Обява
Свий
Няма добавени обяви.
LiFePo4 сетинг.
Свий
X
-
Колегата pansim е твоя човек. Ако и да си трЪкате носовете.
На мен ми помогна много в конфигурирането и настройването на инсталацията, за което съм му безкрайно благодарен.
Или го послушваш за настройките, или им хващаш цаката с времето. Ма не е задължително. Има много специфики. Той поддържа соларни паркове и има домашмна система не знам и аз колко киловата.
ПП:Ползвам същия биемес.
Батерията ми е 210Ah. Имам два контролера Epever 30A.
ПП2: Зимата и при мрачно време , ако се смука порядъчно батерията, ще имаш проблем да я дозареждаш ежедневно до 100% само с два панела.
ПП3: Няма как тия два панела да ти дадат заряден ток 100А.
И още: Много добро еднакво съпротивление на клетките имаш. Това е добре.
Последно редактирано от TigerHunter; 08-06-25, 22:35.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Твоите батерии вероятно са Самсунг или LG. Моите за съжаление са китайски, евтини, демек.
Пратиха ме да търся препоръките на производителя.
Това е като да ти дадат фас, който трябва да хвърлиш на двора. Градинаря ще ти каже на къде да вървиш.
В момента зареждам за първи път. Напълнил съм 2.7 киловатчаса и съм на 3.378V имам 0.02 разлика и върви 2А баланс.
Мисля да намаля напрежението на заряд до 3.500V. На батерията пише пълен заряд - 3.65V, кът офф 2.5V Правилно ли е?
Няма да докарам 100А с 2 панела, но там е колкото-толкова. На 350Ач батерия препоръчителния заряден ток е 175А, като може и 300А. 100А ми се видя добре и достатъчно. Няма от къде да дойде повече. Ако дойде ще променя сетинга.
Мисля да вдигна малко и долната граница, ама още не съм научил там какво се случва. Ще загубя малко от капацитет, ама това не е голяма драма за мен. Дълговечността на батериите също не е кой знае какво. Цените им падат като круши.
За колко купи твоята 210Аh?
-
Пратиха те, защото поне нормалните производители имат и сайт и такива документации. Понякога има нюанси. Не знам при LiFePo клетките как е, но при класическите Li-Ion има МНОГО нюанси.
За зареждането, не вярвам да е по-различно от "класиката" че колкото по-бавно, толкова по-добре. Ето, например казваш "препоръчително 175А", ама кой го препоръчва това? Производителя ли, или "така е прието за тия батерии".
-
И моите клетки са китайски. Само че моята батерия е с осем клетки по1,5 волта, или там, колкото ги водят.
Панайот наистина ме предупреди преди да я купя за стягането, щото счупиш ли шпилка, отива в кофата,
Затова, предпочетох да си поръчам готова къстъм там с JK BMS, активен баланс, Bluetuut и каквото е нужно.
Сглоби ми я едно момче от София (има обява в продавалника),
Препоръката беше, само да проверя съпротивлението на отделните клетки да е еднакво. Клетките бях еднакви, както са твоите.
Тогава (преди година някъде), 210 Ah беше най-голямата, която младежът предлагаше на 12V и затова купих нея.
1150 пари я платих.
После момчето започна да сглобява и с по-голям капацитет, но аз от тази за моите нужди на тоя етап съм доволен,
Пак по препоръка на Панайот и аз занижих малко волтажа на макс зареждане, но не си спомням точната стойност, а сега не съм на вилата, за да погледна,
И при мен балансът е 2А.
За дълговечност не знам. Пишат там разни хиляди цикли, но колко са верни, нямам идея. Моята за около година вече ще стане е на около 80 цикъла.
Във всеки случай, съм прецакал три двойки тягови WRLA акумулатори, докато не ми писна да ги сменям на има-няма 2-3 години. Не е като да бяха евтини и те, LiFePo са друга "бира".
-
-
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 2 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар