Здравейте колеги,от днес аз съм собственик на Honda cr250 - 2000г. Моля колеги с подобни мотори споделят какво трябва да направя преди да го подкарам сериозно.Мотора прекъсва на високи обороти смених свеща пооправи се но не е както трябва.Забравих да спомена че е с туко що отремонтиран двигател нов цилиндър бутало биела и лагери.Има и още проблеми изхръля масло отпред през ауспуха и прокапа антифриз през една дупчица предполагам водната помпа.Моля за съдействия предварително благодаря на отзовалите се.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
HONDA CR250
Свий
X
-
От: HONDA CR250
Дано след като казваш че двигателя е след ремонт и е с нов цилиндър, бутало, биела и лагери да си пристъствал по време на ремонта. Никак не ми се връзват тея проблемчета по моторчето с ремонта и новите части. Иначе те сигурно 70% от моторите който се продават са перфектни, след основен ремонт и т.н.Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
-
От: HONDA CR250
Първоначално публикуван от joredim Преглед на мнениеЗдравейте колеги,от днес аз съм собственик на Honda cr250 - 2000г. Моля колеги с подобни мотори споделят какво трябва да направя преди да го подкарам сериозно.Мотора прекъсва на високи обороти смених свеща пооправи се но не е както трябва.Забравих да спомена че е с туко що отремонтиран двигател нов цилиндър бутало биела и лагери.Има и още проблеми изхръля масло отпред през ауспуха и прокапа антифриз през една дупчица предполагам водната помпа.Моля за съдействия предварително благодаря на отзовалите се.
Приятелю, там откъдето ти е протекла водата е отървала едната семеринга. Така са направени, че като отърве едната, да излиза водата от тази дупчица, за да може другата да не позволи влизане вода в двигателя. Сменяш и този проблем е оправен, само че виж оста, която завърта перката, да не е наръфана. Колкото до цилиндъра, дето изхвърля масло има един опръстен, може да е издухан или много масло да слагаш на бензина 20-25гр на литър, може и атаката да не ти работи - смени жигльорите на карбуратора и пробвай за форсажа.Последно редактирано от viki terzieva; 02-09-12, 06:51.
Коментар
-
От: HONDA CR250
Първоначално публикуван от d.6orca Преглед на мнениеПриятелю там откъдето ти е протекла водата е отървала едната семеринга, така са направени че като отърве едната да излиза водата от тази дупчица за да може другата да не позволи влизане вода в двигателя сменяш и тоз проблем е оправен само че виш оста която завърта перката да не е наръфана.Колкото до цилиндъра дето изхвърля масло има един опръстен може да е издухан или много масло да слагаш на бензина 20-25гр на литър,може и атаката да не ти работи-смени жигльорите на карбуратора и пробваи за форсажа.
Коментар
-
От: HONDA CR250
Относно сменения цилиндър и другите работи е сигурно, защото говорих с Никомотор и човекът каза, че всичко това го е продал на въпросния предишен собственик. За тия пръстени на гърнето отпред е сигурно, че липсват. Той си каза човека, даже пуши от там. Има ли вариант това да е причината за невървежа във високите? Моторът беше чук като го гледахме и карахме - единственият проблем беше невървежа и маслото от ауспуха. Но по закона на Мърфи, след като го докарах в София, направих две три кръгчета и оп, протече антифриз, омасли гарнитурата под цилиндъра, отпред на тройника излезе шум и луфт, после видях и луфта в задницата и почукване като вдигна задната гума и я пусна. Явно майсторът е бил калпав.Последно редактирано от viki terzieva; 02-09-12, 06:53.
Коментар
-
От: HONDA CR250
По принцип за 2Т мотор изпускателната система е много важна. Но не вярвам от едно препушване да не ти върви във високите( преди имах КДХ125, който пушеше от там и си вървеше пушка. Същият случай има един приятел с РМХ250 има 2 дупки в резонатора и пак като влезне в оборот иска да къса ). Най-добре източи антифриза, след това маслото и свали капака на водната помпа да видиш как е положението там. Ако всичко е наред, свали десния капак, там също има един О-пръстен , но ако е от него, ще имаш антифриз в маслото. Огледай си маслото като го точиш за стружки. След това свали цилиндъра и провери защо избива масло под него. Почисти си клапите и провери дали работят ( Ако не работят ще имаш едно като тъпчене във високите и по-бавно ще се изфорсирва) . Провери си карбуратора (почистване и настройка според мануал). Като докараш вървенето на мотора вече приготвяш 150кинта някЪде мисля , че бяха лагерите за тройника. А за задния амортисьор има втулки и лагери на линковете и те са към 150лв . Но това почукване ми се струва да е от лагери на задната ос. Те са евтини, но си вземи нещо качествено KOYO , SKF , FAG или нещо друго, стига да не е китайски.
