Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

    Е аз съм у СФ сега,мога да и купя една и да я паркирам под Моста.

    Това не е Германия - няма прегледи,няма тестове,едни изгорели газове минава.Номерата си ги слагаш ти,регистрацията на номера си я лепиш ти,кола се купува за 5 минути с пинк слипа в ръка,другото става по телефона.

    Ще питам из СФ кой може да и удари едно рамо или поне идея да има кои са Българите със сервизи тук и ако намеря ще пиша.

    Тук имаш право на 6 месеца каране с други номера,от друг щат даже,чужди ако не са мексикански не съм виждал.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

      + 1 за темата и... отговорите! Полезно и приятно четиво направо! Особено (вкл.-изкл.) за Мерцедеса! )) И понеже споменавате таЗ марка - аз една подсказка-питанка мога ли да направя - покрай японските и *евентуално други европейски марки - защо пък точно да не е американско возилото точно в Щатите - не знам - та да питам/подскажа/информираЙте Ме/се - 1. а за СААБ нещо? 9-5 примерно... за по-старите 900-ки верно си трябваТ специални познати... 2. Какви са към то Вас - гаранциите на дилърите? Освен заводската за по-новите/чисто новите возила... (тукашните корейци например са 7 години, Хюндай, Кия...) Има ли го това: кола до 2-3-5 години, на малко км./мили (колко малко) 1 година гаранция (освен остатъчната) или някакъв пробег? 3. Какви са гаранциите за ремонти на сервизите? И за кои/какви ремонти евентуално... Или... Благодаря!
      Последно редактирано от ivied; 29-04-17, 01:06.
      По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
      Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

      Коментар


      • #18
        От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

        Тя темата кое е изгодно и кое си заслужава е толкова мътна, че по добре да спорим за Мерцедес или БМВ. И понеже от доста време не съм се интересувал, може да не съм много точен в цифрите. Ето защо е Мерцедес през моя поглед- \

        Няма начин някой да ти каже колко ще са ти вноските и колко ще ти излиза една кола на месец. Ако аз я купя, и ако един колежанин на 18, без кредитна история, и взел шофьорска книжка вчера, я купи, на мене колата ще ми излиза по малко от половината от това, което ще плаща колежанина. Ето ги моите цифри /ама много грубо, не съм се интересъвал хич, нова кола за мене е тъпо нещо/.

        Вариант 1- Взимаш нова кола за $20 000.00. Слагам $5000.00 първоначална вноска, плащам поне $350.00 на месец, и още $200.00 застраховка. Колата идва с 3 години или 36000 мили гаранция, някои дават до 100 000 мили гаранция на двигател и скоростна кутия.

        Вариант 2- отивам и си купувам кола за $5000.00, вместо да ги давам за първоначална вноска. Слагам и минималната застраховка от $30.00 на месец, и се возя упорито. Ако изкара една година, съм още един Мерцедес напред- вноските за новата ламарина /350 вноска + 250 застраховка= $6600.00, мойта ще ми струва $360.00 на година застраховка. Разликата е точно като за още една кола. И така за следващите 5 години, аз финиширам с 6 Мерцедеса, Jon финишира с Хонда Civic...
        Ама старата кола /е колко да е стара, на 13-15 години, без грам ружда и на под 150 000 километра/ можела да се счупи. Тя и новата може да тресне на 37 000 и да лапнеш сметката. На мене друг двигател ми е 2 дни работа и $1000 /2 месеца от вноските за новата каруца/, скоростите и те са там някъде. Ако някой ще думка двигател V8 5000 кубика на всеки 2 месеца, двигател минал тест за изгорели газове, ще му препоръчвам да ползва масло- оная капачка с лампичката на Аладин отгоре, се отвива, и сипваш нещо с етикет Мотор Oil.

        Сметките с новата кола стават още по зверовити, ако си чужд студент, си под 21 или 25, кредита ти люпсва, взел си книжка вчера... За колата на старо- само застраховката може да е $50-80 на месец повече. Регистрация на година за 15 годишен осмак е около $100 /абе май е малко по-малко, ама жената ги щрака тия по компютъра, не съм се интересувал точно колко е/. Новата може да е $200-$300. Новата няма тест за изгорели газове първите 3-5 години /там е някъде/, старата през година тест за газове, грубо $50.00.

        За удължени гаранции и разни там застраховки, не знам, за мене това си е пълна измама. Като сметна вноските за година-две, излиза, че за да съм на фитка, трябва да думкам мотор на всеки 18 месеца. Аз с години го карам като подарен, и не се предава, за какъв да им давам $ на тия? За СААБ местния майстор ми е казал да не се появявам в сервиза с такова, няма да го пипне. Ако ще е американско, трябва да е с поне 7 гайки на всяка джанта и да е над 5000 паунда общо тегло.
        Последно редактирано от NIKSD; 29-04-17, 01:49.
        "Докато има търпимост към всичко извън правилата, нещата ще са така."- Джамбазов
        Приста-НЕ! Виж тази тема-
        https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=138197

        Коментар


        • #19
          От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

          1 Американско пикап или СУВ,но не и кола,по,коя да е статистика в безпроблемните коли ставащи за каране си водят Японците в последните 20 години.Карал съм какво ли не под наем и ако трябва да избирам НОРМЛНА АМЕРИКАНСКА то ще се загледам в един Форд Фюжън примерно ма той е толкова Америкнец колко съм и аз с това изключение,че мен са ме правили в Европа,него само тик го сглабят.Шеви НЕ,Крайслер не,Додж не ......освен ако не си говорим за Камаро,300 или Чарджьр,но тя като студентка карала 90 и някоя година кола не я виждам в нов Чарджьр Хеми ми повече клони към Корола/Камри или Сивик/Акорд

          2 СААБ е добра идея ако има кой да го гледа и имаш резервна кола,това ни части му се намират лесно ни го прави всеки мексиканец,ни му разбират та уникати разни АЗ поне на студентка не бих препоръчал.

          3 Дилърските гаранции не съм ги ползвал,има опция да си доплатиш една дадена сума ако купиш кола втора ръка за някаква удължена гаранция еле ако колата е от скъпите.Има вариант да си вземеш и кола от дильра втора ръка,нещо купено от там,карано 4 години и върнато на 45-50 000 мили.Уж е прегледано,уж е сертифицирано и уж е на 60% от цената си нова,набиваш му и едни 2300 долара за удължена гаранция и караш.

          4 гаранция от сервиз не знам,не ми се трошат толкова колите,че да ходя за едно и също нещо при моите механици пък и от тях ни гаранция искам ни те ми дават без да искам.Гаранция можеш да намериш гаранция на сервиз,но струва едни пари които за гаранция аз поне не давам и не съм се интересувал точно от тьнкостите при гаранциите.

          Защо не съм се интересувал - за 5 както казах може да се вземе един собственик калифорнийка Е класа със средно голям мотор без забележки по нея като застраховката може да е минималната / колата си е твоя,а не на банката и не се изисква пълна застраховка /,след слизането и от канала имаш кола с всичко сменено което трябва да се смени,мотор на верига,среден клас кола на реални 150 000 километра.Без много напьн това ще и извади 5 годинки каране с минимална подръжка,а ако има и познати които да и взимат нормална цена за работа съвсем лесно става.
          Тук смяната на ангренаж с водна помпа може да е 1500-2 бона и за кола която струва 4 не виждам АЗ поне смисъла,за 2 бона среден клас Баварец/Мерцедес го оправям за каране и карам кола,а не Сивик.

          Всичкото това без мъки,не пиша как се намира един собственик С класа на 150 000 със сменена предница за 4 цялата кола,тук си говорим Е те тая ми харесва,взимаш и караш.......и как да дам 25 за Камри се чудя 15 години вече.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

            Ъъъъ таковата .....с тоя горе сме близнаци та да не се чудиш 'що ми е на акьла и той.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

              Продаваш колата в Европа, купуваш в Калифорния местна и тва е... Колите 2-ра употреба са на много свестни цени. Въпроса на какво ще попаднеш е съвсем друг, ама то си е така навсякъде... Да бъде особено нащрек ако купува от мексиканци. Най-добре да ги отбягва.

              Коментар


              • #22
                От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

                И арабите не са стока,най-добре от проверен нашенец,сърбин,руснак или някакъв такъв,но това става с познати,а при липсата на такива да си намери свястна автокъща от големите,влиза и излиза с кола след 30 Мин.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

                  Да сед чуди човек как американците си купуват по над 10 000 000 НОВИ автомобила на година!?! Явно не са особенно съобразителни...
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • #24
                    От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    Да сед чуди човек как американците си купуват по над 10 000 000 НОВИ автомобила на година!?! Явно не са особенно съобразителни...
                    Quod licet Iovi, non licet bovi

                    С други думи - кофти или липсваща кредитна история може да те извади от пазара на нови автомобили. Иначе са ме замервали с трудни за отказване оферти за оперативен лизинг за ф.л.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

                      Benzboss, NYKSD: Благодаря !
                      Сигурен бях, че 'подсказването' ще е подробно и полезно, с достатъчно важни подробности, проверени на собствен гръб, но си признавам, че ми задминахте очакванията с мноого мили (вместо километри)... особено в частта "защо няма смисъл да се внася кола в Калифорния"
                      (признавам си, идеята за внос на европейка в Калифорния не беше моя, но нямаше как да пропуснем "искам си плюшеното мече, с което съм свикнала"...)
                      Става дума не за студентка, а за 'аспирантка' (ако все още има такова 'животно'); тоест годините са доста повече от 25; адрес и банкова сметка има, сметки за ток или подобни няма, кредитна карта има, кредитна история няма; шофьорската книжка е на достатъчно години, но европейски...
                      (Кола под наем е взимана, в Oakland, Bay Area) преди година, ама това сигурно нищо не значи)
                      МБ Е класа или подобни - едва ли ще иска да спре с нещо такова на паркинга на университета, до колите на, примерно, професорите (които сигурно не са от тази класа);

                      Разумния вариант - както го описвате - е кола на място, от познат / проверен дилър / непроверен, но достатъчно голям, реномиран дилър, от втора ръка, на еди-какви-си километри, между $3-$5 бона, стига да има кой да прецени коя е читавата
                      В Пало Алто ще живее при близък познат, който евентуално може да помогне с кредитна история, застраховка, но хабер си няма от коли, монтьори, сервизи (на без малко 80 е човека)

                      Засега - благодаря много, ще показвам, обяснявам; като наближи времето за действие - ще предам координати за връзка (нейните / вашите)

                      Апропо - ако се намери проверен монтьор / сервиз в Bay Area - не е ли най-добре да търси марка/модел, с каквато въпросните се справят най-безпроблемно ? пък ако ще да е на повече години/километри, за по-малко $-ри?
                      (Не точно на тези интернет страници, които дадохте по-горе, но като прелиствах, видях, че има немалко Acura, с около 150х.км, за около $3к; т.е., пак Хонда, но не SUV; сигурно има подобни Нисан-и, и прочее японки - а кои са надеждните американки от този клас ?)
                      Още веднъж - благодаря !



                      Коментар


                      • #26
                        От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

                        Американци си купуват НОВИ коли
                        - по цял свят хората, които имат сигурни, средни и нагоре доходи, си купуват / взимат на лизинг нови коли;
                        - почти всички останали взимат употребявани/поддържани, щото финансовите аргументи са много сериозни
                        - над 10 милиона нови коли годишно, срещу около 300 милиона население май не е преобладаващо...
                        - студент/аспирант и подобни обикновено имат повече разходи, отколкото приходи, та не е зле да внимават колко харчат (като извадим от сметките 'златните' дечица, всички останали се протягат според чергата, нали)
                        - в случая става дума за 'не-американец'; аз приемам изцяло аргументите на близнаците;
                        какво ще реши 'потърпевшата' ??? ще видим / ще информирам накратко...



                        Коментар


                        • #27
                          От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

                          Аз за това казах, че всеки го вижда по различен начин. Аз кола, която не мога да я платя с 10 дни работа, не купувам. Ама кой как го разбира. Има и хора с нови коли пици разхождат. Всеки луд с номера си, някои имат цяло представление...
                          "Докато има търпимост към всичко извън правилата, нещата ще са така."- Джамбазов
                          Приста-НЕ! Виж тази тема-
                          https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=138197

                          Коментар


                          • #28
                            От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

                            Естествено,че е най-добре проверена марка която я работи механика ти,е моите и Корола правят,но корол на 85 000 мили я продаде бащата за 7500 и за 6500 взе S500 ма 93 000 мили.Не го кара много,има кой да му я прави,ако се оплете нещо механиците поемат,зима няма та да го мисли задното,не му трябва всеки ден в трафика та като спре 3 пъти и си губиш работата......все неща които 90% от Американците не го могат.

                            Няма да намериш сервиз който да не работи Нисан,Тойота,Мазда,Хонда.......освен ако не е дильра или някой супер тесен какъвто знам мммммммайде да не е един ми 3 броя да са от 1000.Номера е механика да е твой човек или поне да има твоето мислене,а не да я успива,че на това накладките са само 234 долара защото карбона им бил синтетичен или там каквито глупости ги ръсят.

                            Тук 10-12 годишна Е класа не е кой знае какво,кола като кола пък вече в университета в Пло Алто,че ще е пълно с Приуси за 5 пъти повече пари това е ясно от сега.Кола втора ръка на десетина години изравнява цената - Камри спокойно може да е на цената на Бенци.

                            хората нямат време тук,нямат познати механици,не разбират от коли повечето,карат по много и без кола не могат,купува се лесно и почти няма изперкал дильр който да ти откаже да ти продаде НОВА кола та и от там защо и кой купува нови коли.И аз да млатя по 200 мили и 6 часа на ден 5 дни в седмицата в колата,да ставам в 6 и да се прибирам в 7 и аз няма да се занимавам със стара кола,просто и да искам няма да имам време - младите бачкат и им трябва нова кола,старите пари имат и си карат каквото пожелаят,ние средните си караме каквото искаме,че не ме подпира нищо,но и не виждам смисъл да дам 30 бона за Приус примерно.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #29
                              От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

                              Има значение според мен и за колко време ще е там, 1,2-5 години... Смята ли да се установява... Избора би бил различен...
                              Иначе в последния си пост Бенцбоса е много прав, и не само за Америка/Калифорния се отнася,
                              с изкл. че в Немачко вече запазена "10-12 годишна Е класа не е кой знае какво - кола като кола" и "Приуси за 5 пъти повече пари" - на същите години ги има вече и са по евтини... "Кола втора ръка на десетина години изравнява цената" - За Камри не съм се заглеждал, но големите Лексуси - хибриди съм гледал, да...

                              P.S. И пак явно разлика - съществена с Америката - запазени, на малко км. Е класи - от 124 серията примерно вече надхвърлят цената на 10-на Е или 7-8 г. приус... но... в случая е важно "практичното" откъм време и пари- решение...
                              P.S.2 - с S класа не и препоръчвам да паркира пред университета, пък била и за 5 бона - професорите и, могат и да не разб/Е/и/рат разликата...
                              Последно редактирано от ivied; 30-04-17, 12:03.
                              По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
                              Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Калифорния - внос/регистрация на автомобил или покупка на място

                                Аз въобще и не препоръчвам С класа,че наистина ще я гледат като любовница на наркодильр еле определен модел и цвят ако и се падне.

                                Цената на една кола тук се определя и от това колко е здрава,колко лесно се подържа и колко се троши.Нищо изненадващо няма дизел Бенц да е 7-8 бона пък бил той и на 30 години,а един Понтиак на 5 да е под цената му,като механик ти взима по 100 долара на час за ремонтчета то рано или късно ти идва,че или взимаш кола или си плащаш за кошницата.

                                Тук няма студ,няма сол,няма киша,няма дупки,няма студен старт,няма лошо гориво и няма замърсен въздух / в смисъл прахоляк /.Няма и 300 по магистралата,че не дват,няма павета,няма качване на тротоари и няма технически прегледи.Шанса ти да нмериш гнила кола на 30 години е малък до никакъв,изгоряла боя и жълти фарове ДА ма гнила не,няма от какво да изгние.

                                Горен клас коли им пада цената яко,сложни и скъпи за подръжка,прости неща в дильра са едни пари които не си заслужава да плащаш ако не ти е мерак та 10 годишна Хонда Акорд може да е на цената на 10 годишна С или Е класа,че и по-скъпа.Едното слиза от канала за 600 долара,другото може и 3 да не ти стигнат пък за кола купена за 4-5-6 си е сериозна процентна цифра.
                                Фактора механик също важи,половина като са латиноси и какви ли не бембенистанци то всичкото европейско го гледат под око,че не го могат и не го правят,в Мексико моята кола ще е около 20 бона ако иска някой да и плати митата и таксите,тук е 3-4 и там такова нещо няма ма просто няма и никой не ги работи,Чеви Импала да ма не и Мерцедес.Излизаш на пазара и заставаш до един евтин,след 3 часа покрай него са минали Арби,Руснаци,нашенци,европейци разни или някой черен наркодильр,търсиш сервиз и намираш Мишата руснака,Сьрбина и наш Боби или Цецо,Иван и той ги може ма се занимава главно с мотори.Е как да плати Хонда човек,за чий???

                                Механика е първото - кой какво работи в това село,с какво се занимава и какво разбира,другото е лесно та лесно.Както казах Гаранция ще работи японски,под въпрос е дали иска да се занимава с Американски / повечето не искат тая мъка / и дали разбира немските та да има смисъл да се търси немец.

                                На мен ми е лесно,е сега мога да тегля един текст на моя да го видя какво има пред гаража за продаване,ще е на 70% от цената на Хонда ма после какво,после механика ти е на едни 8 часа карне от колата ти.......мааани ти тоя зор,местен какво работи па колата е на втори план
                                Последно редактирано от BENZBOSS; 30-04-17, 18:18.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                                Зареждам...
                                X