Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор и подготовка на експедиционен автомобил.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Избор и подготовка на експедиционен автомобил.

    Oooo, новите осмаци Д4Д много ме радват.Не бих заложил на тях, предвид качеството на горивото в Русия и Африка най-вече, а и в доста азиатски страни, въпреки, че са си взели поука и уж са отстранени проблемите с дюзите. Не бива да се омаловажава момента с горивото и то никак. Не налагам мнение за концепцията си, а я споделям. Аз като сипах нафта в Сирия и Хайлукса просто спря да върви. Стана осезаемо маломощен, взе да пуши....това се излекува на връщане с турска нафта от самосебе си На 80-ката си правя какви ли не експерименти ( олио, трансформаторно масло...) Ами няма разлика в поведението и работата на двигателя.А това има огромно значение.
    Маниери на каране има всякакви и навсякъде. Важното е на теб какво ще ти допадне и върши работа конкретно, или който там ще кара предимно автомобилите.
    А и аз на каво съм се нагледал Дори няколко колеги от форума могат да го потвърдят, но обратно на всякаква логика возилата си вървяха.
    Тези чудеса на природата...с едно обикаляхме пустинята Уади Рум в Йордания. Палеше се с връзка за обувки излизаща от жабката....разширителния съд за охладителната течност беше срязана на половина бутилка от минерална вода....беше с 4 различни гуми ...и беше на 100 години. Сигурен съм, че подръжка няма, но си джиткаше по пясъците невъзмутимо

    Общо взето взимай каквото те кефи и според възможностите ти. Аз не бих стоял вкъщи щото не ми стигат ненам си колко кинта за нов автомобил
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #47
      От: Избор и подготовка на експедиционен автомобил.

      Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
      Не бъркаш, така е! Но както написах по-горе, ползват пикапи по принуда. А защо е така е друга тема.
      Би ли споделил малко повече по тая "друга тема"? Понеже аз пък си развивам в главата някаква концепция точно на базата на пикап (засега неуточнено какъв точно) и ми се струва доста по-функционално решение от затворена джипка. Принципно идеята ми навремето, при покупката на Диското, беше то да е базата за експедиционна машина (най-вече заради обема на купето) и вече доста неща по него са приведени в правилния за целта вид, но ТД5 се оказа един агрегат, криещ постоянни изненади, на който просто не може да се разчита за такива работи. Разбира се винаги имам опцията при нужда да го сменя с 3.9... но все пак концепцията с пикапа ми се струва по-удачна в много отношения, та искам да знам какви са и реалните минуси
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #48
        От: Избор и подготовка на експедиционен автомобил.

        Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
        ...... Заложил съм на простичкото. Дори силовата броня ще махна. Различно от сток е окачване, гуми, лебедка, шнорхел, втори резервоар, а резервната гума стават две гуми изнесени на задна броня, здрав покривен багажник да носи палатка и мен нощем. ......Много вероятно е дори шкафовете (австралийски), които са много добре измислени и изпълнени, събират хиляда неща....с разтегателна маса е много вероятно да отпаднат. Много простичко решение за съхранение на всякакъв вид багаж ( дрехи, чарколяци) пластмасови ( прозрачини или полупрозрачни) бидончета за туршия различни размери от Илиянци. Леки , евтини, не пропускат прахоляци и в същото време ако имаш нужда от съд за течности, вадиш гащите или чорашите и воала.....
        ...... Стигнах до извода, че ми е нужно само най-необходимото ( а то е учудващо малко всъщност) и да е мнооооого простичко.
        Ей тука е събрано най-мъдрото резюме на подготовка на автомобил за експедиции. Напълно споделям. Браво!
        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
        Drag Grand Canyon Daily
        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
        LZ1JYM

        Коментар


        • #49
          От: Избор и подготовка на експедиционен автомобил.

