Първото по тежко каране беше на похода организиран от Вушев /втория ден/, а иначе се пробвам при всяка възможност , когато сме повече хора.
Колкото до броните и ламарините имам идея да ги "оформя" в подходящ за offroad "стил" в момента събирам идеи и информация, но нещата ще се ускорят защото при последното каране давайки назад го подпрях и искривих калника отдолу под стопа ..........
МНОГО НЕЛЕПА МАНЕВРА ОЩЕ МЕ Е ЯД
Мале ама тиси си се разминал много леко. Все едно си го карам по обикновен път. Това първото каране на Хънтъра в off-road рейим ли му беше. Защото за първо каране си е направо нищо. АЗ изкривих бронята на моята когато я карах за пръв път в Off-road режим
Някоя от колите имаше ли повреди от парчетата лед в реката по специално гумени съединения маншони и кабели, от опит знам че леда е твърд като камък, при определен ъгъл на удър реже. По специално ме интересува Хънтара също за него много ли вода глътнаха диференциалите и скоростите наложи ли си смяна на масло.
E да за зимата е най добре на 4х4 ама аз по някой път я карам и само на задно. А аз веднъш бяь решил да си ида на Дискотека с нея ама Тате недаде и ми спадна гумите да е сигурен че няма да ида
Нищо му няма от 300 километра 4х4. И в снега например, направо е срамота без тая ръчка, за постоянно.
А виж външния каркас е отделна песен, ама не мога да кажа всичко квото мисля, щото модераторите са по-яки от мене)
Ама па за пред дискотеката се е утепал!
И аз купих моята от там ама през по миналата година за близо същата сума Но продавачите я бяха оставили на 4х4 и я бях карал така близо 300 кл. Преди да прочета хубаво книжката и да си изклуча Двойното.
Разбирасе всичко по реда си. Да се надяваме до лятото да стане , но за самия поход ми трябваше лебетка или блокажи, а колкото до гумите мисля че не са толкова лоши /Я-409/
Остави коментар: