Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига моторен трион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Верига моторен трион

    Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
    Аз писах и на лично:
    https://www.stihl.bg/%D0%9F%D1%80%D0...%BC%D0%BC.aspx
    Твоята трябва да е последната от линка.

    За цената и може да си купиш две обикновени и да си ги държиш наточени. Като усетиш, че е тъпа слагаш другата. Тази специалната се съмнявам, че може да се точи на стенд с обикновените камъни.
    Точи се на обикновен стенд, само, че с диамантен камък.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #32
      От: Верига моторен трион

      Имаш някакво несъответствие между машина, шина и верига, а за нея - заточването. Мини през някой сервиз за съвет. Аз имам 2 резачки Хускварна, малка и голяма. Режат всичко, разликата е в диаметъра на ствола. А джанките си ги немат за нищо, сериозният тест е крушата, щото дървесината й е толкова плътна, че е по-тежка от водата.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #33
        От: Верига моторен трион

        Невъзможно, нова е. MS 251 с "16 шина и верига 3/8 на 1,3 мм(PM3). По-скоро джанките са твърди и тормозят всяка резачка. Със стари греди от покрив и круша е същата работа. По-скоро още една верига под ръка и като се изтъпи слага другата. Нали е един двор, колко джанки ще отреже? Инвестицията в Duro шина и верига или 0,325 стъпка водят след себе си трудно заточване или сходни резултати за 100+ лв. За тези пари могат да се купят 5 вериги, една верига изкарва около 8 м3 в зависимост от дървесината и правилното заточване.

        Коментар


        • #34
          От: Верига моторен трион

          Джанките си ги ям като халва , със хускварна 340 с верига на щил / режат по-добре поне според мен/. Исъхналата дървесина винаги е проблем , но с нова верига и увеличено подаване на масло на веригата нарязах всички греди и дъски при ремонта на покрива със все пироните.

          Ако джанката ви е затруднила какво ще правите с някой оксин или акация незнам
          088455338две
          "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
          Джамбазов 2010г..

          Коментар


          • #35
            От: Верига моторен трион

            Първоначално публикуван от Jivko Преглед на мнение
            оксин
            Да не е оксен - ясен?
            За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
            0878 79 20 61 Борис

            Коментар


            • #36
              От: Верига моторен трион

              Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
              Невъзможно, нова е. MS 251 с "16 шина и верига 3/8 на 1,3 мм(PM3). По-скоро джанките са твърди и тормозят всяка резачка. .
              От всичко казано до тук виждам един изход- "дуро" верига за неговата шина ,да си свърши работа, а после може да си купи и втора шина за "дурото". Стъпката трябва да се запази-има си предимствата. Даже препратка му бяхте дали към веригата.Гарантирано ще остане доволен,а кефа -цена няма!!!

              Коментар


              • #37
                От: Верига моторен трион

                Не ти са проблем стъпките или профилите там ,,Пико,, Мико. Колегата jeko4 по горе много правилно ти написа. Веригата ти е стъпка ,,Менте,, ей в това ти е проблема. Такива вериги обикновенно не могат да си изкарат живота докрай , а се късат. Купи си истинска верига /от хубава стомана/ със същата стъпка и дебелина на основата спрямо канала на шината и няма джанки , няма ясен. Аз с моята 3/8 Пико тази есен изрязах около 15 куб. дъб и зъбите и все още имат хляб повече от половината. Със здраве!
                Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                Коментар


                • #38
                  От: Верига моторен трион

                  Дуро веригата, е верига за специфични условия на работа, такива като например: зимно рязане, в замръзнала почва на дебели корени, рязане на топола в заблатена местност, промишлено рязане при разчистване на стари строежи / предполагащи наличие на пирони, телове е други подобни изненади.

                  При всекидневна употреба, дуро веригата не е практична - не реже по бързо, а дори напротив.

                  При рязане на твърди, а и не само твърди видове, за предпочитане е веригата със супер зъб, която се предлага и в пико вариант на 3/8 1.3мм на ШТИЛ. Конструкцията на зъба, е с най-малка контактна площ с дървесината и съответно най-малко съпротивление при рязането. Единственият минус на супер зъба е това, че трябва да се пази от твърди предмети при рязане, защото се затъпява доста по-бързо и съответно има нужда от по-често точене и съответно изкарва по-малко нарязани кубици на брой верига. Което при Хоби серията на резачките обаче не е критерий. А разликата в бързината и лекотата при рязането, обаче е осезаема.

                  Супер веригата също така при 3/8 1.3мм се предлага в два варианта: с един ограничител и с два ограничителя. Двата ограничетеля основно е за най-малките резачик от сериите 150, 170, 180, 211 - ограничава дълбочината на ряза по-сериозно и не натоварва резачката, както и намалява вибрациите които усеща резача. Веригата с един ограничител, дава още повече бързина и дълбочина, при нова или правилно наточена верига, разликата се вижда в стружките които се получават при рязането и за резачките от сериите 23 и 25 е един от най-добрите избори.
                  Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                  Коментар


                  • #39
                    От: Верига моторен трион

                    Първоначално публикуван от Jivko Преглед на мнение
                    Джанките си ги ям като халва , със хускварна 340 с верига на щил / режат по-добре поне според мен/. Исъхналата дървесина винаги е проблем , но с нова верига и увеличено подаване на масло на веригата нарязах всички греди и дъски при ремонта на покрива със все пироните.

                    Ако джанката ви е затруднила какво ще правите с някой оксин или акация незнам
                    Колега, я ме отвори с повишено подаване на масло, защото не се сещам нещо, как става. Имаш един канал и една помпа, която се върти от двигателя. Маслото е едно в резервоара за маслото на машината. Можеш да го наливаш отгоре от бутилката върху веригата и така само може стане. Друг начин не се сещам.
                    Последно редактирано от белята; 20-03-18, 20:35. Причина: кривопис
                    Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Верига моторен трион

                      Като се спомена масло за смазване на веригата, кажете кое е подходящо? От "био" маслото за вериги на Щил се отказах отдавна, защото при по-дълги периоди между работа се засмолява много гадно, та чак блокира въртенето на веригата.
                      Сега използвам остатъци от трансмисионни масла, които са артисали при смяна на масла на раздатки и дифове - 75w90, 75W140, 80W90. С тях обаче ми се струва, че хвърля повече масло и настава голямо омазване на триона.

                      Какъв вискозитет е за препоръчване?

                      Коментар


                      • #41
                        От: Верига моторен трион

                        paksss изрично си направи труда да опише мн. подробно кой зъб какво прави. Та Пикото е голяма фурия и няма кой да го бие при рязането на суха и твърда дървесина , но пък трябва да се пази от удари в земята,камък, бетон , пирони и телове , че после за да се поднови връхчето се отнема повечко материал от зъба , а от там намаля живота на веригата.
                        За мен проблема е от ментешка /мека стомана/ или незаточена верига.
                        Чавдаре и аз съм джелатин на тези машинки и им слагам отработено масло за веригата , не ми пука щото си ги правя сам е верно , че хвърля и цапа много повече понеже маслото е използвано и вискозитета му е по малко , особенно маслото от дизел. Миналата зима дори си измислих и направих сам машинка за заточване на вериги с тази разлика от другите разпространени , че не се сваля веригата от резачката , а след , като поставя резачката върху плота се стяга шината и започвам заточването.
                        Последно редактирано от traper2504; 20-03-18, 23:19.
                        Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Верига моторен трион

                          Споделям. Ползвам бензин 98 октана и синтетично двутактово масло Олео Мак в съотношение 1/40 или 25мл масло за 1 литър бензин. с него не пуши, смазва идеално, няма нагар. Масло за веригата ползвам трансмисионно ЕР 75/90 марка kroom oil. Машинката е Stihl MS 210.
                          Последно редактирано от белята; 20-03-18, 20:58. Причина: кривопис
                          Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Верига моторен трион

                            Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
                            Колега, я ме отвори с повишено подаване на масло, защото не се сещам нещо, как става. Имаш един канал и една помпа, която се върти от двигателя. Маслото е едно в резервоара за маслото на машината. Можеш да го наливаш отгоре от бутилката върху веригата и така само може стане. Друг начин не се сещам.
                            Ми много просто ма трябва да си купуваш китайци , а те имат възможност да се регулира дебитът на масло.
                            Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Верига моторен трион

                              Като ви слуша човек или най-ценното което притежавате е резачката или нямате по-важни приоритети в тоя живот.
                              Специални масла,специални бензини,шини,вериги...
                              Като се изтъпи-наточете я, като се изяде от наточване-ми купете нова!
                              Sent from my Nokia s fenerche

                              Коментар


                              • #45
                                От: Верига моторен трион

                                Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
                                Ми много просто ма трябва да си купуваш китайци , а те имат възможност да се регулира дебитът на масло.
                                Ми много просто , ама не е задължително да си купуваш китайци.
                                Към белата - има си винт за регулиране дебита на помпата / незнам дали всички модели имат/ намира се отдолу като обърнеш машината под водещото колело ще видиш “каналче” с врътка с нарисуван + и - на капака
                                088455338две
                                "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                                Джамбазов 2010г..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                                Зареждам...
                                X