Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LiFePo4 сетинг.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • LiFePo4 сетинг.

    Стигнах до настройка на BMS.
    Батерията е 350Ah (поне така пише на нея)
    Това излиза като фабрични настройки на BMS-a.
    Променил съм само тока на заряд от 40 на 100А
    Някой ако знае нещо конкретно, моля да сподели.




    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:photo_2025-06-08_12-48-19.jpg Прегледи:0 Размер:106.9 КБ ID:7001502 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:photo_2025-06-08_12-48-54.jpg Прегледи:0 Размер:97.5 КБ ID:7001504
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:photo_2025-06-08_12-48-11.jpg Прегледи:0 Размер:100.3 КБ ID:7001500 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:photo_2025-06-08_12-48-45.jpg Прегледи:0 Размер:92.8 КБ ID:7001503

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:photo_2025-06-08_12-48-36.jpg Прегледи:0 Размер:88.8 КБ ID:7001501
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

  • #2
    ТИя батерии трябва да имат "чаршаф" (datasheet) някъде. Търси се по произвоител/модел. В него трябва да има това-онова.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      Колегата pansim е твоя човек. Ако и да си трЪкате носовете.
      На мен ми помогна много в конфигурирането и настройването на инсталацията, за което съм му безкрайно благодарен.
      Или го послушваш за настройките, или им хващаш цаката с времето. Ма не е задължително. Има много специфики. Той поддържа соларни паркове и има домашмна система не знам и аз колко киловата.
      ПП:Ползвам същия биемес.
      Батерията ми е 210Ah. Имам два контролера Epever 30A.

      ПП2: Зимата и при мрачно време , ако се смука порядъчно батерията, ще имаш проблем да я дозареждаш ежедневно до 100% само с два панела.

      ПП3: Няма как тия два панела да ти дадат заряден ток 100А.

      И още: Много добро еднакво съпротивление на клетките имаш. Това е добре.
      Последно редактирано от TigerHunter; 08-06-25, 22:35.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • drukman
        drukman коментира
        Редактиране на коментар
        Твоите батерии вероятно са Самсунг или LG. Моите за съжаление са китайски, евтини, демек.
        Пратиха ме да търся препоръките на производителя.
        Това е като да ти дадат фас, който трябва да хвърлиш на двора. Градинаря ще ти каже на къде да вървиш.

        В момента зареждам за първи път. Напълнил съм 2.7 киловатчаса и съм на 3.378V имам 0.02 разлика и върви 2А баланс.
        Мисля да намаля напрежението на заряд до 3.500V. На батерията пише пълен заряд - 3.65V, кът офф 2.5V Правилно ли е?

        Няма да докарам 100А с 2 панела, но там е колкото-толкова. На 350Ач батерия препоръчителния заряден ток е 175А, като може и 300А. 100А ми се видя добре и достатъчно. Няма от къде да дойде повече. Ако дойде ще променя сетинга.
        Мисля да вдигна малко и долната граница, ама още не съм научил там какво се случва. Ще загубя малко от капацитет, ама това не е голяма драма за мен. Дълговечността на батериите също не е кой знае какво. Цените им падат като круши.
        За колко купи твоята 210Аh?

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Пратиха те, защото поне нормалните производители имат и сайт и такива документации. Понякога има нюанси. Не знам при LiFePo клетките как е, но при класическите Li-Ion има МНОГО нюанси.

        За зареждането, не вярвам да е по-различно от "класиката" че колкото по-бавно, толкова по-добре. Ето, например казваш "препоръчително 175А", ама кой го препоръчва това? Производителя ли, или "така е прието за тия батерии".

      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        И моите клетки са китайски. Само че моята батерия е с осем клетки по1,5 волта, или там, колкото ги водят.
        Панайот наистина ме предупреди преди да я купя за стягането, щото счупиш ли шпилка, отива в кофата,
        Затова, предпочетох да си поръчам готова къстъм там с JK BMS, активен баланс, Bluetuut и каквото е нужно.
        Сглоби ми я едно момче от София (има обява в продавалника),
        Препоръката беше, само да проверя съпротивлението на отделните клетки да е еднакво. Клетките бях еднакви, както са твоите.
        Тогава (преди година някъде), 210 Ah беше най-голямата, която младежът предлагаше на 12V и затова купих нея.
        1150 пари я платих.
        После момчето започна да сглобява и с по-голям капацитет, но аз от тази за моите нужди на тоя етап съм доволен,
        Пак по препоръка на Панайот и аз занижих малко волтажа на макс зареждане, но не си спомням точната стойност, а сега не съм на вилата, за да погледна,
        И при мен балансът е 2А.
        За дълговечност не знам. Пишат там разни хиляди цикли, но колко са верни, нямам идея. Моята за около година вече ще стане е на около 80 цикъла.
        Във всеки случай, съм прецакал три двойки тягови WRLA акумулатори, докато не ми писна да ги сменям на има-няма 2-3 години. Не е като да бяха евтини и те, LiFePo са друга "бира".

    • #4
      Приключих с първия заряд. Харесва ми. Промених крайното напрежение на заряд и на разряд. Утре като спретна разрядна станция, ще видя какво се е получило.
      Е това е 4-5 часа след спиране на заряда.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1tCh350Ah.jpg
Прегледи:0
Размер:107.7 КБ
ID:7001740
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      Тук са 3 потребители онлайн. 2 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X