Ще се радвам ако ми дадете някакви насоки,от какво да се пазя,и за какво да гледам при покупката на Сузуки DR-650 RS .Утре ще ходя на оглед на един такъв мотор,бях пазарил едно момче дето ги разбира да дойде с мен,но нещата се объркаха и трябва сам да се оправям!От двигатели на коли горе-долу разбирам,но с моторите тепърва прохождам,така че моля да ми кажете силните и слабите страни на този модел на Сузуки.Очаквам вашите съвети ,предварително благодаря!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Свий
X
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Така никой нищо не каза,както и да е.За добро или за лошо моторетката е вече моя,надявам се поне да ми кажете като за начало откъде да тръгна като обслужване
?Инак мотора е с почти перфектен външен вид(оригинална боя),малко ужулен и с един счупен мигач ,но това са поправими неща.Върви доста,но аз и нямам добра база за сравнение,с тия MZ и CZ дето съм подкарвал!
Надявам се да ми дадете съвети откъде да почна,и евентуално откъде да му търся части?
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Ако ти е от някои авто-мото джамбазин почваи наред,ако е от човек и ти е обеснил за какво става въпрос и на какво положение е машината подържана ли е или не би трябвало да ти е ясно какво трябва да се направи.Иначе продцедурата е стандартна още повече че каза че разбираш малко от малко от двигатели на коли.Пък и тука във форума всичко си го има някаде там ,така че даи си малко зор поразтърси се и ще разбереш от къде да почнеш и какво да направиш.
П.п Тои всеки знае лесното ама незнам кои ще ти отговори след като тези неща са коментирани толкова много пъти пък и както казах си на точното място така че почваи да четеш в Технически дискусии раздел Четри-тактови.
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Че разбирам от двигатели на коли,тва си е едно,ама тоя двигател ми звучи по съвсем друг начин!Като за начало мисля да му сменя масления филтър и маслото,като гледам и накладките са му са смяна,ама отам на натам нищо не му разбирам!!!
Нямам си идея как му е ангр. верига и другите неща,а и сега за сега не смея много да го бърникам!
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Колега, не разбирам особено от мотори, но съм имал ДР650 по едно време и слабото им място са скоростите и особено 3та - там насочи вниманието си, но ще разбереш като сменяш маслото ако паднат стружки и мини парченца от зъбни колела. Също е много възможно да ти трака ангренажната верига. На моя също често му се пукаха гумите, защото нямах папиони и превъртаха вентилите.Bling bling, money ain't a thing :)
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Честито за мотора.
Направи му пълно обслужване....смяна масло,маслен,въздушен филтър...спирачна течност,смазване жила,гресиране и тн...Друг проблем са им съединителите...провери дали буксува..друг проблем са кобилиците...познават се по чукането от главата...направи му пълно обслужване и карай смело пък каквото сабя покаже...MG RACING
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Първоначално публикуван от krascho Преглед на мнениеКолега, не разбирам особено от мотори, но съм имал ДР650 по едно време и слабото им място са скоростите и особено 3та - там насочи вниманието си, но ще разбереш като сменяш маслото ако паднат стружки и мини парченца от зъбни колела. Също е много възможно да ти трака ангренажната верига. На моя също често му се пукаха гумите, защото нямах папиони и превъртаха вентилите.А тва колега дето го казваш за ангр. веригата не само е вероятно,ами май си чегърта доста здраво(според мен),но ще потърся някой да го "преслуша" ,преди да му се втурна с инструментите!
Междувременно днес установих че мотора тежи доста
,"изсипах" се по доста нелеп начин(бях почти спрял),вдигнах го но доста ме озори!
Лошото е че при падането се опитах да го задържа,неуспешно естествено(не ме затисна)но цялата тежест на мотора и моята вкл. се стовариха на десния ми крак,и сега малко ще почивам
,а ми се кара......
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Браво колега купил си си супер ендуро! Аз имах 2 години такьв, но си го продадох. Наи-сериозния проблем на тоя модел е 3-та СКОРОСТ, почти няма такьв мотор, които да е напьван и да не е счупил зьбното колело, това си нещо като заводски дефект. Включително сьщото стана и с моя, ама го оправих-сложих му 3-та от DR600 и стана. Виж на твоя по двигателя дали има силикон, ако има е отварян или за 3-та или за ангренажната верига. но и така да е не му се коси ! А сьединителя на моя го смених на 70 000 км. Най-важното за поддрьжката на тоя модел е ДА НЕ ГО ОСТАВЯШ БЕЗ МАСЛО ! Особено са чувствителни кьм това, винаги си гледай нивото долу на прозорчето, аз на моя му слагах VALVOLINE(10W40 полусинтетика- както е по каталог) и сьм много доволен. Иначе по какьв пьт ще го караш ?
