Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От България (Бургас) до Англия (Нотингам) с кола през Румъния и Люксембург

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От България (Бургас) до Англия (Нотингам) с кола през Румъния и Люксембург

    Здравейте,

    Повечето теми, които намирам са от Англия към България и 90% минават през Сърбия. Не, че аз се оплаквам, просто имам притеснения относно Сърбия.
    Ще пътуваме аз и приятелката ми с кучето края на 2020. Кучето ми има всички възможни документи, но излизането извън ЕС винаги е притеснително, затова предпочитам да минем само през държави в ЕС (вече сме ходили в Румъния нямаше никакъв проблем).
    Някъде бях попаднал на тема, където единия от участниците обесняваше за маршрут:
    Русе -> Румъния -> Унгария -> Австрия -> Германия -> Люксембург
    Иска ми се да отседнем в Люксембург за 2 дни да разгледаме съвсем за малко.
    Ние сме от Бургас. Държавите горе са ми ясни (естествено приемам и корекции), но въобще не ми е ясно през кои градове трябва да минем, къде да почивам (след като ще сме с лека кола) и откъде да хванем ферибота.
    Тоест накратко има 2 неща, които оказват влияние върху маршрута - това, че пътуваме с голямо куче (Лабрадор) и това, че ми се иска да посетим Люксембург. Парите не са проблем, не съм тръгнал да ги пестя, също не се старая да съкратя максимално пътя.
    Ще съм благодарен, ако някой отдели малко време и ми разясни в кой градове трябва да спра за почивка (с оглед на нормалните километри, които могат да се изминат за ден) и горе долу колко отнема от спирка до спирка, за да мога да запазя хотели предварително. На 25.10 на обяд трябва да съм в Нотингам Англия. Как да си планирам времето и почивките по дати?
    Също пост-а, който намерих пишеше Люксембург, но не ми стана ясно как се процедира с ферибота.
    Надявам се да не звуча нелепо, все още проучвам, но Waze и Google Maps не ми помагат колкото очаквах, а и съм малко скаран с географията като планиране на маршрути.
    (П.С. Waze досега ме води успешно на няколко големи пътувания)

    Благодаря предварително.

    Поздрави!

  • #2
    От Люксембург за къде искаш ферибот да хващаш ? До Франция ?

    Предлагам първо да отвориш картата и хубаво да я разгледаш.
    Да си прецениш по колко км на ден на теб ти е комфортно да шофираш и по колко км между спиранията е комфортно на кучето.

    И Люксембург няма смисъл повече от 1 ден / да не кажа че цял ден е много.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
      От Люксембург за къде искаш ферибот да хващаш ? До Франция ?

      Предлагам първо да отвориш картата и хубаво да я разгледаш.
      Да си прецениш по колко км на ден на теб ти е комфортно да шофираш и по колко км между спиранията е комфортно на кучето.

      И Люксембург няма смисъл повече от 1 ден / да не кажа че цял ден е много.
      Извинявам се изразих се грешно! Кучето ми има проблеми със ставите (това е и причината въобще да не мисля за самолет, понеже преди години работех на местното летище (Сарафово), животните и багажа се третираха по един и същи начин. Тоест каквото се сметне за безинтересно се подхвърля като чувал с боклук; другото се преравя. Работих чекин и никога не съм взимал пари, нито съм бъркал на хората в багажа, заплатите тогава бяха достатъчни, но някои от колегите, които бяха товарачи за съжаление не бяха със същата работна етика като моята.
      Най - вероятно ще те послушам и тотално ще отпиша Люксембург, щом казваш, че не си струва отбиването там.
      Иначе спрямо Гугъл maps Франция, Кале трябва да свърши работа като ферибот. Впрочем отидох на directferries.com и се оказа, че моята Тойота, която е 2011 въобще го няма модела, зададох ръчно размерите по спецификации. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2020-03-11_033852.jpg
Прегледи:353
Размер:349.5 КБ
ID:6570326Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2020-03-11_034030.jpg
Прегледи:347
Размер:323.5 КБ
ID:6570327
      Това са двата маршрита, които успях да натъкмя с Google през Румъния.
      Може ли мнение дали греша някъде? Венци- малкия най - вероятно ще прескочим Люксембург. Също срещам малка труност с нагласянето на километрите и почивките, в Румъния беше доста бавно, имаше доста полиция като ходихме до Букурещ и доста ограничения. В Германия не съм ходил, но до колкото знам една част от магистралите са без лимит на скоростта или имат доста поносим такъв (което може би значи скорост 140-150 км/час на територията на Германия). За другите държави не зная как стоят нещата и бих се радвал, ако ми помогнете с информация.

      Коментар


      • #4
        Пробвай с тези:



        https://www.google.com/search?q=viam...hrome&ie=UTF-8
        Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
        Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

        Коментар


        • #5
          Не съм пътувал със животно , но в Сърбия много отдаван никой не ти създава проблеми с изключение ,че вече не дават да се спи на бензиостанцията .Относно магистралите в Германия в последните няколко години през делничен ден средната скорост с която съм я минавал е под 100 км. в час .Ако можеш да си позволиш пътуването да е в почивните дни ( видях,че 25.10. е неделя обаче) , натоварването на пътищата е значително по-малко поради липсата на камиони , а и на обичайното движение .Можеш да разгледаш Залцбург , например .Относно километрите на ден е много относително , аз съм минавал и по хиляда и по две хиляди , но сега движението е много по-интензивно .Миналата година 1 700 километра ги минах за 23 часа ,а си правих сметката за максимум 20 . Последния път имаше катастрофа на Будапеща -два часа загуба . Път време няма ,както са го казали .

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от gy6ter Преглед на мнение
            Не съм пътувал със животно , но в Сърбия много отдаван никой не ти създава проблеми с изключение ,че вече не дават да се спи на бензиостанцията .Относно магистралите в Германия в последните няколко години през делничен ден средната скорост с която съм я минавал е под 100 км. в час .Ако можеш да си позволиш пътуването да е в почивните дни ( видях,че 25.10. е неделя обаче) , натоварването на пътищата е значително по-малко поради липсата на камиони , а и на обичайното движение .Можеш да разгледаш Залцбург , например .Относно километрите на ден е много относително , аз съм минавал и по хиляда и по две хиляди , но сега движението е много по-интензивно .Миналата година 1 700 километра ги минах за 23 часа ,а си правих сметката за максимум 20 . Последния път имаше катастрофа на Будапеща -два часа загуба . Път време няма ,както са го казали .
            Правилно. Аз си мисля, че лимита ми е 500 на ден. Очите ми много се товарят заради компютъра, последно взимах 300 км Велинград -> Бургас, отне около 4 часа, но чувствах някаква тежест в очите около половин ден след това. Може би е било случайно.
            Затова си мисля, 8 часа - 500 км на ден. Повече не бих посмял да карам с оглед на безопасността.
            25.10 трябва вече да сме в Нотингам, мисля си сутринта рано на 25.10 да сме в Кале на Ферибота и да стигнем до обяд/след обяд Нотингам (това си го мисля поне за сега).
            До колкото знам професионалните превозвачи на пратки от Англия за България го взимат за около 4 дни - тръгват Неделя/Понеделник и камионите са тук Четвъртък/Петък. Те имат други ограничения на движението, но пък познават пътя добре. Така че си мисля, без да се зоря много да си дам 4-5 дни. Това са груби сметки, тепърва почвам да смятам прецизно, за да мога да запазя хотели.
            @gy6ter - не смятам да спим в колата или на бензиностанция, просто в животинския форум има тема за Сърбия, където се чуват противоречиви мнения. Все пак не са в ЕС и са в правото си да правят каквото искат с кучето. Аз имам син европейски паспорт за него (всъщност два понеже единия е препълнен) и всички ваксини. Също и ветеринари, които да го подготвят за пътуването, но все пак Сърбия ме притеснява, може би излишно, но се чувствам сякаш губя част от правата си, ако решат да се заядат или стане някакъв проблем на тяхна територия.

            Коментар


            • gy6ter
              gy6ter коментира
              Редактиране на коментар
              4-5 няма да стигнат ,ако разстоянието е 3 100 км. . За бензиостанцийте само го споделих като куриоз . За 8 часа само шофиране според мен ( с изключение на РУмъния и без фрапатни задръствания ) ,ще минеш най малко 600 - 700 км. ,ако караш с разрешената скорост .

          • #7
            По груби сметки маршрута ти е над 3000 км. Това при 500 км на ден са ти 6 дни в едната посока.

            Бих погледнал и вариант през Видин.
            Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
            Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              По груби сметки маршрута ти е над 3000 км. Това при 500 км на ден са ти 6 дни в едната посока.

              Бих погледнал и вариант през Видин.
              Вярно го има варианта с Видин, но за Бургаски регион по някаква причина масово се минава през Русе, нямам идея защо.
              Правилно повече км трябва да мина на ден. Поне 650-700 за да ми излезат сметките. Благодаря за поправките.

