Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с манивелата и съединителят

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с манивелата и съединителят

    Здравейте майстори,
    обръщам се към вас с идеята да ми помогнете.
    Днес си купих скоростно масло МОТУЛ 10w40 и реших да го сменя със старото. Източих старото и налях новото, ритам манивелата да запали, пали, но какво се слуцва:


    -започва страшно да стърже от манивелата (звука е същия когато е запален мотора и бутнем манивелата напред)
    -слагам му първа и ми гасне. Забутах го, слагам му отново първа и започва да върви с натиснат съединител(все едно не съм го натиснал), спра ли- гасне.

    Обадих се на един приятел, той каза че прожината на манивелата може да се е извадила. Източих маслото, отворих картера, нагласих прожината и зъбните колела, затворих го, сипах маслото, паля го и отново същото.
    Въпроса ми е какво му е, и защо започна да го прави след налятото масло, 1 час преди това го карах и всичко беше точно.
    Rieju rr50
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Проблем със манивелата и съединитела

    Така както си го описал все едно не ти отделя съединителя.
    Ама какво може да стане, та от смяна на масло да се получи...
    Помисли пак къде си развивал, пробки, болтчета...
    Отвори пак капака и огледай кошницата, проследи жилото и връзката вътре...
    Все едно нещо се е разкачило/развило/ и ти е засегнало съединителя...
    Да не се е отчупило нещо от зъбчатките на манивелата или пружината и да се е навряло някъде...

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с манивелата и съединителят

      Между другото нали моторчето е имало проблем с залепнали дискове и преди, та предполагам че пак са залепнали. Това ще го видиме с Иво, ама я дайъе малко акъл с пружините на манивелата, колко трябва да се натегнат?
      KAWASAKI Let the good times roll

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с манивелата и съединителят

        На мене като ми беше залепнал съединителя, един приятел ми каза да сложа на 5-та предавка, може и да не е 5-та но там някъде 4-5-6 и да бутам мотора с натиснат съединител назаде, бутах малко тей и се оправи
        А иначе за манивелата немога да ти помогна, но моята манивела като я ритна, мотора запалва а манивелата си остава доло.. как мога да си натегна пружинката?

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с манивелата и съединителят

          Утре ще го отворя отново и ще разгледам по-подробно. Благодаря ви!

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с манивелата и съединителят

            Отворих картера и мисля че разбрах от какво е станала цялата работа с манивелата. Когато сменях маслото бях развъртял болта, който съм го оградил с червен кръг на снимката, а после забравих да го навия и го запалих :/ Пружината така ли трябва да изглежда..? Имам и още един въпрос- гарнитурата на картера не става за нищо- от къде мога да намеря друга или с какво мога да я заменя? Освен това вчера когато завивах болтовете на картера 2 от тях изпукаха и сега превъртат и не стоят стегнато, какво мога да измисля и за тях?

            Вижте едната снимка на пружината, която съм я отбелязъл с червено, погледнете колко е крив последния обръч, като го сложа там където му е местото едвам, едвам влиза,а като влезне стои много накриво.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с манивелата и съединителят

              Ти за една смяна на масло си направил сума ти поразии
              Защо не попита някой откъде се налива маслото. Този болт който си развил е ограничителя на манивелата. Пружината е деформирана но мисля, че може да се оправи/не опитвай сам. А изпусналите болтове, ако е изтървала резбата в картера трябва да се разпробие и нареже по- голяма резба. Най-добре потърси монтьор преди да е късно
              Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
              0894328706

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с манивелата и съединителят

                гарнитура изрежи от клингирит
                за болчетата се разпробеват и им е пренавива резба 8 мм
                предполагам че сега твоите са 6 мм
                а може да са и 5 мм ако са 5 мм предполагам че може да се
                пренавие резба с метчик 6 мм

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с манивелата и съединителят

                  Абе диване ...... има си начинн за възстановяване на резбата - с пружинка , ама не е евтино.

                  Търси свестен сервиз да ти ги оправят.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с манивелата и съединителят

                    Като гледам как си овапцал работата по-добре не се опитвай да си правиш гарнитура.
                    0898/673618-обади се на този телефон и човека(не знам как се казва) ще ти обясни точно къде се намира-една от преките на Симеон в раьона на Опълченска.Ще ти изреже гарнитурата за 10мин и 3-5лв.Задължително му занеси капака.
                    Винтовете се въртят свободно защото си изпокъсал резбите. Следващия път ги стягай с отверка с шестограмен накрайник-така шанса да ги скъсаш е много по-малък.Колегите са ти обяснили как се оправят , но лично аз не обичам варианта с преминаване към по-голям размер защото ако пак се скъсат вече си за нов картер.Най-добре става с пружина.Антим от АТВ форума може да ти ги оправи,но лошото е че ще трябва да му закараш мотора.
                    Пружината може да се оправи , но има опасност след известно време да се счупи точно там където е бил проблема.Най-добре става с нова.
                    Успех и не се отчайвай-всички сме счупили по няколко мотора преди да се научим!
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • #11
                      Благодаря!

                      Проблема със съединителя свързан ли е с манивелата?
                      Последно редактирано от Жоро Донечки; 31-10-09, 21:34. Причина: сливане

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с манивелата и съединителят

                        Не,но ако си си свалял последния притискателен диск на сьединителя под него има лостче дьлго около 30-40мм,След него има СЬЧМА-6мм и ако си я изрьсил по невнимание няма как да отделя . Двигателчето ти е minareli am 6 нали?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с манивелата и съединителят

                          Minareli пише на него нищо друго не знам. Как мога да го оправя съединитела?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с манивелата и съединителят

                            Доста дьлго за обясняване,но дай да почнем от начало.Ти пипал ли си нещо по него?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с манивелата и съединителят

                              Не. Виж по-нагоре в темата единствено какво съм направил (развъртях този болт и се обърка всичко с манивелата..). Друго не съм пипал.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X