          На разходката до Кавказ най-ползваната и полезна мултифункционална вещ струваше около 10 лева чешма-душ от пластмасова туба с пробита дупка и насадена и залепена със силикон канелка от магазин за едно леффче.Та добре се замисли дали искаш наистина да направиш това, което искаш, или искаш само да си пушиш и медитираш и да нямаш финансовата възможност да си ненадаминато оборудван гъзар

          П.П. Анатоли, прости моля, че си участник в нагледен матреал
          П.П.П. Идеята за канелка на туба беше на Ивайло Шопски
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #50
            От: Избор и подготовка на експедиционен автомобил.

            Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
            На разходката до Кавказ най-ползваната и полезна мултифункционална вещ струваше около 10 лева чешма-душ от пластмасова туба с пробита дупка и насадена и залепена със силикон канелка от магазин за едно леффче.Та добре се замисли дали искаш наистина да направиш това, което искаш, или искаш само да си пушиш и медитираш и да нямаш финансовата възможност да си ненадаминато оборудван гъзар

            П.П. Анатоли, прости моля, че си участник в нагледен матреал
            П.П.П. Идеята за канелка на туба беше на Ивайло Шопски
            За какъв чеп е цялата тази язвителност, като всъщност си еб@си душицата..?!!

            Да не си ме виждал - съм съгласен, ама къде я видя тази "гъзария" у мене, като аз и на театър си ходя облечен като горски..?!! По въпроса с душа - мисля да ползвам от онези найлоновите черните (и те по 10 лева в Бриколаж) - просто по-бързо се топли водата на слънцето от колкото в тубата... А на джипа почти няма да му личи, че е пипан - и от тази "гъзария" съм се излекувал отдавна (по кафета не ходих дори и като млад ерген...)... Вместо да се правиш на лош, защо не помислиш по въпроса, Африката да я овършеем заедно до нос Добра Надежда и Кейптаун, а после ние през океана, а ти - обратно (каза, че само шнорхела е останал)..?!!

            Коментар


            • #51
              От: Избор и подготовка на експедиционен автомобил.

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              За какъв чеп е цялата тази язвителност, като всъщност си еб@си душицата..?!!)
              Криво си разбрал. До тук с коментарите по този въпрос


              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              По въпроса с душа - мисля да ползвам от онези найлоновите черните (и те по 10 лева в Бриколаж) - просто по-бързо се топли водата на слънцето от колкото в тубата...)
              (Това за този душ ще се направя, че не съм разбрал шегата)Недобро решение. Или черна туба, или виж на фиама резервоарите за вода на кемпери. Има и черни. Плоски, че като е намаляла водата и се получава едно лашкане, което си дразни. Водата се топли за нула време в черно и на слънце. Имаш цял ден така или иначе. Трябва си и бойлер. За мен най-добри са тези които се връзват на охладителната система на возилото http://www.offroad-bulgaria.com/show...0+%E2%EE%E4%E0

              *или бойлер на ZODI
              * или черна тарелка за смяна на масло на камиони. Чукни в гугъл " truck oil change pan black" и виж картинките....Варианти много, въпрос на избор, а той често се определя от практиката и концепцията постоянно търпи промени.


              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              защо не помислиш по въпроса, Африката да я овършеем заедно до нос Добра Надежда и Кейптаун, а после ние през океана, а ти - обратно (каза, че само шнорхела е останал)..?!!
              Този въпрос ми го задай когато си готов, преди да тръгнеш. Сега ми звучи крайно несериозно

              Коментар


              • #52
                От: Избор и подготовка на експедиционен автомобил.

                На тубите по-горе им трябва един винтил за гуми, обикновена помпа, малко маркуч, слушалка от подвижен душ и може да не се качват чак на покрива на джипа.
                Only after the last tree has been cut down,
                Only after the last river has been poisoned,
                Only after the last fish has been caught,
                Only then will you find that money cannot be eaten.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                Зареждам...
                X