Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

    Здравейте на всички! предлагам създаване на нов под-форум във форум "Мотоциклети" със заглавието на тази тема -"Електро-мотори". естествено идеята ми е да се споделя и обсъжда не статори и ротори /да не говорим че има и безчеткови/ а по-скоро мотоциклети с електро задвижване. така и така сме започнали този нов век-да видим какво ни предлага! аз лично нямам афинитет към такъв вид возила, защото обичам да ми мирише на гориво, гуми, масла и да усещам как се движи машината. не съм карал електричка, доколкото знам у нас все още няма такива. бих се качил на пробно каране, но нека се пооправи времето, та да видим.
    пускам линк към ю-тюб видео клип сравнителен тест между "харли дейвидсън" и "зиро".
    другото видео е с участието на Джей Лено и също така "обяснително".
    Поздрави на всички четящи, ремонтиращи и каращи колеги, както и на "админ"-ското тяло!
    https://www.youtube.com/watch?v=TkSARmOrp-I
    https://www.youtube.com/watch?v=lyJr8BoklC0

  • #2
    От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

    Електрическата технология все още е в зародиш и не е конкурнетна. С такъв мотор не можеш да стигнеш от София до Пловдив. На харлито му дават 110 мили, вероятно мерено в лабораторни условия. Но да кажем, че стигаш до Пловдив някак. Там какво се случва? Level 1 charger...т.е. с контакт на 220 волта, 5-6 часа зареждане.
    Мерси, ама ще го пропусна това Харли. Стремежът на индустрията да предлага "нови" технологии има за граница здравия разум, особено когато се ползват технологии, които са още в зародиш-т.е. още тотално недъгави за да се ползват от масовия потребител. Батерии за тия машини няма, а всички разработки на батерии в момента се базират на отдавна известни технологии, които само се доразвиват без да се измисля нещо радикално ново. Без радикален скок в технологията, батерии няма да има още 20 години.
    Електрически скутери има доста на пазара, пробвай някой. Вървят доста добре, ама...30 км до пълен разряд.
    Базовият проблем на тия неща, че искат инфраструктура за зареждане, която няма как да се случи без целенасочена държавна политика. Това значи трифазна мрежа и възможност за монтаж на поне 20-киоватова станция във всяка лисича дупка под слънцето. В държава, в която все още има неелектрифицирани населени места, тия неща са перспектива, по-далечна от средната продължителност на живота.
    Последно редактирано от santaclash; 24-02-19, 13:21.
    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

    Коментар


    • #3
      От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

      Предвид първият пост, не е ли по-правилно темата да е Електромотоциклети или Електрически мотоциклети ?
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #4
        От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Предвид първият пост, не е ли по-правилно темата да е Електромотоциклети или Електрически мотоциклети ?
        по-правилно е-да. и точно това е причината да я пусна с името, с което съм я пуснал. мислех дори да бъде електро-мото, ама така си ми харесва. благодаря.

        Коментар


        • #5
          От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

          Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
          Електрическата технология все още е в зародиш и не е конкурнетна. С такъв мотор не можеш да стигнеш от София до Пловдив. На харлито му дават 110 мили, вероятно мерено в лабораторни условия. Но да кажем, че стигаш до Пловдив някак. Там какво се случва? Level 1 charger...т.е. с контакт на 220 волта, 5-6 часа зареждане.
          Мерси, ама ще го пропусна това Харли. Стремежът на индустрията да предлага "нови" технологии има за граница здравия разум, особено когато се ползват технологии, които са още в зародиш-т.е. още тотално недъгави за да се ползват от масовия потребител. Батерии за тия машини няма, а всички разработки на батерии в момента се базират на отдавна известни технологии, които само се доразвиват без да се измисля нещо радикално ново. Без радикален скок в технологията, батерии няма да има още 20 години.
          Електрически скутери има доста на пазара, пробвай някой. Вървят доста добре, ама...30 км до пълен разряд.
          Базовият проблем на тия неща, че искат инфраструктура за зареждане, която няма как да се случи без целенасочена държавна политика. Това значи трифазна мрежа и възможност за монтаж на поне 20-киоватова станция във всяка лисича дупка под слънцето. В държава, в която все още има неелектрифицирани населени места, тия неща са перспектива, по-далечна от средната продължителност на живота.
          прав си clash! благодаря за мнението. по тази твоя логика и тези с електрозадвижваните автомобили са също минимални проценти с максимални проблеми. идеята ми не беше да обсъждаме държавната политика в милата ни страна. всички знаем каква е тя и по други въпроси: гр.отговорност за водачите на мпс-та, състояние на пътищата, вело алеи, удобства за граждани-инвалиди с колички с и без придружители, облагане с акцизи и данъци...въобще безброй неща, които продължавам да твърдя че са направени удобни. ама за държавата, не за населението/народа. колкото народа се "държи" по-прост и колкото повече данъци и такси плаща-толкова по-пълна ще е хазната. и т.н. понеже се разпрострях малко-да те питам дали си видял от новите автобуси, трамваи и тролейбуси някой да пуска рампа, за да се търкулне по нея количката с бебе, или инвалидна количка? щото аз не съм... както и да е, малко за развеселяване и съвсем не по темата /надникнах в мястото на живеене/ https://www.youtube.com/watch?v=Q1YMwozT-ig

          Коментар


          • #6
            От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

            Тези с електрозадвижваните коли в БГ са жестоко подведени, но ще мине малко време преди да го разберат. Ще стане като дойде време за смяна на батериите. Сблъсъкът на мечтите с реалността обикновено е под формата на порно, хард садомазохизъм, особено когато мечтите са въобще несъобразени с икономическата и политическа действителност.
            Новите автобуси (изцяло електрическите) по едната софийска линия минават точно пред нас. Ми...автобуси като автобуси. Основните потребители на наземен градски транспорт в тукашния ареал си остават пенсионери и цигани. И двете категории повечето шофьори в ГТ така или иначе не ги имат много за хора...та не знам какво те изненадва това с рампите. И аз не съм виждал да се пускат рампи някъде до сега. ОТделно-градската среда в София е доста слабо пригодена за нуждите на хора с някакви двигателни проблеми. За тези а патерици е бая трудно, а ако човек е с количка, направо казано няма шанс.
            Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

            Коментар


            • #7
              От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

              aaa така де по темата. в това видео човекът си е направил мноооого хубаво домашно електро возило и смее да го използва на писта, заедно с други запалянковци. опа моторджии-пистата си е сериозно нещо. няма да давам описание и преводи на машината,защото ги има в самия клип. нека веселбата продължи и приятно ви гледане!
              https://www.youtube.com/watch?v=vdKDOfXBRMM

              Коментар


              • #8
                От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

                За писта ще е ок. За всекидневно каране в града до 40-50 км също.
                Хората, каращи на големи разстояния с много багаж обаче са силно прецакани от тая технология. Освен ако не се направи система, подобна на някогашните римски пътни станции- стигаш до където стигаш, там взимаш нов кон и продължаваш до следващата станция. В случая- качваш нова батерия и продължаваш....а станцията е занимава само с това да зарежда батерии.
                Но не мисля, че индустрията дори в западния свят е готова за тази стъпка.
                Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                Коментар


                • #9
                  От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

                  Преди много години, да речем 30-35 четох в едно списание за електромобилите, като коли на бъдещето.
                  Та там се споменаваше, че на станцията за зареждане робот ще сваля изтощената батерия от колата, и на нейното място ще слага същата такава, но заредена.

                  Мисля се, че ако този тип на зареждане на енергия се наложи-зареждането пак ще е няколко минути, или малко повече, но не страшно много.
                  И това е вид решение на този казус-с времето за зареждане.
                  Остава да се измисли как ще се отчита колко точно ток си ползвал от старата батерия, и колко точно получаваш с новата-т,е-колко трябва да платиш. Но това е проблем на инжИнерите(дразня Гагич, че сега не може да ми опонира).
                  Друг сериозен проблем е да се намери батерия с доста по-голяма енергийна плътност. В пъти по-добра от сегашните, че в сравнение с въглеродните горива положението е отчайващо.
                  Ама какво пък-сега знаем, че с един резервоар можем да минем 500-1000 километра, а после трябва да свикнем, че с едно зареждане на ток имаме 200 километра.
                  Въпрос на свикване.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

                    Абе то си има такива станции и не са само на теслите
                    Даже времето за смяна , ако не е кола е под минута

                    Има ли мотори с пробег 1000 километра ?
                    Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 27-02-19, 09:29.
                    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                    A1+

                    Коментар


                    • #11
                      От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

                      Аз такъв мотоциклет не зная. И с тунингов резервоар не ми е известно да става.
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #12
                        От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

                        Няма как да стане това нещо с 1000-та км. Не толкова заради обема, колкото заради масата-променя се центърът на тежестта на машината, а това при моторите е важно.
                        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                        Коментар


                        • #13
                          От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

                          Първоначално публикуван от boda nx Преглед на мнение
                          пускам линк към ю-тюб видео клип сравнителен тест между "харли дейвидсън" и "зиро".
                          Харли като фирма си е на умирачка. Ако ЕС реши да поведе търговска война с Тръмп (неотдавна се заговори за тарифи върху возила) Харли съвсем ще се катурне като му отнемат европейския пазар. Та може тоя модел да си остане само на видео

                          Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                          Електрическата технология все още е в зародиш и не е конкурнетна.
                          ...
                          Базовият проблем на тия неща, че искат инфраструктура за зареждане, която няма как да се случи без целенасочена държавна политика.
                          Уверен съм на почти 100% че Макдоналдс ще построят зареждащи станции преди държавата

                          За да се влагат пари в развитие на технологията първо трябва да има очакван пазар. А в момента пазарът на мотоциклети се смалява по принцип. 2016г във Франция са продадени общо ... 194 ел.мотора. Евентуално ще се променят нещата ако ел.моторите навлязат масово в спорта, но пък без шума се губи атракцията, та не си го представям. За съжаление китайците не си падат по мотори.

                          Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                          Тези с електрозадвижваните коли в БГ са жестоко подведени, но ще мине малко време преди да го разберат. Ще стане като дойде време за смяна на батериите.
                          Тенденцията е батерията да е под наем срещу месечна такса. Така нямаш грижа за смяна. КТМ дава батерия под наем при продажба на новите си ел.мотори, може би не в България засега, но това не значи че нещата няма да се променят в бъдеще. Мераклии-предприемачи се намират.

                          Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                          Освен ако не се направи система, подобна на някогашните римски пътни станции- стигаш до където стигаш, там взимаш нов кон и продължаваш до следващата станция. В случая- качваш нова батерия и продължаваш....а станцията е занимава само с това да зарежда батерии.
                          Но не мисля, че индустрията дори в западния свят е готова за тази стъпка.
                          Смяната на "коня" е неразрешим практически проблем. Първо, фирмата която ще го прави трябва да гарантира че няма да ти даде недъгав кон, което значи да имат тройно количество персонал - един продава, друг проверява, трети ремонтира. Което прави цената на услугата космическа. И второ, ще ти е кисело ако им оставиш нова-новеничка батерия, изстощена де, но получиш очукана батерия на доизживяване. Някакси психологията куца в такъв бизнес и клиентът ще е масово недоволен.
                          Като цяло, "в западния свят" тенденцията е пътуването на дълги разстояния да става все по-скъпо и недостъпно за масовия потребител във всичките си форми.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

                            Вчера отивам при приятел за по кафе, и го гледам, кърти яко батерии от лаптопи, мери и записва всяка клетка. Кво прайш бе, питам го аз, а той - батерия за електричката.
                            Добре де, нали си върви, викам му аз, а той - да де, но е с оловни акумулатори ... иии, няма да преразказвам всичко, но ще видим каква ще е разликата от тунинга по много показатели. Сега има селектиране на клетки, събиране на пакети, и после ще гледаме файдата.
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • #15
                              От: ЕЛЕКТРО-МОТОРИ

                              Мда , не е лошо да смените заглавието на темата. Помислих , че става дума за ел. двигатели и влезнах да чета. То пак интересно ама ....
                              VW Passat - най-вярното магаре

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                              Зареждам...
                              X