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Първоначално публикуван от djaleksei Преглед на мнениеБраво колега купил си си супер ендуро! Аз имах 2 години такьв, но си го продадох. Наи-сериозния проблем на тоя модел е 3-та СКОРОСТ, почти няма такьв мотор, които да е напьван и да не е счупил зьбното колело, това си нещо като заводски дефект. Включително сьщото стана и с моя, ама го оправих-сложих му 3-та от DR600 и стана. Виж на твоя по двигателя дали има силикон, ако има е отварян или за 3-та или за ангренажната верига. но и така да е не му се коси ! А сьединителя на моя го смених на 70 000 км. Най-важното за поддрьжката на тоя модел е ДА НЕ ГО ОСТАВЯШ БЕЗ МАСЛО ! Особено са чувствителни кьм това, винаги си гледай нивото долу на прозорчето, аз на моя му слагах VALVOLINE(10W40 полусинтетика- както е по каталог) и сьм много доволен. Иначе по какьв пьт ще го караш ?
Моторетката е паркетник,със всичките спойлери и оригиналната боя ,така че силно се надявам да не е изтормозена много!
Днес използвах хубавото време и след работа я поразтъпках,да свикваме един към друг
.Карах я по асфалт и малко по черно,доколкото разбирам(нищо не разбирам
)много ме кефи,нали си е моя!
Няма проблем със трета скорост(или поне аз не усещам да има),съединителят също ми изглежда здрав(незнам как да го проверя)с двама човека тегли яко,претърсих го и за следи от силикон по двг. ,но не открих!
Общо взето моторетката ми изглежда читава
,но времето и експлоатацията и ще покажат!
Ами това е ,модераторите ако преценят могат да заключват или трият темата,следващите ми въпроси(надявам се да не са много)ще са в техническия на четиритактовите.
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Първоначално публикуван от ivonta Преглед на мнениеНямам си идея как му е ангр. верига и другите неща,а и сега за сега не смея много да го бърникам!
Също така да добавя, че обтегача си се обтяга сам, няма нужда да го въртиш с отверка. Само при слагане трябва да го прибереш. Това става по следния начин: погледни №9 в мануала, това е една тапичка, намира се точно в средата на капачето. Извади я, вземи една отверка и навиваш (или одвиваш, ще видиш как е) за да се прибере палчето дето натиска "банана". При това положение се слага и после когато пуснеш отверката, палчето на обтегача само си излиза и натиска "банана" до степента, която му е необходима.
Другото, което е, има начин да удължиш малко живота на твоята верига, ако е за смяна. Заварваш една гайка 8мм отпред на палчето на обтегача и фактически, ще държи веригата по обтегната. Лошото е, че ще кара около 1-2 месеца... зависи от начина на каране разбира се, може и повече да искара.
Надявам се да съм ти бил полезен. Поздрави!Последно редактирано от Daniel Gyorev; 10-06-08, 17:33.KTM Fen
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
..такмо мислех да ти отговоря буквално на въпроса -какво да гледаш при огледа- че най вече трябва да гледаш да не ти падне това желязо на крака
..и то :
Междувременно днес установих че мотора тежи доста
,"изсипах" се по доста нелеп начин(бях почти спрял),вдигнах го но доста ме озори!
Лошото е че при падането се опитах да го задържа,неуспешно естествено(не ме затисна)но цялата тежест на мотора и моята вкл. се стовариха на десния ми крак,и сега малко ще почивам
,а ми се кара......
..не знам..как ви се карат такива тежки железа..не мога да разбера ..някакъв вид мазохизъм е явно
-този мотор е по скоро туристически от колкото реално ендуро
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Първоначално публикуван от ivonta Преглед на мнениеМного съм доволен от мотора,върви страшно много!За база ми служат 3 Доминатора,ДР-а върви много повече(мнението не е само мое)направо "къса ръце"!Дано да продължава да ме слуша
.
с това не мога да се съглася никога!другото което,е хондата е много по-здрава от ДР-а,и държи много повече на зор!
Иначе браво моторчето ти изглежда добре![CENTER] [IMG]http://www.mgracing.eu/podpisi/racer.jpg[/IMG][/CENTER]
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Първоначално публикуван от Ivailo_ Преглед на мнениес това не мога да се съглася никога!другото което,е хондата е много по-здрава от ДР-а,и държи много повече на зор!
Иначе браво моторчето ти изглежда добре!
За мотори на 15 години това е твърде субективно ...
И Доминатора и ДР-а вървят и държат доста на издевателства... като прекалиш при единия с издевателствата, другия върви повече ...Път без препятствия обикновено не води до никъде.
Коментар
-
До: За какво да внимавам при покупка на DR-650 RS?
Първоначално публикуван от tatkobarba Преглед на мнениеАйде стига с тия спорове, кой повече върви и кой повече държи ...
За мотори на 15 години това е твърде субективно ...
И Доминатора и ДР-а вървят и държат доста на издевателства... като прекалиш при единия с издевателствата, другия върви повече ...[CENTER] [IMG]http://www.mgracing.eu/podpisi/racer.jpg[/IMG][/CENTER]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар