Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чистене на студен двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чистене на студен двигател

    Питането ми е такова, както знаем всеки 2Т иска да се изчисти след като загрее. Даже се налага чистене и в други моменти когато е топъл двигателя.
    Когато излезе TPI на КТМ забелязах, че там няма такива проблеми с чистене. Палиш на студено и директно си звънка и няма нужда от никакво чистене, но в един даден момент и TPI започва да иска чистене на студено.
    Сега се чудя защо стана и при него така, на мен единственото което ми звучи логично да е от свещта. Все пак има причина да и дават смяна на малко часове.
    Някой друг ще каже ли защо според него се получава нуждата от чистене и как най лесно може да се премахва.
    EXC TPI 2019

  • #2
    Виждам, че има преглеждания, но никакви отговори. Сега аз да кажа какво направих и какво се случи.
    Онзи ден разглобих един TPI за смяна на цилиндър и бутало. На стария на голямата атак клапа имаше доста нагар и като цяло и се беше променил размера и формата. Буталото и цилиндъра изглеждаха перфектно за 100+ часа на които бяха, но причината за смяната е друга тема.
    Нов цилиндър с нови атак клапи, глава, бутало и нова свещ. Мотора запали, изпуши хубаво заради масалцето с което бях омазал всичко и за няма и минута спряха всякакви пушеци. По време на тестовото кръгче по улиците, двигателя работи точно така както работеше преди 100+ часа. Няма сплитане, пушеци на студено... все едно караш 2Т (карбуратор) който е загрял хубаво, изчистен и.....
    За мен възможните причина са свещ или променената форма и размер на атак клапата- голямата.
    Живот и здраве след стотина часа като почне да се държи като карбуратор ще му сменя само свещта и тогава ще видя какъв ще е ефекта.
    EXC TPI 2019

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 7,066 в 15:57 на 11-07-20.

    Зареждам...
    X