Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • само да понамалее малко работата и да взема няколко дни отпуск
    ами хади де

    Коментар


    • Ето малко снимки на Поморийския КДХ дето няма кой да го вземе за 650лв. http://snimka.bg/album.php?album_id=20476

      Коментар


      • Проблем с вала на KDX200

        Проблема който имам е следния.Там където семерингите контактуват с оста на вала се е получило износване(под формата на канал).Как може да се реши този проблем.
        Димитър Пенев

        Коментар


        • Re: Проблем с вала на KDX200

          Първоначално публикуван от penev_us
          Проблема който имам е следния.Там където семерингите контактуват с оста на вала се е получило износване(под формата на канал).Как може да се реши този проблем.
          Сменяш износеното

          Ако износването е малко и семерингите успяват да уплътняват - просто караш и това е. Ако старите семеринги не уплътняват може да ги смениш. Ако каналчето е дълбоко и грозно - не знам как може да се възстанови. По принцип може да се напласти метал и да се престърже до фабричния рамер, но такова нещо още не съм виждал някой да е правил. Напластяването евентуално само електрохимично. Ако се прави със заварки всичко отива на кино - циментацията се съсипва, структирата на материала също.
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • това е често срещан проблем при кавазаки а и не само
            специфично е обаче че на повечето кавазакита този семеринг може да се вади само от вътре -тоест трябва да цепнеш двигателя за да го смениш
            да ама тва може да се побългари и да се направи както на другите мотори да се стръгне засечката че да може да се сменя и от вън освен това по този начин може да преместиш семеринга по навътре или по навън за да хване в страни от улея там където вала е здрав

            друг начин няма освен да се поизмести семеринга да хване на здраво място
            все пак с нов семеринг ще държи предполагам даже и да е на старото място в улея но все пак гледай да го преместиш да хване на здраво място,този челъм е пробван и от мен и от приятели и действа

            Коментар


            • Първоначално публикуван от mitkov

              друг начин няма освен да се поизмести семеринга да хване на здраво място
              все пак с нов семеринг ще държи предполагам даже и да е на старото място в улея но все пак гледай да го преместиш да хване на здраво място,този челъм е пробван и от мен и от приятели и действа
              абсолютно....
              изместваш с 1мм. да хване на здраво място
              "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
              MG Racing Team

              Коментар


              • Значи канала на вала е няколко микрона и ми се струва,че наистина новия семеринг ще оправи нещата,но за всеки случай ще го преместя с 1мм ,както ми казахте.
                Другото нещо което ме интересува е има ли оригинално гарнитура на двигателя(в средата).
                Димитър Пенев

                Коментар


                • гарнитура между двете половини на картера няма
                  що не слагат незнам ,хонда примерно имат..
                  ако ти е отварян обаче двигателя повечко пъти при всички положения ще е наранена контактната повърхност м/у двете половини и е най-добре да си сложиш една много тънка гарнитура
                  за по-сигурно
                  иначе има вероятност да не уплътнява картера и или ще ти дърпа въздух или пък масло от скоростите
                  и двете не са желателни
                  "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                  MG Racing Team

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от penev_us
                    Значи канала на вала е няколко микрона и ми се струва,че наистина новия семеринг ще оправи нещата,но за всеки случай ще го преместя с 1мм ,както ми казахте.
                    Другото нещо което ме интересува е има ли оригинално гарнитура на двигателя(в средата).
                    Как пък ги премери тия микрони
                    Ако канала се вижда с просто око значи е поне няколко стотни от мм. Ако се усеща само като пипаш с пръстите и не се вижда добре значи е по малко.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • Каква свещ бихте ми препорачали за KDX оригиналната ,която е BR9ES и друга която е по висок клас BR9EIX(иридиум) тези свещи ги зацапва редовно .Какво топлинно число е най-подходящо за мотора .
                      Димитър Пенев

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от penev_us
                        Каква свещ бихте ми препорачали за KDX оригиналната ,която е BR9ES и друга която е по висок клас BR9EIX(иридиум) тези свещи ги зацапва редовно .Какво топлинно число е най-подходящо за мотора .
                        Ползвай каквото препоръчва производителя Дава най-добър резултат.
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • за зимата си вземи нгк7 мица или 6 ца
                          ще работи перфектно без да ги цапа
                          иначе 9 ките ще ти избият поне 2-3 докъто свършат студовете
                          а и за по топлото ако питаш мене повече от 8 ца не слагай

                          Коментар


                          • Може ли някой да ми каже по какво си приличат и по какво се различават[освен по радиаторите] KDX-200 и KMX-200 защото
                            мисля да взема един KMX

                            Коментар


                            • В успуха на KDXa говоря за предната част ,която не се разглобява ,вътре се е получил доста дебел слой нагар.Този нагар по какъв начин може да се отстрани(дали ще има ефект ако го напълня с бензин и да постои така няколко дни с идея нагара да се разтвори) или има и друг по-ефективен начин.
                              Димитър Пенев

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от Николай
                                Може ли някой да ми каже по какво си приличат и по какво се различават[освен по радиаторите] KDX-200 и KMX-200 защото
                                мисля да взема един KMX
                                Най-общо казано КДХ-а е хард ендуро, а КМХ-а е за обща употреба, но предполагам че става и за леко ендуро.
                                Да не си заплюл да купуваш този от Благоевград?
                                2010 CRF 250 R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                                Зареждам...
                                X