От доста време ползвам Skeletool CX на Leatherman за ежедневен инструмент, но наскоро започна да се предава: първо се счупиха пластинките от едната страна, които поддържат клещите, а скоро след това се строши и острието при много слабо натоварване, което до този момент си беше обичайно. Закупен е от Великобритания и навсякъде пише, че има 25 години гаранция.


До момента съм се свързал с единия официален дилър на Leatherman - ДИМС-92, като ми беше отговорено, че сервиз не се поддържа, но могат да ми изпратят инструмента до Leatherman за диагностика. За съжаление това можело да стане най-рано след няколко месеца тъй като трябвало да се съберат достатъчно продукти за изпращане.
Чакам отговор от другия официален дилър за България - Крилия ООД.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и може ли да ми даде съвет как да процедирам. Например да го изпратя до някой от официалните сервизни центрове наоколо - в Гърция или в Румъния или направо във Великобритания? И дали ще признаят проблема като гаранционен, а също така подлежат ли тези инструменти на извънгаранционна поддръжка?
До момента съм се свързал с единия официален дилър на Leatherman - ДИМС-92, като ми беше отговорено, че сервиз не се поддържа, но могат да ми изпратят инструмента до Leatherman за диагностика. За съжаление това можело да стане най-рано след няколко месеца тъй като трябвало да се съберат достатъчно продукти за изпращане.
Чакам отговор от другия официален дилър за България - Крилия ООД.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и може ли да ми даде съвет как да процедирам. Например да го изпратя до някой от официалните сервизни центрове наоколо - в Гърция или в Румъния или направо във Великобритания? И дали ще признаят проблема като гаранционен, а също така подлежат ли тези инструменти на извънгаранционна поддръжка?
Коментар