Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аз карам от пълен до празен.
    Ретко презареждам преди дори да си изразходвам резерва.
    Владич например съм забелязал, че мине ли на резерв и започна да става припрян

    Та в тоя ред аз и 1000км пробег да имам в резервоара гледам да си имам барем половинка отделно.
    Вода не нося по религиозни ограничения но без допълнителна Тунджа рядко излизам
    Враг усраине

    Коментар


    • Сега вече на Сузукито имам две резерви. Започне ли да мига последната чертичка на бензиномера, значи имам за още, около 100 км бензин. Започне ли да мига и червеният знак за бензиностанция до последната чертичка, това означава, че вече ми е останал бензин, за още около 30 км. Хитро! Браво Сузуки!
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
        160 лева за 3,8 литра туба се ядва горе долу, но това закрепване още 150 лева ми идва много. Ще го мислим. Има много време до лятото.
        Мога да туря две алуминиеви шишета по 1,5 литра в джобовете на чантите и готово. А такива шишета продават в туристическите магазини и не са по 100 лева парчето. А мога и от железарията да взема 3-литрова туба и да я пъхна в чантата. Какво, като не е Ротопакс? Тя няма да струва повече от 15-20 лева.
        Ек тази тубичка я гледахме преди време. Купих си една, на заплта ще взема още една, Накрайника е много хитво направен с пружина така, че да не може да се разлее зебина. И си е метална, 2л.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCR00398.jpg
Прегледи:205
Размер:14.5 КБ
ID:6986821
        -Чем занимаетесь по жизни?
        -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

        Коментар


        • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_3567.png Прегледи:0 Размер:1.34 МБ ID:6987085



          Дисагите гледай на тоя синия,Носорог за 70 и малко долара на оферта уж,разнасят дъждобраните,едно пухено яке,един елек,зимни ръкавици,вълнена фанела и 2 бутилки с вода. За сега СУПЕР ДОВОЛЕН,за тия пари стават и не ги мислиш,лесно се отварят,не се мандахерцат,не са се скъсали още,разпрано няма,нищо никъде на кофти място не опира ………направо съм се замислил да си взема едни от най-големия модел
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Турих степенките обаче все още не мога да реша допада ли ми това с движението по оста.
            Едва ли навъртях и 50км с тях и то на пътя но за сега ги усещам... Абе странно е!

            Хода е малък, доколкото помня май 15 градуса в посока демек 30 от единият до другият край ама се усеща,
            Няма голяма разлика в размера със стоковите, малко по-широки са и естествено нямат гумени тампони.


            Наложи се и да наварим малко материял челно където опира в рамата, че стояха малко "разкрачени".
            Модела не беше точно за CRF300 а за 250 и изглежда има малки разлики.



            Ще се види след няколко стотин километра - или ще ми допаднат или връщам старите!

            Обаче централната стойка е СТРАШНО удобство, з@еби кумче!
            Верно тежи да си нееме бабата обаче си струва весеки грам от тях според мен ако се кара надалеч.
            Освен, че тежи за сега никакви забележки нямам към нея и дори вече я пробвах тия дни като сменях гумите.
            Определено централната стойка е най-добрият ъпгрейд за точно тая машина!
            Враг усраине

            Коментар


            • Прав на степенки, като караш не е ли гадно да ти мърда това под краката?
              А за централната стойка, когато писах, че важна и необходима, вие я отрекохте... Аз на всиките си мотори съм имал централна стойка.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • Не си спомням аз да съм бил с отрицално отношение за централната.
                Ся далеч не във всеки един случай е оправдано и трябва да се тури задължително.
                В конкретният случай обаче я купих моменталически щом разбрах, че някой я е направил.
                Ако Онда я предлагаха за модела да съм го направил отдавна.
                И не съжалявам въпреки риска да се окажеше т@ш@к - тази излезе сполучлива!

                Иначе с това мърдане усещането наистина е малко странно.
                Не бих го нерекъл непроятно и пречещо но и не бих си ударил гъза в тавана че е супер удобно.
                Не знам при тежък терен какво ще стане с баланса - има вероятност да се излее яко хейт.
                Има със сигурност много по-сериозно сцепление спрямо стоковите.
                Ще видим!
                Враг усраине

                Коментар


                • Народе име ли някой да ползва за навигация DMD?
                  Не схващам точно идеята, доколкото разбирам това е приложение за смъртфон.
                  Доста го пробутват у тувата и не мога да схвана само софт ли е, има ли някакъв хардуер към него, има ли некой да продава целото решение или...

                  Аз съм си гарминджия, към такива чики-рики съм доста предубеден ама някъде мернах, че за карти са интегрирани свободните OSM.
                  И всъщност това ми привлече вниманието - аз имам много добри впечатления от тях.
                  Само дето като всеки свободен проект е разхвърляно, хаотично и всеки път като свалям карти ми идва да си прегриза вените.

                  П.С: Май започвам да схващам.

                  Основата е зофт - показва карти, навигира, събира и показва данни, управлява тракове...
                  Играе го като табло на съвременен мотор базирани на таблет - нещото, което аз хейтя.

                  Работи на хемороид базирано устройство, може като отделен ап, пише, че може да се инсталира и като ланчър.
                  Демек устройството пали директно с него.

                  След това идва фабрика, която бълва и хардуер уж базиран на проекта DMD - от таблета до периферията.
                  Вкл TPMS датчици, ODB скенер за да събира данни от двигателя, стойки...

                  https://www.drivemodedashboard.com/products/

                  Много амбициозно.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot from 2025-03-12 07-22-50.png
Прегледи:66
Размер:294.9 КБ
ID:6992108

                  За мен това стрелбище е смешно ама хората харесват различни неща, та...

                  Разгледах и цените - предлагат 2 варианта за основно устройство ако не се ползва собствено - телефон и таблет базирано.
                  Снимката е с телефон - по-малкото и струва приблизително около 1000лв.
                  Без разбира се никаква периферия, тя е отделно ако искаш.
                  Цената отива над всяко Zumo с отскок.
                  И то за THTM...

                  Знам ли ма пак - доста амбициозно начинание,
                  Ма нали е за паре и то от адвентурасти...
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от Esper; 12-03-25, 07:30.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Да завърша монолога, който започнах около този DriverModeDashboard или DMD.

                    Първо да - това е верно основно софтуер, работи върху всеки модерен Андроид и е безплатен на теория.
                    На практика - за нищо не става (буквално) ако не се платят плъгини за почти всяка функция.

                    Дори навигацията, базирана на свободните карти OpenStreet Map не работи без абонамент за плъгин.
                    В случая - по 20 гущера на година, като няма дори еднократно плащане.
                    Ако се търсят данни от ODB шината върху екрана (обороти, темоератури, етц) освен хардуера - пак е нужно купуване на плъгин.

                    Само ако се купи техен андроид дивайс (таблет или телефон) според прочетеното - няма абонаменти.
                    Допълнителната периферия като джойстик/контролер, ODB скенер, TPMS дачици, етц се купува отделно.
                    Те не са задължителни естествено.

                    Направих една рекапитулация за целият проект с горните неща и по-евтиният дивайс водещ се "телефон" - 1100 евро.

                    Цената с по-голямото устройство (8 цола таблет) отива на 1300 евро или 2600лв.

                    И всичко това за нещо дращено на JAVA, работещо на Хемороид (пак крастава жаба) и периферия от неясен източник.
                    В същото време проверих, че по-скъпият гармин мотоциклетен навигатор е 1300лв като в момента на примоция от 1000лв.

                    Не знам тия какво пушат и кой изобщо ще изсипе толкова пари за да дублира стоковото табло на нов мотор.
                    Оставах в още по-голямо недоумение отколкото в началото

                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Е аз имам телефон Андроид, но почти нищо не му разбирам от тия неща, които пишеш тука... Меджу другото от известно време непрекъснато ми излиза надпис, че имало нови настройки. Надпис, който веднага трия, след като отворя телефона. Щом си наясно с тия тъпотии, като се видим ще ми покажеш... Сигурен ли си, че Гармина ще върши повече работа от телефона? Че показва пътищата (не всички де) това е ясно, а главните пътища, хотели, ресторанти, бензиностанции? Не ме интересува Европа, а Азия. Там, на където сме тръгнали.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • Преди 2 години гармина свърши цялата работа около навигиране, няма причина да не я свърши и сега при нужда.
                        Телефон за навигация само за резервен вариант и понякога в града.
                        Това за което става въпрос горе е повече от обикновена навигация.
                        По-скоро сваляемо табло за мотор с вграден GSM.
                        Интересно е но е нелепо скъпо и бутиково.
                        Типичен профил за който е насочено според мен: Джиесаджии.
                        От всичко по много, паре као шума.
                        Баш като в “Мисия Лондон”.

                        Колкото и да го помпат със стероиди и реклама ще има лайф сайкъл колко винена мушица.
                        Както всяко хемороид устройство, каквото е всъщност.

                        За телефона мисля да метна този път Guru Maps освен стандартните онлайн карти.
                        Разгледах го бегло - изглежда ОК, има доста хвалби за него.
                        Дори може да платя комерсиалната версия - 50лв е.
                        За плод-зеленчука: 150лв


                        И така. Навигацията ме и най-малкият проблем за решаване тука
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Разбрах, че съм с айфон. Това андроид ли е? Мамка му, нищо не разбирам от тези електроники. Значи ако си взема един ГПС Гармин и там всичко ще има? Защото в Том тома нямаше хотели и ресторанти. Имаше бензиностанции и даже електростанции, но хотели не.
                          Гледам по филмчетата, че всички си зяпат само телефоните. Дава маршрута, километри, време, надморска височина и даже чертае графика на изкачванията и спусканията по маршрута. И това навсякъде. В Китай, Камбоджа, Тайланд и къде ли не... Аз дали имам такова чудо в телефона?
                          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                          Златомир Попов - Forry

                          Коментар


                          • p-pleven
                            p-pleven коментира
                            Редактиране на коментар
                            Таляфончето е ОК, ама трява:
                            - да му търсиш добро закрепване = 100 лв поне
                            - ако е ай-фон или друг с ОПТИЧНА стабилизация на камерата - тряа му дириш закрепване, дето обира вибрацЙите, щото ще повреди камерата за 10 км. Айде още 100 лв
                            - тряа му береш гайле как ще го захранваш при ДАЖД (дъжд). Кво ли не мислих, квили не жици, захранвания и т.н. - тегава и НЕСИГУРНА работа. Има и пръчки ИП65, безжично захранване (айде още 100 лв за ткава стойка) - визирам случая с вехто устройство. Ако ще се къпува ИП65 и безжично само заради навигация - по добре ГПС
                            - ако е някоя кекава глезотия - тряа му береш страховете да не прегрее. Имах към 50к км с една стара Моторола - по 2 седмици не съм я изключвал да "грее" с пуснат екран - няма проблем. Изпадна от стойката от дупките на една анадолска магистрала със 100 км/ч и дори не намалих да я диря (виж първото тире от обяснителната записка). Всичко евтино тип "пръчка" гайрети на греене по цял ден, но виж предишните тирета от писаното. И знаеш ли какво последва - извадих си телефона, дето ми е всичко в него: банкиране, ала-бала и трябваше да продължа с него. Това не би се случило с навигация за мотор.

