Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Настройка на карбуратор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Настройка на карбуратор?

    Колеги дайте мнение по настройката на този карбуратор.Това е карбуратор от хонда пантеон 125 ,2 такта. Според мен в ляво на снимката се намира винта за регулиране качеството на сместа /по малкият винт/ , а в дясно големият винт е за регулиране количеството на сместа. С цел по оптимален разход ,би трябвало винта за качеството на сместа да е максимално навит /примерно от завито положение го развиваме на един оборот/ , а другият винт за за количеството на сместа трябва да го навием до получаване на устойчиви обороти .Разбира се това всичко се прави при чист филтър и карбуратор и загрял двигател. Така ли е или не съм прав. http://dimitar999.snimka.bg/motorcyc...92991.23716685
    Последно редактирано от Chinela; 24-11-11, 15:37.

  • #2
    От: Настройка на карбуратор?

    Абе не си съвсем прав. Ако искаш да настройваш горивна смес при тихи обороти на ухо - първо постигаш някакви що годе обороти след това регулираш въздуха /качество/ докато постигнеш максимални /хубави на ухо/ обороти и после донагласяш тихия ход на вкус. Горе долу нещо такова е свръхопростено речено.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #3
      От: Настройка на карбуратор?

      Точно това казвам първо чрез винта за бензина го развивам на около оборот оборот и половина от затегнато положение след което чрез винта на въздуха правя устойчиви обороти.Гледам цвета на свеща и според нея завивам ако е богата и обратно ако е бедна сместа.На ухо и звук докарвам чрез винта за въздуха устойчиви обороти на празен ход.

      Коментар


      • #4
        От: Настройка на карбуратор?

        Ми тя тая работа с по две изречения не става някак.

        Тези две винтчета участват само в работата на двигателя на тихи обороти. Какво общо има с тях свещта? Трябва двигателя да кълца 30 минути на празно та да оцвети свещта така щото да ти даде ориентир. Нормалните и високи режими на работа се коригират от притока на въздух и на бензин през главния жигльор и иглата а също така понякога с ниво в поплавкова камера. Така се натрупват много променливи. Като влючим в уравнението степен на компресия /износеност на бутален блок/, качество на гориво, атмосферно налягане влажност и температура, вид и качество на свещ и подавана искра нещата съвсем отиват в граничната зона между наука и изкуство.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #5
          От: Настройка на карбуратор?

          Досега винт за регулиране количеството на горивото не съм виждал.Същото се регулира с промяната на нивото и положението на иглата.Всички винтове регулират количеството на въздуха.
          КТМ 400 EXC

          Коментар


          • #6
            От: Настройка на карбуратор?

            Първоначално публикуван от Tornado Преглед на мнение
            Досега винт за регулиране количеството на горивото не съм виждал.Същото се регулира с промяната на нивото и положението на иглата.Всички винтове регулират количеството на въздуха.
            Този за който питаш подпира дросела. По един или друг начин. Да не се затваря съвсем плътно.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #7
              От: Настройка на карбуратор?

              Колеги знам , че съм много нов в този форум, знам също , че устройството на този карборатор ми е малко познато /то и затова първо се пита/, но вие не ми помагате , как да настроя този карборатор, за каквото беше моето питане .А относно мнението на колегата по горе , че двата винта на карборатора служат само за настройка на празният ход е това няма как да го повярвам. Може би за помощ трябва да се обърна към друг форум.

              Коментар


              • #8
                От: Настройка на карбуратор?

                Първоначално публикуван от dimitar123456 Преглед на мнение
                Колеги знам , че съм много нов в този форум, знам също , че устройството на този карборатор ми е малко познато /то и затова първо се пита/, но вие не ми помагате , как да настроя този карборатор, за каквото беше моето питане .А относно мнението на колегата по горе , че двата винта на карборатора служат само за настройка на празният ход е това няма как да го повярвам. Може би за помощ трябва да се обърна към друг форум.
                Пробвай бе колега. Това си въпрос на вяра. В този форум обаче раздават банове за религиозни теми.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #9
                  От: Настройка на карбуратор?

                  Хахахахахаха , че се и обиждаш . Не , че никой не иска да ти помогне. Просто карбурато не се настройва така. Тук си получил добри насоки. Ако се разровиш малко и попрочетеш други теми наистина ще разбереш , че настройката на един карбуратор не е толкова лесна колкото на всични ни се иска. Моя съвет е да намериш някой колега от форума който живее близо до теб и е наясно какво прави да ти го настрои . Другия вариант е да си свалиш мануал за мотора. Там има инструкция със заводските настройки на карба , които ако не си състезалел или свикнал с мотора до съвършенство са си напълно подходящи. Освен това в повечето саито на производителите на карбуратори има таблици с корекциите на жигльорите според сезона и надморската височина , които са полезни но според мен основно тези с температурите, едва ли всеки пат караш на различни надморски височини . Успех с настройката и не пипай много където не разбираш ( ОТ личен опит ти го казвам докато си настроя карбуратора на стария мотор така го прецаках , че си купих нов настроих го според мануала и оттогава проблеми не съм имал )

                  Коментар


                  • #10
                    От: Настройка на карбуратор?

                    Колега преди да пиша си прегледах инструкцията на мотора но там само е обяснено как се регулират оборотите на празен ход т.е. от винта за празният ход се докарват оборотите до 1500 оборота. Всички други настройки по карборатора се извършват в сервизен център на хонда. И за мен е най лесно двата винта да ги развия до където е необходимо но уви никой не ти казва .Относно сайта на производителя на моят карборатор уви нищо не пище за моят модел.Така , че ако някой знае повече за този карборатор приемам предложения.А иначе не съм от тези които да се сърдят

                    Коментар


                    • #11
                      От: Настройка на карбуратор?

                      Мисля , че най левият винт е винта за въздух /при завиване намалява въздуха и прави сместа по богата, при отвиване увеличава въздуха и прави сместа по бедна/, големият винт до него е винта за бензина при завиване вдига иглата и при работа вкарва повече бензин / увеличава оборотите/ при отвиване спуска иглата и в дифузора влиза по малко бензин / намалява оборотите /.Намерих една таблица в която е записано , че винта за въздуха трябва да е развит на 1,75 оборота.А ето и таблицата
                      http://www.bike-parts.fr/h/fiche_tec.../FES125W-1.pdf

                      Коментар


                      • #12
                        От: Настройка на карбуратор?

                        Първоначално публикуван от dimitar123456 Преглед на мнение
                        Мисля , че най левият винт е винта за въздух /при завиване намалява въздуха и прави сместа по богата, при отвиване увеличава въздуха и прави сместа по бедна/, големият винт до него е винта за бензина при завиване вдига иглата и при работа вкарва повече бензин / увеличава оборотите/ при отвиване спуска иглата и в дифузора влиза по малко бензин / намалява оборотите /.Намерих една таблица в която е записано , че винта за въздуха трябва да е развит на 1,75 оборота.А ето и таблицата
                        http://www.bike-parts.fr/h/fiche_tec.../FES125W-1.pdf

                        Принципно винтчето за въздуха е за ниските обороти (при нулева или леко подадена газ) и най лесно се настройва на ухо, въртиш до докато вдигне най-високи обороти. Дали ще е 1.5 или 2 , 2.5 зависи от много неща.
                        Но това е най-малкия проблем на карбуратора. Съществените настройки за от жигльорите и иглата.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #13
                          От: Настройка на карбуратор?

                          При мен върху иглата не може да се въздейства тъй като същата така е монтирана фабрично ,че няма възможност да се сваля и качва т.е. да се мести .Остава единствено да се сменят жигльори но на този етап мисля , че това не се налага.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X