покрива ше вържеш надута лодка, и в нея ше туриш повече сякви сандъци, вързопи, бохчи, денкове, туби, и непременно 20 литров алуминиев бидон, мож да го гепиш от доячките.
Хубаво изглеждат жиповете с откъснати врати.
Целата тая красота трява начесто да я цапаш и рядко да я миеш че сички да скиват че минава як мъжага. Ако у градо нема кал, сеа има много фирми – мажат тунингова кал на всъдеходите, за дребни стотинки.
За балъците по жипа трява да туриш надписи сякви там – офроуд експрес, 4х4, кинг оф дезърт. Ако жипа е японски – надпис „От Япония – на собствен ход!”. Надписите ше ги туриш с пирон или с тухла, с тухла е по-яко, тва сеа много движи.
Ей така като тунинговаш и най-паркетното джипче, то реално ще стане жип и ще къса пустините и тръните на двора кат пале черга.
Пичове, кой кво още ше ме светне да го докарам? Помогнете на братото с паркетния джип!
Креатива е тук:
http://voffka.com/archives/2005_01.html
Коментар