Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи мотор,но кой?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Кемълбак имам и си го нося на гърба.
    "Докато има търпимост към всичко извън правилата, нещата ще са така."- Джамбазов
    Приста-НЕ! Виж тази тема-
    https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=138197

    Коментар


    • motor_men
      motor_men коментира
      Редактиране на коментар
      Оставаше в пустинята да не носиш вода. За останалото , казах спрей за верига , ключ за свещи и свещ , резервно съединително звено за верига и една пиличка, вътрешна резервна гума поне една предна , лепенки и спрей за гуми , ключове и щанги за демонтаж на гуми. Последното важи ако не минеш на мусове. Двукомпонентно лепило , течен метал или нещо подобно , да е устойчиво на масло и температура. Желателно въже , тел , свински опашки , и никога не тръгвай сам.

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      "Желателно въже , тел , свински опашки , и никога не тръгвай сам" - от личен опит, това е най-важно + клещи и някой инструмент. При скъсана верига съм се прибирал с кърпеж от тел. Счупен заден амортисьор - подходящ по размер клон, е малко стават кофти настройките на окачването, ама се ядва.

  • #77
    и спота.. на тракинг..

    Коментар


    • #78
      Първоначално публикуван от biboqn Преглед на мнение

      Майко мила......Хвала на такива компетенции.УЖАСТ!!!Тоя Форум определено не върви на добре.Тук съм съгласен само с това,че максималната скорост пада.При тая комбинация от зъбчатки опредено на всяко подаване на газ ще е на задна....В тая тема доста глупости и се изписаха.Рекалмираха пълни боклуци като ВРа и ЦРФа,ама пъни!!!! Заявявам го най-отговорно.Сега и това със забчатките.

      P.S. Съжалявам,че съм краен,ама.....
      Няколко пъти се изказваш крайно относно марките , боклуци , изостанали , окачване. Ето в този клип се вижда , че на някои не им пречи нито марката , нито окачването , нито десетилетията които делят моторите. Нали знаеш поговорката за кривия дето му пречи вълната.


      Коментар


      • AimeR
        AimeR коментира
        Редактиране на коментар
        BRP-то (точно тази хонда) до ден днешен щеше да се продава по-добре от повечето съвременни мотори в категорията, ако се произвеждаше. Не е най-добрия пример за наплют дърт мотор

    • #79
      Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
      .....Когато се качих на 250 ХС (2т, КТМ) като по-сериозна машина беше с 13 отпред - 52 отзад.
      ​​​​
      Именно, тук пишеш за 2Т, тоест не били компютри, а компоти...

      Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
      ....
      Сега пътеки дето се бият на втора, аз ги мачкам на трета...
      ​​​​
      Именно, абсолютно начинаещия не е тръгнал да кара из пътеки, още повече, че в пустинята са кът.

      Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
      ​​​​​​Ако има увереност в уменията (или терена е по-отворен) може да се мине пак на стандартните 13 зъба.
      ​​​​
      Именно, тук си прав, но защо не написа само това и .....

      Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
      ...
      А като стана въпрос за държене на газта... - ако човек няма навик (не изгражда такъв) да държи постоянно (!!) пръста си на лоста на предната спирачка това може да го вкара в сериозна беля...
      ...​​​​
      Именно, как очакваш от абсолютно начианещ да има, или да е изградил вече такива навици....
      Забравих, в Америка се счита за гений, този който може да кара кола с ръчни скорости, тоест, колата не е автоматик...
      Сега си представи един, дето се качва на машина, на която трябва да ползваш двата си крака и двете си ръце в синхрон....едновременно
      ....

      Ако единият брат вече има няколко километра в пустинята и по асфалт, какво правим с другия...
      Ма тия са лесни, там са 300 милиона, за двама повече или по-малко не е проблем.
      Тук обаче имаме демографска криза и не знаеш кой още чете писанията ни.


      В момента, както вече писах, и аз съм пред дилема каква лодка да си купя.....реших, че във форумите ще намеря отговор....
      Баси, сега разбирам защо трябва да направя точно обратното, на това което пише из форумите.... НАЗДРАВЕ.
      Последно редактирано от Chinela; 13-01-20, 20:17.

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Е ти па сега,аз някаква координация имам,бири отварям,пуша с двете ръце,мога да щтракам с пръсти,кола с патерица и излишен педал карам ........ все един текерлек ще подкарам,мечти за високо спортно майсторство нямам

    • #80
      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      Ето в този клип се вижда , че на някои не им пречи нито марката , нито окачването , нито десетилетията които делят моторите.
      Хонда ХR 600.....уау, това за мен си остава най-добрият мотор за всички времена....имал съм точно 3, два бяха R и единият L.
      Никой не може да му докара возията на този звяр, все едно съм седнал на фотьойла в нас и се нося из пустинята....мечти и спомени...

      Коментар


      • #81
        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

        Няколко пъти се изказваш крайно относно марките , боклуци , изостанали , окачване. Ето в този клип се вижда , че на някои не им пречи нито марката , нито окачването , нито десетилетията които делят моторите. Нали знаеш поговорката за кривия дето му пречи вълната.

        Много ясно и точно съм написал по-назад.В ЕНДУРОТО,а не в КРОСА.Има огромна разлика между ендуро и крос мотоциклет.Там не смятам,че съм компетентен,но съм чувал,че японците били на ниво.В ендурото пак си продължавам да твърдя,че са гола-вода.
        Последно редактирано от biboqn; 14-01-20, 07:25.

        Коментар


        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Този XR 600 има фар и стоп , и доколкото знам е ендуро , с окачване от началото на 80-те.

      • #82
        За всички начинаещи- трябва да сте съвсем наясно къде сте се засилили с новия си мотор! Хахахах
        Отивам аз към едно “страхотно” място. Красивичко по пътя. Естествено съм сам. Разтоварвам моторетката, обличам си пластмасите, и тръгвам. И някъде съм направил грешвн завой. Окопите по средата на пътя, как да е, голямо падане за около час и половина! Ама тоя баир с камъните ме отказа. Беше поне 20ти баир такъв, все се надявах да е последен. Стръмно /не си личи на снимката/, като отида назад за да зацепи гумата, мотора прави задно салто, като отида напред, задната гума само буксува интересно.
        Резултата- след 15то красиво падане, седя на колене до моторетката, очите ми лютят от пот, нямам сила да се изправя камо ли да изправя мотора. И съм на 2 часа от колата /2часа с мотор мое каране/, около мене само птички пеят, идилия... После кръъъъгом! И след още 2 часа си намерих колата!
        Резултат 2- четири часа след като се прибрах, ботушите ми са още мокри вътре от пот, готините ми оранжевки дрешки са скъсани, касчицата ми е надрана. Шъ му ... и номерата на тоя баир, след месец ще го взема на УРА!
        Вероятността да надебелееш с кросов мотор е никаква! Сега съм поне 3 кила по-лек от сутринта!

        Като се прибрах до колата, седнаха на земята, облегнах се на гумата, и видях къде съм се изгубил. На тия мотори им трябва поне 27” екран с GPS!
        250 паунда мотор сутринта е поне 500 паунда привечер! Прасе с тиква докато го натоваря!

        Хахаха, вече и аз съм в отбора на шеметите!
        "Докато има търпимост към всичко извън правилата, нещата ще са така."- Джамбазов
        Приста-НЕ! Виж тази тема-
        https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=138197

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Някъде по-рано писах, че макар, че карам лек мотор по баирите в гората ужасно много ми натежава.
          И не се отслабва от неделното ендуро поне това което караме с много заседяване и хапка пийка.
          И стария лаф: На ендурото най-трудното му е канарето, яденето и пиенето е лесно.

      • #83
        Нещо се дублират постовете. Ноя нов форум ми е терсене.
        "Докато има търпимост към всичко извън правилата, нещата ще са така."- Джамбазов
        Приста-НЕ! Виж тази тема-
        https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=138197

        Коментар


        • #84
          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
          За всички начинаещи- трябва да сте съвсем наясно къде сте се засилили с новия си мотор! Хахахах
          Отивам аз към едно “страхотно” място. Красивичко по пътя. Естествено съм сам. Разтоварвам моторетката, обличам си пластмасите, и тръгвам. И някъде съм направил грешвн завой. Окопите по средата на пътя, как да е, голямо падане за около час и половина! Ама тоя баир с камъните ме отказа. Беше поне 20ти баир такъв, все се надявах да е последен. Стръмно /не си личи на снимката/, като отида назад за да зацепи гумата, мотора прави задно салто, като отида напред, задната гума само буксува интересно.
          Резултата- след 15то красиво падане, седя на колене до моторетката, очите ми лютят от пот, нямам сила да се изправя камо ли да изправя мотора. И съм на 2 часа от колата /2часа с мотор мое каране/, около мене само птички пеят, идилия... После кръъъъгом! И след още 2 часа си намерих колата!
          Резултат 2- четири часа след като се прибрах, ботушите ми са още мокри вътре от пот, готините ми оранжевки дрешки са скъсани, касчицата ми е надрана. Шъ му ... и номерата на тоя баир, след месец ще го взема на УРА!
          Вероятността да надебелееш с кросов мотор е никаква! Сега съм поне 3 кила по-лек от сутринта!

          Като се прибрах до колата, седнаха на земята, облегнах се на гумата, и видях къде съм се изгубил. На тия мотори им трябва поне 27” екран с GPS!
          250 паунда мотор сутринта е поне 500 паунда привечер! Прасе с тиква докато го натоваря!

          Хахаха, вече и аз съм в отбора на шеметите!
          За подобен баир ти е нужна скорост , с бавно каране не става. Преди години ме прекараха по такъв участък за да ми се смеят , скъсаха се да падат пред мене и да ми правят тапи. В крайна сметка до върха стигнахме само четири от дванайсет мотора , оранжеви нямаше , Бета , КЛХ, ХР , Супер Тенере 750. Но имай предвид , че качването на подобен терен е по-лесно от спускането , пързаляш се надолу с кубик скална маса. Ще се научите , няма страшно , но си е нужно доста търкаляне със смяна на позициите мотор-карач.

          Коментар


          • #85
            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            За всички начинаещи- трябва да сте съвсем наясно къде сте се засилили с новия си мотор! Хахахах
            Отивам аз към едно “страхотно” място. Красивичко по пътя. Естествено съм сам. Разтоварвам моторетката, обличам си пластмасите, и тръгвам. И някъде съм направил грешвн завой. Окопите по средата на пътя, как да е, голямо падане за около час и половина! Ама тоя баир с камъните ме отказа. Беше поне 20ти баир такъв, все се надявах да е последен. Стръмно /не си личи на снимката/, като отида назад за да зацепи гумата, мотора прави задно салто, като отида напред, задната гума само буксува интересно.
            Резултата- след 15то красиво падане, седя на колене до моторетката, очите ми лютят от пот, нямам сила да се изправя камо ли да изправя мотора. И съм на 2 часа от колата /2часа с мотор мое каране/, около мене само птички пеят, идилия... После кръъъъгом! И след още 2 часа си намерих колата!
            Резултат 2- четири часа след като се прибрах, ботушите ми са още мокри вътре от пот, готините ми оранжевки дрешки са скъсани, касчицата ми е надрана. Шъ му ... и номерата на тоя баир, след месец ще го взема на УРА!
            Вероятността да надебелееш с кросов мотор е никаква! Сега съм поне 3 кила по-лек от сутринта!

            Като се прибрах до колата, седнаха на земята, облегнах се на гумата, и видях къде съм се изгубил. На тия мотори им трябва поне 27” екран с GPS!
            250 паунда мотор сутринта е поне 500 паунда привечер! Прасе с тиква докато го натоваря!

            Хахаха, вече и аз съм в отбора на шеметите!
            Поред на номерата:
            - показания терен е просто прекрасен - няма кал, няма пясъчни наноси, няма криви коловози, няма и знания/умения от твоя страна. Не е зле да инвестираш в малко уроци от читав инструктор. Изведнъж получаваш просветление.
            - по-лек, нисък и не особено мощен мотор с добро окачване му е майката. Нещо като KTM EXC300. Но пък подръжката му си е ...майката. Докато лекичко, нисичко, зеленичко 250сс КЛХ Кавазакинце е безгрижно.
            - няма да отслабнеш, но може да пукнеш от дехидратация. Та не само водица, но и витамини, соли, минерали следва да се носят.
            - да караш сам не е много умно. представи си да пълзиш със счупен крак тези 15-20км... а и по-зле може да е. А аптечка имаш ли? Там бинтове, по-силнички обезболяващи?
            - много безаварийни.

            Коментар


            • motor_men
              motor_men коментира
              Редактиране на коментар
              КЛХ 250 е много слабичко , познат с много опит и с КЛХ300 , доста се поизмъчи на подобен терен. ХР400 е много по-добър мотор и от 250 и от 300.

          • #86
            Цял живот ходи с мокър задник, та да пукне в пустинята... Тия комшиите ви в Холивуд даже немогат да измислят по-тъп сценарии.
            За бой сте и двамата. Сам НЕ се тръгва никога.

            А се смеехте на оня дето беше тръгнал от Хавай до ЛА с 5 литра вода и 2 сандвичa...

            Коментар


            • #87
              А и двамата сега.........аз съм на работа,де да го знам какво има в предвид като напише Отивам да покарам малко.

              Ненормална работа,носи си поне ИнРича като ще се запиляваш майната си.

              Ти съвсем откачи, а на мен определено ми трябва ЛЕК мотор


              Баф му мамата колко трябва да те е ядосала жена ти,ще и кажа да си пребере Секвоята........ма после па по камьните ще го караш.Спри се малко,поне аз с линейката да съм близо и си носи сателитния телефон като си отплеснал на темата.

              Казах ви аз,че на накои хора някои идеи няма да им понесат ма на,акъл брата няма,сега идва моя ред,аз пращя от мозък обаче,ебем ти баирчето
              Последно редактирано от BENZBOSS; 14-01-20, 14:58.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #88
                motor_men:В KX65 - 17 коня (KLX250 има 27):

                Коментар


                • #89
                  300 паунда тежи 250то,доста повечко от на брата 450 КТМа,е това ме мъчи мен макато гледам леки японци няма,има КТМ 350 по спомени от леките.........
                  Мъка,и аз не знам,ровя още кое и как,но почва да ми се избистря
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • ezhko
                    ezhko коментира
                    Редактиране на коментар
                    КТМ-а е доста по-висок (и с по-висок център на тежестта) и неудобен за новаци. Отделно и като динамика 450 не е за начинаещи.
                    Изисква по-честа и по-скъпа подръжка... Не бих се хвърлил там като за начало.

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Подрьжката ще я прежаля,взех на децата една Ямахичка,брата търси по-голяма за края на годината,неговия КТМ не е много лесен за подръжка .......та ще имам с кой да си правя компания и дружно да псуваме.
                    Кавасакито чупело рама или поне някои,иначе уж много го хвалят,лошо за КТМа никой не казва,скъп бил което е добре,явно има защо.

                  • motor_men
                    motor_men коментира
                    Редактиране на коментар
                    Морски , КТМ-а е като любовница , постоянно трябва да го /да я/ глезиш , това е хубаво и евтино само ако го наемаш , като ония любовници дето се наемат.
                    За мен Кавасакито е за предпочитане.

                • #90
                  Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
                  motor_men:В KX65 - 17 коня (KLX250 има 27):
                  За различни терени говорим , там дето е снимано видеото ще кача всичко от Верховина с педали , до Урал на 6 волта.


                  Ето за този терен казвам , че е слабо.

                  Последно редактирано от motor_men; 14-01-20, 16:00.

                  Коментар


                  • ezhko
                    ezhko коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ще ги качиш още по-лесно на терена, затруднил NIKSD...
                    A терена, който показваш не е за него засега...

                  • motor_men
                    motor_men коментира
                    Редактиране на коментар
                    Този терен с камъните дето го е пробвал морския , си е труден , снимките не винаги дават точна представа.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                Зареждам...
                X