Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Система за безкамерни гуми TUbliss

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Система за безкамерни гуми TUbliss

    За по-изобретателните да споделя следните зрънца информация:

    - Първоначалните прототипи на тюблиса са били бандаж и велосипедни вътрешни гуми с правилния диаметър.

    - Разликите между първоначалните прототипи и крайния продукт, освен цвета и глезотийките за помпането на тюблиса, са минимални.

    Който може да събере двете зрънца - да разказва. Зима иде, време за майсторене не липсва
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #17
      До: Система за безкамерни гуми TUbliss

      Пирона беше стигнал до каплата после се е скъсал и винтила когато е спаднала гумата.Нямах телефон в мене а имаше едно изкачване което нямаше да мога да кача в определената ситуация.Накрая благодарение на едни ловци стигнах до телефон и после ме извозиха с бус. Мисла да сложа само отзад,да пробвам как е,колегата е прав отпред е по лесно с спукана гума.А и в ситуацията в която бях колкото и пари да ми бяха искали за вътрешна гума щях да ги дам.
      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

      Коментар


      • #18
        До: Система за безкамерни гуми TUbliss

        ..пичове с ММ още като излезе тублиса се бяхме подпалилили и щяхме да си поръчваме..доста време обаче имаше такъв интерес че от сайта от който приоритетно взимаме постоянно изчерпваха наличностите ..
        2008 ма на 6 дея в ст заг споделих с Катох /организатора на ерзберг родеото/ за тублиса и той веднага се раззвъня и организира някъв пич да ги внасят в австрия..както и да е
        след като поизчетох много мнения от форуми на собственници на тублис и тестове от списания реших за сега да не си поръчвам

        първо системата изисква да се слага само нова гума ако сложиш вече веднъж слагана губи налягане и спадала доста бързо
        второ системата изисква нови прави перфектни джанти ..каквито за съжаление моите изобщо не са
        3 то -изводите които направих от всичко изчетено а то не бе малко е че системата е подходяща най вече за мотокрос и не толкова за ендуро /или по скоро не и за ендурото което аз карам/
        за мотокрос основното и предимство-намалената подвижна и окачена маса най си заслужава..плюс това крос моторите по няма къде да изкривят джанти а и повечето собственици споделят че системата губи малко по малко налягане но за 1 мотокрос манш то е в рамките на допустимото и при по честа проверка нямало проблеми ..но пак доста собственници споделят че между маншовете искала припомпване

        ..за "ХАСЪЛ" си ендуро както аз го разбирам..муса си е мус..всички и на световното и в страни с по развити ендурошампионати си карат от доста време и все още с мусове..водещите отбори по мотокрос..също си карат с мусове..вие си правете изводите от цялата тая информация

        Коментар


        • #19
          До: Система за безкамерни гуми TUbliss

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          Първоначалните прототипи на тюблиса са били бандаж и велосипедни вътрешни гуми с правилния диаметър.

          - Разликите между първоначалните прототипи и крайния продукт, освен цвета и глезотийките за помпането на тюблиса, са минимални.
          Не знам каква точно е дебелината на тюблиса, но велосипедните вътрешни гуми са доста тънкостенни! Съответно ако напъхаш велосипедна вътрешна гума и почнеш да я помпиш, тя ще се стреми да запълни цялата вътрешна камера на външната гума и най-вероятно или ще се пръсне преди да успее, или ако успее да се раздуе до толкова, стените и ще са станали вече тънки като на презерватив. А за да държи бордовете на външната мотоциклетна гума залепени към джантата си е нужно доста налягане (както написаха над 6 атмосвери), та ще трябва нещо да пречи на велосипедната гума да се раздуе към вътрешната камера на мотоциклетната гума при това налягане. Може би ако се сложи вътрешна + външна велосипедни гуми, ще може да се напомпи докъм 3-4 атмосвери.
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #20
            До: Система за безкамерни гуми TUbliss

            Клеги до преди малко си играх с една такава гяволия.Гоблин е много прав това е все едно да сложиш гума върху парче по дебела гума с кант.Тук са много скептично настроени или поне в магазина който хода от години да си купувам гуми.Предложиха ми за 80 евро да ми сложат предна с гумата заедно зада пробвали.И аз се зачудих.Но като цяло от всики мнения има истина,на Митков за джантите,на Сабин че ако е голям пирона къса и Тюблиса и Гоблин че това е като да сложиш гума от колело завряна в парче по дебела гума и след като се раздуе прилепва по борда на джантата.Хубавото е че можеш да го ползваш многократно,а муса не.аз поне за сега си оставам с нормални вътрешни гуми.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • #21
              До: Система за безкамерни гуми TUbliss

              Може би ако се сложи вътрешна + външна велосипедни гуми, ще може да се напомпи докъм 3-4 атмосвери.[/QUOTE] Такова нещо е ,и на стискане и на пипане на такова прилича,само дето има 2 винтила ,за Тюблиса и за въздуха на гумата.Това червеното дето се вижда на снимката е по дебелата гума ,под нея има една гума,дебела като на пистов бегч която се раздува и чрез разширението си издува червената гума която прилепва към джантата.
              Последно редактирано от pepimotos; 11-11-09, 21:10.
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • #22
                До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                Така и така който е решил да инвестира,нека пак казвам си вземе мус,муса си е мус,няма превъртане,няма пукане,няма рязане,гвоздеи,пирони,съчми и темподобни не му влият....гумата дали ще е нова или стара също,каплата крива-права пак,толкова надежно е,че незнам дали някой може да му намери минус,и пак да се повторя от предния пост,дори ,че стои мека гумата пак си е в плюс за каране в кал....вместо да пъхате външни и вътрешни гуми от колелета,що не се съсредоточим в заместител на муса/нещо като по рано на колелетата зайка/ само дето там бяха малки гъмичките,умувах дали ако се напълни една задна вътрешне гума/за мотор/ със топъл или студен силикон,да се остави да се втърди какъв ще е ефекта?!

                Коментар


                • #23
                  До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                  Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнение
                  Така и така който е решил да инвестира,нека пак казвам си вземе мус,муса си е мус,няма превъртане,няма пукане,няма рязане,гвоздеи,пирони,съчми и темподобни не му влият....гумата дали ще е нова или стара също,каплата крива-права пак,толкова надежно е,че незнам дали някой може да му намери минус,и пак да се повторя от предния пост,дори ,че стои мека гумата пак си е в плюс за каране в кал....вместо да пъхате външни и вътрешни гуми от колелета,що не се съсредоточим в заместител на муса/нещо като по рано на колелетата зайка/ само дето там бяха малки гъмичките,умувах дали ако се напълни една задна вътрешне гума/за мотор/ със топъл или студен силикон,да се остави да се втърди какъв ще е ефекта?!
                  +1

                  Муса е незаменим. А едно от най-готините неща на муса е че окачването почва да работи по съвсем друг начин (по добър) защото няма отскачане на гумата. С два предни и един заден се изкарва сезона. А задният може да е партиино с някой, който е с 250-ка(за мен който съм с 450ка) защото като омекне прекалено в 110/100 гума може да се ползва в 100/100 гума! За муса обаче задължително трябва гел, иначе се скапва. Предният мус, понеже по рядко се сменя гумата трябва да се маже на 2 смени на задна гума. А ако си демонтирате гумите когато няма да карате дълго време ще изкара и повече! Минусите са че не издържа на много високи скорости дълго време, цената и по трудният монтаж/демонтаж.

                  А някой пробвал ли е TireBalls? Идват с гаранция 1 година, което е интересно! Един прияте разправяше че за предна гума били супер, а отзад карал с мус.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                    +1
                    А някой пробвал ли е TireBalls? Идват с гаранция 1 година, което е интересно! Един прияте разправяше че за предна гума били супер, а отзад карал с мус.
                    Кокера кара с такива на Ерзберг миналата година. Май само той има впечатления.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                      Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                      Кокера кара с такива на Ерзберг миналата година. Май само той има впечатления.
                      Старозагорци не им се кефят, те са по мусовете. Не е ясно обаче дали са ги монтирали както трябва. Много е важно всичките топки да са напомпани както трябва и еднакво. Има си специална помпачка за тях.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                        Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                        Старозагорци не им се кефят, те са по мусовете. Не е ясно обаче дали са ги монтирали както трябва. Много е важно всичките топки да са напомпани както трябва и еднакво. Има си специална помпачка за тях.
                        Присъствах на монтирането и даже съм го заснел на видео /ще го потърся/, но проблема е, че те също се пукат и когато спукаш там не помня колко бройки и се получавало нестабилно сцепление с терена.
                        Топките имат нещо като зъб/ръб който не позволява външната гума да превърта.
                        Да и за помпичката също, Стотака ги помпаше една по една и Кокера монтираше, австрийците не бяха виждали такова нещо и около Кокера беше като на митинг, питаха откъде са и колко струват.

                        Видео 1, видео 2, видео 3
                        , видео 4, видео 5, видео 6
                        Последно редактирано от Chinela; 13-11-09, 09:48.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                          Мисля, че мусовете в България са доста по-евтини от тези в Европа и на една цена с тези в САЩ+доставката. Което си е голям успех имайки предвид, че нямаме нито един истински вносител на мото гуми в България.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                            А едно от най-готините неща на муса е че окачването почва да работи по съвсем друг начин (по добър) защото няма отскачане на гумата.
                            ХА Събин по принцип се бе зарекал да не изпуска много секретна информация ..но този път се е отпуснал
                            ..разликата в окачването с мус и с гума е толкова голяма че от как карам с мус..вече не ща и да чуя за гума ..поне за задното колело. Особенно за мотокрос трасе и ако е и твърдо и набабунено разликата в стабилността на мотора е ОГРОМНА
                            -за отпред честно казано малко не ми харесва специално за 2 тактов мотор-губиш част от чуството за лекота в управлението поради тежестта на муса
                            ..но пък мотора става по стабилен -като се позасилиш и предницата все едно е с демпфер

                            Коментар


                            • #29
                              До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                              По Отношение на TireBalls:

                              Карах с такива допреди година и половина и от тогава си стоят в кашона.
                              Не съм доволен от тях-ако някой ги иска-негови са за 200лв.)
                              Слагат се между 25-29 топчета в задната гума и малко повече в предната. Всяко топче се помпа отделно като футболна топка. Част от топките хаотично губят налягане-моят опит показа, че налягането спира да се губи някъде около 6psi...всяка топка се смазва,гумата се смазва отвътре....топчетата се редят в гумата и тъкмо,когато последното трябва да влезе,те внезапно изхвърчат,омазват се с пясък и ,квото там има наоколо-чистят се, мажат се, слагат се,....и така....С опита тези неща се отработват, но трябва да си изключително спокоен при монтажа и провала му....

                              Да речем ,че топките са ок в гумата-сега, така напомпаната гума трябва да се сложи на каплата----пак топчета из двора....кеф!

                              Гумата е вече сложена и се движим из полето---ами тея 30 топчета се трият доволно смазани и по някое време започват да излъчват доста топлина. Колана върху спиците (той е една лента, която се продава заедно със системата) се разлепва, някой топчета се пукат от ниплите на спиците и другите им заемат местата-пак триейки се доволно...мерил съм температури около 60 градуса след 15 минути каране с 80 км/ч!!!!

                              Отново да предположим, че топките не са се скъсали а просто си губят леко налягане-гумата омеква (което може и да съвпадне с нашето желание) и триенето си продължава-те се протъркват и една по една казват Чао...

                              Опитах да сипвам смазка през винтила (който е кух)-но според мен резултата беше под въпрос.....

                              наложи се веднъж да карам в кал и исках по-мека гума---ама как????? с помоща на отвертката надупчих 2-3 топки и доволен запуших из калта!


                              Ами това е разказа---има и малко продължение при свалянето,но всеки може да опита на нормален мотор (с напомпана вътрешна гума)...


                              Луда история-Няколко пъти ходих в магазина на Княжево да сменям дефектирали топчета и ми писна, а предполагам и на самия продавач!!!


                              За липсата на "отскачане" при мусовете-това т.нар "death feeling" не е нищо добро (поне според семинарите на WP, KYB, Race tech, Factory connection)....амортисьорите са направени да работят с допускането ,че гумите "отскачат" и точно затова техните характеристики се променят с мус....Това е добре ако окачването не е регулирано или не работи правилно.......Ако искаме all in one се налага revalving ..

                              ПС: Всичко това може и да не е истина ,но на кой му пука?!
                              A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                              Коментар


                              • #30
                                До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                                За липсата на "отскачане" при мусовете-това т.нар "death feeling" не е нищо добро
                                ..по принцип може да е така но когато се опитваш да караш с ендуро мотор по кросово трасе което е толкова твърдо и набабунено че за да не пукаш гуми тр да ги напомпаш над 1 атм ..тогава повярвай ми си е ПЕЕРФЕКТНО
                                ..като си с гуми за да ги пазиш от пукане ги помпаш повече от необходимото..т.е. те почват яко да отскачат..много повече от колкото производителя е предвидил..освен това тия дето ги правят тия семинари приемат че амортисьора ти е "обслужен" както си му е реда ..на еди колко си часа с прясно масло азот и прочее и че заг-о вете пружини и прочее неща по окачването са ти перфектно настроени като за теб..а колко от нас правят всичко това или дори само част от него ..реално с по необслужен амортисьор и нетунинговано стандартно окачване особенно лятото в жегата след няколко минутно скачане или по сериозно натоварване на окачването /което се получава дори и при по бързичко и агресивно каране та дори само по черен път без скоци/ особенно пък и с по препомпани гуми мотора започва да отскача като топка за тенис..ако спуснеш налягането ..до 2 завоя си спукал пък гумата..муса те "лишава " от всички тези занимания и тревоги.. и ..на какъвто и семинар каквото и да кажат ..е все тая
                                Последно редактирано от mitkov; 13-11-09, 11:19.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X