Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Извращение, как да си направя траяла супермото.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Извращение, как да си направя траяла супермото.

    Тъй отдавна нещо се замислям за градски мотор, гледох, четох че даже и почти всичко при раздела за тежките ендура прегледах, ама след като разбрах че като се изплющиш на асфалта после ще ми требва едва ли не кран за да го дигна се разкъндардисах, а пък и изпитвам ужас от тежки машини. И те така до днес изведнъж ми светна що да не си пенсионирам Скорпичката и да и дам заслужен отдих да си се шляе из градо. Пристъпих днеска по обяд у гаража, бех си взел кафенце и безалкохолно, седнах на диванчето и почнах да мислим, таман запалих втората цигара и я фърлих, нема да я бъде май по лесния начин докато я съзерцавах.


    Май, май освем на супермото(може и без супера) нещата да отидат на фул ремонт, нема как ша се обезкостява.
    И се почна полекичка

    Убаво че я разчопках, излезнаха некои дребни белички дека сигурно щех да берем големи ядове за в бъдеще

    Те дотука за 2 часа, че ме подванаха други ангажименти и требваше да отсвиря моторЧето. Убаво че ме подфана днес бесо иначе кой знае още колко време щях да и се кандардисвам.

    Обаче, напъват ме едни мисли и още немам решение за тех, да беше нещо друго или поне по стандартно немаше да го мислим ча толкова ама....... а бе тез юнаци дека са го яли вече ако дават ъкъл нема да им се разсърдим ама хич, щото малко съм в небрано лозе. Та:
    1.Вариант: Търсим си готови джанти.
    а)Проблем- Тея Франсета големи пинтии, икономисвали са маТриал на поразия.
    -Предна ми ос е доста шантава, на едния кол е широка 19,8мм. а на другия 14,7мм. като това е и отвора на двата лагера. Ядец надали ще намеря джанти с такъв отвор.
    ето отворите на коловете, единия по широк а другия по тесен

    -Задната ос и там ядец 17мм. но не чак толкова може би задна джанта ще си намеря по лесно. Дори и да е на по голямо Ф ще разпробивам отворите на задния шарнир за да стане.
    2.Вариант, ползвам си сегашните главини и минавам само на обръчи и спици, сегашните ми спици са дебели 3,5мм., обаче са много странни както и оплетката.



    Те тоя китюк ша го изхвърля, но ще търся друг едва когато го окачим на джанти, да видим горе-доле как ша му дойде геометрията за да знам какво да си търся

    А и предните колове тога ще ги умувам, ще ги скъсявам ли, по гъсто масло ще му търям а бе незнам, затова помагайте щото тоя филм не съм го гледал.
    Иначе другите железа тръгват по стандартния път, жулене, боя и разни други тераклътлъци, един колега сега ми прави запитване за всички нови кори, калници и другите пластики че мойте все едно са ги драли тигрите в зоологическата градина, ако пък ги нема май ще си ги правя от карбон ама е голема заигравка, калъпи мазане, клепане, абе мърлява работа с доста добър ефект, та ще видим ако има помагачи ще ви държа в течение.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

  • #2
    От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

    За супер мото, задължително голям преден диск ще трябва да си преправиш от пистов, и нов спирачен апарат с по-голями бутала. На първо гледане за мен това е по-важно от задният амортисьор.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #3
      От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

      Диска задължително ще го сменя даже с плаващ такъв, ама по една случайност предния апарат ми е Нисин а и е четири бутален а и един Берингер новичък ми се подмотва по рафтовете така че само адаптор ще си правя, я на лазер я на воден джет ма туй е лесно и ще почака малко.
      Последно редактирано от Tpunep; 18-03-11, 23:38.
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #4
        От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

        Колега направо ме уби с тая предна осСъмнявам се да си намериш такива извратени джанти за супермото,така че според мен е по-добър варианта да си вземеш само обръчи и спициНо тогава ще се лишиш от втория комплект джанти......Късмет и да знаеш, че ще следя с интерес темата ти
        SUZUKI DRZ SuperMoto

        Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

        Коментар


        • #5
          От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

          Вчера гледах едни супер-мотовски джанти за без пари от ХТ са не че има значение, предната беше Екселска а не може ли да се сложат два лагера с еднаква външна черупка, но различен вътрешен отвор?

          Коментар


          • #6
            От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

            Aми мислил съм го ама се получава много шантав размер на лагера, ходих и по разни вносители но съчмен няма има ролкови но са открити и ще си заминат за норматив за сега съм на вариант само спици и обръчи живот и здраве до десетина дена требва да станат и няма да барам тогава нищо по спирачките чак ако не сработват как трябва тогава ще ги мъча нещо, но се съмнявам моторчето е доста по леко дори и от модерните кросаци, слабо е все пак е с двигател на WR250, единственно може би ще се бара нещо по окачването и другото ще си е козметика, кори , бои, некоя по джиджани ръчки и други излишни глезотийки. А и нещо друго важно, успях да го регистрирам в КАТ.
            Последно редактирано от Tpunep; 28-03-11, 16:01.
            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

            Коментар


            • #7
              От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

              Тая работа с лагерите на мен лично не ми харесва. Както ти писах, ако си пренаредиш спиците със супермото обръчи, то тогава може да си ползваш твоя спирачен апарат и твоя диск. И в тази ситуация изобщо не ти трябва да слагаш преход и голям диск 320мм. Все пак не сме състезатели
              SUZUKI DRZ SuperMoto

              Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

              Коментар


              • #8
                От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

                Нали и аз това казвам само спици и обръчи, ще метна некоя и друга снимка докъде съм я докарал като не ме мързи толкова.
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • #9
                  От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

                  Мислил ли си за варианта готови супермото джанти и с втулки на главините за да докараш вътрешен размер като на оригиналните ти главини и с твоите оси? Като проблем при тази конфигурация се сещам, че има вероятност другите главини да са по широки и да не се събират в предницата ти.
                  Иван Маринов
                  Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                  ЕНДУРО ВАРНА

                  Коментар


                  • #10
                    От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

                    Аз съм ти измислил втвърдяване на предницата, задния амортисьр го остави за сега, най много по гъсто масло да му сложиш.

                    Само подьодяща каска да си харесаш, да може да се пуши през нея.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

                      Я да дам и аз пет стотинки. Помисли дали не си струва да си намериш други колове със същия диаметър и правилна джанта и ос. Хем може да вземеш директно нещо от шосейка, барабар със спирачка и всичко. Това за отпред. А задното окачване какво не му харесваш?
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #12
                        От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

                        Така като гледам с тези съвети си готов за кръга по супермото в Плевен на 1-май,но имаш шансове единствено в клас 85см и то сслед първите трима(че там са едни стрели).Сега сериозно сложи си едни гуми да се возиш по улицата и да си вършиш работа и не си усложнявай живота . Тук много хора бъркат понятието това да се кара мотор с гладки гуми по улиците и супермото -състезателен вариант(разликата е някви 20 000лв.)

                        Коментар


                        • #13
                          От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

                          Първоначално публикуван от ЖОРО ПАШОВ Преглед на мнение
                          Така като гледам с тези съвети си готов за кръга по супермото в Плевен на 1-май,но имаш шансове единствено в клас 85см и то сслед първите трима(че там са едни стрели).Сега сериозно сложи си едни гуми да се возиш по улицата и да си вършиш работа и не си усложнявай живота . Тук много хора бъркат понятието това да се кара мотор с гладки гуми по улиците и супермото -състезателен вариант(разликата е някви 20 000лв.)
                          По принцип си много прав в случая, станах луд и до сега още нямам вариант най-вече за джантите как да го сколасам а си мислех че с регистрацията в КАТ ще бера най-много ядове а там мина и замина без кой знае какви ядове, а и много по евтино ще ми излезе да си взема нещо готово, а и нема смисъл да се вкарват пари във подобен мотор който е правен за нещо коренно различно в това днес се убедих напълно, а и бъди сигурен и тоя не е никак евтин но просто целта му е друга. Ма тъй и тъй съм го разтурил поне ще си го попритегна как си требва просто в случая ме беше обхванала неква простотия, и ще си остане резервен вариант за гората кат се строши титуляра.
                          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

                            Здравей !
                            Темата е доста интересна, но не разбирам само едно . Каква е разликата между джантите за оффроуд и за супермото ?!? Въпроса ми е сигурно изключително тъп, но ако ми го разясните ще се радвам много . Защо просто не сложиш на сегашните си джанти асфалтови гуми и да си свиркаш, предполагам няма да ходиш по състезания, че примерно да ги сменяш с по-леки или нещо такова ?

                            Поздрави и ще следя темата с интерес!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Извращение, как да си направя траяла супермото.

                              Защото няма сликове за този цолаж джанти
                              Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 15:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X