Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

Suzuki Vitara '91, 1.6v8

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Продавам: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

    Продава се Vitara-та по-долу. Двигателят е G16A, 1.6 8V, 80кс. За момента снимката е една и е от средата на миналата година, но тези дни ще кача още снимки. Продава се в комплект с багажника от снимката (носи 150кг без проблеми, от неръждаема стомана е). Цената е около 5000лв, но зависи от окомплектоването. Изрядни документи - в този вид мина през КАТ Хасково 2017та, защото бях изгубил големият талон. Тези дни се замислих да я продавам, че скоро няма да се събираме в нея. И за момента се кара активно.

    За връзка - тук или на 0886 50 19 55.

    Като проблеми - има ръжда по купето (горната част, дъното на купето е безупречно). Ръждите са по вратите (и по 3те) и около веждите. И от време на време клемореда прави проблеми и се налага няколко пъти да се врътне докато успее да завърти стартера. Стартера е "нов" (рециклиран, продават ги по около 200лв), та не е в него проблема. Клемореда не е сменен, защото не е останало ред да си търся такъв (нещо по магазините тук не намерих).

    Двигателят е само на газ от около 80-90 хиляди километра. Бутилката е под купето (сенозра за нивото на гориво е свързан към нея), управлението е независима програмируема електроника (megasquirt). Дюзите са 4 броя и са монтирани максимално близо до клапаните. Разход основно е между 12 и 14 литра газ на 100км. Има система за палене в студено време и се кара непрекъсато. Има и нафтова печка с GSM управление - в студените дни я пускам 15 минути преди да влезна в колата за да не мръзна вътре.

    Като други детайли - преди години (5-6 може би) мина реставрация (не изкърпване, а истинско възстановяване). Песъкоструено шаси с епоксиден грунд и боя - до момента не е мръднало. Дъното е покрито с полиуретаново покритие против камъчета (за разлика от битумното старее много по-бавно) и редовно е пръскано с парафин. То и за това е в безупречно състояние. Перфектно състояние на спирачките (преди месец ходих спецално тях да тествам и човека на стенда каза, че от много време не е виждал толкова добри параметри). Маската от пред не е фабрична (така я купих) и има 4 правоъгълни фара. Фаровете са възстановаени и в 2та монтирах HID крушки (ксенон) и прожектори. Другите 2 са халогенни. Един вид - 4 къси и 4 дълги. С бутони от купето се избира кои фарове да се ползат според ситуацията (халогенните се ползват за сега само по черни пътища по тъмно). Усилен и сменяем шарнир на А рамото. Правилните маншони на каретата които вече 2+ години не са мръднали (преди това се сменяха по 2 пъти на година). Маслото в диференциалите е синият Motul 75W140. Гумите са 235/75/R15 и в момента е с Goodyear Wrangler DuraTrac (карани само по студено) с хромирани джанти на ЕТ-10. Електрически огледала и прозорци. Акумулатор Banner на няколко месеца.

    Предполагам, че изпуска доста подробности. Колата е поддържана старателно. Като пример - на скоро подмених с нови и оригинални следните неща: капак на ангренажен ремък, долен маншон на скоростен лост, втулка на скоростен лост и гуменият маншон на бутона на таблото. Един вид никога не са правени компромиси с частите.

    Има и 2ри комплект джанти които срещу още 400лв могат да бъдат продадени с колата. Този от снимките с гумите от снимките. Ползват се като летни.
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

    Снимката по-горе е от септември 2017та. Не е от миналата година. Тези дни като стигна до автомивка и ще кача още снимки.

    Коментар


    • #3
      От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

      Това по-долу са актуални снимки от днес. Всичките места на които е тръгнала ръжда са обработени с парафин отвън. Най-голямата по купето е над задна лява гума (снимана от близо). По вратите тези на задната врата и на дясната врата са най-големите. Иначе купето е обработено с парафин по всички кухини (прагове, кутиите където се захващат тампоните, кухините от страни на задните седалки). 2017та процедурата беше повторена с 3л парафин с цел да се постигне максимално покритие (повече не събра, излишният изтече през отворите с тапите).

      Ръждите изглеждат много повече от тези на предишната снимка (от 2017), но не са. Изчоплих набъбналата боя и напръсках с парафин директно върху ръждата. Парафина спира достъпа на кислород и довежда до сериозно забавя на процеса. Повечето "черно" което се вижда са боклуците полепнали по парафина. Пръскал съм на богато където прецених, че може да има проблеми. Никога не съм търсил визия, та това не ме притесняваше .

      И както е видно от снимките - има следи то градушка. Бях забравил за това, но е редно да се спомене. Това е от голямата градушка в София преди няколко години (май 2014 беше).

      Като допълнителна информация - японската зглобка, докарана от Италия преди да я купя.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095057.jpg
Прегледи:1
Размер:897.0 КБ
ID:5806553Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095049.jpg
Прегледи:1
Размер:951.5 КБ
ID:5806563Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095146.jpg
Прегледи:1
Размер:789.1 КБ
ID:5806562Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095122.jpg
Прегледи:1
Размер:494.1 КБ
ID:5806561Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095127.jpg
Прегледи:1
Размер:509.6 КБ
ID:5806560Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095118.jpg
Прегледи:1
Размер:799.2 КБ
ID:5806559Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095032.jpg
Прегледи:1
Размер:900.8 КБ
ID:5806558Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095104.jpg
Прегледи:1
Размер:466.0 КБ
ID:5806557Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095038.jpg
Прегледи:1
Размер:579.9 КБ
ID:5806556Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095154.jpg
Прегледи:1
Размер:579.0 КБ
ID:5806555Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095025.jpg
Прегледи:1
Размер:1.01 МБ
ID:5806554Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190115_095213.jpg
Прегледи:1
Размер:825.2 КБ
ID:5806564
      Последно редактирано от brum; 15-01-19, 11:18.

      Коментар


      • #4
        От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

        Нова цена - 4500лв.

        Коментар


        • #5
          От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

          Нова цена - 4000лв.

          Коментар


          • #6
            От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

            Проблема с клемореда е оправен. Оказа се, че не е клемореда, а стартера е виновен. Изпускаше антифриз от маркуча точно над шалтера на стартера. Той съответно се напълнил с антифриз и не работеше адекватно. След подмяна на шалтера пали от първият път.

            Коментар


            • #7
              От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

              Разни дребни работи да добавя които не се виждат на снимките.

              Пълнячката на газта е на мястото от където по принцип се пълни резервоара. Седи си заключена зад капачката.

              Всичките тампони по окачването са стегнати - преди няколко години бяха подменени (по спомен с оригинални). Хъбовете са AISIN и са в идеално здраве. Наклоните на предните гуми са коригирани, за да има максимално добро пътно поведение, но в същото време да не прави проблеми с каретата (все още карам с тези с които беше купена).

              Генерацията е покрита с термолента. Без нея през лятото тунела се напичаше много сериозно. След термолентата в купето е няколко идеи по-хладно след дълго каране. Прави проблем ако се мине през дълбоки локви - почва да излиза пара докато лентата изсъхне...

              Предният прозорец е без драскотини - подменян е преди 3 години, защото старият беше надран (старият си беше от както е излязла от завода).

              Скоростомера показва скоростта с минимални отклонения (1-2 км/ч). Настроен е по GPS за да работи коректно с този размер гуми (235/75/R15). Има и недостатък от тази работа - при 100 изминати километра според брояча на таблото реално са изминати около 105км.

              Всичките крушки по таблото са подменени с нови.

              За фаровете има изграден отделен блок с релета. Лоста на волана служи само за управление на този блок. Има и вграден DRL модул в този блок. От както е направен не е мръднал.

              Има ревизионен отвор за бутилката зад задните седалки. Затворен е със стоманен фланец и капак над него. Част от целият монтаж на газовата инсталация който е правен от Соти и Йори преди години. Бутилката не виси от купето, а е монтирана със специална изработена за целта стойка към шасито. Нещата по газовата са правени без компромиси.

              Клаксоните са Hella Supertone. Понякога не ме чуваха с оригиналните, но след подмяната не е имало проблеми.

              GSM дистанционното на печката най-вероятно няма да може да се ползва от никой друг освен от мен. Правено е и е "заключено" към моят номер. Ако някой му се занимава да препрограмира ATmega328P-та - ще му дам кода за да си го прехвърли към друг номер.

              Има монтирани аларма, имобилайзер и GPS Tracker. Последното се ползва за да ми напомня ако си забравя фаровете или ако се затруднявам с откриването на това къде съм я паркирал .

              Колата е поддържана с много желание и не са пестени средства. Ако имаше още 2 врати нямаше и да мисля да я продавам...
              Последно редактирано от brum; 25-02-19, 00:18.

              Коментар


              • #8
                От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

                Парафина спира достъпа на кислород и довежда до сериозно забавя на процеса.
                Сериозно е забРанен процеса на мисленето, в случая - не го мисли.
                И сигурно е карана само за неделната служба...с бастуна на задната седалка

                Коментар


                • #9
                  От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

                  Всъщност е карана с гребло на задната седалка (видно от снимките по-горе). И да - за неделни служби, ама по язовирите .

                  Да добавя още нещо - задният диференциал е със твърда втулка вместо разпорната. Горе-долу от както я имам е с нея. Та един вид - доста повече бой може да отнесе от фабричният.

                  Единственото което може да се брои за проблем (след отстраненият с клемореда/стартера) е ръждата и следите от градушката. И както е писано по-горе - те са само от страни (всичките са снимани). Подкалниците и купето от долу е в идеално състояние.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

                    Корекция в цената - 3750лв.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

                      Цената е отново 4500лв. Хората които проявиха интерес при по-ниската цена ще могат да я вземат при желание на нея.

                      В mobile.bg цената също ще бъде поправена.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

                        Хората имащи интерес при по-ниската цена не са се обаждали последната седмица. При това положение приемам, че са загубили интереса и преференциалните цени за тях отпадат.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

                          Набавих задни вежди. Скоро влиза в бокса. 28 години изкара с оригиналната боя, но свърши това време...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

                            Задните вежди и един калник още си седят в опаковките. Цената е:

                            3300лв със летните гуми (от актуалните снимки), без багажника, без gps tracker-а.
                            +200лв за багажника.
                            +300лв за зимните обувки (джантите и гумите от началото на темата).
                            +200лв за двете вежди и калника за ремонтите,

                            Ето и актуални снимки:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tires-0.jpg
Прегледи:1
Размер:655.1 КБ
ID:5817002Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tires-1.jpg
Прегледи:1
Размер:621.1 КБ
ID:5817003Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tires-3.jpg
Прегледи:1
Размер:372.3 КБ
ID:5817004Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tires-4.jpg
Прегледи:1
Размер:394.2 КБ
ID:5817005Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tires-2.jpg
Прегледи:1
Размер:460.7 КБ
ID:5817006

                            Коментар


                            • #15
                              От: Suzuki Vitara '91, 1.6v8

                              3000лв със летните гуми (от актуалните снимки), без багажника, без gps tracker-а.
                              +200лв за багажника.
                              +300лв за зимните обувки (джантите и гумите от началото на темата).
                              +200лв за двете вежди и калника за ремонтите,

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X