Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MONTESA COTA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MONTESA COTA

    Ами да кажа че това е новата придобивка и все още не е тествана.Сдобих се с нея в събота след една кратка разходка от 867км.Мотора е Монтеса Кота 315 ,ето и някоя друга снимка.Като коментар за сега мога да кажа че е по лек от предния ГАС ГАС и че ми харесва като дизаин защотое Хонда като цяло.
    Прикачени файлове
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

  • #2
    До: Триал байк

    ..запазена изглежда доста..
    как ти се струва като вървене..бях говорил с един австриец и ми сподели че била прекалено силна и рязка 315 то и по трудно се карала уж

    Коментар


    • #3
      До: Триал байк

      Митак мотора е 250 кубика а 315 е модела ,даже не съм го и карал дано мога да го пробвам тази седмица ,много се съмнявам да мога че имам много задачи за събота и неделя.Днес си взех и комплекта на Галфер за предната спирачка ,диск,от тези къдравите метален маркуч ,спирачен зилиндър с 4 буталца и шайби за диска че тои е плаващ.Ша направа и снимки да ги видиш.
      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

      Коментар


      • #4
        До: Триал байк

        Пепи, направи ако може снимки на плаващия диск?

        Коментар


        • #5
          До: Триал байк

          Пепи уливаш се вече да ти кажа няма ли криза при вас бре
          и му мисли ако си дойдеш без траялка лятото.
          Иначе моторчето е страхотно, Честито !!!
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #6
            До: Триал байк

            Тази монтеса тежи около 72 кг. както казва Гоблин и е чувствително по лека от ГАС ГАС но не от мотела Про а от модела Едисион.В последните два модела има много разлика в самия двигател и от там има разлика в теглата.Но не забравяите че теглото не е най важния фактор а самата техника.Този мотор не го продавам и не мисла да се разделям с него защото ми коства 4 месеца търсене и не е така лесно да сенамери Монтеса запазена и за добри пари.Продължавам да мисла че новите мотори са по некачественни от по старите модели.Аз мисла че толкова технологии са за професионалистите и нищо повече.За диска се извинявам че не можах да го снимам днес ,но утре вечер ще го видите заедно с другите джаджи.Ще снимам и фамозните червени накладки на Галфер които се препоръчват винаги.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • #7
              До: Триал байк

              Ето и снимките на диска и цилиндъра с накладките,още не съм ги сложил че нямам време,но май в петък вечерта ша ги монтрам.А вижте и какъв допълнителен резервоар имам ,който се слага на кормилото и е един литър не е много но все пак е нещо.
              Прикачени файлове
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • #8
                До: MONTESA COTA

                Да ви кажа че вече започнаха и проблемите с новата спирачка Галфер.Втулките които държат диска ,който пък е плаващ не бяха от този мотоциклет за който ги бях взел и бяха по малки от нормалното.Тогава какво се плучава ,ами вместо да износва накладките диска направо ги сечеше като нож.Много малко беше радоста и за това се наложи да се върнем пак към стария вариянт с разликата че сложих накладки Галфер червени и нищо друго.Именно поради големия луфт които се получи между диска и накладките се получи голямата сасипия на накладките.
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • #9
                  До: MONTESA COTA

                  Вече със сигурност мога да кажа че не е нужно да се слагат различни доскове от тези които излизат сериино при триалките.Днес най после пробвах мотора и само с червените накладки спира супер,за сравнение ми беше спирането на ГАС ГАС предишния който беше с сините накладки.Разликата е огромна и пак казвам че само с чевените накладки става супер.
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • #10
                    До: MONTESA COTA


                    ..честита монтеса кота и на наш АДИ от форума
                    ...горе долу е същата като на пепи..е..на пепи е малко по запазена тази иска смяна на ватата ..почистване на спирачките и още няколко неща..но пък има талон
                    .доколкото разбрах тренировките на ади са започнали веднага тоест още от..вчера
                    ..във вторник ходих да я гледам и аз.. и за малко да дойде на към харманли..но ..за сега ще си карам бетата..не се сърдете но повече си я харесвам нея ..иначе ми направи впечатление че монтесата има -по добро и с по голям ход окачване..почти като на ендуро или лек кросак..двигателя и по се развърта..усеща се като да е с по лек маховик..бетата обаче според мен е по силна съвсем от ниските обороти а и в целия диапазон се усеща по-мощтна а аз съм си тежък и особенно от 3 та скорост на горе има осезаема разлика .. като цяло може би и защото си свикнах вече със нея но бетата ми е и по удобна /с изключение на манивелата за палене..която при бетата е като на старите европейски марки-отляво а на монтесата си е отдясно както на всички японски мотори/ монтесата обаче с това окачване може да се кара и на по агресивни ендуро разходки че и по крос трасе особенно от по лек човек ..какъвто е и ади де
                    ..честито на ади..да си я кара със здраве