Коментар
-
От: HONDA CR250
Благодаря много на отзовалите се,няма да пипам нищо,имам един доста добър майстор под ръка и ще му го дам да провери как са нещата.
А само да попитам има ли възможност ако не сменя веднага лагерите в тройника и го покарам така малко,да се прецака нещо друго.
Коментар
-
От: HONDA CR250
За лагерите не знам дали може да стане нещо, освен да ти завива трудно предницата и в някакви много крайни случаи, ако лагерите спекат, нацяло да спре да завива, ама не знам какво трябва да се случи за това. А да ти кажа честно, лагерите не са никаква философия да си ги смениш сам. Но ако маЙстора ще ти вземе 10-20лв., аз лично не бих му ги дал, ама имам много време за губене. Иначе, ако имаш добър майстор, би ти спестил доста време главоболия, а в крайна сметка най-вероятно и пари в решаването на проблема с работата на двигателя и теча на масло изпод цилиндъра . Успех
Последно редактирано от viki terzieva; 02-09-12, 06:56. Причина: Отрицателната частица "не" се пише ВИНАГИ отделно от глагола - например "не знам".
Коментар
-
От: HONDA CR250
Проблемчетата ги поизчистихме, но излезе нов - доста по-сериозен. След като откачихме гърнето и светнахме с лампа, кво да видим - никасила като че ли е изчезнал на едно място, все едно буталото трие в алуминия. Човекът, от който купих мотора, си е купил преди няколко месеца и цилиндър, и бутало. Цилиндърът е ремонтиран в Гърция. Познат говори преди да закупя мотора с въпросния магазин и се оказа, че човекът не лъже и наистина е купил цилиндър бутало и т.н. След тази информация с мисълта, че двигателят е нов, го взех и сега олеле. След ремонта моторът не е каран. Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и дали скоро няма да хвърли кокалите тоя цилиндър.Последно редактирано от viki terzieva; 02-09-12, 06:58.
Коментар
-
От: HONDA CR250
Тоя цилиндър, е хвърлил кърпата отдавна, тъй както си обяснил за петното по него. Първо, никасила изчезва около изпускателния отвор, а щом без разглобяване се вижда, че липсва и на друго място, извода е че или ремонта му в Гърция не е качествен, или такъв не е правен.Силата е нищо без контрол.
Коментар
-
От: HONDA CR250
Явно ремонта на цилиндъра е бил некачествен,продавача не ме е излъгал за ремонта всичко което ми каза е сменено биелата е нова бутало лагери всякакви.Проблема с невървенето е бил от неправилно сглобена клапа,вече е отстранен и мотора звучи доста сърдито дори плашещо за мен.Утре ще има тест и ще видим разликата в вървенето.
Коментар
-
От: HONDA CR250
Аз ли нещо не разбирам или са правили ремонт на нов цилиндър?Хем цилиндъра нов, хем е правен някакъв ремонт в Гърция. Или пък новия цилиндър е отишъл на друг мотор за който ти не знаеш, а на теб са ти дали некачествено ремонтирания цилиндър. Знам ли и аз вече?
Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
Коментар
-
От: HONDA CR250
Предният собственик си и е купил цилиндър, магазинът няма да споменавам, след което моторът е сглобен и аз го купувам. Но след оглед Установяваме, че никасила е поизчезнал на места. Занесох цилиндъра във въпросния магазин, в който се оказа, че работи мой познат и човекът каза, че ще го прати за рекламация в Гърция - това е дилемата. Иначе днес го покарахме. Върви яко, определено проблемът е бил от неправилно сглобената клапа.Последно редактирано от viki terzieva; 02-09-12, 07:00.
Коментар
-
От: HONDA CR250
Пробвай с друга свещ, но предписана за такъв мотор. Аз карам с BR8EG на 125. Такава би трябвало да ти свърши работа.
Може и нивото в камерата да е високо, може да е прекалено обогатена сместта. Успяваш ли да го "чистиш" като го караш? За секунди малко да отхлабиш газта и след това се зачудва докато "изчисти". После е на куршум. Внимавай много с този `Звер
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар