Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

    Накратко всичко започна преди около година,когато се сдобих със заводско супермото КТМ 620-ка.Влюбих се в машината от пръв поглед,взех си я и си я карах около 4 000км без ГРАМ проблем.Много сила в ниските,много сила като цяло,Брембо спирачки + 320мм диск отпред,хубаво WP-окачване,капли-предна и задна съответно:Morad Spain & BEHR,SXS гърне и т.н.Мотора не спираше да ме учудва-всеки км ми доставяше адреналин на макс.Просто мотор за глупости-задни,предни гуми,дрифтове,скокчета...абе не може да се кара нормално такъв мотор .... всичко беше 7 от 6 до един момент,в който се появи лек шум от страна на съединителя,но тъй като мотора за онзи ден ми трябваше, моята празна глава прецени,че проблема не е чак толкова голям,че веднага мотора да се спре от движение-ГОЛЯМА ГРЕШКА ..стигна се до ремонт на стойност около 1800лв без труда .........и точно тогава на късмет аз успях да намеря двигател от КТМ 660 СМЦ 2-ра ръка за много добри пари.И така беше решено-ВСИЧКО ЗДРАВО ОТ СТАРИЯ ДВИГАТЕЛ ОТИВА ЗА ЧАСТИ,И ЗАПОЧВА ПРЕВРЪЩАНЕТО НА СТАРИЯ МОТОР В КТМ 660 SMC 2003 ...

    Първо проверих дали в параметрите на двигателя няма разминаване-по всичко изглеждаше,че ще влезе в рамата-така и стана.След това започнах да си набавям и другите неща,с които ще стане едно истинско 660 СМЦ:

    Хидравличен съединител МАГУРА
    Карбуратор KEIHIN FCR-MX 41 с ускорителна клапа
    Филтърната кутия към карба
    Бърза супермото газ с охлюв за 2-ното жило на карбуратора
    Електроника Kokusan denki за модела (защото старата няма буксата за карбуратора,а точно това е разковничето за силата на мотора-в което се убедих после)
    И така новия двигател беше веднага отворен за да се види състоянието му-наложи се смяна на лагери на колянов вал и разбира се,всички семеринги и гарнитури по двигателя.Всичко друго беше изненадващо добре (бутало+ сегемнти,скорости....)

    След всичко това вече двигателя се сложи,електрониката се свърза,карбуратора се настрои,съединителя се обезвъздуши......абе започна отново да се вижда светлина в тунела


    След около 3 месеца ремонти..........МОТОРА БЕШЕ ИЗПИСАН ОТ БОЛНИЦАТА

    Досега (все пак го всичко това приключи съвсем скоро) съм му направил около 350км каране само на ниски и средни обороти (мисля си още малко да го поразработя и тогава да му "намахвам яката" газта) и имам следните впечатления:

    1-во-мотора отново пали много лесно,независимо студен или топъл.
    2-ро-разхода на гориво при каране на ниски/средни обороти варира винаги около 5,2-5,4 -нещото което ме учуди най-много ! ! !
    3-то-колкото и странно да взучи-мотора е коренно различен от 620-ката в положителния смисъл на думата.Който е карал 620-ка знае как върви мотора-АМИ МОМЧЕТА 660 СМЦ Е 2,3 ИДЕИ ПО-БРУТАЛЕН.Не знам от карба ли от тоците ли,но просто леко пипаш газта и усещаш как вилката се изпъва мигновено и мотора е готов да продължи на една гума.Просто тегли зверската тва чудо.620 на дино-тестове гледам вади около 52/53коня стоково.Първоначално си мислех,че разликата няма да е толкова голяма,но след първите километри просто се усеща,че караш доста по-силен мотор и затова се поразрових и забелязвам,че в ю-туб 660-смц ,което на дино стенд да даде под 62/63 коня май няма.И наистина след няколко стотин км съм сколен да вярвам,че има 10/12 кончета в повечко в SMC-to.
    4-то-хидравличния съединител е много приятен
    5-то-мотора загрява доста бързо и не знам дали в градски условия в жегите това няма да е проблем,но времемто ще покаже !

    В момента съм с пиньони 38/15 и на 5-та мотора под 110км/ч започва да придърпва с отворен масур 2мм мотора на прав път мотора се движи 120км/ч ....на средни обороти мотора си поддържа 130/140 и не му дреме.И въпреки дългите скорости и малката задна и голямата предна зъбчатка мотора е много рязък и съм сигурен че в момента на 3-та с газ ще се изправя.Въпреки това при следващата смяна ще мина на пиньони 42/15-искам мотора да е на всяка скорост с газ на задна-не ми трябва гоненен на 200км/ч с този тип мотор.

    По външния вид променте са много малки-нови лепенки на вилката WP,нови лепенки на предпазителите за колове,лепенки по джантите-много яко стоят нощно време,и оригинални капачки за гумите-оранжеви от Еди моторс След време (ако имам парите) мисля да взмема оригиналните лепенки СМЦ за резервоар и да махна старите СуперКомпетишън.

    Другото,върху което искам да "поработя" е спирачките и изпусквателната система,но..........няма кинти сега.Скотово 660-ката е с 4-бутално Брембо,а сега аз съм с двубутално.Искам да мина и на радиална помпа,но както казах засега е това.Нека похарча пари и за бензин малко


    Снимките са скромни,защото както казах с ремонтите се приключи скоро:В карайна сметка от това :







    ...... стана ТОВА: КТМ 660 СМЦ 03




  • #2
    От: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`




    Коментар


    • #3
      От: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

      Поздравления за любовта,който имаш към мотора.Има още какво да се бутне по външния вид,но съм сигурен,че ще го направиш както трябва.Не съм сигурен обаче ако сложиш 42/15 дали ще ти харесва и искаш или не тези 200км пак ще ги стигнеш.Аз в момента съм 45/16 и 200 си ги правя от раз и на 2-ра се обръща.За новия сезон ще мина на 46-48/15 да пробвам как ще е.Жалко,че си далеч да покараме и махай тези гуми и слагай СЛИК да видиш наистина ,какво може този мАтор.Моя е 640 престиж 2006 има тема с снимки тук в форума малко по надолу под твоята тема,може да го видиш и му виж корите, като идея.
      KTM 640 LC4 Prestige Supermoto;YAMAHA WR450F/08

      Коментар


      • #4
        От: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

        Коментар


        • #5
          Re: От: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

          Първоначално публикуван от Тиhомир Преглед на мнение
          Аз в момента съм 45/16 и 200 си ги правя от раз
          Това с какъв мотор?Защото лц4-ка трудно ще ги направи и то с тези венци.

          Коментар


          • #6
            От: Re: От: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

            както казах мотора е КТМ ЛЦ4 640 2006 леко е бутнат тук-там за да върви така ,не е както от завода разбира се .Има тема за мотора може да го видиш.Които има желани да дойде и да пробва да се увери.Публикуван е за продажба в познатите сайтове у нас и там може да се види.
            KTM 640 LC4 Prestige Supermoto;YAMAHA WR450F/08

            Коментар


            • #7
              Re: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

              Не знам как ги вдигате тия километри, ама аз с лц4-ката повече от 143 по ГПС не съм вдигал с 15/45. Да дърт е и не е 640, ама 60 километра отгоре са си доста.
              Но не няма да споря, колкото толкова, важно е кеф та ти прави.


              Към автора-ако ще хвърляш още пари наблегни на пипане по окачване и спирачки от колкото по външен вид, все пак карането прави кефа, не да го гледаш в гаража.

              Коментар


              • #8
                От: Re: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

                Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение


                Към автора-ако ще хвърляш още пари наблегни на пипане по окачване и спирачки от колкото по външен вид, все пак карането прави кефа, не да го гледаш в гаража.
                Естествено...но все пак спирачки,окачване,изп.система е винаги 500+++лв .... а дребните неща (лепенки,ръкохватки и други малки гъзарийки са доста доста по малко) .............както написах засега спирам с даването на пари по части/детайли и наблягам на карането....Декември като падне снега ще видим как ще съм финансово и какво ще се подобрява.


                Иначе за скоростта:Аз 200 от раз не ги правя,но със "напън" с пиньони 15/38 ще ги направя.Ще гледам да направя някои клип да има

                Коментар


                • #9
                  От: Re: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

                  48/15 ще е някаква лудница....макс.спийда мисля,че ще падне доста и на 5-та ще си се вдига без проблем...........МИСЛЯ,ЧЕ за МЕН 15/40 или 15/42 най-много ще е добре.Той сега подскача на 3-та а съм с 38 отзад а с 48 ще е ....за мен няма смисъл.

                  Търся нещо от сорта на 160/165 макс.спийд и дори и седнал на 4-та с газ да се изправя.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Re: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

                    Малко гевезелъци от тези дни



                    Коментар


                    • #11
                      От: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

                      Вчера след разходката с мотора имах малко време и .........реших малко да си поиграя с филтърната кутия.
                      Направих 2 дупки на опашката точно където са двата канала от филтърната кутия и разпробих страничното капаче на филтърната кутия и после зад дупките сложих мрежа от комарник,за да не влизат едрите боклуци.

                      За около 2 часа работа стана това:



                      Коментар


                      • #12
                        От: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

                        Колеги днес радостен си взимам от Еконта 4-бутално Брембо и се запътвам към гаража да видя какъв преходник да му мисля (защото е десен апарат и при мен ще трябва да стои с обезвъздушителя надолу) .....и се видях в чудо :О ....апарата не иска да влиза в диска-опира ту в каплата,ту в спиците-задните бутала винаги опират някъде и апарата не може да легне хубаво.Диска влиза в него но само 0,5/1см макс,защото като дам апарата навътре към диска тои закача ??????? А сега,де.Гледам в нета лц4-ките като моя които заводски излизат с 4-бутално Брембо как са-еми апарата е същия само където е ляв ??Формата е 1:1??? Защо при мен опира в каплата и не може да влезе апарата ??

                        Някой някакви идеи ?
                        П.С.Ей тва е апарата-днес малко афектиран веднага го пуснах за продажба,но тези дни ще отида пак при мотора да видим дали на спокойствие ще се промени нещо-
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...04#post2363304

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:03584091.gif
Прегледи:1
Размер:19.6 КБ
ID:5544549
                          Погледни номер 22, за това не влиза апарата

                          Коментар


                          • #14
                            От: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

                            Малко да раздвижим темата....началото на Декември реших малко да си поиграя с външния вид.Свързах се с (в ФейсБук-Riderskin) с Райдърскин и се разбрахме за пълен комплект лепенки за мотора.Еми хубаво,но за моя мотор нямаше шаблони-тоест трябваше аз да си направя шаблоните,по които да бъдат направени лепенките.И аз лека полека се заех-купих си оризова хартия и се почна едно мерене/чертане/рязане/подррязване/оформяне.....в крайна сметка аз направих това:







                            На опашката и на калника шаблона беше направен от 2 части,които след това съединих на картон а4.....абе иска се прецизност,а аз не съм от търпеливите и спокойните и често правех на ден по 1 шаблон,защото след 20 рязания и оформяния не ми оставаха нерви.

                            След това ги изпратих шаблоните и през вечер започнахме с момчето да комуникираме,за да оформим дизайна.Исках да са разчупени,да ми има името,задължително контур на поднесъл супермото мотор....впоследствие реших да има и черепи и т.н......

                            Лепенките станаха ,дойдоха и сега трябваше да си ги поставя.Това ми изглеждаше най-лесното и приятното в цялата работа,но не.....ДОБРЕ ЧЕ СВАЛИХ ВСИЧКИ КОРИ И ТАКА ЗАПОЧНАХ ПОСТАВЯНЕТО...ИНАЧЕ ПРОСТО НЕ ЗНАМ КАК ЩЯХА ДА СЕ ЗАЛЕПЯТ КАКТО ТРЯБВА.Първо изчистих перфектно корите и ги избърсах.После преди поставянето на всяка лепенка с сешоар нагрявах първо кората,а след това и самата лепенка и бавно,бавно,за да не остава въздух отдолу залепвах лепенката....вече всички лепенки са залепени,но така и не ми остава време (от кандидатстуденски уроци) да отида при мотора и да поставя корите.
                            От всичко направено излезе ТОВА-и тук искам отново да БЛАГОДАРЯ НА РАЙДЪРСКИН,за чудесната направа и качеството на лепенките.Човека е много коректен и точен и работи супер.



                            Коментар


                            • #15
                              От: Преминаването ми от KTM LC4 620 SC SM 01` към KTM 660 SMC 03`

                              Днес открих сезона-врътнах на моторетката 70-80км ....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X