Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Husqvarna Sm610 Мнения, и въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Husqvarna Sm610 Мнения, и въпроси

    Здравейте колеги, харесал съм си въпросния мотор. Продават го за 2500 лв, 2000 година със регистрация и всички платени данъци.
    Въпроса ми е как е мотора от към подръжка, колко често се сменя бутало, ангренаж, клапани ? Мотора ще се кара от 2 ма човека, събота и неделя, не мисля, че повече от 5 000 км на година.
    Части разбрах, че не се намират много лесно и се чака за тях, но все пак ги има.
    Четох, че много се чупели в сравнения със японските мотори това вярно ли е ?
    Имали калпава електроника и това вярно ли е.
    Брат ми е 1,70 висок около 65 кг. дали ще може да се справи със височината, тя се регулира до колкото знам, но не знам в какви граници?
    Аз съм 1,80 68 кг , мисля, че на височина ще ми е добре, но вероятно мотора и за двамата ще е доста мощен.

    П.П.
    Не ми препоръчвайте по-скъп, целта е да не се дават много пари за мотор, другия вариант е ктм ЛЦ 4 за същите пари, но той е без стартер, а брат ми има проблем със десния крак и не знам, дали ще може да го пали.

    П.П.2. Ако може дайте мнение какво по-особено да гледам при покупка на въпросния мотор ?

  • #2
    Re: Husqvarna Sm610 Мнения, и въпроси

    Бутало, ангренаж и клапани не са консуматив като при напилените ендура и ли крос, че да си следиш моточасове, но рано или късно се налага да се сменят.
    Ако мотора не пуши на масло, скоро няма да ти се наложи да сменяш

    Частите....до колкото знам се поръчва от хАмерика, въпреки че е европейска марка, но информацията ми е дста стара та вече може да е друго.
    Но пък вече има и на части такива хъскита, та няма да е невъзможно.

    Електроникатса им е SEM, както на старите LC4-ки. Да тя е малко кеккава и дава дефекти - намотките на статора или самата електроника, която е на едно с бубината.
    На старата ми ЛЦ4-ка замина тази електроника и взех нова от ктм за 160-170лв. иначе и един колега от Плевен дето се занимава с релета за зареждане и електроника каза че също прави такива.
    Статора се оправя с пренанвиване или друг нов или настаро.

    Хъскито е не е голямо на размери и би трябвало да е ок за 170см, особено като палиш на стартер, а не трябва да риташ. ЛЦ4-ката е по-голяма и висока и ритането(поне на моята 95г) си беше с едни заклинания и не беше за всеки, да не говорим и че манивелата е от ляво, а седнал на мотора е трудно да го запалиш.

    Какво да гледаш при огледа
    - да няма преправяния по ел.системата, че след това ще имаш главоболия
    - да не пуши сиво от ауспхуха
    - да пали на стартер - такива оправдания че акумулатора е слаб може да крият по-сериозни и скъпи проблеми
    - виж въздушния филтър, той е показателен как е поддържан мотора - ако е каран с мръсен и неомаслен филтър шанса скоро да сменяш бутало се увеличава
    - гледай за луфтове по окачването, особено на люлката на задната вилка, че там са много лагери и обикновено не са стандартни размери, та са скъпи
    - другите несща са нормалнит за всеки мотор - верига, венци, гуми, накладки, пластмасии т.н. Те също са показателни за това как е гледан мотора, но пък са консумативи и за мен са по-скоро причина за пазарене и сваляне на цената от колкото отказване от покупката. Все пак ако задната е на конци в средата и венеца е толко зле че да превърта веригата, няма как маслото да е сменяно редовно

    Коментар


    • #3
      От: Husqvarna Sm610 Мнения, и въпроси

      Ако е 2000г. , веригата е от ляво , със стартер и манивела , предницата е Marzocchi Magnum 50 , задният амортисьор е Sachs , ако е по-стара година , нещата са съвсем различни. Не са лоши мотори , стига да не е пипан от неподходящи хора. Повечето срещани проблеми са по главата/разпределителен вал , кобилици/ , колянов вал , водна помпа ,манивела , и както ти е казал колегата , електрониката.
      Какво да гледаш , гледаш за наличието на силикон , грозно изрязани гарнитури , размазани глави на болтовете , странна форма на електрониката с липсващи надписи.

      Коментар


      • #4
        От: Husqvarna Sm610 Мнения, и въпроси

        Ясно, благодаря за информацията, значи не са толкова лоши. Ще отида го погледна и ако ми хареса ще го взема. Мисля, че е 2000 година, да има манивела, стартер, ауспусите са 2 демек не са пипани оригинални са, веригата е от ляво. Човека каза, че буталото не е сменял скоро, каза, че е правил реглаж на клапани. Дискове, зъбаци, верига и гуми са сменяни миналия сезон, изглеждат в добро състояние. Остава да видя как работи двигателя, дали пуши и т.н.

        Коментар


        • #5
          От: Husqvarna Sm610 Мнения, и въпроси

          Бях да видя мотора, като цяло лошо състояние, едната пласмаса не беше оригиналната, мотора запали, но като му подаде ток от кола. На ритач няма ритане. Имаше около лежия капак силконон и също около водната помпа. Гарнитурата на цилиндъра не беше изрязана добре. Мотора не пушеше, след това палеше на стартер без да му подавам ток, но не върви, очаквах, че като му дам рязко газта на първа ще се изправи, но не ускорява, но не вървеше, имаше и едно странно жужени от двигателя. Та сега си търся друг да видя.

          Коментар


          • #6
            От: Husqvarna Sm610 Мнения, и въпроси

            Колега не знам дали си го купил мотора, но аз преди месец имах такъв и го продадох. Въобще не съм доволен от него! 3 пъти сменях гарнутура на цилундър издухваше я за норматив. Като я купих нямаше проблеми. Купих я покарах я. Първо се разхлопа касетата, после изгоря компютъра, както казах 3 гарнитури. Беше си закрепен да се продаде. Като возия и вървеж много добре, но налях една камара пари за една мърша. Може и аз да не съм попаднал на мотор но моето мнение че не си струва. Ямаха хонда сузуки ктм ДА но хъски никога повече не бих си купил. А и на какви да се надяваме че си купуваме мотор на 15 години и очакваме дс е качествен. Трудно!

            Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

            Зареждам...
            X