              Коментар


              • #9
                Няколко пъти съм го карал и в двете посоко, грубо маршрута е следния Бургас, София за Видин през Петрохан, Дунав Мост 2 за Калафат, Дробета-Турну Северин, Лугож, Агад, Шегед, Будапеща, Виена, Линц, Нюрнберг, Франкфурт, Кьолн и после Брюксел, Гент, Брюж и Дюнкерк препоръчвам вместо Кале, заради мигрантите. После Довър, мейдстоун, М25, после М1 и си там.

                Пъртя и в РБ и в Румъния е супер, гледай да минаваш Румъния рано сутрин преди 6-7:00 заради трафика. Има достатъчно места за почивка, за гориво, за ядене и т.н.

                Умната за пирати/хайдути по пътя срещах такива в/около Словакия, Унгария и Румъния.

                Най-лесно се кара в Източна Европа зад някой тираджия, знаци и ограничения се спазват навсякъде освен ако не караш плътно зад камиона.

                Успех и си приготви всички оригинални документи за хората, за автомобила, за животните и не се оливайте с ядене(домашно) и алкохол(домашен без бандерол) има солидни глоби вече.
                Бъдете живи и здрави

                Коментар


                • #10
                  Поразгледай сайта www.viamichelin.com. Предпочитам го, когато си планирам пътуванията. Една от екстрите, които ме привличат там, е вида на картите. Аз ги чета по-лесно от гугълските. В част от мащабите, дублира пътищата със зелена линия, ако от тях има красиви гледки. Разстоянията за изминаване ги преценявам по следната формула - ако само се пътува, предимно по автомагистрали и точката на пристигане ми е известна - смело залагам 1000 километра за деня. точката на пристигане неизвестна - 900. Посещение на единичен обект, без влизане в град - замък, манастир, музей или нещо подобно - свалям 200 километра за всеки планиран обект. При влизане в град с разглеждане на града - свалям планираното разстояние с 400 километра. Ако в града има някакъв обект - 500. Планирайте не повече от 12 часа движение на ден.

                  Градове и обекти по пътя:
                  Букурещ - много бавен за преодоляване град. Околовръстното му е бавно.
                  След това трябва да се пресекат Карпатите. Избери си проход. Има информация във форума.
                  Според прохода може да се слезе в Брашов, може и да се подмине.
                  В полето се минава през Тимишоара и Арад. Преценява се дали и двата да не се вземат транзит.
                  В Унгария първия град е Сегед - хубав град с интересни обекти. Обикновено при моите пътувания, там ми е първата нощувка извън България, но минавам през Сърбия.
                  Будапеща е красив град, с много неща за виждане. Красив е и само да се мине през него. Не съм сигурен, че околовръстното им ускорява много движението.
                  Следващ град е Виена. Ами няма какво да представям Виена.
                  От Виена на запад има един град Мелк. Манастира му е интересен за виждане.
                  След това влизате във вица, дето гида обявил на групата "ако се обърнете на ляво ще пропуснете всичко от дясната ви страна".
                  Но по моя преценка, аз бих продължил към Залцбург. Мен този град много ми харесва и с кеф му отделям по 6-8 часа. Други не са толкова във възторг от него.
                  Следващ град по маршрута е Мюнхен. Ами то си е град за поне три дни престой, но и транзит да минавате, има какво да се погледне и да се бяга нататък.
                  Качвайки се в посока северозапад, аз бих се отбил до Улм. Там е най-високата готическа катедрала.
                  След Улм, може и да се мине по-северно - да се цели Хайделберг. По пътя за Хайделберг е Зинхайм (Sinsheim) и неговия технически музей с един "Конкорд" и един "Ту-144" и още други неща като за един ден разглеждане.
                  Хайделберг - трябва ли да го представям? Нещо като Прага, ама събрано на няколко квадратни километра.
                  След Хайделберг е втората половина на музея от Зинхайм. Тоест - основната част - в Шпайер (Speyer). Там май беше позициониран едина от съветските совалки "Буран", но дали макета за обучение, дали летялата - нямам идея. Подробности тук: technik-museum.de
                  Ами следва Люксембург. Дали ще се мине през Саарбюрген и напред или ще се заобиколи през Трир - избора е на пътуващите.
                  След Люксембург - ми напред към Ламанша за ферибот. Отклонението към Реймс е пожелателно, но дали си струва, само за да се види катедралата където са коронясали маса крале, преценявате пътуващите.

                  Това е от мен.

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                    Няколко пъти съм го карал и в двете посоко, грубо маршрута е следния Бургас, София за Видин през Петрохан, Дунав Мост 2 за Калафат, Дробета-Турну Северин, Лугож, Агад, Шегед, Будапеща, Виена, Линц, Нюрнберг, Франкфурт, Кьолн и после Брюксел, Гент, Брюж и Дюнкерк препоръчвам вместо Кале, заради мигрантите. После Довър, мейдстоун, М25, после М1 и си там.

                    Пъртя и в РБ и в Румъния е супер, гледай да минаваш Румъния рано сутрин преди 6-7:00 заради трафика. Има достатъчно места за почивка, за гориво, за ядене и т.н.

                    Умната за пирати/хайдути по пътя срещах такива в/около Словакия, Унгария и Румъния.

                    Най-лесно се кара в Източна Европа зад някой тираджия, знаци и ограничения се спазват навсякъде освен ако не караш плътно зад камиона.

                    Успех и си приготви всички оригинални документи за хората, за автомобила, за животните и не се оливайте с ядене(домашно) и алкохол(домашен без бандерол) има солидни глоби вече.
                    Здрасти,
                    Благодаря. Не съм по пиенето нито по яденето, също не ми допада разнасянето на храна и алкохол по пътя, има по елегантни начини за такива неща. Благодаря за предупреждението ще взема всичко в предвид!

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от Alexr Преглед на мнение
                      Поразгледай сайта www.viamichelin.com. Предпочитам го, когато си планирам пътуванията. Една от екстрите, които ме привличат там, е вида на картите. Аз ги чета по-лесно от гугълските. В част от мащабите, дублира пътищата със зелена линия, ако от тях има красиви гледки. Разстоянията за изминаване ги преценявам по следната формула - ако само се пътува, предимно по автомагистрали и точката на пристигане ми е известна - смело залагам 1000 километра за деня. точката на пристигане неизвестна - 900. Посещение на единичен обект, без влизане в град - замък, манастир, музей или нещо подобно - свалям 200 километра за всеки планиран обект. При влизане в град с разглеждане на града - свалям планираното разстояние с 400 километра. Ако в града има някакъв обект - 500. Планирайте не повече от 12 часа движение на ден.

                      Градове и обекти по пътя:
                      Букурещ - много бавен за преодоляване град. Околовръстното му е бавно.
                      След това трябва да се пресекат Карпатите. Избери си проход. Има информация във форума.
                      Според прохода може да се слезе в Брашов, може и да се подмине.
                      В полето се минава през Тимишоара и Арад. Преценява се дали и двата да не се вземат транзит.
                      В Унгария първия град е Сегед - хубав град с интересни обекти. Обикновено при моите пътувания, там ми е първата нощувка извън България, но минавам през Сърбия.
                      Будапеща е красив град, с много неща за виждане. Красив е и само да се мине през него. Не съм сигурен, че околовръстното им ускорява много движението.
                      Следващ град е Виена. Ами няма какво да представям Виена.
                      От Виена на запад има един град Мелк. Манастира му е интересен за виждане.
                      След това влизате във вица, дето гида обявил на групата "ако се обърнете на ляво ще пропуснете всичко от дясната ви страна".
                      Но по моя преценка, аз бих продължил към Залцбург. Мен този град много ми харесва и с кеф му отделям по 6-8 часа. Други не са толкова във възторг от него.
                      Следващ град по маршрута е Мюнхен. Ами то си е град за поне три дни престой, но и транзит да минавате, има какво да се погледне и да се бяга нататък.
                      Качвайки се в посока северозапад, аз бих се отбил до Улм. Там е най-високата готическа катедрала.
                      След Улм, може и да се мине по-северно - да се цели Хайделберг. По пътя за Хайделберг е Зинхайм (Sinsheim) и неговия технически музей с един "Конкорд" и един "Ту-144" и още други неща като за един ден разглеждане.
                      Хайделберг - трябва ли да го представям? Нещо като Прага, ама събрано на няколко квадратни километра.
                      След Хайделберг е втората половина на музея от Зинхайм. Тоест - основната част - в Шпайер (Speyer). Там май беше позициониран едина от съветските совалки "Буран", но дали макета за обучение, дали летялата - нямам идея. Подробности тук: technik-museum.de
                      Ами следва Люксембург. Дали ще се мине през Саарбюрген и напред или ще се заобиколи през Трир - избора е на пътуващите.
                      След Люксембург - ми напред към Ламанша за ферибот. Отклонението към Реймс е пожелателно, но дали си струва, само за да се види катедралата където са коронясали маса крале, преценявате пътуващите.

                      Това е от мен.
                      Аз като гледам как разказваш, май аз никъде не съм ходил. Този форум е страхотен. Благодаря много. Взимам си бележки.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                      Зареждам...
                      X