                    Коментар


                    • #11
                      До: MONTESA COTA

                      Честито! Много и безаварийни километри!
                      Чакаме снимки от първата тренировка.
                      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                      Джон Кенеди

                      Коментар


                      • #12
                        До: РАЗХОДКИ ПРИКЛЮЧЕНИЯ И МАРШРУТИ С ТРИАЛКИ

                        Ето още един "пожълтил" гащите начинаещ "траял(че)кИджия"...
                        Благодарение на Митков, "MG Racing" се сдоби с втори такъв ...състезател.


                        На 100 м. от нас има такова "тренировъчно" място...




                        Започваме от по-ниските препятствия...






                        Вече на по-високи...


                        Не винаги успешни...














                        Имаше и такива ...подходи...






                        Оказа се, че нашият център е идеално място за тренировки на начинаещи...








                        Опитваме и по-високия борд...








                        Накрая имаше и наигравки...






                        Толкоз...като за първи път!
                        Чакаме Жоро Хаджиев да договори Брандауер за шестдневката, че да му изкрънкаме един курс, срещу заплащане разбира се!

                        Междувпрочем, дайте идея за мануали за Монтесата, както и за доставка на резервни части (вече имаме една счупена спица, както и предните накладки май са за смяна, че не държат,независимо от почистването с шпрей-обезмаслител за спирачки), какви масла и семеринги за предните колове(че ми се струва, че са изпуснали) и т.н.
                        Mitsubishi L200 DobbleCab

                        KTM XC 450 RW 2009
                        KTM 350 SX 2011

                        Коментар


                        • #13
                          До: MONTESA COTA

                          Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение

                          ..честита монтеса кота и на наш АДИ от форума
                          ...горе долу е същата като на пепи..е..на пепи е малко по запазена тази иска смяна на ватата ..почистване на спирачките и още няколко неща..но пък има талон
                          .доколкото разбрах тренировките на ади са започнали веднага тоест още от..вчера
                          ..във вторник ходих да я гледам и аз.. и за малко да дойде на към харманли..но ..за сега ще си карам бетата..не се сърдете но повече си я харесвам нея ..иначе ми направи впечатление че монтесата има -по добро и с по голям ход окачване..почти като на ендуро или лек кросак..двигателя и по се развърта..усеща се като да е с по лек маховик..бетата обаче според мен е по силна съвсем от ниските обороти а и в целия диапазон се усеща по-мощтна а аз съм си тежък и особенно от 3 та скорост на горе има осезаема разлика .. като цяло може би и защото си свикнах вече със нея но бетата ми е и по удобна /с изключение на манивелата за палене..която при бетата е като на старите европейски марки-отляво а на монтесата си е отдясно както на всички японски мотори/ монтесата обаче с това окачване може да се кара и на по агресивни ендуро разходки че и по крос трасе особенно от по лек човек ..какъвто е и ади де
                          ..честито на ади..да си я кара със здраве

                          Мерси ,мерси . Трябва да се събереме траялки да си "джиткаме" така на някое трасенце...
                          KTM sx-f 350 2011
                          Honda Montesa Cota 250
                          KTM exc 450 Supermoto

                          Коментар


                          • #14
                            До: MONTESA COTA

                            Първоначално публикуван от Ади Преглед на мнение
                            Мерси ,мерси . Трябва да се събереме траялки да си "джиткаме" така на някое трасенце...
                            Което ме навежда на мисълта че трябва да бъде направено трасе подходящо за целта....
                            MG RACING

                            Коментар


                            • #15
                              До: MONTESA COTA

                              както и предните накладки май са за смяна, че не държат,независимо от почистването с шпрей-обезмаслител
                              значи ..и моите хич не държаха отначало-ни предни ни задни но ..чистене с обезмаслител и..каране и се оправиха за около 2-3 изгорени резервоара..не знам с вашите дали така ще стане..

                              какви масла и семеринги за предните колове
                              семерингите ..предполагам са си стандартни и ще ги има по магазините
                              масло..хидравлично ..и 5 ве и 10 да е няма да е фатално..въпроса е да ги направи някой дето що годе е в час ..то те единият кол мисля че е с пружина а другия май само единия е с хидравлика
                              ..предполагам пепи има повече информация защото там тези мотори са доста популярни..но и тук до харманли ако идвате някой ден да покараме..може да ги сменим тез семеринги ..бай димитър вече им стана специалист ..то и неговият ктм е с такъв тип паиоли предница

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X