                            - много препоръчително е да има еСим или еСим адаптер по причина да не се набутваш за карти за интернет от локалнте дюкяни, а да си зареждаш планове на смешни цени.... Аааайде пак разходи за еСим адаптер = 100 лв. Айфоня си има поддръжка - тука се удря кьоравото :

                            Само навигация! А и ТОмТом-а търси и показва хотели, а телефона ще ти помогне да си избереш цена на нощувка, от което следва: Телефона е само за финни довършителни или финални навигирания и толкоз. Ако не ползваш интернет в телефонния случай - няма смисъл да се занимаващ.

                            Ся, за Пакистан съм чувал, че е зор с картите и тука идва телефон за карти.. Иран - телефон с интернет и гугъл мапс, Армения - телефон с интернет и гугъл мапс. Ирак телефон и офлайн навигиране.
                            За белия свят само ГПС за мен.

                          • Esper
                            Esper коментира
                            Редактиране на коментар
                            Владича е друга вселена, не вАжат за него повечето неща.
                            Той не успя да се разбере с томтом-а та ще кара с телефон - пълна химера.
                            Но е така - да има НЕЩО, за по голяма нужда освен хартиена карта.
                            Иначе съм съгласен

                        • Владич търсиш семпъл отговор а такъв няма
                          Даже чугун като мен като става въпрос да търся нещо в града, я хотел я адрес предпочитам да погледна телефона.
                          Айфон не е андроид, и двете са смарт телефони.

                          По-нагоре споменах за една навигационна програма, казва се Guru Maps.
                          Тя работи БЕЗ нужда от интернет с карти, които си свалил предварително.
                          Платената версия на тая програма за адроид е 50лв.
                          Същото за айфон струва 150лв.

                          Е те това е разликата между айфон е андроид телефон

                          В картите на гармин устройствата има хотели.
                          И в това дето си продал е имало ама не си ги намерил.
                          А най-актуални за такива неща са картите в телефоните за които трябва интернет.
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • Сега да караме подред. Камера на мен не ми трябва. Не ползвам подобно нещо от телефона си. Също и не правя снимки с него. Имам си фотоапарат. Отдавна съм изтрил и изхвърлил всички ненужни неща, и разни тъпи приложения (според мен) от телефона си. Имам си извод на таблото на Сузукито с ЮСБ. Ще ми трябва само стойка. Имам си напречник на мотора за тази цел. Не е необходимо непрекъснато да зяпам в този телефон при каране 200-300 км. Той пътя си те води. Трябва ми в населено място и то не във всяко.
                            Значи ще го търся това гуру мапс за 150 лева и стойка. Няма да купувам гармин за 1000 лева.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • Ами... Не знам какво да кажа.
                              Един път цепиш стотинката а друг път си като лут с картечница

                              Принципно и аз мисля да го купя този софт но не за айфон въпреки, че личният ми телефон ми е такъв.

                              За гармин преди 2 години ползвах това, към 100лв е:

                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot from 2025-03-13 10-45-48.png Прегледи:0 Размер:143.4 КБ ID:6992224

                              Сега пак ще купя тази карта понеже бях повече доволен от нея.
                              Принципно не е нужно да се купува отново но сега имам намерение да карам с друго устройство.
                              А картите за Гармин не могат да се местят от едно устройство на друго като онези за телефоните например.


                              Изобщо ако не се отнася за Европа - няма вариант за 1 карта дето да покрива всички нужди.

                              Ти задължително мини през някой мото-мол и потърси стойка, подходяща за телефона ти.
                              След като няма да го държиш непрекъснато на мотора (както и трябва) - не е нужно задължително да бъде нещо много специално.
                              Най-добре като идваш до София мини през линсон мото или мотобум - и двете фирми продават стойки.
                              Все в един от двата ще намериш подхождаща за твоя мотор и твоя телефон.
                              Просто трябва да имаш възможност да го закачиш пред теб па дори и за малко!

                              П.С: Ето ти пример за изгодна поне според мен.
                              Стига да ти влезе ябуката вътре, да има как да я монтираш...
                              Най-добре е да идеш на место.
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Esper; 13-03-25, 11:10.
                              Враг усраине

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X