Мнение за Сузуки V-Strom 650 2008г. Интересувам се за такъв мотор, и по точно удобен ли е за дълги преходи? Предимства и недостатъци?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мнение за V-Strom 650
Свий
X
-
От: Мнение за V-Strom 650
Да, удобен е (и се ползва) много за туризъм.
На първо четене: плюсове - много масов и разпространен; здрав и безпроблемен, като цяло; при нас си е актуален и става все по-разпространен, по Европа и Щатите вече си е малко демоде; добри цени за части в Миркат примерно, евтини консумативи; сравнително добре работещ за конфигурацията двигател, с добра мощност за обема си (за разлика от 1000-ката, която работи доста грубо и с вибрации, но пък и тягата и е много по-брутална от на малкия); сравнително икономичен и с добър пробег между зареждания; много удобна, изправена стойка.
Минусте, според мен не са много и големи - основно се сещам за това, че ако ще се возят двама, двигателя може и да започва да малее (много си зависи от ездача и темперамента му), но пък седалката и мястото са ок за двама; ветрозащитата - вярно, че слюдата е подвижна и може добре да пази торса и главата, особено при нисък ездач, но винаги високата е за препоръчване, за краката няма какво да се направи (аз карам големия, който обаче е абсолютно същия като геометрия и ергономия, но примерно ГС, или Варадеро пазят доста повече от вятъра както тялото, така и коленете, че и глезените); 650-ката май няма фабрично протектори на ръкохватките, като 1000 - доста са полезни при хладно/мъгливо/мокро; въпреки вида си е с неголям клиренс.Последно редактирано от Shider; 28-02-17, 01:02.
-
От: Мнение за V-Strom 650
Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение... и по точно удобен ли е за дълги преходи?
Единствено седалката беше афтър маркет, мисля Corbin. Две години подред ни зарязваше в края на пътуванията и се прибираше един ден по-рано, нещо като 1000 мили за 15-16 часа нон стоп каране, така че, да удобен е за дълги преходи.The only thing moving after WWIII will be cockroaches and V-Strom 650.
Коментар
-
От: Мнение за V-Strom 650
И на Хилядарка съм навит, но почти ги няма в обявите, ако има трябва да бъде перфектен, но избора е малък. Мисля, че по-малкия е доста по-лек и удобен, и става и за по черно и макадам. Знам, че тези с електронното табло в средата, където има скала за бензина и температурата са по новите с изчистени проблеми. Благодаря0887 526 564/ 0897 933 755 /
Коментар
-
От: Мнение за V-Strom 650
Благодаря на отзовалите се, но като поразгледах по по подробно пазара, и особено немското мобиле виждам че за малко повече китни може да се вземе следващия модел след 2012, обема на малкия мотор е същия, допускам че има някакви разлики но вероятно не са кой знае колко съществени. И си мисля дали не е по добре той да е!? Бюджета е около 5-6000 евро.
Коментар
-
Първоначално публикуван от ичиконти Преглед на мнениеОт: Мнение за V-Strom 650
Аз пък меря мотор, като седна на седалката и после стана на двата си крака, под мъдите ми да има просвет.Ако стъпвам само на единия крак или дори на пръсти, НЕ го вземам.Последно редактирано от Scrapheap; 18-06-21, 20:08."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Или как се държи 300 кила Харли на пръсти само
-
Ама вижге сега, ако колегата е 220 см, що да не стъпва с двата крака. Аз понеже съм нисък, стъпвам на пръсти и ми е ок за ендуро /толкова мога с мойте 180 см/. Ако ще слизам от мотора по 100 пъти на ден / с децата съм, те падат, стават, аз трябва да слизам от мотора постоянно/, от 36” седалка минавам на 30” и кеф.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар