Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

Бензинов генератор Хонда EU10iT1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бензинов генератор Хонда EU10iT1

    Здравейте всички.
    Продавам 3 броя въпросните генератори.
    Един е чист нов, два са ползвани. Ползвани не повече от 10-15 часа всеки.
    Описание може да се види тук: Honda Генератори | преносими, многофункционални, корпусни, обезшумени (honda-varna.com)

    Двигател: Honda GXH50, 49 куб.см., 2.1 к.с./6000 об.мин., бензинов, 4-тактов
    Охладителна система : принудително въздушно
    Максимална мощност(kW) : 1,0
    Номиална мощност (kW) : 0,9
    Номинален ток(А) : 3,9
    Напрежение (V) : 230АС 50Hz / 12DC 8A
    Регулиране на напрежението : инверторно
    Обем на резервоара (л.) : 2,1
    Продължителност на работа (часа) : 3,3 - 8,0
    Гарантирано ниво на шум (dB(A)) : 87
    Запалване : ръчно
    Обем двигателно масло ( литри) : 0,25
    Дължина/ширина/височина(мм) : 451 x 242 x 379
    Сухо тегло : 13 кг.

    От нас са закупени на 02,07,2020 по 1790 лв с ДДС.

    Употребявани ги виждаме продажна цена : 1100 с ДДС
    Неупотребяван : 1400 с ДДС.

    Да се спести ДДС-то трудно ще се получи, понеже се водят на баланса на фирма като дълготраен актив.
    Балансова им стойност е 700€.

    Золтан 0877584631.
    Прикачени файлове
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

  • #2
    Разбира се има възможност за коррекция на цената. Така че не се притеснявайте да ме притеснявате
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      Тия можеха ли да се включват в паралел като по-големите?
      deyan_h: ...крясъците за учебниците бяа се от ора, дето тези учебници не са ги чели

      Коментар


      • #4
        От Сайта : Уникалната технология на инвертора, прилагана в нашите моделите EU, произвежда висококачествена енергия, необходима за чувствително електронно оборудване, като например компютри, без риск от прекъсване на захранването или електрически повреди. Всички наши преносими модели разполагат с EcoThrottle, който автоматично регулира скоростта на двигателя в съответствие с натоварването, като дава невероятна икономия на гориво. Освен това, два генератора от едни и същи EU модели могат да бъдат свързани помежду си с помощта на паралелен кабел. Това удвоява номиналната мощност, което означава, че може да се разшири сферата на приложение в бъдеще.
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          Имам интерес към този, чисто новия.
          08седемшест5едно513четири

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Валентин Стоилов Преглед на мнение
            Имам интерес към този, чисто новия.
            Отговорих с СМС.
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              Поднасям най-искрени извинения. Най-вече на колега Валентин Стоилов.
              Няма чисто нов генератор. Всички са със следи от употреба!
              Писах на СПС, пиша и тук : колега, не бързай да превеждаш парите!
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #8
                Как така веднъж има нов,че и с цена,после го няма?Продаден ли е?

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от jamamoto Преглед на мнение
                  Как така веднъж има нов,че и с цена,после го няма?Продаден ли е?
                  Ей така, отворих ги всичките и всичките със следи от употреба.
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    Генераторчето е чудесно! Благодаря на Золтан за отношението и за възможността лятото да имам студена биричка в палатката!
                    Колкото до състоянието- ако има някаква разлика с чисто нова машина, то тя е по- скоро драсване тук- там по външните пластмаси, което за мен е без значение. Състоянието на агрегата и работата му за момента са безупречни.

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:24C6200A-A3C4-4D58-8957-976C2A5132AF.jpeg Прегледи:0 Размер:303.4 КБ ID:6699612

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:0038BF52-55FE-4A6B-848F-599C3DD0A12D.jpeg Прегледи:0 Размер:360.9 КБ ID:6699613
                    Последно редактирано от Валентин Стоилов; 24-01-21, 18:41.
                    08седемшест5едно513четири

                    Коментар


                    • #11
                      Аз ще си помисля още.


                      Имам по-големия EU20 и съм имал няколко случая в които още един киловат в паралел щеше да ми опрости живота.

                      ... както и още няколко случая в които съм го мъкнал на относително дълго разстояние и не бих се разсърдил ако беше по-лек.


                      Но пък в момента нуждата ми е чисто теоретична.
                      deyan_h: ...крясъците за учебниците бяа се от ора, дето тези учебници не са ги чели

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Аз ще си помисля още.


                        Имам по-големия EU20 и съм имал няколко случая в които още един киловат в паралел щеше да ми опрости живота.

                        ... както и още няколко случая в които съм го мъкнал на относително дълго разстояние и не бих се разсърдил ако беше по-лек.


                        Но пък в момента нуждата ми е чисто теоретична.
                        Ясене, абе дали можеш да ми снимаш кабела за 12 волта ( който се ползва за зареждане на акумулатори), че аз нямам такъв, пък би ми било от полза да си направя подобен или да си закупя от някъде, ако знаеш да продават...
                        08седемшест5едно513четири

                        Коментар


                        • #13
                          В линка за агрегата от пост 1 продават аксесоари за Хонда и има такъв кабел.

                          Коментар


                          • #14
                            Аксесоарите за генератори Хонда имат впечатляващи цени. Те и генераторите са скъпи ама за тях си е заслужено.

                            Кабелът за паралелно свързване на EU20 бие рекордите - ако някой се интересува ще му разкажа как се прави с материали за 15 лева (всичко ново от магазина).

                            Иначе кабелът за зареждане на акумулатор се състои от 2 щипки и накрайник за батерии каквито се използват в моделизма.

                            Имайте предвид че изходът за зареждане на акумулатори е нефилтриран, нерегулиран и нестабилизиран. Не може да захранва 12в устройства, не може да се остави постоянно свързан към акумулатора защото ще го опече. Но може да събуди изтощен акумулатор до степен да воспламени прилежащия му ДВГ.
                            deyan_h: ...крясъците за учебниците бяа се от ора, дето тези учебници не са ги чели

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Не може да захранва 12в устройства, не може да се остави постоянно свързан към акумулатора защото ще го опече. Но може да събуди изтощен акумулатор до степен да воспламени прилежащия му ДВГ.
                              Тоест:
                              1. Изходът за зареждане на акумулатори не може да се ползва за осветителни тела и хладилник на 12 волта? и
                              2. Зареждането на акумулатора трябва да става при свален акумулатор (не може да закачим генератора за акумулатора и да завъртим стартера)? Колко време приблизително трябва да се зарежда акумулатор около 90 ампера?
                              08седемшест5едно513четири

                              Коментар


                              • Ясен
                                Ясен коментира
                                Редактиране на коментар
                                1. Да. Освен много непретенциозни осветителни тела за които не ти пука особено.

                                2. Препоръчително при свален акумулатор (ако си сигурен че е жив и ще поема зарядния ток или ако колата е УАЗ може и да не го сваляш ама имай изнапредвид че ако акумулаторът е поотделил душата от тялото напрежението може и да подскача над 15в)

                                Акумулатор 90Ач се зарежда приблизително 1 час, колкото да запали автомобила. Може и повече ама с надзор и волтметър.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                            Зареждам...
                            X