Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля помогнете!Проблем с CAGIVA MITO 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моля помогнете!Проблем с CAGIVA MITO 125

    Колеги помогнете.Мотора върви до 7000 об. и след това забива.Пробвах всичко за което се сещам и няма промяна.При обогатяване и обедняване на сместа проблема остава.Клапите пред карбуратора са нови карбонови.клапата на испускателния отвор съм я блокирал на отворено положение.На място се форсира но движение след 7000 започва да върви на тласъци и забива.Буталото сегмента и всички семеринги за нови.Възможно ли е проблема да е в ЦДИ модула.Благодаря ви предварително!


    Последно редактирано от Hristo Iskiliev; 27-04-13, 21:38.

  • #2
    От: Моля помогнете!Проблем с CAGIVA MITO 125

    Аз много , много не разбирам , нооо какво означава ''блокирал съм клапата на отворено положение'' ?!?!

    То тая клапа си има начин за настройка и сама трябва да отваря и затваря за да върви мотора както трябва, а не да бъде ''блокирана'' на някакво положение...

    Не знам нека другите да споделят също, но при така описаните симптоми , вземи си погледни клапата, ''отблокираи'' я , и я настрой както трябва според мануал

    Успех!
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • #3
      От: Моля помогнете!Проблем с CAGIVA MITO 125

      Ами аз знам 4е за клапата е за да е по-пъргав мотора в ниските,а на високи обороти отваря напълно.А аз използвам само максималните обороти,защото двигателя е на картинг.Но не съм сигурен нека кажат разбиращите

      Коментар


      • #4
        От: Моля помогнете!Проблем с CAGIVA MITO 125

        Според мен, тая клапа не трябва да се законтря така , тя затова е направена да отваря и затваря в определен диапазон от обороти! Хората дето са я сложи не са прости, ако е трябвало да я законтрят, защо въобще са я слагали ?!?!

        Другото което е , бензин , проверил ли си дали има доволно количество бензин? Ами ток ? Да не е запушен карбуратора, кранче на резервоар , цедка на резервоара за бензина , ако има такава разбира се !

        Другото , което е по-лошо е да е електрониката ! Тук по Петрич-ко имаше една Каджива Мито 125, която беше с гореспоменатите проблеми - не можеше да влезе в оборот! Оказа се ,че електрониката е сдала багажа , но как да го провериш това - нямам идея , нека колегите дето разбират да кажат !

        П.п проверил ли си как е буталото и каква компресия има ? Това ти го пиша , защото на моя мотор Ямаха ТДР 125 , когато ми се счупи едната пъпка/чоп/ на буталото дето играе ролята на стопер за сегмента / да не се върти/ , мотора спря да влиза в оборот !! 5-6000К оборота и до там !
        Отворих, видях ,че буталото е заминало / добре ,че не станаха по-големи поразии/ , смених буталото и газ. А и си прегледай настройката на карбуратора, много е вероятно и от него да идва проблема
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X